Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :\').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :\').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :\').
Toch maar wel, omdat je zo\'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :\'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:06 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
gasselte... nou daar gaat ie dan heh, neem je wodka mee?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:07 schreef Cinch het volgende:
Boh gek, dat duurde lang.
Jij bent zo negatief de laatste tijdquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:08 schreef Sebasser het volgende:
mijne is beter.
Hij is niet gesteld.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij bent zo negatief de laatste tijd![]()
Ik merk hetquote:
Ja, ik ben gestopt met roken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij bent zo negatief de laatste tijd![]()
ghamalaghamalahquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:10 schreef Qunix het volgende:
oegahboekah
Moet je maar weer snel beginnenquote:
nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wanneer kom je in aanmerking voor zo'n vakje in de OP?
Zijn allemaal al vergeven.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
300++ posts in NB en regelmatig langskomen. Wie nu nog een plekje wil hebben moet wel heel goed zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, mensen die stoppen met roken zijn zuurquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus volgens jou moet ik weer beginnen of zo?
Heulemaal niet Seplasser. Er zijn nog Leegvakje.gifsquote:
goed in pijpen en bier schenken aan anderequote:Op zondag 15 oktober 2006 01:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
300++ posts in NB en regelmatig langskomen. Wie nu nog een plekje wil hebben moet wel heel goed zijn.
owja.. en zich omkleden als een wijfquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
goed in pijpen en bier schenken aan andere
Of net als ik gewoon de OP aanpassenquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
300++ posts in NB en regelmatig langskomen. Wie nu nog een plekje wil hebben moet wel heel goed zijn.
tyf op homo, waarom denk je dat die er zijn?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heulemaal niet Seplasser. Er zijn nog Leegvakje.gifs
Komt dat even mooi uitquote:
Hm, kom maar brengen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:12 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ja, mensen die stoppen met roken zijn zuur![]()
Ik weet dat soort dingen, lekker doorpaffen dus...quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens fietjse69 is stoppen juist slecht
Dan mag je 4 vakjes hebben jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:13 schreef TwyLight het volgende:
Je kan ook in de OP komen doormiddel van je voorgevel te posten zonder enige vorm van kledij er overheen. mits vrouw.
Sensors indicate n00bquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Voor newbies zoals jij?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
tyf op homo, waarom denk je dat die er zijn?
Wat dacht je dat die UI's voorstellen... NBquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, dat zal moeilijk gaan als man.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:13 schreef TwyLight het volgende:
Je kan ook in de OP komen doormiddel van je voorgevel te posten zonder enige vorm van kledij er overheen. mits vrouw.
Jij mocht er inquote:
He, ik post niet. Ik lees alleen alles. Dat jij nu telkens korte posts maakt.quote:
Lurkerquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
He, ik post niet. Ik lees alleen alles. Dat jij nu telkens korte posts maakt.![]()
Smoesjesquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
He, ik post niet. Ik lees alleen alles. Dat jij nu telkens korte posts maakt.![]()
Lurkerquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tjeh, in principe ben je dan totally pwned, boh gek.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, dat zal moeilijk gaan als man.![]()
De plaatjes maken nu samen de letters NBquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zou k kunnen doen jaquote:
Nee, ik post alleen zinvolle dingen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
LurkerLurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
Lurker
![]()
Wat is in godsnaam het nut van NB lezenquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
De plaatjes maken nu samen de letters NB
Tief dan maar een end op naar POL ofzoquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, ik post alleen zinvolle dingen.![]()
Jongen je bent er amper een jaar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik en newbie?
Ga je mond eens spoelen
Ja, dat merken wequote:Op zondag 15 oktober 2006 01:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, ik post alleen zinvolle dingen.![]()
Zinvolle onzin, that is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Tief dan maar een end op naar POL ofzo
Nou en.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jongen je bent er amper een jaar.![]()
Nu niet, nu ben ik gepikeerd.quote:
Ik nog maar net 6 maanden en ik sta er al sinds deeltje 39 in...quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dus?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan ben je nieuw. Nieuw = newbie. Dus wat praat je?quote:
Dat ik niet nieuw meer ben..quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan ben je nieuw. Nieuw = newbie. Dus wat praat je?
Ja, maar jij post ook leuke dingen, dat is iets heel anders.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik nog maar net 6 maanden en ik sta er al sinds deeltje 39 in...![]()
jackassquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:18 schreef TwyLight het volgende:
Nog 20 minuutjes tot jackass 2 klaar is
Wakky racers nog 2 dagenquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:18 schreef TwyLight het volgende:
Telesyncs zijn kut.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:18 schreef TwyLight het volgende:
Jumpquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:18 schreef Cinch het volgende:
Jumpstyle for teh pwn. Hertog Jan ook trouwens.
Goede kwaliteit? Ik kwam laatst zo'n Telecine tegen en dat is echt niet om te pruimen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:18 schreef TwyLight het volgende:
Zonder te wassenquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:19 schreef TwyLight het volgende:
Sebasser is alang niet meer nieuw. hij is door en door gebruikt
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, maar jij post ook leuke dingen, dat is iets heel anders.![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:19 schreef TwyLight het volgende:
Sebasser is alang niet meer nieuw. hij is door en door gebruikt
Ja joh. een screenerquote:
Omschrijf feestje.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:19 schreef Sebasser het volgende:
Zo 31000'ste post.
reden tot een feestje!
Bier.
Je drinkt bier ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:20 schreef Fietsje617 het volgende:
Brandbier
sinds welk deeltje ik eig?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik nog maar net 6 maanden en ik sta er al sinds deeltje 39 in...![]()
Nog een blikje bier opentrekken achter pc.quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:19 schreef Qunix het volgende:
En me mac os nog 23uur
Ik vergipste me, screeners zijn goed, telesyncs zijn kut.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja joh. een screenerik weet niet van welke blog jij je warez afhaalt maar ik heb góede bronnen
Al voordat ik er in stondquote:
Ik gebruik die virtual pc en ga macos erop gooienquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb mac os standaart op mijn geile systeem
zit alleen nu op een windows omdat k geen snel internet heb op mn mac omdat ik daarmee iemand anders zn internet gebruik die sloom is
In je eentje, zitten in een stoel, terwijl je een computerbeeldscherm aankijkt, en je een blikje bier opentrekt?quote:
Is wel heel verot ja want waar ik me warez vandaan haal hebben ze dat geneens. ken het dus ook geneensquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:21 schreef Cinch het volgende:
[..]
Ik vergipste me, screeners zijn goed, telesyncs zijn kut.
Gast, ben je 12 ofzo?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
M'n postcount gaat wel harder sinds ik m'n eigen pc heb.
Ik zie het... van 1 naar 2 per dag gegaan ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
M'n postcount gaat wel harder sinds ik m'n eigen pc heb.
Wat voor bier?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In je eentje, zitten in een stoel, terwijl je een computerbeeldscherm aankijkt, en je een blikje bier opentrekt?
Nee, van mama's afwasknechtje, nu ook mama's neukknechtje gewordenquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zie het... van 1 naar 2 per dag gegaan ?![]()
![]()
Ik heb ook tieten, en een frituurpanquote:
Nee hoor je bent best okequote:Op zondag 15 oktober 2006 01:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Komt lange jan ook tevoorschijn voor een hendige zwaai?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In je eentje, zitten in een stoel, terwijl je een computerbeeldscherm aankijkt, en je een blikje bier opentrekt?
Telesync is de beste kwaliteit tot nu toe uit isquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Is wel heel verot ja want waar ik me warez vandaan haal hebben ze dat geneens. ken het dus ook geneens
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:22 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ik heb ook tieten, en een frituurpan![]()
Mag ik nu je spaarcentjes?
Nee, ik ben geen homo.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Whehe, nu heb je de pik op mij.![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, dat zei jij volgens mij. Dat ik nooit van 1 naar 2 zou kunnen komen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Prima ze heeft toch al mijn geld alquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, dat zei jij volgens mij. Dat ik nooit van 1 naar 2 zou kunnen komen.![]()
![]()
Ben je 12 ofzo? Ben je bang dat je misschien wel eens homo zou kunnen zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Dan lukt gemiddeld 112 per dag je zeker nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, dat zei jij volgens mij. Dat ik nooit van 1 naar 2 zou kunnen komen.![]()
![]()
Jah, het gebeurde opeens op een dag.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan best. Best knap ook dan
![]()
Nee, helaas. Ik heb nog een leven. Fuck man.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan lukt gemiddeld 112 per dag je zeker niet
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jah, het gebeurde opeens op een dag.![]()
en nu bijna 5500quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb eenb laag gemiddelde omdat ik vroeger nooit poste toen ik me had geregistreerdToen de 1e [NB] begon had ik iets van 400 posts
[..]
Ben je 12 ofzo? Ben je bang dat je misschien wel eens homo zou kunnen zijn?Nee, dat heb ik al eens bekeken, ik kwam tot de beslissing tot ik geen homo ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer voor verschillende mensen wel, maar goed, die moeten er ook maar mee leven he.
Lurker zegt ie dan tegen mij.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb eenb laag gemiddelde omdat ik vroeger nooit poste toen ik me had geregistreerdToen de 1e [NB] begon had ik iets van 400 posts
Ik zie het al, uit de kom.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:26 schreef Fietsje617 het volgende:
Komt een vrouw bij de dokter...
Floept zo die rechtertiet uit haar linkermouwquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:26 schreef Fietsje617 het volgende:
Komt een vrouw bij de dokter...
Lurker.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lurker zegt ie dan tegen mij.![]()
![]()
![]()
![]()
Da's toch jammer. Je beseft dat je een hoop mensen verdrietig maakt, hè?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik al eens bekeken, ik kwam tot de beslissing tot ik geen homo ben.
Jammer voor verschillende mensen wel, maar goed, die moeten er ook maar mee leven he.
ik las ook niet aap. ik kwam gewoon nooit op fok . ik had me geregistreerd omdat dat moest onder dwang van pc-fr34kquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lurker zegt ie dan tegen mij.![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry jongen, maar dat heb ik er wel voor over.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Da's toch jammer. Je beseft dat je een hoop mensen verdrietig maakt, hè?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik las ook niet aap. ik kwam gewoon nooit op fok . ik had me geregistreerd omdat dat moest onder dwang van pc-fr34k
Ken je hem?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik las ook niet aap. ik kwam gewoon nooit op fok . ik had me geregistreerd omdat dat moest onder dwang van pc-fr34k
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
Verdomme, ik ben in slaap gevallen achter mijn pc
aapquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
Rot maar meteen op dan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:28 schreef TwyLight het volgende:
Zal ik mijzelf eens een nieuw avatartje aanmeten of verlies ik dan populariteit
Whehehequote:Op zondag 15 oktober 2006 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
Ja.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:28 schreef TwyLight het volgende:
Zal ik mijzelf eens een nieuw avatartje aanmeten of verlies ik dan populariteit
[..]
Nee, helaas. Ik heb nog een leven. Fuck man.![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
Tja, dat krijg je als je 's nachts laat door gaat met nachtbaggeren en er vervolgens weer vroeg uit moet om te werken...quote:
meervoud van schult?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je 's nachts laat door gaat met nachtbaggeren en er vervolgens weer vroeg uit moet om te werken...
'T is mijn eigen schult, ik weet het
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je 's nachts laat door gaat met nachtbaggeren en er vervolgens weer vroeg uit moet om te werken...
'T is mijn eigen schult, ik weet het
Nee love, zucht , als een man en een vrouw van elkaar houden.....quote:
Zucht...ze perst het kindje er nu uit. In de VS is aborteren verboden dus dan maar door het toilet.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:32 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Nee love, zucht , als een man en een vrouw van elkaar houden.....
Owja, schuld is met een 'd'... Ben nog niet helemaal wakker. Heb ook verdomde last van hoofdpijnquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Owja, schuld is met een 'd'... Ben nog niet helemaal wakker. Heb ook verdomde last van hoofdpijn![]()
Dan kan je de hele nacht nog door dusquote:
Hm, dan niet eh.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:35 schreef TwyLight het volgende:
mja ik moet toegeven. kutkwalitiet die film jackass 2![]()
Tis je vergevenquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Owja, schuld is met een 'd'... Ben nog niet helemaal wakker. Heb ook verdomde last van hoofdpijn![]()
Klikquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Guess het google-zoekwoord.
Ik keek net even in je fotoboek en dat katje lijkt wel wat op die van onsquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:35 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Tis je vergeven![]()
De kracht van bier wordt vaak onderschat, die hoofdpijn van je is zo weg
i knowquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik had je post niet gelezen.ik heb het over die ik had gedownload
ach jee, wat een toevalquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik keek net even in je fotoboek en dat katje lijkt wel wat op die van ons
neequote:Op zondag 15 oktober 2006 01:38 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Zouden jullie haar doen of?
Inderdaad. Jammer genoeg nog even wachten op de eerste goede shit.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:35 schreef TwyLight het volgende:
mja ik moet toegeven. kutkwalitiet die film jackass 2![]()
TITJOBquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:38 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Wat voor persoonlijkheid heeft ze?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:38 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:40 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Dan was het een verdomd lelijke man
en daar hou k niet van
Maar het is wel een Fok! userquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:40 schreef TwyLight het volgende:
Ze heeft allemaal gaarheid op haar voorhoofd
quote:
die welquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Als we toch bezig zijn...
En van mijquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar het is wel een Fok! user
http://fotoboek.fok.nl/111874/
ckr swaquote:
Ja, en wel twee keer ook.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:38 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Waarom kijk je naar benden op de foto in je fobo?quote:
SeaOfLove.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weet je wie trouwens een heerlijke MILF is?
[afbeelding]
Moet je maar upgradenquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hmm, ik moet Windhoos ook updaten. Bah, bah, bah.
Vistaaaaaquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Moet je maar upgraden![]()
[[url=http://fok.phserver.net/fok1/Vista_tn.jpg]afbeelding][/url]
Zo ziet het er bij jouw uit?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Moet je maar upgraden![]()
[[url=http://fok.phserver.net/fok1/Vista_tn.jpg]afbeelding][/url]
Jep. Moest wel eerst 512MB geheugen toevoegen aangezien die 3D effecten niet werkten met mijn 512MB intern...quote:
Dit is RC2, ik heb nog geen kunnen ontdekken eigenlijk. Werkt allemaal erg soepel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zozo, en zitten er nog bugs in of niet? Lijkt me wel vet om te proberen maar wil niet gelijk de poppen aan het dansen hebben.
Zo vroeg al op zondagquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:52 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga zo slapen. morgen wéér om half 10 eruit
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:53 schreef Cinch het volgende:
Whehe noobs hier zien vista voor het eerst
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:53 schreef Cinch het volgende:
Ik zie het niet voor het eerst maar wel voor het laatst hoop ikquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:53 schreef Cinch het volgende:
Wat draai jij nu dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik zie het niet voor het eerst maar wel voor het laatst hoop ikvette ripoff man
Ik vind het maar een kut OS.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:53 schreef Cinch het volgende:
Je hebt het aan de praat gekregenquote:
Bierquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:56 schreef plumbum het volgende:
het is fucking 2 uur 's nachts, zaterdagavond, en jullie hebben het over windoos vista.
bedoel er verder niks mee, maar bier.
Bier ja!quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:56 schreef plumbum het volgende:
het is fucking 2 uur 's nachts, zaterdagavond, en jullie hebben het over windoos vista.
bedoel er verder niks mee, maar bier.
Das mijne niet hoor... Tis nog steeds niet geluktquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je hebt het aan de praat gekregen
Ik heb 3.11 ook nog even op virtual pc geinstalleerd, met netwerk en al. Echter toen ik Fok! bezocht crashte heel Windows 3.11 omdat er iets met een font aan de hand was ofzo...
Omdat als je het zelf niet doet iemand anders het doet en dan kan het wel eens de verkeerde keuze zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:00 schreef Fietsje617 het volgende:
Waarom moet je verdomme ook keuzes maken int leven
aap, je signaturequote:Op zondag 15 oktober 2006 02:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat als je het zelf niet doet iemand anders het doet en dan kan het wel eens de verkeerde keuze zijn.![]()
Vind het wel creatiefquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:02 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
aap, je signature![]()
ten tweede:
ik ben er ook niet al te goed in![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:03 schreef Cinch het volgende:
Ik ga zo ook slapen, moet morgen uitslapen
Ditto.quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:03 schreef Cinch het volgende:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:03 schreef Cinch het volgende:
Ik zit hier toch....quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vind het wel creatief![]()
![]()
Je hebt een verkeerde keuze gemaakt dus![]()
![]()
een kwartierquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:04 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ik zit hier toch....
en daarnet heb k een kwartier in de keuken staan twijfelen om terug te komen met 2 groene appels![]()
ik heb veel meer zin in rode
Je haar ziet er nogal uh, droog uitquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:05 schreef Fietsje617 het volgende:
EN k snap geen hol van jullie computergeblaat
Maakt niet uit. post je tieten nsquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:05 schreef Fietsje617 het volgende:
EN k snap geen hol van jullie computergeblaat
Kun je dat eten?quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Om 12:00 moet ik even naar Decathlon.
Lekkerding wel tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |