abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 oktober 2006 @ 17:48:00 #51
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_42721909
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 16:53 schreef superhaagie het volgende:

[..]

Ja is zeker...
De enige die qua oppervlakte groter is is de Elandstraat, en dat scheelt al niet zo heel veel.
Dus wordt een vette toko
Alleen jammer dat ik er straks niet meer werk maar goed, krijg er vast een mooie winkel in DH voor terug.
Er zitten hele verschillende winkels in Den Haag, maar dat zal je zelf ook wel weten.
Het leven is geen krentenbol.
  maandag 16 oktober 2006 @ 17:59:24 #52
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_42721981
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 17:48 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Er zitten hele verschillende winkels in Den Haag, maar dat zal je zelf ook wel weten.
ja, heb al 5 jaar in DH gewerkt...
Ligt er ook echt aan waar de winkel ligt of ik er ga werken of niet.
Als het me niet bevalt doe ik het niet.
Weinig zin in 1 of andere achterbuurt te werken...
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_42723790
@Sum;

Van mijn SM begreep ik dat op de sm dag laatst verteld is, dat wanneer de poppen op zijn, de klant een bon kan invullen en dat ze hem via de post nagestuurd krijgen.

... gaat alleen wel weer een paar maanden overheen...
pi_42729340
Eindhoven heeft binnenkort zelfs 2 XL's. Het rare is dat vlakbij de nieuwe XL dus al een AH zit van 2500m2
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_42730077
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 00:42 schreef febster het volgende:
Eindhoven heeft binnenkort zelfs 2 XL's. Het rare is dat vlakbij de nieuwe XL dus al een AH zit van 2500m2
Die AH verdwijnt dan toch? Best sonde aangezien die net verbouwd is
Van elk filiaal in eindhoven moeten er btw 3 mensen naar die nieuwe XL.

Bij ons is vandaag iemand voor de AH neergestoken.. rare wereld
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:48:51 #56
111612 blrrrt
pi_42733375
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 16:04 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

Morgen zal ik er eens navraag over doen, maar 'de hoge heren' beweren dat we zelfs Wasmachines gaan verkopen . En ja we worden een 2.5 XL

Morgen weet ik meer
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 16:38 schreef NJ het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk in week 46 beginnen met de ombouw van Konmar naar AH.
Morgen een uitleg van AH over wat er allemaal gaat gebeuren.
Weten jullie al meer?
pi_42733550
Binnenkort weer verbouwingkje. We gaan alle non-food paden bij elkaar gooien. Ze zitten nu niet helemaal bij elkaar in de buurt. Waarschijnlijk alleen een zondagje, dus we hoeven niet dicht
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:30:43 #58
111612 blrrrt
pi_42734236
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 09:57 schreef kmaestro het volgende:
Binnenkort weer verbouwingkje. We gaan alle non-food paden bij elkaar gooien. Ze zitten nu niet helemaal bij elkaar in de buurt. Waarschijnlijk alleen een zondagje, dus we hoeven niet dicht
Dat gaat iedere AH doen als het goed is.
pi_42736541
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 10:30 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Dat gaat iedere AH doen als het goed is.
Dat hebben wij al....
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:13:22 #60
111612 blrrrt
pi_42736803
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:03 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Dat hebben wij al....
Oke, iedere AH waar het nog niet het geval is dan.

En dan nog worden al die paden compleet geworpt in iedere AH, dusss..
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:21:19 #61
111612 blrrrt
pi_42738132
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 20:45 schreef CryptoKnight het volgende:
@Sum;

Van mijn SM begreep ik dat op de sm dag laatst verteld is, dat wanneer de poppen op zijn, de klant een bon kan invullen en dat ze hem via de post nagestuurd krijgen.

In het bonus krantje staat anders, binnen 1 week kunnen ze worden opgehaald.
pi_42738805
Ik zit vanaf donderdag verplicht ander halve week thuis, genoeg tijd om de op een beurt tegen dus.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:39:36 #64
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_42739160
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 20:45 schreef CryptoKnight het volgende:
@Sum;

ow beter

anders komen ze weer de hele dag bij de balie vragen of de poppen al binnen zijn, en dat dan maanden lang

maar over 1 week weer loon en personeelskorting
pi_42739296
@webgangster:
in de Bonus staat letterlijk "Met deze bon kunt u bij de servicebalie in dezelfde winkel later een gratis pop ophalen"
Staat nergens na hoeveel tijd...
Het alledaagse bereikbaar, het bijzondere betaalbaar
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:47:53 #66
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_42741213
Gister naar de dokter geweest, heb dus een gescheurde pees in m'n vinger dankzij t werk zaterdag Ach, flink verband eromheen enzo, en vanavond weer werken . Alleen geen bier/fris enzo voor een paar weken
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:22:30 #67
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_42743698
Ik vond het teleurstellend.

Als iemand wil weten hoeveel kinderen de personeelsmanager van Zuid-oost heeft, ik weet het. Niet dat het me ook maar iets kan boeien, maar de beste man vond het toch nuttige info om te vertellen. .

Dat was eigenlijk het niveau van avond. Wij moesten Albert Heijn leren kennen. De dingen die behandeld werden (die zes waardes enzo) vond ik nou niet echt iets wat zo belangrijk was. Zet dat gewoon lekker in een folder en val mij daar niet mee lastig. Het is ook niet nuttig in zo'n omgeving, want het kader dat het interessant vind, die weet het al, de hulpkrachten met een bepaalde tijd contract die boeit het niet, de hulpkrachten met een onbetaalde tijd contracht (zoals ik) die komen daar vanzelf wel achter en de gemiddelde full-time cassiere is te stom om het te snappen.

Het filmpje met Harry en die knuffelallochtoon over de missie was overigens wél geslaagd. .

Daarna kregen we een uitleg over de punten die reeds overeengekomen zijn met de vakbonden met betrekking tot de overname. Leuk en nuttig, maar als je het op een A4-tje had gezet, had ik het ook wel gesnapt.

Wat ik miste was een heldere uitleg wat ze met de winkel willen. Het is een aparte locatie op het Alexandrium, niet echt je standaard buurtsuper, het gaat de eerste XL van Rotterdam worden en hoe willen ze de klanten terughalen die verloren zijn bij de ombouw naar nieuwe Konmar. Dát boeit me. Dát wil ik horen. Maar daar werd met geen enkel woord over gerept.

Ook werd de nieuwe SM voorgesteld. Ik ben z'n naam al kwijt, maar hij zit nu op de Lijnbaan in Rotterdam. Wat ik van hem moet denken weet ik niet, hij lijkt me een strenge manager, maar absoluut zonder humor. Hij had ook nog even een tekstje dat hij op mocht dreunen, hoe lang hij al bij AH werkt, hoeveel zin hij heeft om met ons samen te werken, hoeveel kinderen hij heeft, hoeveel zin hij heeft om met ons samen te werken en dat hij wel eens in ons filliaal komt. Daarna kreeg hij nog even het woord zodat hij kon vertellen hoeveel zin hij heeft om met ons samen te werken. Leuk. Tof dat je zo enthousiast bent, maar aangezien je al eens in ons filliaal komt en je kennelijk een goede SM bent, vertel liever wat je anders aan gaat pakken. Wat er in jouw ogen 'minder goed' is, wat je een sterk punt van de winkel vind, wat je dus gaat uitbuiten. Maar dat kregen we niet te horen. Wel werd er gemeld dat hij veel zin heeft om met ons samen te werken.

Daarna werden er nog een paar vragen gesteld en de uitkomst voor Albert Heijn is dat wij van de Konmar allemaal een avond zijn kwijtgeraakt en iedereen een pleurishekel aan AH heeft gekregen vanwege de mededeling dat iedereen wordt over geplaatst naar een filliaal in zijn buurt. Eind goed al goed. .

Ohnee. We kregen nog een envelop mee met daarin een organigram van AH, dat én al in de presentatie ruim aan bod was geweest en iedereen met een beetje intresse zelf al had opgezocht, een loonbelastingformulier en last but not least: twee aan elkaar geniete A4-tjes met daarop elf vragen die ik nu aan het invullen ben en waarvan duidelijk is dat ze zijn bedoeld voor intern gebruik binnen Albert Heijn, maar ze gewoon te verdomd zijn geweest om even de vraagstelling aan te passen naar Konmar.
Er is namelijk geen Konmar medewerker die die aanwezig was bij de invoering van R&R en dan is er wel verteld wat je met die vraag moet doen, pas het even aan. Zou ik zeggen.
Ook had het leuk geweest als elke vraag consequent zou eindigen met een vraagteken, de hokjes waar je 'ja' of 'nee' moet aanrkuisen netjes uitgelijnd onder elkaar stonden en niet zo willekeurig over het blad verspreid dat je het idee krijgt dat je de punten moet verbinden voor een leuk plaatje. En nog wat andere kleine dingen die de hele vragenlijst maken tot een document dat als ik dat zo zou inleveren op school er een hele mooie prop van gemaakt zou worden die ik vervolgens met grof geweld naar m'n hoofd geslingerd zou krijgen.

Al met al. Ik heb er zin an. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:23:37 #68
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_42743735
Maar ik heb nog wel een paar hilarische kutopmerkingen de zaal in kunnen slingeren, dus het was wel gezellig.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:42:46 #69
111612 blrrrt
pi_42744246
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:22 schreef NJ het volgende:
-knip-
Al met al. Ik heb er zin an. .
Een erg nuttige avond dus.

Als je specifieke vragen hebt kan je ze altijd hier stellen natuurlijk.
pi_42744626
vandaag bekend geworden dus dat wij een AH XL 2.5 gaan worden, als het goed is in week 47/48 gaan we open.

Ook kregen we te horen dat we een nieuwe filiaalleider krijgen
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:36:53 #71
111612 blrrrt
pi_42745732
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:56 schreef waterreus23 het volgende:
vandaag bekend geworden dus dat wij een AH XL 2.5 gaan worden, als het goed is in week 47/48 gaan we open.

Ook kregen we te horen dat we een nieuwe filiaalleider krijgen
Weet je al iets over de verschillen tussen de huidige XL en XL2.5 dan?

Desnoods PM je ze maar.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:12:06 #72
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42746518
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:23 schreef NJ het volgende:
Maar ik heb nog wel een paar hilarische kutopmerkingen de zaal in kunnen slingeren, dus het was wel gezellig.
Maare, IEDEREEN word overgeplaatst?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:39:33 #73
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_42747302
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 18:12 schreef Renesite het volgende:

[..]

Maare, IEDEREEN word overgeplaatst?
Dat niet. Ze streven naar een gezonde verdeling tussen Konmar en AH personeel en ze gaan zo veel mogelijk proberen om iedereen in zijn of haar woonplaats aan het werk te krijgen.
Alleen het personeel zelf heeft daar geen invloed op. Dus iedereen voelt zich aangesproken.
pi_42747724
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:36 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Weet je al iets over de verschillen tussen de huidige XL en XL2.5 dan?

Desnoods PM je ze maar.
Mocht je die vraag niet publiek hier kunnen beantwoorden wil ik ze ook wel in mijn PM boxje ontvangen aub
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_42747804
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 01:17 schreef Dipstaart het volgende:

[..]

Die AH verdwijnt dan toch? Best sonde aangezien die net verbouwd is
Van elk filiaal in eindhoven moeten er btw 3 mensen naar die nieuwe XL.

Bij ons is vandaag iemand voor de AH neergestoken.. rare wereld
Gaat die weg ja? Dat had ik nog niet gehoord maar ik zal eens navragen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')