Omdat je je hersenen vaak niet nodig hebtquote:
Valt toch wel meequote:Op maandag 23 oktober 2006 02:24 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Omdat je je hersenen vaak niet nodig hebt
Shame on youquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik werk er ook al 4 jaar..
Inmiddels crewtrainer voor 2 dagen in de week
Zijn hier ook andere ct-ers te vinden?
edit: Oeps ik lees nu iets dat dit een topic kick is van bijna 2 jaar![]()
Wat verdien je?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik werk er ook al 4 jaar..
Inmiddels crewtrainer voor 2 dagen in de week
Zijn hier ook andere ct-ers te vinden?
edit: Oeps ik lees nu iets dat dit een topic kick is van bijna 2 jaar![]()
5,99 per minuut?quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgens mij te weinig, 5,99. Ik ben 20.
Maar wat t mooie is, ik ben geen CT op papier. maar heb wel de ct-toets van mc nederland gehaald.
Voor extra TOESLAG moest ik nog een toets van me Franchise. Die toets heb ik inmiddels gehaald en verdien nu 5,99 per uur.
Binnenkort ff hoofdkantoor bellen, want volgens mij moet ik al OPSLAG krijgen na de toets van mc nl...
Hamburgers bakken me dunkt..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:43 schreef Zero_Empathy het volgende:
met wat?
Lijkt me niet logisch.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:09 schreef onlogisch het volgende:
Nooit van mijn leven zou ik daar willen werken
Klopt ben t met je eens! Zo is t bij mij ook. Ik werk er nog steeds als ct. Veel gezeik aan je kop. Maar het is wel een gezellige baan. Veel collega's gehad!quote:Op maandag 21 juli 2008 16:50 schreef Litso het volgende:
Ik blijf erbij dat het een van de leukste baantjes is geweest die ik heb gehad.
Als crewtrainer en regelmatig aan de bin gebruik je echt je hersens wel, ik piekte echt op de drukke momenten. Heerlijk, lekker stressen en zorgen dat alles op level blijft in de bin, en na de rush lekker rustig de vrachtwagen in/uit ruimen.
Ik ben wel blij dat ik tegenwoordig een fatsoenlijke baan heb, maar de mac was echt een gezellige tijd
Tof, ik heb het nooit verder dan de eerste ronde gehaaldquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt ben t met je eens! Zo is t bij mij ook. Ik werk er nog steeds als ct. Veel gezeik aan je kop. Maar het is wel een gezellige baan. Veel collega's gehad!
Maar af en toe krijg je er ook wel waardering voor terug! ook zat ik met een paar collega's in de finale van sterrenslag (voor de bekenden)
Wij deden ook 10:1 en ik stond brood hehe. Kwart en halve finale waren in Zwolle. En de finale bij t hoofdkantoor in Amsterdamquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Tof, ik heb het nooit verder dan de eerste ronde gehaald
Ik stond HB, grill, maar onze broodman was nogal een knuppel (geen idee ook waarom hij in het team zat) en de keuken van Duiven was zo groot en anders dan die van ons dat we allemaal helemaal in de war raakten
Was wel gezellig btw
Nee, maar hoe bevalt je afgelopen 15 jaar bij SozaWe nou?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:07 schreef -SL- het volgende:
5,99 per uur?
Daar kom ik mijn bed niet voor uit hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |