zit er dik in jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Het zal wel flink stinken naar vis in die kamer.
Lieve is een vermomde Nickquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:31 schreef Canisfire het volgende:
Lieve is gewoon een vermomde nick natuurlijk,
En eindelijk iemand heeft die Noud door.
Charlie bevalt trouwens zonder bloed![]()
Ik vind Nick echt een kutnaam eerlijk gezegd, te kort voor een Sanders, ga maar na allemaal mooie italiaans getinte namen:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:35 schreef pberends het volgende:
Nick Ludovic Vito Junior.
En mannennamen voor vrouwen: Daantje-Sjors-Charliequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:56 schreef Otmed het volgende:
Gtst heeft wel verdacht veel vierletterige namenJack, Nick, Noud, Bing, Ludo, Nina, Eric, Dian, Rosa
![]()
Complot!
Zo kunnen de IQ-loze kijkers het beter onthouden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:56 schreef Otmed het volgende:
Gtst heeft wel verdacht veel vierletterige namenJack, Nick, Noud, Bing, Ludo, Nina, Eric, Dian, Rosa
![]()
Complot!
quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo kunnen de IQ-loze kijkers het beter onthouden.
Nee dit gaat via dat andere gaatjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:17 schreef Shirley het volgende:
Ja, heeft Charlie eindelijk dat kind uitgepoept? Ik heb het gewoon wéér niet gezien...
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee dit gaat via dat andere gaatje![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Juist jij snapt het, letterlijk zoals ze zeggen: uit de buik !![]()
Ben ik kwaad danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je geen onodige tvp's moet posten wat je ook niet moet doen![]()
Nog steeds daarover?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ben ik kwaad dan![]()
En ik doe wat ik wil klaar uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |