snor in de koeeeehoelkast........wij willen snor in de koehoelkast!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Snor in de koelkast, wij willen snor in de koelkast.........![]()
zie jij vriezer in MED?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat we voor de vrieskist gingen![]()
![]()
Ik doe ook maar even mee, en we zwaaien met z'n allen naar de snor, en we zwaaien met z'n allen naar de snor, en we zwaaien en we zwaaien en we zwaaien met z'n allen naar de snorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
snoooooooooor in de koeeeeeeeeeeeeelkast, we willen snor in koelkast![]()
Lekker he ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik doe ook maar even mee, en we zwaaien met z'n allen naar de snor, en we zwaaien met z'n allen naar de snor, en we zwaaien en we zwaaien en we zwaaien met z'n allen naar de snor
Ik voel me weer puberaal!!
we waren ff druk dus heb hebben t nie mee gekregenquote:
teamlead vind me niet meer lief..en jappie???quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wat is er allemaal aan de hand schat, zijn ze niet lief meer![]()
joh, zo zijn die gasten hier...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
teamlead vind me niet meer lief..en jappie???
Dan krijg ik weer beelden van Andries die 'Het is stil aan de overkant' zingt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:10 schreef Arliator het volgende:
Ik doe ook maar even mee, en we zwaaien met z'n allen naar de snor, en we zwaaien met z'n allen naar de snor, en we zwaaien en we zwaaien en we zwaaien met z'n allen naar de snor
en dan lopen schreuwen dan ze zo goed kunnen multitastkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heb hard gewerkt vandaag, kan niet alles bijhouden en lezen en opletten en en en
![]()
Jij sgopper kent toch geen tussenweg?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dan krijg ik weer beelden van Andries die 'Het is stil aan de overkant' zingt.
Is er een tussenweg?
Ik vind jou de liefste...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
teamlead vind me niet meer lief..en jappie???
Het is stil in de middenberm ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Is er een tussenweg?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
en dan lopen schreuwen dan ze zo goed kunnen multitastken![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
joh, zo zijn die gasten hier...![]()
en douw die snor, maar in je reet en douw die snor ....euh maar ...euh ...lamaarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Is er een tussenweg?
dat hoop ik maar ....met een mailtje als ik morgen wakker wordtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind jou de liefste......dat weet je toch.
![]()
![]()
quote:
Euh.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jij sgopper kent toch geen tussenweg?![]()
Vertel jij maar wat de juiste weg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |