quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:21 schreef Vivi het volgende:
Aaaargh, kan die kwezel van een Sjors niet eens opzouten uit die serie...ze acteert alles hetzelfde en ze kijkt voortdurend alsof ze last heeft van opstipatie. Wat een verschrikkelijk mens zeg.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:19 schreef Svensational het volgende:
Het leek wel alsof sommige stukken met Noud nagesychroniseerd waren!
[..]
Janine.
Dat haar met een pot gelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo een rotkop heeft![]()
Het Nina-wil-Morris-verhaallijntje is wel de saaiste ooit die we in GTST hebben gezienquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een spannend einde weer zeg![]()
Degene die de kogels heeft verwisseld hoeft niet per se Lieve te zijn, Liever kan immers ook ingehuurd zijn door de verwisselaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:31 schreef xericax het volgende:
martine heeft nick gewoon gekidnapt
Dat was een stuk grappiger om te zien inderdaadquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:34 schreef Frey het volgende:
Ik vond de pinguins boeiender dan Noud en Florien.
Dat had iedereen ook direct door neem ik aan, dat was wel weer ongelooflijk doorzichtigquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat was een stuk grappiger om te zien inderdaad.
GTST is weer ingedut. Alleen het Janine heeft iedereen voorgelogen kan nog grappig worden.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik erger me ook aan Bing. Dit moet wel de slechtste GTST-acteur zijn aller tijden.
Hij heeft maar 1 gezichtsuitdrukking, nl. die nep-gepijnigde, overserieuze blik.
bing ja bij hem klopt die 1 gezichtsuitdrukking wel ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb weer eens gekeken. Maar ik het het gevoel dat je nu rustig 3 weken niet hoeft te kijken omdat er in die tijd toch maar weinig gebeurt. Het is werkelijk stomvervelend, die wie-vermoordde-Ludo verhaallijn.
Ik erger me ook aan Bing. Dit moet wel de slechtste GTST-acteur zijn aller tijden.
Hij heeft maar 1 gezichtsuitdrukking, nl. die nep-gepijnigde, overserieuze blik.
janinequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:48 schreef Frey het volgende:
Ik vind Janine het meest boeiende personage op het moment. Ik ben benieuwd wat ze precies van plan is, als je de vooruitzichten leest.
Wat dat betreft lijken hij en Sjors op elkaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Hij heeft maar 1 gezichtsuitdrukking.
Dat is waar. Maar weten die andere personages dat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat had iedereen ook direct door neem ik aan, dat was wel weer ongelooflijk doorzichtig
Standaard soapretoriek na een moord. Elke aflevering de kijker weer laten denken dat iemand anders schuldig is. Best saai, want je weet dat het de volgende dag weer iemand anders kan zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb weer eens gekeken. Maar ik het het gevoel dat je nu rustig 3 weken niet hoeft te kijken omdat er in die tijd toch maar weinig gebeurt. Het is werkelijk stomvervelend, die wie-vermoordde-Ludo verhaallijn.
Liep daar ook zo'n psycho rond?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:56 schreef pberends het volgende:
[..]
En Charlie en een kind is ook niet echt boeiend, zo'n bevalling hebben we pas nog in ONM meegemaakt. Beetje slaapverwekkend.
Of een paar jaar later, als het ze uitkomt...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:56 schreef pberends het volgende:
want je weet dat het de volgende dag weer iemand anders kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |