quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:19 schreef TwyLight het volgende:
Sebasser is alang niet meer nieuw. hij is door en door gebruikt
Ja joh. een screenerquote:
Omschrijf feestje.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:19 schreef Sebasser het volgende:
Zo 31000'ste post.
reden tot een feestje!
Bier.
Je drinkt bier ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:20 schreef Fietsje617 het volgende:
Brandbier
sinds welk deeltje ik eig?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik nog maar net 6 maanden en ik sta er al sinds deeltje 39 in...![]()
Nog een blikje bier opentrekken achter pc.quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:19 schreef Qunix het volgende:
En me mac os nog 23uur
Ik vergipste me, screeners zijn goed, telesyncs zijn kut.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja joh. een screenerik weet niet van welke blog jij je warez afhaalt maar ik heb góede bronnen
Al voordat ik er in stondquote:
Ik gebruik die virtual pc en ga macos erop gooienquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb mac os standaart op mijn geile systeem
zit alleen nu op een windows omdat k geen snel internet heb op mn mac omdat ik daarmee iemand anders zn internet gebruik die sloom is
In je eentje, zitten in een stoel, terwijl je een computerbeeldscherm aankijkt, en je een blikje bier opentrekt?quote:
Is wel heel verot ja want waar ik me warez vandaan haal hebben ze dat geneens. ken het dus ook geneensquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:21 schreef Cinch het volgende:
[..]
Ik vergipste me, screeners zijn goed, telesyncs zijn kut.
Gast, ben je 12 ofzo?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
M'n postcount gaat wel harder sinds ik m'n eigen pc heb.
Ik zie het... van 1 naar 2 per dag gegaan ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
M'n postcount gaat wel harder sinds ik m'n eigen pc heb.
Wat voor bier?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In je eentje, zitten in een stoel, terwijl je een computerbeeldscherm aankijkt, en je een blikje bier opentrekt?
Nee, van mama's afwasknechtje, nu ook mama's neukknechtje gewordenquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zie het... van 1 naar 2 per dag gegaan ?![]()
![]()
Ik heb ook tieten, en een frituurpanquote:
Nee hoor je bent best okequote:Op zondag 15 oktober 2006 01:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Komt lange jan ook tevoorschijn voor een hendige zwaai?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In je eentje, zitten in een stoel, terwijl je een computerbeeldscherm aankijkt, en je een blikje bier opentrekt?
Telesync is de beste kwaliteit tot nu toe uit isquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Is wel heel verot ja want waar ik me warez vandaan haal hebben ze dat geneens. ken het dus ook geneens
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:22 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ik heb ook tieten, en een frituurpan![]()
Mag ik nu je spaarcentjes?
Nee, ik ben geen homo.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Whehe, nu heb je de pik op mij.![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, dat zei jij volgens mij. Dat ik nooit van 1 naar 2 zou kunnen komen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Prima ze heeft toch al mijn geld alquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, dat zei jij volgens mij. Dat ik nooit van 1 naar 2 zou kunnen komen.![]()
![]()
Ben je 12 ofzo? Ben je bang dat je misschien wel eens homo zou kunnen zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Dan lukt gemiddeld 112 per dag je zeker nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, dat zei jij volgens mij. Dat ik nooit van 1 naar 2 zou kunnen komen.![]()
![]()
Jah, het gebeurde opeens op een dag.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan best. Best knap ook dan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |