Nee, helaas. Ik heb nog een leven. Fuck man.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan lukt gemiddeld 112 per dag je zeker niet
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jah, het gebeurde opeens op een dag.![]()
en nu bijna 5500quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb eenb laag gemiddelde omdat ik vroeger nooit poste toen ik me had geregistreerdToen de 1e [NB] begon had ik iets van 400 posts
[..]
Ben je 12 ofzo? Ben je bang dat je misschien wel eens homo zou kunnen zijn?Nee, dat heb ik al eens bekeken, ik kwam tot de beslissing tot ik geen homo ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer voor verschillende mensen wel, maar goed, die moeten er ook maar mee leven he.
Lurker zegt ie dan tegen mij.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb eenb laag gemiddelde omdat ik vroeger nooit poste toen ik me had geregistreerdToen de 1e [NB] begon had ik iets van 400 posts
Ik zie het al, uit de kom.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:26 schreef Fietsje617 het volgende:
Komt een vrouw bij de dokter...
Floept zo die rechtertiet uit haar linkermouwquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:26 schreef Fietsje617 het volgende:
Komt een vrouw bij de dokter...
Lurker.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lurker zegt ie dan tegen mij.![]()
![]()
![]()
![]()
Da's toch jammer. Je beseft dat je een hoop mensen verdrietig maakt, hč?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik al eens bekeken, ik kwam tot de beslissing tot ik geen homo ben.
Jammer voor verschillende mensen wel, maar goed, die moeten er ook maar mee leven he.
ik las ook niet aap. ik kwam gewoon nooit op fok . ik had me geregistreerd omdat dat moest onder dwang van pc-fr34kquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lurker zegt ie dan tegen mij.![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry jongen, maar dat heb ik er wel voor over.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Da's toch jammer. Je beseft dat je een hoop mensen verdrietig maakt, hč?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik las ook niet aap. ik kwam gewoon nooit op fok . ik had me geregistreerd omdat dat moest onder dwang van pc-fr34k
Ken je hem?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik las ook niet aap. ik kwam gewoon nooit op fok . ik had me geregistreerd omdat dat moest onder dwang van pc-fr34k
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
Verdomme, ik ben in slaap gevallen achter mijn pc
aapquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
Rot maar meteen op dan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:28 schreef TwyLight het volgende:
Zal ik mijzelf eens een nieuw avatartje aanmeten of verlies ik dan populariteit
Whehehequote:Op zondag 15 oktober 2006 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
Ja.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:28 schreef TwyLight het volgende:
Zal ik mijzelf eens een nieuw avatartje aanmeten of verlies ik dan populariteit
[..]
Nee, helaas. Ik heb nog een leven. Fuck man.![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
Tja, dat krijg je als je 's nachts laat door gaat met nachtbaggeren en er vervolgens weer vroeg uit moet om te werken...quote:
meervoud van schult?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je 's nachts laat door gaat met nachtbaggeren en er vervolgens weer vroeg uit moet om te werken...
'T is mijn eigen schult, ik weet het
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je 's nachts laat door gaat met nachtbaggeren en er vervolgens weer vroeg uit moet om te werken...
'T is mijn eigen schult, ik weet het
Nee love, zucht , als een man en een vrouw van elkaar houden.....quote:
Zucht...ze perst het kindje er nu uit. In de VS is aborteren verboden dus dan maar door het toilet.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:32 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Nee love, zucht , als een man en een vrouw van elkaar houden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |