Hoe weet je dat zekerquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:56 schreef amaranta het volgende:
Nee er zijn er wel een paar ik weet het zeker.
Omdat ik ze hier op fok ben tegengekomen.quote:
y que quieres ahora ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:00 schreef amaranta het volgende:
viezerik
knap hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:03 schreef redboyonline het volgende:
[..]
y que quieres ahora ?
para que tu quiere saber quien es espaņol?
porque quieres saber quines son espaņoles?quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:03 schreef redboyonline het volgende:
[..]
y que quieres ahora ?
para que tu quiere saber quien es espaņol?
pero no tengo gusto de la cola en mis pantalonesquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:16 schreef redboyonline het volgende:
KaMo pero tu no hablas espaņol...
k'heb da probleem ookquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:46 schreef AminBen het volgende:
ik ook maar ik kan het alleen spreken en niet schrijven![]()
uwen woordenboek es tegoei checken wantquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:27 schreef stukovich het volgende:
Soy stukovich, soy veinti-uno anos y estudiar economica de empresas![]()
Pech gehad, want ik heb al "Papel para mi CULO!" gezegd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:05 schreef AminBen het volgende:
ik wacht op het eerste 'de puta madre'![]()
Waarom? Er zijn toch maar twee leuke dingen die je erin kunt zeggen. Of nouja, drie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:44 schreef amaranta het volgende:
Ja moet je doen!
Hier in Puerto Banus spreekt iedereen Engels. Wat het voor mij verdomd lastig maakt om Spaans te leren...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:16 schreef beertenderrr het volgende:
waarom spreken Spanjaarden (buiten barcelona) nooit engels![]()
![]()
mischien heb je t wel eens gemerkt dat vele spanjaarden engels niet echt heel goed beheersenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:16 schreef beertenderrr het volgende:
![]()
verklaar je nader?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:11 schreef redboyonline het volgende:
amaranta en haar *beep* topic heeft nu wel afgedaan vind het zelf een schande da ge uzelf spaans noemt.
bende wannabe's
wie ben jij om te bepalen wie wel of niet spanjaard is?quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:41 schreef redboyonline het volgende:
[..]
wie ben jij om te bepalen wie wel of niet spanjaard is?
juist ja helemaal niets noppes nada!
in plaats van een meetingpoint plak je liever een stempel op de mensen...
Ik zie je onderschift al, blijf jij nou gewoon maar in Benidorm, daar spreekt iedereen Nederlandsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:16 schreef beertenderrr het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |