die heeft geen merkartikelen en kun je derhalve niet vergelijken met AHquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:14 schreef Freel het volgende:
ALDI is echt het goedkoopste.
De kwaliteit van de ALDI producten is minstens gelijk als niet beter dan de zogenaamde merkartikelen van bijvoorbeeld AH. Het enige verschil is dat ze duidelijk duurder zijn. Neem bijvoorbeeld Reb Bull 1,29 ofzoiets en Golden Power 0,25.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:14 schreef Danny het volgende:
[..]
die heeft geen merkartikelen en kun je derhalve niet vergelijken met AH
Noem eens 1 product die duurder is dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
op andere producten zijn ze weer duurder en andere weer goedkoper totaal zal het allemaal niet veel schelen.
Waarom zou ik dezelfde boodschappen doen in twee winkels, dan heb ik alles dubbelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:03 schreef editor2 het volgende:
Ik weet niet of ieman het al heeft gechecked middels aankopen maar op tv zie je heel veel reclame dan
Jumbo supermarkten momenteel je-van-het zijn.
Meld hier als je er bent geweest met desnoods een bon en je ervaringen of Jumob echt zoveel goedkoper
is dan AH, Super de Boer, Bas vd Heijden, Edah etc...
Dat is wel echt onzin, ALDI producten zijn gemiddeld gezien niet door je strot te krijgen. Daarbij heeft de ALDI bijv. niet eens vers brood of verse vleeswaren...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:18 schreef Freel het volgende:
[..]
De kwaliteit van de ALDI producten is minstens gelijk als niet beter dan de zogenaamde merkartikelen van bijvoorbeeld AH. Het enige verschil is dat ze duidelijk duurder zijn. Neem bijvoorbeeld Reb Bull 1,29 ofzoiets en Golden Power 0,25.
Aldi heeft andere merkartikelen. Is vaak prima spul.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:14 schreef Danny het volgende:
[..]
die heeft geen merkartikelen en kun je derhalve niet vergelijken met AH
Eensch.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:18 schreef Freel het volgende:
[..]
De kwaliteit van de ALDI producten is minstens gelijk als niet beter dan de zogenaamde merkartikelen van bijvoorbeeld AH. Het enige verschil is dat ze duidelijk duurder zijn. Neem bijvoorbeeld Reb Bull 1,29 ofzoiets en Golden Power 0,25.
dan zou ik daar alle prijzen is moeten opschrijven , en dan vergelijken , laat Kassa dat maar doenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:23 schreef Freel het volgende:
[..]
Noem eens 1 product die duurder is dan?
Het is een prima winkel als je geen geld hebt, anders zou ik toch maar voor gezond kwaliteitsvoedsel gaan wat ergens naar smaaktquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:36 schreef Matty___ het volgende:
Het vlees is waardeloos en het fruit en groenten zijn stukken kleiner dan bij de AH. Maar verder prima winkel
Bij Jumbo?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:36 schreef Matty___ het volgende:
Het vlees is waardeloos en het fruit en groenten zijn stukken kleiner dan bij de AH. Maar verder prima winkel
hmm de Aldi. elke keer als ik daar kom stoor ik me steeds aan de smalle gangpaden en de lange rij bij de kassaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Bij Jumbo?
Sorry hoor, maar die doet werkelijk in niets onder voor AH. Indien je het over Aldi hebt ga ik deels met je mee, maar Aldi heeft zeker ook producten die prima verteerbaar zijn.
Misschien verschilt het per plaats. AH's zijn ook niet overal even geweldig, Jumbo's vast ook niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Bij Jumbo?
Sorry hoor, maar die doet werkelijk in niets onder voor AH. Indien je het over Aldi hebt ga ik deels met je mee, maar Aldi heeft zeker ook producten die prima verteerbaar zijn.
De grootste AH van Heerlen (qua oppervlak & net buiten centrum) heeft een kleiner assortiment dan de AH in het centrum...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Misschien verschilt het per plaats. AH's zijn ook niet overal even geweldig, Jumbo's vast ook niet.
Die grote op de Schandelerboord? Die vind ik eigenlijk wel prima... Lekker grote vers broodafdeling, dat heeft mijn AH helemaal niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De grootste AH van Heerlen (qua oppervlak & net buiten centrum) heeft een kleiner assortiment dan de AH in het centrum...
Die ja. Je hebt daar wel meer ruimte om rond te lopen maar daarvoor ga je niet shoppen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die grote op de Schandelerboord? Die vind ik eigenlijk wel prima... Lekker grote vers broodafdeling, dat heeft mijn AH helemaal niet.Maar ja, in 't Loon kom ik nooit, misschien is die wel beter.
Quorn Southern Style Burgers. 2,99. Bij Dekamarkt worden ze voor 2,79 verkocht. Hierdoor heb dit product de laatste keer dat ik bij Jumbo was dan ook gratis meegekregen (dankzij hun laagste prijs garantie).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:23 schreef Freel het volgende:
Noem eens 1 product die duurder is dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |