SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft je moeder in ieder geval niet meer elke dag te koken.quote:
had je dat niet eerder kunnen vertellen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoeft je moeder in ieder geval niet meer elke dag te koken.![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:10 schreef Spike1506 het volgende:
Kom er maar eerlijk voor uit! Er is geen ontkomen aan![]()
Dus, wie werkt er hier bij mc donalds?n.a.v. je spoiler: zeker vanwege de doorgroeimogelijkheden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Je spuugt cker ook in de big meks?quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:10 schreef Spike1506 het volgende:
stiekem werk ik er zelf ook hoor!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 09:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je spuugt cker ook in de big meks?
Telt dat ook?quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:50 schreef ma_jojo het volgende:
Nope, wel een uurtje of 6 bij de BK gewerkt.
Dat telt ook.quote:
Klopt.quote:
Ik word altijd geholpen door een van de grootste afnemers van hamburgers met kleffe broodjes en vieze franse frietjesquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:45 schreef EricG het volgende:
Ik was eerst bij de Mac en toen werd ik bediend door een keilekkere chick.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:07 schreef Jonathon het volgende:
McDonalds
Heb er nooit gewerkt en zal er ook nooit gaan werken of eten
Wat bedoel je nou? Zeg dan gewoon dikke mensen ofzo.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik word altijd geholpen door een van de grootste afnemers van hamburgers met kleffe broodjes en vieze franse frietjes![]()
hoezo zo kort?quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:50 schreef ma_jojo het volgende:
Nope, wel een uurtje of 6 bij de BK gewerkt.
zeg waarom kan ik niet in je fobo posten?quote:
hij gooide de frieten op de bakplaat en de burgers in de frituurpanquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij bakte de burgers niet bruin genoeg
da kan welquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg waarom kan ik niet in je fobo posten?
niet. Hij post wel, maar mijn 'test'post kwam er niet in te staan.quote:
ja heel vaak doet mijn fobo het nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:17 schreef X-fi het volgende:
[..]
niet. Hij post wel, maar mijn 'test'post kwam er niet in te staan.
Dat telt niet.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:34 schreef no1uknow het volgende:
Ik zit nu bij mn neef, die is nu een sollicitatieformulier aan het invullen en gaat om 1 uur een gesprek houden ;D
ff fotoboekcrew mailenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:19 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja heel vaak doet mijn fobo het nieter staan nog meer berichten op die je niet te zien krijgt...... echt zo irritant he en ik weet niet hoe ik dat verholpen krijg
groningenquote:
w e l k equote:Op zondag 15 oktober 2006 12:30 schreef Domo-Kun het volgende:
[..]
groningen
Zie je al voor je:@ kom je daar staat er een domo-kun achter de balie weheheheh
quote:The vast majority of workers at McDonald's lack full-time employment, do not have any benefits, have no or little control over their workplace, and quit after a few months. McDonald's jobs have been purposely de-skilled so as to be able to hire minimum wage workers on an interchangeable basis. One-third of fast food workers speaks no English. McDonald's and other chains are aiming for automated equipment that will require zero training and are nearly there. Nevertheless, they fight hard to retain hundreds of millions of dollars of government subsidies for "training" their workers. Turnover is 3-400% a year.
Not one worker at McDonald's belongs to a union.The only time a restaurant was unionized recently was in 1997 in Montreal. The restaurant was closed just before the union was certified.
In the 1990 McLibel case, McDonalds were found to "exploit children", be "culpably responsible for animal cruelty", and have "advertisements, promotions and booklets which have pretended to a positive nutritional benefit which their food did not match". Its record of labour, working conditions, unionism and pay was criticised.
The biggest seller of Coke is McDonald's. Americans alone drink 56 gallons of soda per year. Coke wants to increase consumption of its products by 25% a year by focusing more on children since the adult market is stagnant.
Every time you eat a hamburger, you are eating anabolic steroids, antibiotics, and fecal matter. You can read it again. And it will still be true. You are better off eating a carrot dropped in your toilet than eating one dropped in your kitchen sink if you buy and use packaged meat.
Feedlot cattle are also given shredded packaging, cardboard boxes, cement, and sawdust to put on weight.
Cattle that go into hamburgers drink dirty swill water and dirty food. Until 1997, they were fed millions of dead cats and dogs purchased from animal shelters. They still eat dead pigs, horses, and poultry. (And chickens are fed dead cattle).
Cattle are also fed chicken manure, which may contain tapeworms, Giardia, antibiotic residues, arsenic and heavy metals. Federal inspectors report that animals that are visibly diseased, cattle infected with measles, tapeworms, and covered with abscesses are slaughtered and processed into meat. This is why the industry and the USDA are pushing meat irradiation rather then safety, health, and inspections as a solution.
One-fourth of the cows slaughtered is worn-out dairy cattle, animals most likely to be riddled with diseases, cancers, and antibiotic residues. McDonald's relies heavily on old dairy cows because they are lower in fat, cheaper, and allow them to say all their meat is raised in the US.(Source - Food First)
Zij, sukkel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij bakte de burgers niet bruin genoeg
vriendin die daar werkte is eruit geschopt omdat ze kanten teveel eten en drinken gafquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:33 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Zij, sukkel.
Maargoed, ik kwam erachter dat ik toch wél zelfrespect had, dus onder het mom van "Ik ben langs de huisarts geweest en ik schijn chronisch ziek te zijn", heb ik ontslag genomen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:30 schreef Domo-Kun het volgende:
[..]
groningen
herestraat?quote:
Domo Kunquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:30 schreef Domo-Kun het volgende:
[..]
groningen
tot crewtrainerquote:Op zondag 15 oktober 2006 05:24 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
n.a.v. je spoiler: zeker vanwege de doorgroeimogelijkheden?![]()
ja wat een humor!quote:
xcuus me, ik heb nog niet gestemdquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:58 schreef Domo-Kun het volgende:
[..]
ja wat een humor!
En wáárom stem je op mij als slechste nieuwkomer, je houdt van me, dat weet ik gewoon, VERANDEREN !
owja kut dat was een andere blauwequote:Op zondag 15 oktober 2006 12:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
xcuus me, ik heb nog niet gestemd
Welke mc donalds werk je in Groningen?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
xcuus me, ik heb nog niet gestemd
Welke mc donalds werk je in Groningen?
Hehehequote:Op zondag 15 oktober 2006 13:00 schreef Domo-Kun het volgende:
[..]
owja kut dat was een andere blauwekusjekusje
Andere vestiging per weekend
KPNquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:57 schreef SureZal het volgende:
Ik heb vorige week, na er 4,5 jaar gewerkt te hebben, ontslag genomen
(nu werk ik bij KPN ^_^)
Of gewoon duits gaan praten (kroket plain --> kroket flugzeug)quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:27 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb er ook ongeveer 6 maanden gewerkt tering wat een leuk baan was dat mac chicken uit de bin stelen en dan sneaky in de kantine opeten of een zak nuggets uit de koeling stelen en dan mee naar huis nemen en frituren en schreeuwen KIP 9 in de BIN
het klote was dat er altijd van die kanker afrikanen waren en die bestelden
I WANNA MAK CHIEKAN
GIMME MY MAK CHIEKAN HEE
Mag ik 12 pattie's op de gril en een QPquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:29 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Of gewoon duits gaan praten (kroket plain --> kroket flugzeug)
Kunnen maar 8 HB patty's op 1 gril, en 6 QP patty's! (zou een manager schreeuwen!)quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Mag ik 12 pattie's op de gril en een QP
hahaquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:32 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Kunnen maar 8 HB patty's op 1 gril, en 6 QP patty's! (zou een manager schreeuwen!)
Nuggets met plakje kaas is ook lekkerquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
haha![]()
Helemaal waar was ik eff vergeten
Ik had een keer nuggets onder de gril geflikkerd tering wat was dat lekker
Enne Nuggets met mac chicken saus ook lekker,jaa dat kan je alleen eten als je bij de mac heb gewerkt![]()
Alleen het vlees komt uit de diepvries, maar dingen zoals sla en tomaten komen gewoon uit een koelkast hoor en mogen niet eens ingevroren worden!quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:10 schreef redboyonline het volgende:
maar bij mc donalds is het eten toch wel het goorst aangezien alles uit de diepvries komt.
Helpdesk Medewerker bij KPN ADSL (gewoon callcenter dusquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:09 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
KPN, was laast bij zo een KPN shopg eval om iets te vragen over me abbonement, kreeg ik als antwoord dat ik thuis maar internet moest raadplegen!
en hoeveel perten heb je al verkocht?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:13 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Alleen het vlees komt uit de diepvries, maar dingen zoals sla en tomaten komen gewoon uit een koelkast hoor en mogen niet eens ingevroren worden!
je moet eens een schijfje augurk op een buntoaster leggen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:44 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Nuggets met plakje kaas is ook lekker![]()
Moet toch us keertje proberen dan zo een nugget onder de grill![]()
Leg uit?quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:52 schreef redboyonline het volgende:
[..]
je moet eens een schijfje augurk op een buntoaster leggen.
dat noemen wij de spetterkont![]()
Geloof je het zelf, geef gewoon toe dat je er niet werkt noobquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Geloof je het zelf, geef gewoon toe dat je er niet werkt noob.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:29 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Of gewoon duits gaan praten (kroket plain --> kroket flugzeug)
jammer dat ie op slot is enzoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:27 schreef frenzy2003 het volgende:
Verzin hier leuke (matige) grappen voor in de MC Drive
past perfect in dit topic imo. hoop dat jullie hier veel van gaan meemaken!
vooruit dan maar weerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:31 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
omdat jij het jammer vind dattie al vol is gepost.
door de warmte van de buntoaster en de vocht van de augurk begint de augurk te "spetteren".quote:
man wat ben jij voor een viezerik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:39 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Nee maar ik heb wel ooit op iemand z'n nuggets gespuugd.
welke teammanager? ( ik zat bij Irene, goed geschikt mens, komt tenminste voor ons op)quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:57 schreef SureZal het volgende:
Ik heb vorige week, na er 4,5 jaar gewerkt te hebben, ontslag genomen
(nu werk ik bij KPN ^_^)
Hoe heet ze?quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:46 schreef dribbel79 het volgende:
Ik ken ook iemand die er nu werkt, relaxte meid bij een relaxte Mac (Barneveld)...cool hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:54 schreef Sometimes het volgende:
kaas 12 HB?
McChicken met als toevoeging ketchup, een McKroket met ketchup en chicken saus, een CB met verse ui ipv kleine en extra kaas (liefst ook 2 patty's). En dan allemaal in zo'n HB papiertje proppen en afrekenen als HB.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
haha![]()
Helemaal waar was ik eff vergeten
Ik had een keer nuggets onder de gril geflikkerd tering wat was dat lekker
Enne Nuggets met mac chicken saus ook lekker,jaa dat kan je alleen eten als je bij de mac heb gewerkt![]()
Vroegah mochten wel op de oude grillen 12 HB tegelijk bouwen, toen werden het er 10, daarna 9 en nu met de nieuwe grillen nog maar 8 per run...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
die goeie ouwe tijd!
(bij ons was het trouwens: kaas 10 alsjeblieft. beleefdheids vorm was nogal belangrijk binnen de mac...)
Utzelfde hier, is Ivo trouwens ook je echte naam?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Vroegah mochten wel op de oude grillen 12 HB tegelijk bouwen, toen werden het er 10, daarna 9 en nu met de nieuwe grillen nog maar 8 per run...
"Kaas op 8 alsjebielf" schreeuwen wij
Mijn echte naam is Ivo ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:59 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Utzelfde hier, is Ivo trouwens ook je echte naam?(we hadden een manager die heette Ivo)..
Naja vanavond weer werken tot sluit! kan ik weer nuggets met ketchup eten!
Dus je werkt bij de WB?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mijn echte naam is Ivo ja.Ik ben geen manager hoor
We hebben nu pas een manger die Ivo heet, hij komt van Kerkrade af geloof ik.
welke in grunn?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:30 schreef Domo-Kun het volgende:
[..]
groningen
Dus, wie werkt er hier bij mc donalds?Hoeveel verdien je per uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bier ende tieten.
Gewoon proberenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:19 schreef Lovechild het volgende:
Ik werkte lang geleden bij Mc Donalds Hoog Catherijne in Utrecht. Niet de McSnack, die kwam er later pas.
Toen ik begon, was de McChicken net nieuw en had ik steeds van die kakelende mensen aan de balie want dat was toen de commercial.![]()
Ik zou er nu nog wel als hostess willen werken. Maar of dat haalbaar is als parttimer???
Je bediener is zo dik, ze krijgt groepskorting bij McDonaldsquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik word altijd geholpen door een van de grootste afnemers van hamburgers met kleffe broodjes en vieze franse frietjes![]()
Milkshakes! Banaan
! En Flurry's
! En sundaeijsjes
!
Da's waar. Ik heb nu een sollicitatie lopen voor iets heel anders,maar mocht dat onverhoopt niets worden dan moet ik misschien maar eens op een sollicitatieformulier uitgaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:39 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Gewoon proberenniet geschoten is altijd mis!
Ik werk bij WB ja,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:15 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Dus je werkt bij de WB?
Ivo is wel relaxte manager
Ik krijg ¤ 6.54 per uur als 20 jarige, is dus niet echt slecht denk ik.quote:
is wel weinig. job studenten krijgen inderdaad meer betaald.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik krijg ¤ 6.54 per uur als 20 jarige, is dus niet echt slecht denk ik.
Ookal kreeg ik van mijn stageplaats in de zomervakantie 9.50 per uur.
Wij hadden daar schoonmakers voor, dus sluit was bij ons helemaal niet erg! Gewoon even alles opruimen, kassen tellen en naar huis (lees: de kroeg in)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:46 schreef redboyonline het volgende:
[..]
sluit vond ik altijd wel kut vooral omdat ik griller ben en ja bij sluiting moest ik de grill schuren.
bij ons kon dat niet omdat we een company waren en geen franciseequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wij hadden daar schoonmakers voor, dus sluit was bij ons helemaal niet erg! Gewoon even alles opruimen, kassen tellen en naar huis (lees: de kroeg in)
Wij bij de mac moeten ook mensen opleiden, zelf ben ik Crewtrainerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef redboyonline het volgende:
[..]
bij ons kon dat niet omdat we een company waren en geen francisee
wij moeten de mensen opleiden enzo.
ik was gewoon crew maar ik moest de mensen ook opleiden lol.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wij bij de mac moeten ook mensen opleiden, zelf ben ik Crewtrainer
Ik train en beoordeel mensen op de vloer.
Wat ik eerst ook, na met een simpel crewtrainer examen krijg je meer loon ¤ per uurquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:16 schreef redboyonline het volgende:
[..]
ik was gewoon crew maar ik moest de mensen ook opleiden lol.
simpel? dat waren 6 kaften dat je moest leren had daar echt geen zin in.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wat ik eerst ook, na met een simpel crewtrainer examen krijg je meer loon ¤ per uur
Shakemachine is inderdaad klotewerk, maargoed dat is voor de managerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:22 schreef redboyonline het volgende:
[..]
simpel? dat waren 6 kaften dat je moest leren had daar echt geen zin in.
ze wouden me ook aanleren om de shake machine uit elkaar te halen en te reinigen maar dat 'simpel'
werkje duurt 4 uur.
mijn eerste week
ze wouden me eens het toilet laken kuisen
heb gezegt dat ik daarvoor niet in dienst ben genomen.
ze hadden gedreigt me te ontslaan
en ik ben gewoon naar huis gegaan.
volgende dag gewoon komen werken.
babbel gemaakt met de manager
'hoe ik mijn collegas in de steek heb gelaten'
aangezien alles geplant staat wie of wat om welk uur waar staat kassa, grill, drive
en daarna nooit meer zo'n job gekregen.
Wij hadden ook crew trainers. Aangezien ik daar te ongeduldig voor ben, hebben ze me nooit daarvoor gevraagd, wel was ik assistent floormanager.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wij bij de mac moeten ook mensen opleiden, zelf ben ik Crewtrainer
Ik train en beoordeel mensen op de vloer.
Dan wordt je wel vet genaaid. Ik verdiende 7 jaar geleden al 12,- (gulden) per uur. Lijkt me toch dat met de inflatie enzo je nu wel meer moet verdienen. Overigens verdiende ik voordat ik assistent werd iets van 8,50 (gulden) per uur, maar dan nog wordt je dus flink genaaid.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:08 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Ik verdien 3.55 per uur (krijg wel nog 8% vakantiegeld + 8% sniperuren) en ben 18 jaar..
Vond het anders een super bijbaantje destijds. Heb er echt een hele leuke tijd gehad, maar kwam ook omdat we gewoon een hele leuke ploeg hadden. Vet gezellig, allemaal studenten onder elkaar. Was echt 10 keer beter als de bijbaantjes die ik daarvoor en daarna had bij de slager, de AH en bij een restaurant.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:53 schreef 4-elements het volgende:
Bij de Mac werken is voor kansloze mensen![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Battlefan op 18-10-2006 22:04:45 ]Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
Is gewoon minimum loon, en met die 8% enzo heb ik met vakantiegeld (in mei dus) toch aardig wat extra!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dan wordt je wel vet genaaid. Ik verdiende 7 jaar geleden al 12,- (gulden) per uur. Lijkt me toch dat met de inflatie enzo je nu wel meer moet verdienen. Overigens verdiende ik voordat ik assistent werd iets van 8,50 (gulden) per uur, maar dan nog wordt je dus flink genaaid.
Ben wel met je eens dat het leuk is enzo, maar je zou echt moeten vragen om meer loon, dit is echt heeeel erg weinig.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:51 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Is gewoon minimum loon, en met die 8% enzo heb ik met vakantiegeld (in mei dus) toch aardig wat extra!
En vind het werk gewoon leuk, kan goed met managers enzo vinden, flexibele werktijden enz.
Al gedaan, maar krijg ik niet..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ben wel met je eens dat het leuk is enzo, maar je zou echt moeten vragen om meer loon, dit is echt heeeel erg weinig.
daarom moet je voor de steamer gedestileerd water gebruiken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Shakemachine is inderdaad klotewerk, maargoed dat is voor de managerweet wel hoe het moet.
Toiletten heb ik nooit schoon hoeven maken
Ik heb maar 1 werkboek gehad voor het crewtrainer examen + dan het kleine kwaliteitsreferentiegidsje.
Het vervelendste werk wat ik doe is het apparatuur schoonmaken, van koffiemachine tot visstomer (de stomer zit vol kalkaanslag elke week)
Klopt maar dat water is een stukje duurder hequote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:41 schreef redboyonline het volgende:
[..]
daarom moet je voor de steamer gedestileerd water gebruiken.
Foodtest is ook leuk om te doen![]()
t'is het geld meer dan waard om schade aan de apparatuur te vermijdenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klopt maar dat water is een stukje duurder he
De producten mogen 10 minuten in de bin liggen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:04 schreef redboyonline het volgende:
[..]
t'is het geld meer dan waard om schade aan de apparatuur te vermijden
@Litso
aan de bin heb ik ook veel gestaan omdat ik perfect wist wat eraan moest komen.
maar zelf bakken is veel leuker en dat deed ik nadien ook zelf bakken en bin in het oog houden
en gewoon iemand anders laten inpakken.
ik weet niet hoe lang de hamburgers in de bin mogen liggen bij mcdonalds maar bij ons was dat 20 minuten.
verder vind ik dat overdreven omdat ze soms na een halfuur nog steeds goed zijn.
ook haat ik soms dat je iets in de bin legt en dat de kassa dan niet op de codes let en dan de 'verkeerde' hamburgers meeneemt.
enige nadeel van in zo'n fastfood restaurant te werken zijn de 'dynamische' uren
ene dag heb je pauze op 10:00 en andere dag om 15:00
heb al veel keren paar hamburgers meegenomen naar de kleedkamer om daar op te eten.
een van de zaligste plaatsen om te zijn is echt de diepvries en zeker in de zomer was da zalig
grillen in de zomer was dan ook een hel
we hebben maar enkele producten met sla en ik heb die geproeft na 30 minutenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
De producten mogen 10 minuten in de bin liggen.
De producten met sla zijn na een half uur niet echt lekker meer.
De sla wordt dan geel. (onze bin is ronde de 70 graden)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:24 schreef redboyonline het volgende:
[..]
we hebben maar enkele producten met sla en ik heb die geproeft na 30 minuten
en ik vind dat best wel te eten.
enige dat niet te eten was was onze fish burger omdat dat broodje gesteamt word en na 30 minuten os dat broodje als een baksteen. tijdens de rush heb ik wel eens de 'magische switch' gedaan met de codes
en ik heb nog nooit een hamburger teruggekregen.
wel al veel lastige klanten gehad zoals
je maakt net een burger en komt de klant nadien zeggen dat ie koud is of hij voelt alleen maar aan het doosje en zegt dat ie koud is.
domme medewerkers zijn er ook
vraagt een klant een cheeseburger zonder kaas.
kreeg ik papiertje voor een 'grilleke' heb haar wat zitten uitlachen en dan gezegt dat dat gewoon een hamburger was
was dat zo van 'ECHT? amai wat ben ik toch dom.
ah nee onze bin is denk ik 110°Cquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
De sla wordt dan geel. (onze bin is ronde de 70 graden)
klanten die aan het doosje voelen heb ik ook een paar keer gehad, maar dat zijn ook meestal de mensen die erg slecht slapen om het maar zo te zeggen
Mededeling voor de Mac medewerkers van Kerkrade, Landgraaf, Heerlen Centrum en Heerlen Woonboulevard.
30 december (personeelsfeest) komen waarschijnlijk:
21.00-03.00 DJ Leon de Jager
na 3 uur gaan de zaal open en komt waarschijnlijk Erick E of G-spott
Tuurlijk kom jij weer met de BESTE postquote:
Onze bin is ook ron de 70 graden, na 20 minuten is de sla al zo oud dat het "verdwijnt"...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
De sla wordt dan geel. (onze bin is ronde de 70 graden)
klanten die aan het doosje voelen heb ik ook een paar keer gehad, maar dat zijn ook meestal de mensen die erg slecht slapen om het maar zo te zeggen
Mededeling voor de Mac medewerkers van Kerkrade, Landgraaf, Heerlen Centrum en Heerlen Woonboulevard.
30 december (personeelsfeest) komen waarschijnlijk:
21.00-03.00 DJ Leon de Jager
na 3 uur gaan de zaal open en komt waarschijnlijk Erick E of G-spott
in belgie is er geen burger kingquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:36 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Tuurlijk kom jij weer met de BESTE post![]()
![]()
![]()
![]()
McDonald's is NEP!![]()
Burger King FTW!!! ^_________________________________^
Dan wil ik niet meer naar België -- ware het niet dat er zulke heerlijke patat is <3quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:02 schreef redboyonline het volgende:
[..]
in belgie is er geen burger king
mcdonalds en quick hebben die samen uitgekocht aangezien hun hamburgers ongeveer hetzelfde zijn
qua grote en prijs.
Ehm op onze lokatie lopen geteld 2 negerinnen rond, daarnaast een stuk of 5 Indo's en een Italiaan. Hoop dat niemand vergeet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:58 schreef Hagelkaas het volgende:
Strictly niggers in de Mac.
word er bij jullie ook zoveel geroddeld?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm op onze lokatie lopen geteld 2 negerinnen rond, daarnaast een stuk of 5 Indo's en een Italiaan. Hoop dat niemand vergeet.![]()
(er zijn meer dan 100 mensen in dienst)
Geen geroddel over burgers.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:51 schreef redboyonline het volgende:
[..]
word er bij jullie ook zoveel geroddeld?
waar ik werkte was dat wel erg
en je kon perfect volgen hoe het nieuws zich verspreide.
begon pas echt grappig te worden dat ik al de opleidings papieren had van de nieuwe burgers
terwijl onze manager daar nog niks van wist![]()
Hoezo hersenloos? ..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:16 schreef RooieHoed het volgende:
McDonald's is wel lachen maar een beetje hersenloos werk
aan den bin staan met een headset van de drive is ook leuk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:13 schreef Spike1506 het volgende:
Naja, dadelijk weer werken!
Eens kijken of ze het net doen als vorige week vrijdag en me opeens kassa zetten ipv keuken (stond wel keuken ingepland)..
Hoop van niet, want vandaag is er leuk personeel in de keuken met wie ik tenminste lachen kan
Wij mogen de headset niet op bij de bin, (tijdens de rush)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:53 schreef redboyonline het volgende:
[..]
aan den bin staan met een headset van de drive is ook leuk.
hoor je al direct wat ze nodig hebben en kan je dat nakijken in de bin.
we hebben wel een scherm maar niemand kijkt ernaar ik zie niet goed van ver. je moet er echt pal voor staan voor je iets te zien krijgt. sommige klanten zijn echt wel grappig
in de winter is het echt minder plezant zit iedereen in de microfoon te hoesten.
wij maken hem al sinds gister.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef Spike1506 het volgende:
Hier wel roddels! over van alles en nog wat..
en jaha de mac 280 komt weer terug
tijdens de rush mogen we die ook ni gebruiken omdat er maar 5 zijn en ze werken soms maar half enzoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wij mogen de headset niet op bij de bin, (tijdens de rush)
Onze schermen zijn zeer goed leesbaar (flatscreens en een nieuw kassa systeem)
[..]
wij maken hem al sinds gister.
Wij hebben pas nieuwe dus dat is bij ons geen probleem meer.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:48 schreef redboyonline het volgende:
[..]
tijdens de rush mogen we die ook ni gebruiken omdat er maar 5 zijn en ze werken soms maar half enzo
dus dan gebruiken de mensen van de drive die
KVA ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wij hebben pas nieuwe dus dat is bij ons geen probleem meer.
Meestal heeft iemand op KVA de headset op.
Bij jullie is het ook niet zo druk als bij onsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:53 schreef Spike1506 het volgende:
Bij ons word ongeveer hetzelde gewerkt als bij de WB ivo
Alleen heeft de binman wel vaker headset
dan ben je echt kanloosquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:32 schreef Pingwingei het volgende:
Ik ken iemand die heeft er gewerkt en is ontslagen
En ik ken iemand die heeft gesolliciteerd en niet werd aangenomen
Dat zeg jijquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:28 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Bij jullie is het ook niet zo druk als bij ons
KVA = Kip / Vis / Appelgebak (oud product)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kaviaar, ehm het station met de frietenpannen voor de chickens, kroket, vis, happy vis etc.
Klopt inderdaad, maargoed wij noemen het Kaviaarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:40 schreef ILCILA het volgende:
[..]
KVA = Kip / Vis / Appelgebak (oud product)
Doe je trouwens ook mee met sterrenslag? ik welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maargoed wij noemen het Kaviaar![]()
gewerkt, maar das al een tijd terugquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:09 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
KPN, was laast bij zo een KPN shopg eval om iets te vragen over me abbonement, kreeg ik als antwoord dat ik thuis maar internet moest raadplegen!
Naja, nog mensen die bij Mc Donalds Kerkrade werken hierzo?
Ik doe mee ja, alleen hebben wij een voorselectie en ik zit niet bij een geweldig groepje, (ook toaster 1)quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:38 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Doe je trouwens ook mee met sterrenslag? ik welop toaster 1..
Moeten we trouwens voor naar de WB (weet alleen nog niet wanneer..:P)
Ehm nee, wij zijn zover ik meteen naar de kwartfinales.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:54 schreef Spike1506 het volgende:
En de eerste rondes dan? hebben jullie die al gehad ivo?(moet vandaag toch maar us aan manager vragen hoe het nu precies zit..)
@lesley,
wanneer heb jij er dan gewerkt?
Hij was niet bekwaam genoeg zeiden ze.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
dan ben je echt kanloos![]()
om welke reden werd die afgewezen
Coolquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm nee, wij zijn zover ik meteen naar de kwartfinales.
Ehm wij hebben heel wat mensen eruit gestuurd omdat de mensen het werk niet konden (te traag van begip)quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Hij was niet bekwaam genoeg zeiden ze.
Elke piet snt met een IQ van een baksteen kan bij de mcm werken. Maar hij niet
Ik denk persoonlijk dat hij te slim was en niemand hem snapte...
Joa 5 dagen Chicago is wel leuk. (daar ligt de eerste Mac) maja daarom doe ik niet mee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:08 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Cool
Lijkt me echt vet om die reis naar de US te winnen
Maarja, straks weer werkenheb er vandaag echt zin in
Heb nog NOOIT PKK gedaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm wij hebben heel wat mensen eruit gestuurd omdat de mensen het werk niet konden (te traag van begip)
[..]
Joa 5 dagen Chicago is wel leuk. (daar ligt de eerste Mac) maja daarom doe ik niet mee.
Meer voor de eer eigelijk
Ik heb al gewerkt vandaag, PKK apparatuur
Dus, wie werkt er hier bij mc donalds?Ah. Kun jij dan verklaren waarom er in 75% van de gevallen iets mis gaat bij een bestelling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn jullie echt zo dom als iedereen denkt?
twee jaar terug, hoelang ben jij er al?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:54 schreef Spike1506 het volgende:
En de eerste rondes dan? hebben jullie die al gehad ivo?(moet vandaag toch maar us aan manager vragen hoe het nu precies zit..)
@lesley,
wanneer heb jij er dan gewerkt?
Niet alleen bij de plee, ik zie hem er ook wel eens rondlopen en schoonmaken, maar wat een vetzak is dat inderdaadquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:10 schreef Pindax0r het volgende:
Bij de Mac in Hoog Catharijne Utrecht zit zo'n FUCKING bolle gast bij de plee, die is echt zo vet![]()
JAAAAAAAA! Die heeft ook aparte kleding enzo, omdat ze normale kleding niet in zijn maat hebbenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:10 schreef Pindax0r het volgende:
Bij de Mac in Hoog Catharijne Utrecht zit zo'n FUCKING bolle gast bij de plee, die is echt zo vet![]()
Hier in Limburg een heel stuk minder.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:42 schreef Knuck-les het volgende:
negers
Drukte,quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Ah. Kun jij dan verklaren waarom er in 75% van de gevallen iets mis gaat bij een bestelling?
jep, en e rest van de oude gardequote:Op zondag 22 oktober 2006 01:45 schreef Spike1506 het volgende:
@ zovty,
75% is wel erg veel vind je ook niet? en onderbouw je commentaar eens fatsoenlijk
@lesley,
Ik werk er nu 1,5 jaardus denk dat je net weg was toen ik er begon! (weet zeker dat je humphrey enzo ook kan?
)
Echt die gast heeft niks te doen, de hele dag bij die plee zitten om een paar centen te vangenquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
JAAAAAAAA! Die heeft ook aparte kleding enzo, omdat ze normale kleding niet in zijn maat hebbenVolgens mij heet 'ie Frans ofzo. Ik heb hem ooit iets horen zeggen van "die meneer moet niet zo veel naar Fransie kijken" of iets in die richting
Echt, die kerel heeft een eigen zwaartekrachtsveld!
wij ons eten de moslims fish burgers als we der zo 4 tegelijk zien binnenkomen dan weten we dat we er 9 moeten maken aangezien de kinderen verstopt zittenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:49 schreef Litso het volgende:
Doen jullie ook altijd alvast wat fishfilet in de frituur als er chinezen binnenkomen? En groenteburgers als er moslima's binnenkomen?
nee dna ken ik je niet, ken je mark nog?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:00 schreef Spike1506 het volgende:
Ik ben Joshuabehoor nu ook tot de "oude" garde aangezien er veel nieuwe gekomen zijn enzo..
, sta zowel counter als keuken!
ik deed beide mar meestal kassa ,ik ben lesley trouwens, mischien wel eens van gehoordquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:17 schreef Spike1506 het volgende:
@Litso,
Jah! behalve hebben wij geen groenteburgers meer
@lesley,
Nee kan geen Mark.. deed je keuken of kassa?
Omdat jij waarschijnlijk zo'n zielige pauper bent die alles zonder augurk bestelt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Ah. Kun jij dan verklaren waarom er in 75% van de gevallen iets mis gaat bij een bestelling?
Omdat je je hersenen vaak niet nodig hebtquote:
Valt toch wel meequote:Op maandag 23 oktober 2006 02:24 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Omdat je je hersenen vaak niet nodig hebt
Shame on youquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik werk er ook al 4 jaar..
Inmiddels crewtrainer voor 2 dagen in de week
Zijn hier ook andere ct-ers te vinden?
edit: Oeps ik lees nu iets dat dit een topic kick is van bijna 2 jaar![]()
Wat verdien je?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik werk er ook al 4 jaar..
Inmiddels crewtrainer voor 2 dagen in de week
Zijn hier ook andere ct-ers te vinden?
edit: Oeps ik lees nu iets dat dit een topic kick is van bijna 2 jaar![]()
5,99 per minuut?quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgens mij te weinig, 5,99. Ik ben 20.
Maar wat t mooie is, ik ben geen CT op papier. maar heb wel de ct-toets van mc nederland gehaald.
Voor extra TOESLAG moest ik nog een toets van me Franchise. Die toets heb ik inmiddels gehaald en verdien nu 5,99 per uur.
Binnenkort ff hoofdkantoor bellen, want volgens mij moet ik al OPSLAG krijgen na de toets van mc nl...
Hamburgers bakken me dunkt..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:43 schreef Zero_Empathy het volgende:
met wat?
Lijkt me niet logisch.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:09 schreef onlogisch het volgende:
Nooit van mijn leven zou ik daar willen werken
Klopt ben t met je eens! Zo is t bij mij ook. Ik werk er nog steeds als ct. Veel gezeik aan je kop. Maar het is wel een gezellige baan. Veel collega's gehad!quote:Op maandag 21 juli 2008 16:50 schreef Litso het volgende:
Ik blijf erbij dat het een van de leukste baantjes is geweest die ik heb gehad.
Als crewtrainer en regelmatig aan de bin gebruik je echt je hersens wel, ik piekte echt op de drukke momenten. Heerlijk, lekker stressen en zorgen dat alles op level blijft in de bin, en na de rush lekker rustig de vrachtwagen in/uit ruimen.
Ik ben wel blij dat ik tegenwoordig een fatsoenlijke baan heb, maar de mac was echt een gezellige tijd
Tof, ik heb het nooit verder dan de eerste ronde gehaaldquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt ben t met je eens! Zo is t bij mij ook. Ik werk er nog steeds als ct. Veel gezeik aan je kop. Maar het is wel een gezellige baan. Veel collega's gehad!
Maar af en toe krijg je er ook wel waardering voor terug! ook zat ik met een paar collega's in de finale van sterrenslag (voor de bekenden)
Wij deden ook 10:1 en ik stond brood hehe. Kwart en halve finale waren in Zwolle. En de finale bij t hoofdkantoor in Amsterdamquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Tof, ik heb het nooit verder dan de eerste ronde gehaald
Ik stond HB, grill, maar onze broodman was nogal een knuppel (geen idee ook waarom hij in het team zat) en de keuken van Duiven was zo groot en anders dan die van ons dat we allemaal helemaal in de war raakten
Was wel gezellig btw
Nee, maar hoe bevalt je afgelopen 15 jaar bij SozaWe nou?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:07 schreef -SL- het volgende:
5,99 per uur?
Daar kom ik mijn bed niet voor uit hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |