Hoe weet je dat zekerquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:56 schreef amaranta het volgende:
Nee er zijn er wel een paar ik weet het zeker.
Omdat ik ze hier op fok ben tegengekomen.quote:
y que quieres ahora ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:00 schreef amaranta het volgende:
viezerik
knap hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:03 schreef redboyonline het volgende:
[..]
y que quieres ahora ?
para que tu quiere saber quien es español?
porque quieres saber quines son españoles?quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:03 schreef redboyonline het volgende:
[..]
y que quieres ahora ?
para que tu quiere saber quien es español?
pero no tengo gusto de la cola en mis pantalonesquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:16 schreef redboyonline het volgende:
KaMo pero tu no hablas español...
k'heb da probleem ookquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:46 schreef AminBen het volgende:
ik ook maar ik kan het alleen spreken en niet schrijven![]()
uwen woordenboek es tegoei checken wantquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:27 schreef stukovich het volgende:
Soy stukovich, soy veinti-uno anos y estudiar economica de empresas![]()
Pech gehad, want ik heb al "Papel para mi CULO!" gezegd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:05 schreef AminBen het volgende:
ik wacht op het eerste 'de puta madre'![]()
Waarom? Er zijn toch maar twee leuke dingen die je erin kunt zeggen. Of nouja, drie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:44 schreef amaranta het volgende:
Ja moet je doen!
Hier in Puerto Banus spreekt iedereen Engels. Wat het voor mij verdomd lastig maakt om Spaans te leren...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:16 schreef beertenderrr het volgende:
waarom spreken Spanjaarden (buiten barcelona) nooit engels![]()
![]()
mischien heb je t wel eens gemerkt dat vele spanjaarden engels niet echt heel goed beheersenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:16 schreef beertenderrr het volgende:
![]()
verklaar je nader?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:11 schreef redboyonline het volgende:
amaranta en haar *beep* topic heeft nu wel afgedaan vind het zelf een schande da ge uzelf spaans noemt.
bende wannabe's
wie ben jij om te bepalen wie wel of niet spanjaard is?quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:41 schreef redboyonline het volgende:
[..]
wie ben jij om te bepalen wie wel of niet spanjaard is?
juist ja helemaal niets noppes nada!
in plaats van een meetingpoint plak je liever een stempel op de mensen...
Ik zie je onderschift al, blijf jij nou gewoon maar in Benidorm, daar spreekt iedereen Nederlandsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:16 schreef beertenderrr het volgende:
![]()
Tsss, import-espanoolquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:08 schreef Jimbo het volgende:
wat een spaans hiergaat ook niet echt verder dan OLEEEEE PAELLA !!! zo te lezen
bah , puta's de attentione
Ben geboren in Salamanca.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:06 schreef Jimbo het volgende:
Holaik woon in spanje
nog iemand uit de buurt van fuengirola ?![]()
Ik woon in Benalmádena.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:06 schreef Jimbo het volgende:
Holaik woon in spanje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukkie verderop: Marbella/Puerto Banus. Ook heel fijn. Ben wel regelmatig in de buurt van fuengirolaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:06 schreef Jimbo het volgende:
Holaik woon in spanje
Cool, ik zit nu tot februari in Salamanca, op dit moment te internetten op het Plaza Mayor...quote:
Werk. Ben hier nu ruim twee maanden en blijf hier voorlopig ook. Heb voor m´n werk wel vaker langere perioden in het buitenland gezeten, maar dan ging ik elk weekend of hooguit om het weekend terug naar Amsterdam. Nu heb ik dat helemaal niet. Mis die stinkstad totaal niet. Nederland kan me voorlopig gestolen wordenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:12 schreef amaranta het volgende:
Wat brengt jullie in/naar Spanje?
De liefde? Werk? Stage?
Hmm ik heb er nooit gewoond. Ben dr weleens op stap geweest maar ben toen gewoon naarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:58 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Cool, ik zit nu tot februari in Salamanca, op dit moment te internetten op het Plaza Mayor...
Ken je toevallig een paar goede kroegen waar ze alternatieve muziek draaien?
Of ben je al jaren niet meer in Salamanca geweest? kan ook natuurlijk...
Saludos!
Leer het dan ook even gelijk schrijven anders.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:08 schreef Jimbo het volgende:
nou...emm...niet bij allemaal..ik spreek t vloeiend..en schrijf t ook..t is mn tweede taalquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:08 schreef Jimbo het volgende:
Thanks, zal ze eens uit gaan checken!quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:02 schreef amaranta het volgende:
Probeer deze kroegen eens:
utopia
la imprenta
paniagua
potemkim
rivendel
Ja das hier zeg maar zo'n groot plein waar echt iedereen komt en altijd afspreekt alvorens aan de zuip te gaan!quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:46 schreef Jimbo het volgende:
enorme kick
maaruh dat plaza mayor das hiero een winkelcentrumbij jou een plaats oid ?
Uhm, Salamanca heeft geen vliegveld, dus ik denk dat je je vergist...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:40 schreef Jimbo het volgende:
toevallig niet in de buurt vant vliegveld ? en dr zitten een paar barretjes aant begin / einde , een nike-outlet store en wat restaurantjes zoals holywood ect , oja en de Yelmoeen cinema
yay nog een catalaanquote:Op maandag 13 november 2006 22:11 schreef Vida het volgende:
hier nog een spanjaard... geboren in barcelona, op mn 10e naar nederland verhuist
encantado de conocerle
Ik heb een tijd gewoont in fuengirolaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:06 schreef Jimbo het volgende:
Holaik woon in spanje
Ik ben dit jaar al 2x geweest in de zomer en kerst/oud&nieuw, was al bijna 8 jaar niet geweest. Kom daar bij mn peetmoeder in Alzira(logt in Valencia)Heb daar 1 super goede vriend wonen, die ik iedere dag wel zag.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:53 schreef Vida het volgende:
hebben jullie er nog familie/vrienden wonen? gaan jullie nog wel eens naar spanje?
ik heb er nog veel vrienden (en mn vader maar daar heb ik geen contact mee) ik bezoek ze in de vakanties, ze komen ook wel eens naar nederland
over ongeveer 3.5 jaar wil ik weer in barcelona gaan wonen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |