SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft je moeder in ieder geval niet meer elke dag te koken.quote:
had je dat niet eerder kunnen vertellen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoeft je moeder in ieder geval niet meer elke dag te koken.![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:10 schreef Spike1506 het volgende:
Kom er maar eerlijk voor uit! Er is geen ontkomen aan![]()
Dus, wie werkt er hier bij mc donalds?n.a.v. je spoiler: zeker vanwege de doorgroeimogelijkheden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Je spuugt cker ook in de big meks?quote:Op zondag 15 oktober 2006 05:10 schreef Spike1506 het volgende:
stiekem werk ik er zelf ook hoor!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 09:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je spuugt cker ook in de big meks?
Telt dat ook?quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:50 schreef ma_jojo het volgende:
Nope, wel een uurtje of 6 bij de BK gewerkt.
Dat telt ook.quote:
Klopt.quote:
Ik word altijd geholpen door een van de grootste afnemers van hamburgers met kleffe broodjes en vieze franse frietjesquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:45 schreef EricG het volgende:
Ik was eerst bij de Mac en toen werd ik bediend door een keilekkere chick.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:07 schreef Jonathon het volgende:
McDonalds
Heb er nooit gewerkt en zal er ook nooit gaan werken of eten
Wat bedoel je nou? Zeg dan gewoon dikke mensen ofzo.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik word altijd geholpen door een van de grootste afnemers van hamburgers met kleffe broodjes en vieze franse frietjes![]()
hoezo zo kort?quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:50 schreef ma_jojo het volgende:
Nope, wel een uurtje of 6 bij de BK gewerkt.
zeg waarom kan ik niet in je fobo posten?quote:
hij gooide de frieten op de bakplaat en de burgers in de frituurpanquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij bakte de burgers niet bruin genoeg
da kan welquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg waarom kan ik niet in je fobo posten?
niet. Hij post wel, maar mijn 'test'post kwam er niet in te staan.quote:
ja heel vaak doet mijn fobo het nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:17 schreef X-fi het volgende:
[..]
niet. Hij post wel, maar mijn 'test'post kwam er niet in te staan.
Dat telt niet.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:34 schreef no1uknow het volgende:
Ik zit nu bij mn neef, die is nu een sollicitatieformulier aan het invullen en gaat om 1 uur een gesprek houden ;D
ff fotoboekcrew mailenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:19 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja heel vaak doet mijn fobo het nieter staan nog meer berichten op die je niet te zien krijgt...... echt zo irritant he en ik weet niet hoe ik dat verholpen krijg
groningenquote:
w e l k equote:Op zondag 15 oktober 2006 12:30 schreef Domo-Kun het volgende:
[..]
groningen
Zie je al voor je:@ kom je daar staat er een domo-kun achter de balie weheheheh
quote:The vast majority of workers at McDonald's lack full-time employment, do not have any benefits, have no or little control over their workplace, and quit after a few months. McDonald's jobs have been purposely de-skilled so as to be able to hire minimum wage workers on an interchangeable basis. One-third of fast food workers speaks no English. McDonald's and other chains are aiming for automated equipment that will require zero training and are nearly there. Nevertheless, they fight hard to retain hundreds of millions of dollars of government subsidies for "training" their workers. Turnover is 3-400% a year.
Not one worker at McDonald's belongs to a union.The only time a restaurant was unionized recently was in 1997 in Montreal. The restaurant was closed just before the union was certified.
In the 1990 McLibel case, McDonalds were found to "exploit children", be "culpably responsible for animal cruelty", and have "advertisements, promotions and booklets which have pretended to a positive nutritional benefit which their food did not match". Its record of labour, working conditions, unionism and pay was criticised.
The biggest seller of Coke is McDonald's. Americans alone drink 56 gallons of soda per year. Coke wants to increase consumption of its products by 25% a year by focusing more on children since the adult market is stagnant.
Every time you eat a hamburger, you are eating anabolic steroids, antibiotics, and fecal matter. You can read it again. And it will still be true. You are better off eating a carrot dropped in your toilet than eating one dropped in your kitchen sink if you buy and use packaged meat.
Feedlot cattle are also given shredded packaging, cardboard boxes, cement, and sawdust to put on weight.
Cattle that go into hamburgers drink dirty swill water and dirty food. Until 1997, they were fed millions of dead cats and dogs purchased from animal shelters. They still eat dead pigs, horses, and poultry. (And chickens are fed dead cattle).
Cattle are also fed chicken manure, which may contain tapeworms, Giardia, antibiotic residues, arsenic and heavy metals. Federal inspectors report that animals that are visibly diseased, cattle infected with measles, tapeworms, and covered with abscesses are slaughtered and processed into meat. This is why the industry and the USDA are pushing meat irradiation rather then safety, health, and inspections as a solution.
One-fourth of the cows slaughtered is worn-out dairy cattle, animals most likely to be riddled with diseases, cancers, and antibiotic residues. McDonald's relies heavily on old dairy cows because they are lower in fat, cheaper, and allow them to say all their meat is raised in the US.(Source - Food First)
Zij, sukkel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij bakte de burgers niet bruin genoeg
vriendin die daar werkte is eruit geschopt omdat ze kanten teveel eten en drinken gafquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:33 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Zij, sukkel.
Maargoed, ik kwam erachter dat ik toch wél zelfrespect had, dus onder het mom van "Ik ben langs de huisarts geweest en ik schijn chronisch ziek te zijn", heb ik ontslag genomen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:30 schreef Domo-Kun het volgende:
[..]
groningen
herestraat?quote:
Domo Kunquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:30 schreef Domo-Kun het volgende:
[..]
groningen
tot crewtrainerquote:Op zondag 15 oktober 2006 05:24 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
n.a.v. je spoiler: zeker vanwege de doorgroeimogelijkheden?![]()
ja wat een humor!quote:
xcuus me, ik heb nog niet gestemdquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:58 schreef Domo-Kun het volgende:
[..]
ja wat een humor!
En wáárom stem je op mij als slechste nieuwkomer, je houdt van me, dat weet ik gewoon, VERANDEREN !
owja kut dat was een andere blauwequote:Op zondag 15 oktober 2006 12:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
xcuus me, ik heb nog niet gestemd
Welke mc donalds werk je in Groningen?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
xcuus me, ik heb nog niet gestemd
Welke mc donalds werk je in Groningen?
Hehehequote:Op zondag 15 oktober 2006 13:00 schreef Domo-Kun het volgende:
[..]
owja kut dat was een andere blauwekusjekusje
Andere vestiging per weekend
KPNquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:57 schreef SureZal het volgende:
Ik heb vorige week, na er 4,5 jaar gewerkt te hebben, ontslag genomen
(nu werk ik bij KPN ^_^)
Of gewoon duits gaan praten (kroket plain --> kroket flugzeug)quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:27 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb er ook ongeveer 6 maanden gewerkt tering wat een leuk baan was dat mac chicken uit de bin stelen en dan sneaky in de kantine opeten of een zak nuggets uit de koeling stelen en dan mee naar huis nemen en frituren en schreeuwen KIP 9 in de BIN
het klote was dat er altijd van die kanker afrikanen waren en die bestelden
I WANNA MAK CHIEKAN
GIMME MY MAK CHIEKAN HEE
Mag ik 12 pattie's op de gril en een QPquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:29 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Of gewoon duits gaan praten (kroket plain --> kroket flugzeug)
Kunnen maar 8 HB patty's op 1 gril, en 6 QP patty's! (zou een manager schreeuwen!)quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Mag ik 12 pattie's op de gril en een QP
hahaquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:32 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Kunnen maar 8 HB patty's op 1 gril, en 6 QP patty's! (zou een manager schreeuwen!)
Nuggets met plakje kaas is ook lekkerquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
haha![]()
Helemaal waar was ik eff vergeten
Ik had een keer nuggets onder de gril geflikkerd tering wat was dat lekker
Enne Nuggets met mac chicken saus ook lekker,jaa dat kan je alleen eten als je bij de mac heb gewerkt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |