Tsss, import-espanoolquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:08 schreef Jimbo het volgende:
wat een spaans hiergaat ook niet echt verder dan OLEEEEE PAELLA !!! zo te lezen
bah , puta's de attentione
Ben geboren in Salamanca.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:06 schreef Jimbo het volgende:
Holaik woon in spanje
nog iemand uit de buurt van fuengirola ?![]()
Ik woon in Benalmádena.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:06 schreef Jimbo het volgende:
Holaik woon in spanje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukkie verderop: Marbella/Puerto Banus. Ook heel fijn. Ben wel regelmatig in de buurt van fuengirolaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:06 schreef Jimbo het volgende:
Holaik woon in spanje
Cool, ik zit nu tot februari in Salamanca, op dit moment te internetten op het Plaza Mayor...quote:
Werk. Ben hier nu ruim twee maanden en blijf hier voorlopig ook. Heb voor m´n werk wel vaker langere perioden in het buitenland gezeten, maar dan ging ik elk weekend of hooguit om het weekend terug naar Amsterdam. Nu heb ik dat helemaal niet. Mis die stinkstad totaal niet. Nederland kan me voorlopig gestolen wordenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:12 schreef amaranta het volgende:
Wat brengt jullie in/naar Spanje?
De liefde? Werk? Stage?
Hmm ik heb er nooit gewoond. Ben dr weleens op stap geweest maar ben toen gewoon naarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:58 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Cool, ik zit nu tot februari in Salamanca, op dit moment te internetten op het Plaza Mayor...
Ken je toevallig een paar goede kroegen waar ze alternatieve muziek draaien?
Of ben je al jaren niet meer in Salamanca geweest? kan ook natuurlijk...
Saludos!
Leer het dan ook even gelijk schrijven anders.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:08 schreef Jimbo het volgende:
nou...emm...niet bij allemaal..ik spreek t vloeiend..en schrijf t ook..t is mn tweede taalquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:08 schreef Jimbo het volgende:
Thanks, zal ze eens uit gaan checken!quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:02 schreef amaranta het volgende:
Probeer deze kroegen eens:
utopia
la imprenta
paniagua
potemkim
rivendel
Ja das hier zeg maar zo'n groot plein waar echt iedereen komt en altijd afspreekt alvorens aan de zuip te gaan!quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:46 schreef Jimbo het volgende:
enorme kick
maaruh dat plaza mayor das hiero een winkelcentrumbij jou een plaats oid ?
Uhm, Salamanca heeft geen vliegveld, dus ik denk dat je je vergist...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:40 schreef Jimbo het volgende:
toevallig niet in de buurt vant vliegveld ? en dr zitten een paar barretjes aant begin / einde , een nike-outlet store en wat restaurantjes zoals holywood ect , oja en de Yelmoeen cinema
yay nog een catalaanquote:Op maandag 13 november 2006 22:11 schreef Vida het volgende:
hier nog een spanjaard... geboren in barcelona, op mn 10e naar nederland verhuist
encantado de conocerle
Ik heb een tijd gewoont in fuengirolaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:06 schreef Jimbo het volgende:
Holaik woon in spanje
Ik ben dit jaar al 2x geweest in de zomer en kerst/oud&nieuw, was al bijna 8 jaar niet geweest. Kom daar bij mn peetmoeder in Alzira(logt in Valencia)Heb daar 1 super goede vriend wonen, die ik iedere dag wel zag.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:53 schreef Vida het volgende:
hebben jullie er nog familie/vrienden wonen? gaan jullie nog wel eens naar spanje?
ik heb er nog veel vrienden (en mn vader maar daar heb ik geen contact mee) ik bezoek ze in de vakanties, ze komen ook wel eens naar nederland
over ongeveer 3.5 jaar wil ik weer in barcelona gaan wonen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |