Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :\').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :\').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :\').
Toch maar wel, omdat je zo\'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :\'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:06 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
gasselte... nou daar gaat ie dan heh, neem je wodka mee?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:07 schreef Cinch het volgende:
Boh gek, dat duurde lang.
Jij bent zo negatief de laatste tijdquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:08 schreef Sebasser het volgende:
mijne is beter.
Hij is niet gesteld.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij bent zo negatief de laatste tijd![]()
Ik merk hetquote:
Ja, ik ben gestopt met roken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij bent zo negatief de laatste tijd![]()
ghamalaghamalahquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:10 schreef Qunix het volgende:
oegahboekah
Moet je maar weer snel beginnenquote:
nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wanneer kom je in aanmerking voor zo'n vakje in de OP?
Zijn allemaal al vergeven.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
300++ posts in NB en regelmatig langskomen. Wie nu nog een plekje wil hebben moet wel heel goed zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, mensen die stoppen met roken zijn zuurquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus volgens jou moet ik weer beginnen of zo?
Heulemaal niet Seplasser. Er zijn nog Leegvakje.gifsquote:
goed in pijpen en bier schenken aan anderequote:Op zondag 15 oktober 2006 01:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
300++ posts in NB en regelmatig langskomen. Wie nu nog een plekje wil hebben moet wel heel goed zijn.
owja.. en zich omkleden als een wijfquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
goed in pijpen en bier schenken aan andere
Of net als ik gewoon de OP aanpassenquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
300++ posts in NB en regelmatig langskomen. Wie nu nog een plekje wil hebben moet wel heel goed zijn.
tyf op homo, waarom denk je dat die er zijn?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heulemaal niet Seplasser. Er zijn nog Leegvakje.gifs
Komt dat even mooi uitquote:
Hm, kom maar brengen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:12 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ja, mensen die stoppen met roken zijn zuur![]()
Ik weet dat soort dingen, lekker doorpaffen dus...quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens fietjse69 is stoppen juist slecht
Dan mag je 4 vakjes hebben jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:13 schreef TwyLight het volgende:
Je kan ook in de OP komen doormiddel van je voorgevel te posten zonder enige vorm van kledij er overheen. mits vrouw.
Sensors indicate n00bquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Voor newbies zoals jij?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
tyf op homo, waarom denk je dat die er zijn?
Wat dacht je dat die UI's voorstellen... NBquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, dat zal moeilijk gaan als man.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:13 schreef TwyLight het volgende:
Je kan ook in de OP komen doormiddel van je voorgevel te posten zonder enige vorm van kledij er overheen. mits vrouw.
Jij mocht er inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |