snor in de koeeeehoelkast........wij willen snor in de koehoelkast!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Snor in de koelkast, wij willen snor in de koelkast.........![]()
zie jij vriezer in MED?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat we voor de vrieskist gingen![]()
![]()
Ik doe ook maar even mee, en we zwaaien met z'n allen naar de snor, en we zwaaien met z'n allen naar de snor, en we zwaaien en we zwaaien en we zwaaien met z'n allen naar de snorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
snoooooooooor in de koeeeeeeeeeeeeelkast, we willen snor in koelkast![]()
Lekker he ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik doe ook maar even mee, en we zwaaien met z'n allen naar de snor, en we zwaaien met z'n allen naar de snor, en we zwaaien en we zwaaien en we zwaaien met z'n allen naar de snor
Ik voel me weer puberaal!!
we waren ff druk dus heb hebben t nie mee gekregenquote:
teamlead vind me niet meer lief..en jappie???quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wat is er allemaal aan de hand schat, zijn ze niet lief meer![]()
joh, zo zijn die gasten hier...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
teamlead vind me niet meer lief..en jappie???
Dan krijg ik weer beelden van Andries die 'Het is stil aan de overkant' zingt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:10 schreef Arliator het volgende:
Ik doe ook maar even mee, en we zwaaien met z'n allen naar de snor, en we zwaaien met z'n allen naar de snor, en we zwaaien en we zwaaien en we zwaaien met z'n allen naar de snor
en dan lopen schreuwen dan ze zo goed kunnen multitastkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heb hard gewerkt vandaag, kan niet alles bijhouden en lezen en opletten en en en
![]()
Jij sgopper kent toch geen tussenweg?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dan krijg ik weer beelden van Andries die 'Het is stil aan de overkant' zingt.
Is er een tussenweg?
Ik vind jou de liefste...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
teamlead vind me niet meer lief..en jappie???
Het is stil in de middenberm ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Is er een tussenweg?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
en dan lopen schreuwen dan ze zo goed kunnen multitastken![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
joh, zo zijn die gasten hier...![]()
en douw die snor, maar in je reet en douw die snor ....euh maar ...euh ...lamaarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Is er een tussenweg?
dat hoop ik maar ....met een mailtje als ik morgen wakker wordtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind jou de liefste......dat weet je toch.
![]()
![]()
quote:
Euh.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jij sgopper kent toch geen tussenweg?![]()
Vertel jij maar wat de juiste weg is
ohw ff kijken op sgop of er nog fanmail isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Euh.![]()
Omdat ik af en toe op sgop post ben ik opeens de Messias ofzo?![]()
Neuh, dat is niet de juiste benaming, Messias? Daar heb je teveel volgelingen voor, je doet jezelf tekortquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Euh.![]()
Omdat ik af en toe op sgop post ben ik opeens de Messias ofzo?![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:24 schreef puntoortje het volgende:
slaap lekker allemaal jappie [afbeelding]...TL [afbeelding].[afbeelding]...MAIL.....
als je me nodig hebt vannacht ik ben te vinden!!!
truste schatquote:
slaap lekker mopquote:
zo zonde hequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:31 schreef Talitha het volgende:
De SC staat volgens mij al op stand-by
Eneco!!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:31 schreef Talitha het volgende:
truste pik!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:31 schreef Jappie het volgende:
Mensen de ballen...ik ga ff een E10 doen bij oortjes...
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:31 schreef Talitha het volgende:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:33 schreef APK het volgende:
Zelfs de hoogwaardige SC moet weer verzanden in een 'truste kroelie bye veel geluk bij je solicitatie bij de EDAH'
topic?
Veel succes bij je sollicitatie morgen, knullie!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:33 schreef APK het volgende:
Zelfs de hoogwaardige SC moet weer verzanden in een 'truste kroelie bye veel geluk bij je solicitatie bij de EDAH'
topic?
Stokerdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:33 schreef APK het volgende:
topic?
Tis een grove schande!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:33 schreef APK het volgende:
topic?
Wie ben jij ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:34 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Veel succes bij je sollicitatie morgen, knullie!![]()
Joh!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:36 schreef Arliator het volgende:
Hallo!! Ik ben net even naar de wc geweest
Maar ik ben er weer!!![]()
![]()
![]()
Ik wacht liever op de samenvatting.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stokerd![]()
*wacht op Stereo met zijn volledige werken hierover![]()
Kan je lang wachten vaginamutsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stokerd![]()
*wacht op Stereo met zijn volledige werken hierover![]()
Heeft het opgelucht?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:36 schreef Arliator het volgende:
Hallo!! Ik ben net even naar de wc geweest
Maar ik ben er weer!!![]()
![]()
![]()
Trusten Jappie en doe rustig aan met je ego.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:31 schreef Jappie het volgende:
Mensen de ballen...ik ga ff een E10 doen bij oortjes...
![]()
Is vrijdagavond UWV avond?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heeft het opgelucht?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En heb je die baan bij de Appie geaccepteerd?![]()
Hallooooooooo, er moet wat nivo in dit topic jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:37 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik wacht liever op de samenvatting.
Die wel ja!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heeft het opgelucht?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En heb je die baan bij de Appie geaccepteerd?![]()
Nou, hollen dan, dit topic is al zwaar vervuildquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee, zit nog iets tegen m'n anus te kloppen![]()
Doe eens dan???quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallooooooooo, er moet wat nivo in dit topic ja![]()
Doe eens een broekje aan, putlucht!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Da's wel knap lastig........ als je eenmaal werkt in de Super mag je alleen in je pauzes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee, zit nog iets tegen m'n anus te kloppen![]()
Ik denk er niet aan, ik vind het gevoel zo lekkerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, hollen dan, dit topic is al zwaar vervuild![]()
Verdwijn eens, bilspleetodeurquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe eens een broekje aan, putlucht!![]()
nuecken ?quote:
Je prostaat staat nu te dansen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk er niet aan, ik vind het gevoel zo lekker![]()
Halloooooooo, was ik vergeten te zwaaien somsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga jij eens heel rap wat aardiger doen tegen Morwenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe eens een broekje aan, putlucht!![]()
Ook dat ja, maar je vergat vooral te zoenenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:43 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Halloooooooo, was ik vergeten te zwaaien soms![]()
Dat was aardigquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:44 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ga jij eens heel rap wat aardiger doen tegen Morwen![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:44 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ga jij eens heel rap wat aardiger doen tegen Morwen![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook dat ja, maar je vergat vooral te zoenen![]()
Does open danquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee, wel te kloppen, dat is zo lekkkkkeeeeuuurrr!![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:51 schreef Talitha het volgende:
Ik kan jullie niet meer volgen vrees ik.Tijd voor wat slaap.
Daarvoor kon je het wel volgenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:51 schreef Talitha het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:51 schreef Talitha het volgende:
Je grootste fans zijn geloof ik wegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:52 schreef luciano het volgende:
IK ben vast een unbanverzoek aan het schrijven .......................
Zijn die mootjes een beetje in een goeie moot ?
Nofmaalquote:
Heb het gelezen maar daar krijg je niet eens een tik op je vingers voorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:51 schreef luciano het volgende:
Zullie wille nie wete waar ik gepost heb PER ONGELUK
( zouden ze erin trappen ???? )
I "Aim" to pleasequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had net besloten om niet meer door te gaan op dit onderwerp, kom jij met dit![]()
Ik heb last van mijn hazelip, sorryquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:54 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nofmaal
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
denk dat jij nog een ban krijgt wegens belachelijk voorkomenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:52 schreef luciano het volgende:
IK ben vast een unbanverzoek aan het schrijven .......................
Zijn die mootjes een beetje in een goeie moot ?
wat dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb het gelezen maar daar krijg je niet eens een tik op je vingers voor![]()
Voorlopig ben je er dus nog![]()
Ik wacht vol spanning (nee niet in mijn broek) op het vervolgquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
I "Aim" to please![]()
Ok, we kappen ermee, dit wordt gewoon te zielig............uh, nah![]()
???? "die snor"quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:57 schreef luciano het volgende:
En WEER een naam topic , hak nog niet eens gezien , waaaaaaaaaaaahaaaaaaaaahahahahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |