Reageren jijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
heb je nog genoeg olie om op het vuur te gooien?
Snor in de kooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelkast, we willen snor ind e koelkastquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:47 schreef APK het volgende:
Snor in de koelkast, we willen snor in de koelkast.![]()
Als je het over ego hebt moet je bij bommels zijn............tis niet mijn schuld dat er geen gevoel meer in zit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
misschien heb het over JOU "gevoelloze jongeheer"
jij geniet hiervan he? Ik zit me hier verdorie in alle bochten te wringen en jij wakkert het vuurtje nog wat verder aanquote:
Volgens mij zijn wij de laatste twee op aarde die nog een beetje lol hebben.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Snor in de kooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelkast, we willen snor ind e koelkast![]()
![]()
Kunnen we effe on topic bljven?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Snor in de kooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelkast, we willen snor ind e koelkast![]()
![]()
De meningen verschillen nogal wat nu ontopic isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:49 schreef Day het volgende:
[..]
Kunnen we effe on topic bljven?Er zijn hier belangrijke ontwikkelingen gaande.
Bitch fight!![]()
True! Pak aan die handel, moeten ze maar normaal doen tegen je...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ja ho nu.. jij vraagt een straatverbod voor me aan, omdat je niet meer iedere morgen over me wilt struikelen en dan ga je daarnaast ook nog eisen stellen
tssss![]()
en dat alleen maar omdat ik zei dat ik aan je tieten denk nu.,...
vrouwen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
True! Pak aan die handel, moeten ze maar normaal doen tegen je...
Los ik het hele gedoe maar gelijk even op... Jij komt met mij mee![]()
Op mijn manier en op mijn eisen, sleep ik nu jou eens aan je dele delen mee de grot in.![]()
Are u ready?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
True! Pak aan die handel, moeten ze maar normaal doen tegen je...
Los ik het hele gedoe maar gelijk even op... Jij komt met mij mee![]()
Op mijn manier en op mijn eisen, sleep ik nu jou eens aan je dele delen mee de grot in.![]()
Are u ready?![]()
![]()
allemaal huilie doen om een piece of assquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de laatste twee op aarde die nog een beetje lol hebben.![]()
hey even over dat cos he...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
De meningen verschillen nogal wat nu ontopic is![]()
wat is er allemaal aan de hand schat, zijn ze niet lief meerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[afbeelding]daar gaan ze weer.... [afbeelding]jammer dat je dat echt denkt [afbeelding]
MED?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
allemaal huilie doen om een piece of ass![]()
is er nog een topic danwel subfora waar we kunnen gallen?![]()
Kutusers!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
allemaal huilie doen om een piece of ass![]()
is er nog een topic danwel subfora waar we kunnen gallen?![]()
kweet niet of ik daar een beetje fatsoenlijk kan potsen ( geen spelfout)quote:
En waarom werd ik daar moe van? Omdat je nooit de daad bij het woord voegt, praatjes vullen geen gaatjes dwergquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ja ho nu.. jij vraagt een straatverbod voor me aan, omdat je niet meer iedere morgen over me wilt struikelen en dan ga je daarnaast ook nog eisen stellen
tssss![]()
en dat alleen maar omdat ik zei dat ik aan je tieten denk nu.,...
vrouwen![]()
Ik volg het niet meer. Iets over bitcherige dwergen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
De meningen verschillen nogal wat nu ontopic is![]()
Dele delen, is dat hjribisch voor, edele delen??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Are u ready?![]()
![]()
volgens mij is het nu knokken om sex, maar het ziet er niet naar uit dat 1 van de hoofdrolspelers vandaag nog in een broekje komtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer. Iets over bitcherige dwergen...![]()
![]()
Had je maar iets harder moeten rijden, nu had ik al een ander mee gesleept.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:51 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
en mij laat je gisteren voor de deur staan?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En waarom werd ik daar moe van? Omdat je nooit de daad bij het woord voegt, praatjes vullen geen gaatjes dwerg![]()
Mannen met hun opschepperige prietpraat, maar presteren ho maar![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:54 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Had je maar iets harder moeten rijden, nu had ik al een ander mee gesleept.![]()
Better luck next time![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |