Dat mag helemaal niet, dudequote:
Ik zeg alleen dat je geen onodige tvp's moet posten wat je ook niet moet doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Laat me dan nu ook met rust man !
Ik ben al stukken ouder, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Jij bent nog vervelend hoor![]()
maar bing had die kogels dus wel gekocht ... en wat heeft sjors er verder mee te maken ? ik kon dat hele stuk niet goed verstaan en volgen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze hadden het eerst over de moord, en zeiden daarna in een fragment dat ze het lekker voor zichzelf hielden. Vast om de kijker op het spoor te brengen dat Bing of Sjors het gedaan heeft.
Bing heeft ze gewoon begraven en weer opgegraven en verzopen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:38 schreef Otmed het volgende:
Het boeit me niet zoveel wat Bing met de kogels had gedaan. Wat mij boeit is wie de moordenaar is.
Robert, de strenge nepvader moet het spannende in GTST redden!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Robert en Bar, de enige 2 ouders in Nederland die moeilijk doen over een paar uur spijbelen.
Robert doet wel coolquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Robert, de strenge nepvader moet het spannende in GTST redden!
Joepie!!!!
Ach, het is wel geinig, maar gaat het GTST redden van de ondergang?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Robert doet wel cool![]()
En Jack ook optyfen met Noud![]()
TUURLIJK BLIJFT T!!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, het is wel geinig, maar gaat het GTST redden van de ondergang?
De verhaallijnen zijn drek tegenwoordig.
Kan Jack Tim niet even bellen om Noud van deze planeet te trappen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Robert doet wel cool![]()
En Jack ook optyfen met Noud![]()
Volgens mij stelt Florien 17 ofzo voor net als Nina.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
Florien stelt toch 18 voor???
wat 'n gezeik zeg....
(niet dat ik weet waar 't over gaat, want heb 't al dagen niet gezien)
Huisarrest geef je toch aan 12-jarigen ofzo?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
Florien stelt toch 18 voor???
wat 'n gezeik zeg....
(niet dat ik weet waar 't over gaat, want heb 't al dagen niet gezien)
Ze begint steeds lelijker te worden en ze is 3 meter 80.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:27 schreef babette21 het volgende:
nu weet ik 't!!! Lieve lijkt op Kelly!!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |