Eens.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:54 schreef HassieBassie het volgende:
Zo grappig. Links doet iets fout, en ter verdediging wordt dan maar aangevoerd dar rechts ook niet brandschoon is.
Ik geloof niet dat dat relevant is in dit geval, of wel?
Jijquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:58 schreef Genverbrander het volgende:
[quote]Op zaterdag 14 oktober 2006 15:54 schreef HassieBassie het volgende:
Zo grappig. Links doet iets fout, en ter verdediging wordt dan maar aangevoerd dar rechts ook niet brandschoon is.
Nee, ik vind het alleen naïef om te denken dat alleen binnen de PvdA zakkenvullers zitten, zoals jij beweert.quote:
Waarom niet? De OP doet een suggestie die best bestreden mag worden, namelijk dat het vooral links is waar dit gebeurt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:54 schreef HassieBassie het volgende:
Dat heb ik gelezen, maar dat is niet in je eigen zak steken. Het wordt gebruikt door een organisatie. Alleen wel door zijn eigen club en dat is inderdaad dubieus maar wat anders dan dat ie het in zijn eigen zak steekt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Uit het volkskrantartikel, ook al geciteerd door Kozzmic:
[..]
precies. De TS heeft wel meer moeite om zijn gristelijke overtuiging te onderdrukken. te pas en te onpas word de nietsvermoedende fokker geconfronteerd met zijn balkenende-geblaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom niet? De OP doet een suggestie die best bestreden mag worden, namelijk dat het vooral links is waar dit gebeurt.
* Het_hupt is VVD stemmer, werkt 50 tot 60 uur per week, dus weinig tijd voor vrijwillgerswerk, draag echter wel flink bij aan de sociale premies van menigeenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Natuurlijk makkelijk om de PvdA de schuld te geven antuurlijk, maar ik heb eerder het gevoel dat de gemiddelde CDA/VVD stemmer niks met vrijwilligerswerk / sociale hulp doet.... en dus ook geen subsidie nodig heeft. DAn is het makkelijk buiten schot blijven ja
Je hebt anders wel gemiddeld 10 posts per dan op FOK!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt is VVD stemmer, werkt 50 tot 60 uur per week, dus weinig tijd voor vrijwillgerswerk, draag echter wel flink bij aan de sociale premies van menigeen![]()
Pardon? Ik werk meestal nog meer uren maar dat maakt toch niet uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt is VVD stemmer, werkt 50 tot 60 uur per week, dus weinig tijd voor vrijwillgerswerk, draag echter wel flink bij aan de sociale premies van menigeen![]()
Dat is dan misschien wel zo, maar de verdediging 'rechts doet het ook' is wel de allerzwakste, zeker gezien het feit dat rechts het over het algemeen sowieso niet zo op subsidies heeft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom niet? De OP doet een suggestie die best bestreden mag worden, namelijk dat het vooral links is waar dit gebeurt.
Dat laatste is misschien waar maar het is juist een tendens om te korten op het ambtenarenapparaat en op de regels. Dat is niet echt in overeenstemming met betere controle door de overheid.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:33 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat is dan misschien wel zo, maar de verdediging 'rechts doet het ook' is wel de allerzwakste, zeker gezien het feit dat rechts het over het algemeen sowieso niet zo op subsidies heeft.
Maar goed, waar mensen werken maken mensen fouten. Ik ben dan wel rechts, maar als er op slinkse wijze wat te verdienen valt voel ik me daar zeker niet te slecht voor. De aandacht in dit topic zou dan ook eigenlijk moeten uitgaan naar het gebrek aan controle van de overheid, om dit soort misstanden te voorkomen. Want links of rechts, het vertrouwen van de kiezers wordt er door dit soort verhalen niet echt groter op.
In die redenatie ga je ervan uit dat alle ambtenaren die nu aan het werk zijn daadwerkelijk nuttig werk doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste is misschien waar maar het is juist een tendens om te korten op het ambtenarenapparaat en op de regels. Dat is niet echt in overeenstemming met betere controle door de overheid.
Waar staat dat in de OP?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:19 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:
quote:Alle vooroordelen over de regenteske zakkenvullers bij de PvdA worden weer eens bevestigd
Daar staat toch helemaal niks over 'voornamelijk links' ?quote:
Misschien is het niet erg genoegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dit is al jaren bekend, er wordt alleen niks aan gedaan.
Ja ja - het is al goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar staat toch helemaal niks over 'voornamelijk links' ?
Wel iets over de PvdA. Iets over de PvdA als bestuurderspartij. Niets over de 'linksigheid' van de PvdA en niks over links-niet-zijnde-PvdA.
Je kan het hooguit een veralgemenisering van een deelPvdA-rel naar de algemene PvdA vinden, maar er is geen veralgemenisering of verbijzondering naar 'links'. Dat maken anderen ervan. Jij, o.a.
Allicht is het "niet erg genoeg" als het de eigen kliek is die zichzelf geld toeschuiven. Helaas.quote:
Het is deel van de cultuur van de Caraibischenederelandersquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nou, beetje kort door de bocht. Het gaat erom of het geld goed wordt besteedt, daar lees ik niet zoveel over.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Allicht is het "niet erg genoeg" als het de eigen kliek is die zichzelf geld toeschuiven. Helaas.
Mwah.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, beetje kort door de bocht. Het gaat erom of het geld goed wordt besteedt, daar lees ik niet zoveel over.
Alleen dat het naar allochtonen gaat. Gek hoor, in de Bijlmer
Waar rook is... is vuur.quote:Bron : CDA raadslid
Nu die stichting Pewa van Roy Hofwijks (PvdA), goede vriend van Elvira Sweet (PvdA), stadsdeelvoorzitter. In zijn bedrijf zijn (toevallig) ook een paar deelraadsleden van de PvdA actief. Ana Alcantara (PvdA) en Randy Steena (PvdA). Tsja, dat past wel bij de rest van de deelraadsfractie van de PvdA, die ook een boterham verdient aan een subsidie verstrekt door diezelfde deelraad: Henk Lalji (stichting Vikaash), André Bohla (stichting Anand Joti), Lorna Coenen (stichting BBR). Allemaal lid van de PvdA en verantwoordelijk over de subsidie die zij aan zichzelf verstrekken. Erg makkelijk, want de PvdA heeft 17 van de 29 zetels in de deelraad.
Daar gaat het artikel anders deels over. Kijk nog maar eens die stukjes na die ik plakte. Juist de besteding van de gelden wordt besproken - en het gebrek aan 'goedheid' ervan, dan wel het gebrek aan verantwoording erover.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, beetje kort door de bocht. Het gaat erom of het geld goed wordt besteedt, daar lees ik niet zoveel over.
Dat is niet wat in het artikel behandeld wordt. Wat behandeld wordt is dat het de politici zijn die het geld verdelen en diezelfde politici in de clubs zitten die het geld ontvangen.quote:Alleen dat het naar allochtonen gaat. Gek hoor, in de Bijlmer
ik zou het niet weten want zulks een krant lees ik dus niet, zoals ik al aangaf in woorden die een journalist, zelfs met diaree, moet begrijpen. geez.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Blinde kip. Kom op zeg. De Telegraaf is het laatste jaar echt de VVD-partijkrant, samen met Elsevier.
Hoezo VVD?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:15 schreef SCH het volgende:
GeenStijl
Maar dit moet goed onderzocht worden - zijn echt van die VVD-toestanden.
uche uche uche....... *proest*quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:40 schreef Genverbrander het volgende:
Maar bij een keurige en eerlijke partij als de PvdA past dit echt niet.![]()
Hou jij even je mening voor je, modquote:
Typisch een voorbeeld van links lullen rechts vullen en dan ook nog met gemeenschapsgeldquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Genuanceerd reageren als het over links gaat is jou echt vreemd, he?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Typisch een voorbeeld van links lullen rechts vullen en dan ook nog met gemeenschapsgeld![]()
inderdaad typisch voorbeeld van 'rechts vullen' dit.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Typisch een voorbeeld van links lullen rechts vullen en dan ook nog met gemeenschapsgeld![]()
Links lullen links vullen dus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Ook goed maar het feit blijft dat ze hun zakkenvullen met gemeenschapsgeld en dat vind ik een zeer slechte zaak. Zeker omdat de PvdA toch pretendeerd zo "sociaal , eerlijk en oprecht" te zijnquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:51 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Links lullen links vullen dus.
in ieder geval wel consequent dus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:51 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Links lullen links vullen dus.
..en laat de spellingscontrolle er ook eens over voordat het uit je toetsenbord komtquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ook goed maar het feit blijft dat ze hun zakkenvullen met gemeenschapsgeld en dat vind ik een zeer slechte zaak. Zeker omdat de PvdA toch pretendeerd zo "sociaal , eerlijk en oprecht" te zijn
Martijn, spaar me je vermoeiende woorden. Het gaat hier over één afdeling dat een onderdeel is van één stad, en het is nog niet eens zeker dat er wat aan de hand is. En als het wel zo is dan is het nog niet eens zakken vullen, maar meer de eigen instanties voortrekken bij subsidieverstrekking. Er is niets wat in de zakken verdwijnt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ook goed maar het feit blijft dat ze hun zakkenvullen met gemeenschapsgeld en dat vind ik een zeer slechte zaak. Zeker omdat de PvdA toch pretendeerd zo "sociaal , eerlijk en oprecht" te zijn
En dan is dat minder erg? Het is wel gemeenschapsgeld wat verkeerd benut wordt door een afdeling van een partij welke misschien (laten we het niet hopen) de minister president gaat leveren. Ik vind dat toch een vrij serieuze zaak.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:55 schreef Genverbrander het volgende:
En als het wel zo is dan is het nog niet eens zakken vullen, maar meer de eigen instanties voortrekken bij subsidieverstrekking. Er is niets wat in de zakken verdwijnt.
Als het waar is dan is het een ZEER serieuze zaak en de betrokkenen moeten meteen voor het gerecht worden gesleept en een taakstraf krijgen van 400 uur harken in een parkje. Maar als het geen zakkenvullen is moet je de term ook niet gebruiken, want er worden geen zakken gevuld.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En dan is dat minder erg? Het is wel gemeenschapsgeld wat verkeerd benut wordt door een afdeling van een partij welke misschien (laten we het niet hopen) de minister president gaat leveren. Ik vind dat toch een vrij serieuze zaak.
De zaken van de instanties waaraan misschien onterecht subsidies zijn toegekend zijn toch gevuld? Is dat geen zaken vullen dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:03 schreef Genverbrander het volgende:
Maar als het geen zakkenvullen is moet je de term ook niet gebruiken, want er worden geen zakken gevuld.
zaken vullen is vast goed voor de economiequote:Op zondag 15 oktober 2006 01:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De zaken van de instanties waaraan misschien onterecht subsidies zijn toegekend zijn toch gevuld? Is dat geen zaken vullen dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |