Het komt uit het vorige deeltje Dutchiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:22 schreef Lois het volgende:
Vanmorgen is de vader van Jorden en David, de man van Icaä overleden.
Lieve Icaä heel veel kracht en in gedachten zijn we bij je
Nog 1 met dezelfde vraagquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:06 schreef jessie het volgende:
Luchtbel hoe gaat ie met jou nu?
quote:
tis erg moeilijk kiezen uit 100 foto's van ons en meer dan 200 van mn oudersquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:42 schreef jessie het volgende:
O dat klinkt zeker als een fijne tijd.
Nog een foto update natuurlijk he
op de foto toch wel iets, dat René een bord kapot heeft gegooid midden in het restaurantquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:58 schreef jessie het volgende:
O dat klinkt niet alsof er iemand vergeten is iets vast te leggen![]()
![]()
Dat mag bij bruiloften en hele speciale gebeurtenissen, mijn vader vierde er zijn 50ste verjaardag, wat dus speciaal genoeg was om met borden te smijten, dus René mocht ook met 1 gooienquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:35 schreef jessie het volgende:
Echt waar? O ja dat mag in griekenland he. Of was dit bozigheid?
he phluph, hoe is het met jullie?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:04 schreef Phluphy. het volgende:
Icaä, gecondoleerd.
Wat is het snel gegaan. Heel veel sterkte gewenst voor jou en jullie familie.
Dat was met het nieuwe PM gebeuren, JEssie was de eerste die mij een envelopje gafquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:48 schreef livelink het volgende:
Je nieuwe onderschrift maakt me wel nieuwsgierig, Moussy.
De eerste dagen was het 28 graden en de laatste dagen zo'n 23 graden, alleen kregen we een kadootje van Kreta, er is in 2 dagen nog nooit zo veel regen gevallen als in de afgelopen 10 jaar in oktober. We zaten in een dorp boven in de bergen, nou ja, tegen een berg aan, dus we zaten buiten het enorme toeristische gedoe. Het appartementencomplex waar we waren voelde na een paar dagen als 'thuis' aan. Ook voor de kinderen, die noemde het 'thuis', ondanks dat ze beide een dag van heimwee hebben gehad. Nou speelde het ook mee dat de familie van wie het is inmiddels vrienden van mijn ouders zijn, dus dan is het toch al anders en word je heel anders behandeld.quote:Wat lekker om in Kreta te zijn geweest. Ik ben daar 3x geweest en het staat nog op mijn verlanglijstje om ooit naar terug te gaan. Hoe warm was het daar nu nog?
nee, absoluut niet, zelfs niet omdat opa 50 werd en dit een kadootje van hem was.quote:En kreeg je makkelijk vrij van school, hiervoor?
Wat vreselijk... ik ken jullie niet, maar heel erg veel sterkte toegewenst...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:22 schreef Lois het volgende:
Vanmorgen is de vader van Jorden en David, de man van Icaä overleden.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:36 schreef E.T. het volgende:
voor de Lidl-adviezen:
Favo Lidl artikel (het kostte idd behoorlijk wat speurwerk, hij stond niet in LIF maar in CUL..)
Nou ja, beter twee keer dan helemaal nietquote:
kijken jullie daar dan niet doorheen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:03 schreef E.T. het volgende:
Straks sollicitatiegesprekken op het kdvHeb er zin in, leuk om eens aan de andere kant van de tafel te zitten en echt een 'stem' in de beslissing te hebben.
vorige week de brieven besproken (mijn god, wat een bagger kom je daartussen tegen zeg!), natuurlijk was ons geluk dat degene die ons het meest geschikt leek 's middags afbelde voor het gesprek omdat ze die middag te horen had gekregen dat ze een contract had gehad bij een ander kdv
Ben benieuwd wat er straks voor m'n neus zit![]()
Ik ben nu op zoek naar een hulp in de huishouding en een tijdje geleden naar een oppas... en inderdaad moet je daar doorheen prikken. Aan de telefoon krijg je ook gelijk een heel andere indruk dan met geschreven taal. Ik vind het jammer als een heel betrouwbaar iemand daarop 'afgerekend' wordt...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kijken jullie daar dan niet doorheen?
het lijkt me prettiger als iemand goed is voor de kinderen en dan maar wat minder schrijfvaardig is, dan een geletterd iemand die prachtige brieven kan opstellen en vervolgens je kind de luier achterstevoren aandoet. (om maar eens wat te noemen)
ja maar hoe "eigen" is een sollicitatiebrief die door een ander is gecorrigeerd, of zelfs geschreven?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Tja, maar een sollicitatiebrief is toch een soort visitekaartje. Als je van jezelf weet dat je niet goed bent in Nederlands is het zaak je brief even na te laten lezen door iemand die er wel goed in is. Die moeite zul je toch moeten nemen als je serieus genomen wilt worden.
Wij hebben Mika al heel lang niet meer in de verkleiner. Hij lag telekns met zijn hoofd op die rand. Volgens mij was ie net een maand ofzoquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:46 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Vraagje over Maxi cosi : tot hoeveel maanden is die verkleiner nodig? Want Ken zijn benen hangen zowat over de rand heen
Niet meer nodig. Er is net gebeld, het was niet duidelijk genoeg. Begin november nog een foto en anders naar de Orthopeet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je niet de telefoon thuis doorschakelen naar je mobiel met *21?
Dan kan je wel nog even naar buiten. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om thuis te blijven zitten.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Niet meer nodig. Er is net gebeld, het was niet duidelijk genoeg. Begin november nog een foto en anders naar de Orthopeet.![]()
You tell mequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:15 schreef Phluphy. het volgende:
Githa, erg spannend allemaal. Succes ermee! En hoe kan een kies zomaar breken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |