quote:
Dat was met het nieuwe PM gebeuren, JEssie was de eerste die mij een envelopje gaf
![]()
quote:
Wat lekker om in Kreta te zijn geweest. Ik ben daar 3x geweest en het staat nog op mijn verlanglijstje om ooit naar terug te gaan. Hoe warm was het daar nu nog?
De eerste dagen was het 28 graden en de laatste dagen zo'n 23 graden, alleen kregen we een kadootje van Kreta, er is in 2 dagen nog nooit zo veel regen gevallen als in de afgelopen 10 jaar in oktober. We zaten in een dorp boven in de bergen, nou ja, tegen een berg aan, dus we zaten buiten het enorme toeristische gedoe. Het appartementencomplex waar we waren voelde na een paar dagen als 'thuis' aan. Ook voor de kinderen, die noemde het 'thuis', ondanks dat ze beide een dag van heimwee hebben gehad. Nou speelde het ook mee dat de familie van wie het is inmiddels vrienden van mijn ouders zijn, dus dan is het toch al anders en word je heel anders behandeld.
We hebben echt hele leuke dingen meegemaakt. Cas en René beide natuurlijk blond met blauwe ogen wonden de Grieken a la minute om hun kleine vingertjes. Bij de bevriende juwelier van mijn ouders kregen ze beide een gouden oogje (tegen het kwaad) toen we daar net 5 minuten waren. En zo is Cas gezegend midden in een apotheek.
quote:
En kreeg je makkelijk vrij van school, hiervoor?
nee, absoluut niet, zelfs niet omdat opa 50 werd en dit een kadootje van hem was.