Wie ben jij ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:34 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Veel succes bij je sollicitatie morgen, knullie!![]()
Joh!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:36 schreef Arliator het volgende:
Hallo!! Ik ben net even naar de wc geweest
Maar ik ben er weer!!![]()
![]()
![]()
Ik wacht liever op de samenvatting.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stokerd![]()
*wacht op Stereo met zijn volledige werken hierover![]()
Kan je lang wachten vaginamutsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stokerd![]()
*wacht op Stereo met zijn volledige werken hierover![]()
Heeft het opgelucht?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:36 schreef Arliator het volgende:
Hallo!! Ik ben net even naar de wc geweest
Maar ik ben er weer!!![]()
![]()
![]()
Trusten Jappie en doe rustig aan met je ego.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:31 schreef Jappie het volgende:
Mensen de ballen...ik ga ff een E10 doen bij oortjes...
![]()
Is vrijdagavond UWV avond?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heeft het opgelucht?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En heb je die baan bij de Appie geaccepteerd?![]()
Hallooooooooo, er moet wat nivo in dit topic jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:37 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik wacht liever op de samenvatting.
Die wel ja!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heeft het opgelucht?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En heb je die baan bij de Appie geaccepteerd?![]()
Nou, hollen dan, dit topic is al zwaar vervuildquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee, zit nog iets tegen m'n anus te kloppen![]()
Doe eens dan???quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallooooooooo, er moet wat nivo in dit topic ja![]()
Doe eens een broekje aan, putlucht!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Da's wel knap lastig........ als je eenmaal werkt in de Super mag je alleen in je pauzes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee, zit nog iets tegen m'n anus te kloppen![]()
Ik denk er niet aan, ik vind het gevoel zo lekkerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, hollen dan, dit topic is al zwaar vervuild![]()
Verdwijn eens, bilspleetodeurquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe eens een broekje aan, putlucht!![]()
nuecken ?quote:
Je prostaat staat nu te dansen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk er niet aan, ik vind het gevoel zo lekker![]()
Halloooooooo, was ik vergeten te zwaaien somsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga jij eens heel rap wat aardiger doen tegen Morwenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe eens een broekje aan, putlucht!![]()
Ook dat ja, maar je vergat vooral te zoenenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:43 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Halloooooooo, was ik vergeten te zwaaien soms![]()
Dat was aardigquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:44 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ga jij eens heel rap wat aardiger doen tegen Morwen![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:44 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ga jij eens heel rap wat aardiger doen tegen Morwen![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook dat ja, maar je vergat vooral te zoenen![]()
Does open danquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee, wel te kloppen, dat is zo lekkkkkeeeeuuurrr!![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:51 schreef Talitha het volgende:
Ik kan jullie niet meer volgen vrees ik.Tijd voor wat slaap.
Daarvoor kon je het wel volgenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:51 schreef Talitha het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:51 schreef Talitha het volgende:
Je grootste fans zijn geloof ik wegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:52 schreef luciano het volgende:
IK ben vast een unbanverzoek aan het schrijven .......................
Zijn die mootjes een beetje in een goeie moot ?
Nofmaalquote:
Heb het gelezen maar daar krijg je niet eens een tik op je vingers voorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:51 schreef luciano het volgende:
Zullie wille nie wete waar ik gepost heb PER ONGELUK
( zouden ze erin trappen ???? )
I "Aim" to pleasequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had net besloten om niet meer door te gaan op dit onderwerp, kom jij met dit![]()
Ik heb last van mijn hazelip, sorryquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:54 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nofmaal
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
denk dat jij nog een ban krijgt wegens belachelijk voorkomenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:52 schreef luciano het volgende:
IK ben vast een unbanverzoek aan het schrijven .......................
Zijn die mootjes een beetje in een goeie moot ?
wat dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb het gelezen maar daar krijg je niet eens een tik op je vingers voor![]()
Voorlopig ben je er dus nog![]()
Ik wacht vol spanning (nee niet in mijn broek) op het vervolgquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
I "Aim" to please![]()
Ok, we kappen ermee, dit wordt gewoon te zielig............uh, nah![]()
???? "die snor"quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:57 schreef luciano het volgende:
En WEER een naam topic , hak nog niet eens gezien , waaaaaaaaaaaahaaaaaaaaahahahahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |