Reageren jijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
heb je nog genoeg olie om op het vuur te gooien?
Snor in de kooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelkast, we willen snor ind e koelkastquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:47 schreef APK het volgende:
Snor in de koelkast, we willen snor in de koelkast.![]()
Als je het over ego hebt moet je bij bommels zijn............tis niet mijn schuld dat er geen gevoel meer in zit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
misschien heb het over JOU "gevoelloze jongeheer"
jij geniet hiervan he? Ik zit me hier verdorie in alle bochten te wringen en jij wakkert het vuurtje nog wat verder aanquote:
Volgens mij zijn wij de laatste twee op aarde die nog een beetje lol hebben.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Snor in de kooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelkast, we willen snor ind e koelkast![]()
![]()
Kunnen we effe on topic bljven?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Snor in de kooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelkast, we willen snor ind e koelkast![]()
![]()
De meningen verschillen nogal wat nu ontopic isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:49 schreef Day het volgende:
[..]
Kunnen we effe on topic bljven?Er zijn hier belangrijke ontwikkelingen gaande.
Bitch fight!![]()
True! Pak aan die handel, moeten ze maar normaal doen tegen je...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ja ho nu.. jij vraagt een straatverbod voor me aan, omdat je niet meer iedere morgen over me wilt struikelen en dan ga je daarnaast ook nog eisen stellen
tssss![]()
en dat alleen maar omdat ik zei dat ik aan je tieten denk nu.,...
vrouwen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
True! Pak aan die handel, moeten ze maar normaal doen tegen je...
Los ik het hele gedoe maar gelijk even op... Jij komt met mij mee![]()
Op mijn manier en op mijn eisen, sleep ik nu jou eens aan je dele delen mee de grot in.![]()
Are u ready?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
True! Pak aan die handel, moeten ze maar normaal doen tegen je...
Los ik het hele gedoe maar gelijk even op... Jij komt met mij mee![]()
Op mijn manier en op mijn eisen, sleep ik nu jou eens aan je dele delen mee de grot in.![]()
Are u ready?![]()
![]()
allemaal huilie doen om een piece of assquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de laatste twee op aarde die nog een beetje lol hebben.![]()
hey even over dat cos he...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
De meningen verschillen nogal wat nu ontopic is![]()
wat is er allemaal aan de hand schat, zijn ze niet lief meerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[afbeelding]daar gaan ze weer.... [afbeelding]jammer dat je dat echt denkt [afbeelding]
MED?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
allemaal huilie doen om een piece of ass![]()
is er nog een topic danwel subfora waar we kunnen gallen?![]()
Kutusers!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
allemaal huilie doen om een piece of ass![]()
is er nog een topic danwel subfora waar we kunnen gallen?![]()
kweet niet of ik daar een beetje fatsoenlijk kan potsen ( geen spelfout)quote:
En waarom werd ik daar moe van? Omdat je nooit de daad bij het woord voegt, praatjes vullen geen gaatjes dwergquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ja ho nu.. jij vraagt een straatverbod voor me aan, omdat je niet meer iedere morgen over me wilt struikelen en dan ga je daarnaast ook nog eisen stellen
tssss![]()
en dat alleen maar omdat ik zei dat ik aan je tieten denk nu.,...
vrouwen![]()
Ik volg het niet meer. Iets over bitcherige dwergen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
De meningen verschillen nogal wat nu ontopic is![]()
Dele delen, is dat hjribisch voor, edele delen??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Are u ready?![]()
![]()
volgens mij is het nu knokken om sex, maar het ziet er niet naar uit dat 1 van de hoofdrolspelers vandaag nog in een broekje komtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer. Iets over bitcherige dwergen...![]()
![]()
Had je maar iets harder moeten rijden, nu had ik al een ander mee gesleept.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:51 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
en mij laat je gisteren voor de deur staan?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En waarom werd ik daar moe van? Omdat je nooit de daad bij het woord voegt, praatjes vullen geen gaatjes dwerg![]()
Mannen met hun opschepperige prietpraat, maar presteren ho maar![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:54 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Had je maar iets harder moeten rijden, nu had ik al een ander mee gesleept.![]()
Better luck next time![]()
Me dunkt dat mijn ego vanavond voldoende gestreeld is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij is het nu knokken om sex, maar het ziet er niet naar uit dat 1 van de hoofdrolspelers vandaag nog in een broekje komt![]()
ow...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Hoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En waarom werd ik daar moe van? Omdat je nooit de daad bij het woord voegt, praatjes vullen geen gaatjes dwerg![]()
Mannen met hun opschepperige prietpraat, maar presteren ho maar![]()
Niks loss hier, ik ben prima aan m'n trekken gekomen vannacht, jij ook?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:56 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
dan niet.. your loss
Ow Snaptnix.....![]()
Dat kun je wel zeggen ja...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:57 schreef Arliator het volgende:
gejat van van Kooten en de Bie, ik spuit nog van zes hoog een brommert van zijn fiets af (niet de letterlijke tekst eigen interpetatie)![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!quote:
Je moet ook opletten mom...niet alleen maar suffig voor je uit staren met die vreemde wazige blik in je ogen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
draad allang kwijt is...........
![]()
Je laat je kennen?quote:
trekken wel jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:58 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Niks loss hier, ik ben prima aan m'n trekken gekomen vannacht, jij ook?![]()
waar gaat dit overquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:44 schreef Day het volgende:
[..]
True true
En TL, wat heb je hier op te zeggen?![]()
Puntoortje mag ook reageren, hoor![]()
Trusten buufquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga maar eens mijn bedje opzoeken![]()
welterusten iedereen!![]()
ik merk het wel of luciano snor voor de koelkast is gegaan...![]()
Tis al laat hè.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
draad allang kwijt is...........
![]()
mannen!!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:47 schreef Day het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je ook weer gelijk in.
Snaptnix, Oortje? Een reactie?
Zoietsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Help me ff, hoe ging die ook alweer?
quote:één vingeâhrhoedje? Ja, dat is nâh un kwestie van goed etuh, goed kauwe, dat ut gelèkmatig in je bloed komp. Dan neim ik èleke avond 1 liteâh Bulgaâhrse yoghurt toe, jonge, ik zou je veâhrtellen, wè wonen drie hoâg, hè, als ik met die winteâhrpein van me op ut moment supriem voâh ut open raam zou gaan staan, en ik zou richtuh, nâh, dan spuìt ik un volwasse vent zo van ze brommeâhr. Volwassen vent spuìt ik dan in één keiâh van ze brommeâh, echt waâhr!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet ook opletten mom...niet alleen maar suffig voor je uit staren met die vreemde wazige blik in je ogen...![]()
wrom had ik nou toch al zo'n flauw vermoeden...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga maar eens mijn bedje opzoeken![]()
welterusten iedereen!![]()
ik merk het wel of luciano snor voor de koelkast is gegaan...![]()
Snor in de koelkast, wij willen snor in de koelkast.........quote:
snoooooooooor in de koeeeeeeeeeeeeelkast, we willen snor in koelkastquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Snor in de koelkast, wij willen snor in de koelkast.........![]()
Ik dacht dat we voor de vrieskist gingenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Snor in de koelkast, wij willen snor in de koelkast.........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |