Ehm op onze lokatie lopen geteld 2 negerinnen rond, daarnaast een stuk of 5 Indo's en een Italiaan. Hoop dat niemand vergeet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:58 schreef Hagelkaas het volgende:
Strictly niggers in de Mac.
word er bij jullie ook zoveel geroddeld?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm op onze lokatie lopen geteld 2 negerinnen rond, daarnaast een stuk of 5 Indo's en een Italiaan. Hoop dat niemand vergeet.![]()
(er zijn meer dan 100 mensen in dienst)
Geen geroddel over burgers.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:51 schreef redboyonline het volgende:
[..]
word er bij jullie ook zoveel geroddeld?
waar ik werkte was dat wel erg
en je kon perfect volgen hoe het nieuws zich verspreide.
begon pas echt grappig te worden dat ik al de opleidings papieren had van de nieuwe burgers
terwijl onze manager daar nog niks van wist![]()
Hoezo hersenloos? ..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:16 schreef RooieHoed het volgende:
McDonald's is wel lachen maar een beetje hersenloos werk
aan den bin staan met een headset van de drive is ook leuk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:13 schreef Spike1506 het volgende:
Naja, dadelijk weer werken!
Eens kijken of ze het net doen als vorige week vrijdag en me opeens kassa zetten ipv keuken (stond wel keuken ingepland)..
Hoop van niet, want vandaag is er leuk personeel in de keuken met wie ik tenminste lachen kan
Wij mogen de headset niet op bij de bin, (tijdens de rush)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:53 schreef redboyonline het volgende:
[..]
aan den bin staan met een headset van de drive is ook leuk.
hoor je al direct wat ze nodig hebben en kan je dat nakijken in de bin.
we hebben wel een scherm maar niemand kijkt ernaar ik zie niet goed van ver. je moet er echt pal voor staan voor je iets te zien krijgt. sommige klanten zijn echt wel grappig
in de winter is het echt minder plezant zit iedereen in de microfoon te hoesten.
wij maken hem al sinds gister.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef Spike1506 het volgende:
Hier wel roddels! over van alles en nog wat..
en jaha de mac 280 komt weer terug
tijdens de rush mogen we die ook ni gebruiken omdat er maar 5 zijn en ze werken soms maar half enzoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wij mogen de headset niet op bij de bin, (tijdens de rush)
Onze schermen zijn zeer goed leesbaar (flatscreens en een nieuw kassa systeem)
[..]
wij maken hem al sinds gister.
Wij hebben pas nieuwe dus dat is bij ons geen probleem meer.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:48 schreef redboyonline het volgende:
[..]
tijdens de rush mogen we die ook ni gebruiken omdat er maar 5 zijn en ze werken soms maar half enzo
dus dan gebruiken de mensen van de drive die
KVA ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wij hebben pas nieuwe dus dat is bij ons geen probleem meer.
Meestal heeft iemand op KVA de headset op.
Bij jullie is het ook niet zo druk als bij onsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:53 schreef Spike1506 het volgende:
Bij ons word ongeveer hetzelde gewerkt als bij de WB ivo
Alleen heeft de binman wel vaker headset
dan ben je echt kanloosquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:32 schreef Pingwingei het volgende:
Ik ken iemand die heeft er gewerkt en is ontslagen
En ik ken iemand die heeft gesolliciteerd en niet werd aangenomen
Dat zeg jijquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:28 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Bij jullie is het ook niet zo druk als bij ons
KVA = Kip / Vis / Appelgebak (oud product)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kaviaar, ehm het station met de frietenpannen voor de chickens, kroket, vis, happy vis etc.
Klopt inderdaad, maargoed wij noemen het Kaviaarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:40 schreef ILCILA het volgende:
[..]
KVA = Kip / Vis / Appelgebak (oud product)
Doe je trouwens ook mee met sterrenslag? ik welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maargoed wij noemen het Kaviaar![]()
gewerkt, maar das al een tijd terugquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:09 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
KPN, was laast bij zo een KPN shopg eval om iets te vragen over me abbonement, kreeg ik als antwoord dat ik thuis maar internet moest raadplegen!
Naja, nog mensen die bij Mc Donalds Kerkrade werken hierzo?
Ik doe mee ja, alleen hebben wij een voorselectie en ik zit niet bij een geweldig groepje, (ook toaster 1)quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:38 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Doe je trouwens ook mee met sterrenslag? ik welop toaster 1..
Moeten we trouwens voor naar de WB (weet alleen nog niet wanneer..:P)
Ehm nee, wij zijn zover ik meteen naar de kwartfinales.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:54 schreef Spike1506 het volgende:
En de eerste rondes dan? hebben jullie die al gehad ivo?(moet vandaag toch maar us aan manager vragen hoe het nu precies zit..)
@lesley,
wanneer heb jij er dan gewerkt?
Hij was niet bekwaam genoeg zeiden ze.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
dan ben je echt kanloos![]()
om welke reden werd die afgewezen
Coolquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm nee, wij zijn zover ik meteen naar de kwartfinales.
Ehm wij hebben heel wat mensen eruit gestuurd omdat de mensen het werk niet konden (te traag van begip)quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Hij was niet bekwaam genoeg zeiden ze.
Elke piet snt met een IQ van een baksteen kan bij de mcm werken. Maar hij niet
Ik denk persoonlijk dat hij te slim was en niemand hem snapte...
Joa 5 dagen Chicago is wel leuk. (daar ligt de eerste Mac) maja daarom doe ik niet mee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:08 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Cool
Lijkt me echt vet om die reis naar de US te winnen
Maarja, straks weer werkenheb er vandaag echt zin in
Heb nog NOOIT PKK gedaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm wij hebben heel wat mensen eruit gestuurd omdat de mensen het werk niet konden (te traag van begip)
[..]
Joa 5 dagen Chicago is wel leuk. (daar ligt de eerste Mac) maja daarom doe ik niet mee.
Meer voor de eer eigelijk
Ik heb al gewerkt vandaag, PKK apparatuur
quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:10 schreef Spike1506 het volgende:
Kom er maar eerlijk voor uit! Er is geen ontkomen aan![]()
Dus, wie werkt er hier bij mc donalds?Ah. Kun jij dan verklaren waarom er in 75% van de gevallen iets mis gaat bij een bestelling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn jullie echt zo dom als iedereen denkt?
twee jaar terug, hoelang ben jij er al?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:54 schreef Spike1506 het volgende:
En de eerste rondes dan? hebben jullie die al gehad ivo?(moet vandaag toch maar us aan manager vragen hoe het nu precies zit..)
@lesley,
wanneer heb jij er dan gewerkt?
Niet alleen bij de plee, ik zie hem er ook wel eens rondlopen en schoonmaken, maar wat een vetzak is dat inderdaadquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:10 schreef Pindax0r het volgende:
Bij de Mac in Hoog Catharijne Utrecht zit zo'n FUCKING bolle gast bij de plee, die is echt zo vet![]()
JAAAAAAAA! Die heeft ook aparte kleding enzo, omdat ze normale kleding niet in zijn maat hebbenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:10 schreef Pindax0r het volgende:
Bij de Mac in Hoog Catharijne Utrecht zit zo'n FUCKING bolle gast bij de plee, die is echt zo vet![]()
Hier in Limburg een heel stuk minder.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:42 schreef Knuck-les het volgende:
negers
Drukte,quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Ah. Kun jij dan verklaren waarom er in 75% van de gevallen iets mis gaat bij een bestelling?
jep, en e rest van de oude gardequote:Op zondag 22 oktober 2006 01:45 schreef Spike1506 het volgende:
@ zovty,
75% is wel erg veel vind je ook niet? en onderbouw je commentaar eens fatsoenlijk
@lesley,
Ik werk er nu 1,5 jaardus denk dat je net weg was toen ik er begon! (weet zeker dat je humphrey enzo ook kan?
)
Echt die gast heeft niks te doen, de hele dag bij die plee zitten om een paar centen te vangenquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
JAAAAAAAA! Die heeft ook aparte kleding enzo, omdat ze normale kleding niet in zijn maat hebbenVolgens mij heet 'ie Frans ofzo. Ik heb hem ooit iets horen zeggen van "die meneer moet niet zo veel naar Fransie kijken" of iets in die richting
Echt, die kerel heeft een eigen zwaartekrachtsveld!
wij ons eten de moslims fish burgers als we der zo 4 tegelijk zien binnenkomen dan weten we dat we er 9 moeten maken aangezien de kinderen verstopt zittenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:49 schreef Litso het volgende:
Doen jullie ook altijd alvast wat fishfilet in de frituur als er chinezen binnenkomen? En groenteburgers als er moslima's binnenkomen?
nee dna ken ik je niet, ken je mark nog?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:00 schreef Spike1506 het volgende:
Ik ben Joshuabehoor nu ook tot de "oude" garde aangezien er veel nieuwe gekomen zijn enzo..
, sta zowel counter als keuken!
ik deed beide mar meestal kassa ,ik ben lesley trouwens, mischien wel eens van gehoordquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:17 schreef Spike1506 het volgende:
@Litso,
Jah! behalve hebben wij geen groenteburgers meer
@lesley,
Nee kan geen Mark.. deed je keuken of kassa?
Omdat jij waarschijnlijk zo'n zielige pauper bent die alles zonder augurk bestelt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Ah. Kun jij dan verklaren waarom er in 75% van de gevallen iets mis gaat bij een bestelling?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |