Het komt uit het vorige deeltje Dutchiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:22 schreef Lois het volgende:
Vanmorgen is de vader van Jorden en David, de man van Icaä overleden.
Lieve Icaä heel veel kracht en in gedachten zijn we bij je
Nog 1 met dezelfde vraagquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:06 schreef jessie het volgende:
Luchtbel hoe gaat ie met jou nu?
quote:
tis erg moeilijk kiezen uit 100 foto's van ons en meer dan 200 van mn oudersquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:42 schreef jessie het volgende:
O dat klinkt zeker als een fijne tijd.
Nog een foto update natuurlijk he
op de foto toch wel iets, dat René een bord kapot heeft gegooid midden in het restaurantquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:58 schreef jessie het volgende:
O dat klinkt niet alsof er iemand vergeten is iets vast te leggen![]()
![]()
Dat mag bij bruiloften en hele speciale gebeurtenissen, mijn vader vierde er zijn 50ste verjaardag, wat dus speciaal genoeg was om met borden te smijten, dus René mocht ook met 1 gooienquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:35 schreef jessie het volgende:
Echt waar? O ja dat mag in griekenland he. Of was dit bozigheid?
he phluph, hoe is het met jullie?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:04 schreef Phluphy. het volgende:
Icaä, gecondoleerd.
Wat is het snel gegaan. Heel veel sterkte gewenst voor jou en jullie familie.
Dat was met het nieuwe PM gebeuren, JEssie was de eerste die mij een envelopje gafquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:48 schreef livelink het volgende:
Je nieuwe onderschrift maakt me wel nieuwsgierig, Moussy.
De eerste dagen was het 28 graden en de laatste dagen zo'n 23 graden, alleen kregen we een kadootje van Kreta, er is in 2 dagen nog nooit zo veel regen gevallen als in de afgelopen 10 jaar in oktober. We zaten in een dorp boven in de bergen, nou ja, tegen een berg aan, dus we zaten buiten het enorme toeristische gedoe. Het appartementencomplex waar we waren voelde na een paar dagen als 'thuis' aan. Ook voor de kinderen, die noemde het 'thuis', ondanks dat ze beide een dag van heimwee hebben gehad. Nou speelde het ook mee dat de familie van wie het is inmiddels vrienden van mijn ouders zijn, dus dan is het toch al anders en word je heel anders behandeld.quote:Wat lekker om in Kreta te zijn geweest. Ik ben daar 3x geweest en het staat nog op mijn verlanglijstje om ooit naar terug te gaan. Hoe warm was het daar nu nog?
nee, absoluut niet, zelfs niet omdat opa 50 werd en dit een kadootje van hem was.quote:En kreeg je makkelijk vrij van school, hiervoor?
Wat vreselijk... ik ken jullie niet, maar heel erg veel sterkte toegewenst...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:22 schreef Lois het volgende:
Vanmorgen is de vader van Jorden en David, de man van Icaä overleden.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:36 schreef E.T. het volgende:
voor de Lidl-adviezen:
Favo Lidl artikel (het kostte idd behoorlijk wat speurwerk, hij stond niet in LIF maar in CUL..)
Nou ja, beter twee keer dan helemaal nietquote:
kijken jullie daar dan niet doorheen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:03 schreef E.T. het volgende:
Straks sollicitatiegesprekken op het kdvHeb er zin in, leuk om eens aan de andere kant van de tafel te zitten en echt een 'stem' in de beslissing te hebben.
vorige week de brieven besproken (mijn god, wat een bagger kom je daartussen tegen zeg!), natuurlijk was ons geluk dat degene die ons het meest geschikt leek 's middags afbelde voor het gesprek omdat ze die middag te horen had gekregen dat ze een contract had gehad bij een ander kdv
Ben benieuwd wat er straks voor m'n neus zit![]()
Ik ben nu op zoek naar een hulp in de huishouding en een tijdje geleden naar een oppas... en inderdaad moet je daar doorheen prikken. Aan de telefoon krijg je ook gelijk een heel andere indruk dan met geschreven taal. Ik vind het jammer als een heel betrouwbaar iemand daarop 'afgerekend' wordt...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kijken jullie daar dan niet doorheen?
het lijkt me prettiger als iemand goed is voor de kinderen en dan maar wat minder schrijfvaardig is, dan een geletterd iemand die prachtige brieven kan opstellen en vervolgens je kind de luier achterstevoren aandoet. (om maar eens wat te noemen)
ja maar hoe "eigen" is een sollicitatiebrief die door een ander is gecorrigeerd, of zelfs geschreven?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Tja, maar een sollicitatiebrief is toch een soort visitekaartje. Als je van jezelf weet dat je niet goed bent in Nederlands is het zaak je brief even na te laten lezen door iemand die er wel goed in is. Die moeite zul je toch moeten nemen als je serieus genomen wilt worden.
Wij hebben Mika al heel lang niet meer in de verkleiner. Hij lag telekns met zijn hoofd op die rand. Volgens mij was ie net een maand ofzoquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:46 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Vraagje over Maxi cosi : tot hoeveel maanden is die verkleiner nodig? Want Ken zijn benen hangen zowat over de rand heen
Niet meer nodig. Er is net gebeld, het was niet duidelijk genoeg. Begin november nog een foto en anders naar de Orthopeet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je niet de telefoon thuis doorschakelen naar je mobiel met *21?
Dan kan je wel nog even naar buiten. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om thuis te blijven zitten.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Niet meer nodig. Er is net gebeld, het was niet duidelijk genoeg. Begin november nog een foto en anders naar de Orthopeet.![]()
You tell mequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:15 schreef Phluphy. het volgende:
Githa, erg spannend allemaal. Succes ermee! En hoe kan een kies zomaar breken?
Zou ik wel doen, hoe eerder ze er plezier van heeftquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:33 schreef melonovy het volgende:
Zullen het dan maar gewoon als surprise doen, wat zeggen jullie er van?
Wat dacht jij dan! Het gaat hier helemaal goed en fijn en allesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:15 schreef Phluphy. het volgende:
Snoopy red je het nog goed allemaal? (Kaartje komt eraan hoor)![]()
Dank je welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:12 schreef Faja-Lobi het volgende:
Rewimo, en hubby van harte gefeliciteerd met Christan zijn verjaardag en Christan grote jongen hopelijk krijg je heel veel cadeautjes! Maak er een leuke dag van allemaal!
Ik kan er niks over vinden met google en heb er zelf nog nooit van gehoord.quote:Heeft iemand er wel eens van gehoord van te vroeg ingedaald en dan een kans op een (late) miskraam? De buurvrouw van mn moeder is 5 mnd zwanger en het kindje zou al te laag liggen, ze moet rekening houden met een miskraam.
als ze een nieuw bed nodig heeft, geef je het toch ook niet voor dr verjaardag?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:33 schreef melonovy het volgende:
Zo hier zit ik dan, op de dag dat Remco en ik precies 8 jaar samen wonen, ik kwam even vertellen dat ik donderdag ga solliciteren voor een functie in de kinderopvang in de weekenden en inval door de week. Leuk! Ik laat natuurlijk nog even weten hoe het is verlopen. Maar het lijkt me wel weer leuk.
Ik heb net een superleuk 2e hands 16" fietsje voor Chiara gekocht, nu zitten we in dubio wanneer we haar 't fietsje zullen geven. We vinden het wel een beetje 'groot' cadeau voor zomaar, maar voor kerst of sint niet helemaal okay en voor dr verjaardag over een half jaar, dat duurt nog te lang...
Over 10 dagen is ze precies 3 en een half jaar oud, dus dat vond ik wel een goeie... Ze gaat verder ook wel lekker, dus iets als beloning is ook niet nodig. Zullen het dan maar gewoon als surprise doen, wat zeggen jullie er van?
http://www.kruistochtinspijkerbroekdefilm.nl/quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:50 schreef Rewimo het volgende:
Hee, een film van Kruistocht in Spijkerbroek? Wist ik dus ook niet. Dan zit ik met hetzelfde dilemma als jij
ipv een kat wil ze toch liever een kleedje?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:17 schreef LadyS het volgende:
Hier in de stad (en in de krant ook trouwens) hangen allemaal advertenties:
"Wie wil mijn 10 maanden oude boskat ruilen tegen en niet al te oude pers"
Kan me niet echt een reden bedenken die dit "goed zou praten"(als in: allergie, of wat dan ook)
Nou ik kan me wel redenen bedenkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:17 schreef LadyS het volgende:
Hier in de stad (en in de krant ook trouwens) hangen allemaal advertenties:
"Wie wil mijn 10 maanden oude boskat ruilen tegen en niet al te oude pers"
Kan me niet echt een reden bedenken die dit "goed zou praten"(als in: allergie, of wat dan ook)
Ehm... heb je van die envelopjes bovenaan je scherm?quote:
Dat helpt er niet echt aan meequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:47 schreef jessie het volgende:
Heeft het ook niet met die BI te maken?
telefoonnummer hebben?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:22 schreef Lois het volgende:
[..]
Nou ik kan me wel redenen bedenkenmaar die praten het niet goed nee. Een boskat is ietwat drukker dan een persje
*understatement*
Ik zou hem zo wel op willen halen zeg![]()
Ik doe lekker eigenwijs zoveel mogelijk zelf, en da rest laat ik maar een beetje versloffen. Gelukkig ruimen de kinders een hoop van hun troep zelf op, en draagt vriendlief zijn steentje ook meer dan bijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:40 schreef livelink het volgende:
Maneki, dat is wel heftig als je zelfs met krukken moet gaan lopen![]()
Heb je een beetje hulp thuis?
Melonovy, alvast veel succes met je sollicitatie morgen. Ik duim voor je.
Geen ideequote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:01 schreef Rewimo het volgende:
Syrena, hoe is het nu met je vriendin? De politieagente, bedoel ik. Gaat het al wat beter met haar?
Nee ik vind het ook niet echt leuk. Maar ik vind het erger voor m'n vriendin, omdat dat dus ECHT gewoon een aardige meid is. Andere vriendin en ik, mjah, het is mijn type persoon niet zo, dus mijn band met haar was niet echt heel innig. Maar als ik het was die 3 maanden plat moest, dan was ik wel blij met elk bezoek of afleiding. Maar ja, verschil in karakter denk ik dan maar.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:22 schreef Rewimo het volgende:
Mel, wat leuk joh, gefeliciteerd!
Syrena, ook raar zeg... Nou ja dan maar niet hè, maar leuk is anders lijkt me.
quote:Güzeligi seven rabbim. Gönlünu güzelliklerle donatsin. Guzellik ömrüne yayilsin, muhabbetin baki duan kabul, KANDILIN IZ MÜBAREK OLSUN!! Minever.
Misschien kan Moussy het even vragen aan haar MSN-turkse-meneer?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik ken een paar woorden Turks, maar die staan hier niet bij
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:08 schreef Phluphy. het volgende:
Uw zoekbewerking - Güzeligi seven rabbim. Gönlünu güzelliklerle donatsin. Guzellik ömrüne yayilsin, muhabbetin baki duan kabul, KANDILIN IZ MÜBAREK OLSUN!! Minever. - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
![]()
Volgens http://www.tranexp.com:2000/Translate/result.shtml staat er:quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:40 schreef Ireth het volgende:
Toevallig iemand hier die turks kent? Ik krijg net een sms-je..
[... Güzeligi seven rabbim. Gönlünu güzelliklerle donatsin. Guzellik ömrüne yayilsin, muhabbetin baki duan kabul, KANDILIN IZ MÜBAREK OLSUN!! Minever]
Jaaaa jaaa...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:16 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Volgens http://www.tranexp.com:2000/Translate/result.shtml staat er:
Wonderschoon liefhebbend rabbijn. Gönlünu güzelliklerle uitzet. Guzellik ömrüne yayilsin , ontmoeting vaste duan onthaal , PETROLEUM - LANTAARN VOETSPOOR ZALIG OLSUN!! tandglazuur
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:33 schreef Phluphy. het volgende:
volgens mij komt het erop neer dat rabijnen door een wonder schoon zijn geworden nadat ze een ontmoeting hebben gehad (incl. warm onthaal) met een lantaarnpaal. Uit de voetsporen van de lantaarnpaal kwam zalige petroleum. En het tandglazuur leefde nog lang en gelukkig.
'k denk dat ik idd maar een boekje pak. En ik mik er bij Ken nog even wat melk in en neusdruppels, hij is een beetje verkouden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:09 schreef bixister het volgende:
heb je niet een mooi boek pv-tje?? succes ermee. ik duik er zo ook in.
lady-wrb dat klinkt veelbelovend, spannend!
Syrena, is dat die agente die met auto en al van het talud afgestuiterd is?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook niet echt leuk. Maar ik vind het erger voor m'n vriendin, omdat dat dus ECHT gewoon een aardige meid is. Andere vriendin en ik, mjah, het is mijn type persoon niet zo, dus mijn band met haar was niet echt heel innig. Maar als ik het was die 3 maanden plat moest, dan was ik wel blij met elk bezoek of afleiding. Maar ja, verschil in karakter denk ik dan maar.voor Mel! Ben benieuwd hoe het je vergaat
Bar> Hoe was Egypte? Was het daar nog lekker warm?![]()
dat is juist het rare, het staat wel op internet, maar met zulke rare foto's dat helemaal niet duidelijk is hoe het er nou uitziet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:30 schreef jessie het volgende:
O doe is een linkje. Ben wel aagje!
Fluf!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:10 schreef Phluphy. het volgende:
Ik mis Clauwhee al een tijdje. Zou ze een ban hebben?![]()
Wie weet Githa, misschien hebben jullie nog ergens een halfzus rondlopen die zwanger is...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:35 schreef Githa het volgende:
Mijn moeder was naar een of andere paranormale avond geweest en daar hadden ze haar gezegd dat ze binnenkort weer oma werdt, mijn zus belde me op of ik plannen had want zij iig niet, zij hebben er 2 en vonden het wel mijn beurt![]()
hmmm tja ja, hier ook geen plannen .... maar toch healtijd een beetje creepy.
Ja diequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Syrena, is dat die agente die met auto en al van het talud afgestuiterd is?
Was wel vrij heftig wat ik zo van mijn buurvrouw begreep (ook politieagent)...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dieZij reed niet, was een collega (jaja, mannenrijdenbeter.nl uhuh)
Ja de beelden van na het ongeluk waren niet misselijk iddquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Was wel vrij heftig wat ik zo van mijn buurvrouw begreep (ook politieagent)...
Ik begin me zo langzamerhand af te vragen of wij elkaar misschien al eens ooit gezien hebben![]()
Sjoeg, soms zijn hoge telefoonrekeningen nodig![]()
Azo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:18 schreef Githa het volgende:
Die was ook een paar daagjes weg Bass-Miis, dat vertelde Sugar;)
Jij bent gek!!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:39 schreef E.T. het volgende:
(ok, ik heb nog steeds liever een bevalling dan dat ik naar de tandarts moet)
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:04 schreef m@x het volgende:
Ow, tandarts![]()
leuk linkje Gewoon je naam invullen en op het knopje klikken. Beetje flauw maar wel grappig.
en ik meen elke letterquote:
Dan heb je wat uit te leggen ja...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:24 schreef Sjeen het volgende:
Hier stonden vriendje en schoonpapa meteen achter me![]()
Ze kennen me inmiddels welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dan heb je wat uit te leggen ja...
Een bonsaiboompje kado doen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:15 schreef Rewimo het volgende:
Wat doe je aan een kat die bij stukjes en beetjes een complete boom naar binnen sleept? Blaadje voor blaadje bedoel ik dan?
geef m lijm, dan kan hij gaan modelbouwen en er een echte boom van maken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:15 schreef Rewimo het volgende:
Wat doe je aan een kat die bij stukjes en beetjes een complete boom naar binnen sleept? Blaadje voor blaadje bedoel ik dan?
hopen dat de herfst sneller inzet... of is het een groenblijverquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:15 schreef Rewimo het volgende:
Dan hopen dat ie snel kaalgeplukt isquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:30 schreef chacama het volgende:
[..]
hopen dat de herfst sneller inzet... of is het een groenblijver
Heheh, me too en ook op maandag. Ik zal aan je denken als ik in de stoel lig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:55 schreef owlet het volgende:
Ik ga maandag eindelijk naar de tandarts. Jaren niet gedurfd en inmiddels zijn door mijn doorgekomen verstandskiezen de overige kiezen zo strak tegen elkaar geduwd dat er al bij drie kiezen stukjes zijn afgebroken.
Dat zullen ook wel kronen worden vrees ik maar daar zie ik nog lang niet zo tegen op als tegen de verwijtende toon van de tandarts omdat ik al jaren niet ben geweest... Stom eigenlijk.
MAar nu ben ik stiekem wel héél blij dat het eindelijk gaat gebeuren en ik geen zenuwpijn meer zal hebben!
Eh nou we vieren het zondag pas echtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:43 schreef jessie het volgende:
Rewimo waar zijn de christan's verjaardags foto's en hoe was zijn verjaardag?
...o ja... tandarts, die bestaat ook nog... misschien maar eens contact opnemen met een tandarts in deze gemeente...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:43 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Heheh, me too en ook op maandag. Ik zal aan je denken als ik in de stoel lig.
Een jompel voor ons moedige meiden![]()
Nou, ik ook!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:28 schreef Rottdog het volgende:
Gaat toch echt liever 100 keer naar de tandarts dan nog een bevalling![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:00 schreef bixister het volgende:
ahzo! dan bedoel je waarschijnlijk pisces?
Jaaaaaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb een vrijkaartje voor de jonge gezinnen beurs, voor wie wel wil
hier zat je op de rug gewoon, niet in een bakkie boven en ravijn gelukkig, heb echt ook in een deuk gelegen ivm het rare geluid en de vreselijk lange tong wat dan naar buiten komt zetten, en het was paartijd en die dingen konden niet echt van elkaar afblijven...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:32 schreef Anitra het volgende:
Kameel rijden auw, hobbel en wankel. Word weer misselijk als ik er aan denk dat mijn bakkie boven het ravijn hing. Kameel rijden is een aparte ervaring
Wij hebben zwarte vloertegels in de badkamer. Daar zie je helemaal niets op. Maarrr..Ze zijn niet helemaal egaal zwart, en ook niet hoogglans. Dat hoogglans zal denk ik wel een beetje vlekken...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:29 schreef Sugar het volgende:
Ik wil onze badkamer misschien gaan verven (de tegels, die zijn nu ook al geverfd). Nu lijkt zwart me mooi, hoogglans. Ik heb alleen geen idee of dat erg snel vies wordt? Dus dat je veel badkamervuil ziet op zwart? Iemand?
Bedankt.
Dat is njét relaxt....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:11 schreef Ireth het volgende:
Jullie ook met jullie tandartsverhalen!
Ik kaan net een flinke homp waldkornbrood weg.. en heb inene een vulling los in mijn mond liggen!!!!
Tjek je PM ffquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:12 schreef Ingrid19 het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog super de boer zegels liggen? Die je zelf toch niet gebruikt. dan willen wij ze graag hebben!
Lollyquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:00 schreef Lishe het volgende:
Wat goed Oxy, dapper hoor! Mijn vriend durfde nooit een baby vast te houden, tot zijn eigen dochter kwam. Ik vind het heel knap dus!
Githa, wij vonden het ook hartstikke leuk! (En de aanhang ook denk ik!)
Luuke hield ook de terugweg niet meer op met praten over Lolly, zoals ze Jordy vol liefde noemde. Foto´s volgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |