Internationaal volledig acceptabel zijn de letter knoppen die zitten immers altijd op dezelfde plaats. De onderste rij is van links naar rechts A, B en eventueel C. En boven is dat X, Y en Z. Zo weet je altijd zonder erover na te denken waar ze zitten ook al raak je de controller voor het eerst aan.quote:Op donderdag 9 november 2006 03:16 schreef Fallen het volgende:
Alsof je dan niet moet kijken welke knop, knop B is...? Je moet gewoon leren waar welke knop zit... Plus het is internationaal volledig acceptabel.
en overigens is driehoekje de bovenste....
gelukkig heb je zelf door dat je aan het insectsexen bentquote:Op donderdag 9 november 2006 03:30 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Internationaal volledig acceptabel zijn de letter knoppen die zitten immers altijd op dezelfde plaats. De onderste rij is van links naar rechts A, B en eventueel C. En boven is dat X, Y en Z. Zo weet je altijd zonder erover na te denken waar ze zitten ook al raak je de controller voor het eerst aan.
Maargoed, natuurlijk wen je hier aan als je een tijdje met een Playstation controller speelt. Het is wat dat betreft ook een beetje mierenneuken van mijn kant maar dan blijft nog steeds het standpunt overeind dat het gewoon niet bekt. Gamen gaat snel en snel lange woorden uitspreken is nou eenmaal niet intuitief.![]()
Als ik dit zo lees ben jij nog helemaal niet toe aan een geavanceerde spelcomputer als de Playstation. Nog even een paar jaartjes geduld dusquote:Op donderdag 9 november 2006 02:47 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Ten eerste moet je er aan wennen aangezien elke andere console in de geschiedenis 'gewoon' letters heeft.
"Welke moet ik nu indrukken?"
-"Driehoekje"
"Welke is dat?"
-"De onderste"
[ik kijken] "Oh ja."
En anders is het;
"Welke moet ik indrukken?"
-"B"
En het bekt gewoon niet. Knoppen combinaties zoals combo's zijn of a,b,x,x,y,b,z of driehoekje, vierkantje, rondje, driehoekje, kruisje, kruisje, rondje, driehoekje. Dat zijn 8 letters tegen 20 lettergrepen.
quote:
News:
PS3 to be Patched on Day One
System software update coming on launch day.
by Jonathan Lumb, 11/09/2006
21 of 21 users recommend this story.
Sony Computer Entertainment is not hanging around with the PS3 updates. From day one, anyone connecting their shiny new PlayStation 3 to the Internet will be invited to download a system software update to version 1.10. The update will unlock all services on PlayStation Network for customers to get stuck into from 7am (JST) on November 11.
Another update is planned for late November, and will include a version update for PSP, with enhanced security features and improvements in the way the PSP can connect with the PS3. This will also include the ability to download PSP-specific games from PlayStation Store on the PS3, and transfer them to the PSP. It will also unlock the "remote play" feature that allows users to control the PS3 via their PSP remotely. This does not work with PS3s that are not fitted with the Wireless LAN adaptor, however. The update will bring the PSP system software version number up to 3.00.
zou je updates ook kunnen downloaden en op een CD branden? Want users die hun PS3 niet aansluiten op het internet, lopen dan gelijk al achterquote:
Maar dat boeit hen dan toch ook niet?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:09 schreef kepler het volgende:
[..]
zou je updates ook kunnen downloaden en op een CD branden? Want users die hun PS3 niet aansluiten op het internet, lopen dan gelijk al achter
die tweede update natuurlijk wel. Ik verwacht idd wel dat het bij de nieuwere games zou zitten, maar het zou wel handig zijn als je het ook kon downloaden (mocht je dus voorlopig geen nieuwe game gaan kopen, maar wel van die nieuwe features gebruik willen maken)quote:Op donderdag 9 november 2006 17:10 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar dat boeit hen dan toch ook niet?
Bij nieuwe games zal die firmware upgrade wel weer inbegrepen zijn.
Maar die users hebben die update opzich toch ook niet nodigquote:Op donderdag 9 november 2006 17:09 schreef kepler het volgende:
[..]
zou je updates ook kunnen downloaden en op een CD branden? Want users die hun PS3 niet aansluiten op het internet, lopen dan gelijk al achter
nee die niet, maar uiteindelijk gaan ze echt wel updates uitbrengen die nieuwe features bevatten (die niet online zijn)quote:Op donderdag 9 november 2006 17:16 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Maar die users hebben die update opzich toch ook niet nodig..
Dan zullen ze vast wel bij nieuwe games zittenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:17 schreef kepler het volgende:
[..]
nee die niet, maar uiteindelijk gaan ze echt wel updates uitbrengen die nieuwe features bevatten (die niet online zijn)
Je hebt nog tot maart.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:46 schreef Elvi het volgende:
Fuck... dat ding is echt duur en ik WIL M!![]()
Ik zeg wacht een jaartjequote:Op donderdag 9 november 2006 18:46 schreef Elvi het volgende:
Fuck... dat ding is echt duur en ik WIL M!![]()
Tsja laat we het maar niet over de Xbox 360 hebben, want daar was het een helquote:
Wat was er dan met de 360 en waarom moet je meteen als een fanboy reageren?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tsja laat we het maar niet over de Xbox 360 hebben, want daar was het een hel
Wat dacht je van de dashboard + PGR bug?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat was er dan met de 360 en waarom moet je meteen als een fanboy reageren?
dat lag meestal aan de game zelf wat ik me kan herinnerenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat dacht je van de dashboard + PGR bug?
Ik had in een week meer vastlopers met m'n 360 dan met m'n PC in de afgelopen vijf jaar.
Ja, maar wat heeft dat te maken met een patch die het online gedeelte unlocked op de PS3?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat dacht je van de dashboard + PGR bug?
Ik had in een week meer vastlopers met m'n 360 dan met m'n PC in de afgelopen vijf jaar.
Om maar even aan te geven dat dit soort taferelen gewoon normaal zijn bij de launch van een console. Capisch ?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat te maken met een patch die het online gedeelte unlocked op de PS3?
het is opzich wel duidelijk dat PS3-online dus gewoon niet klaar was om op de PS3 te zetten toen ze begonnen met produceren. Als de software op tijd klaar was geweest dan had het wel gewoon op alle launch-consoles gestaanquote:Op donderdag 9 november 2006 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Om maar even aan te geven dat dit soort taferelen gewoon normaal zijn bij de launch van een console. Capisch ?![]()
Yup correct, maar dat is ook wat ik probeer te zeggen. We kunnen zelf toch ook niet ontkennen dat de Xbox 360 gerushed is ? Je wil niet weten hoevaak ik een update kreeg voorgeschoteld. Maar goed laten we het maar weer over de PS3 houden in plaats van de Xbox 360quote:Op donderdag 9 november 2006 23:57 schreef kepler het volgende:
[..]
het is opzich wel duidelijk dat PS3-online dus gewoon niet klaar was om op de PS3 te zetten toen ze begonnen met produceren. Als de software op tijd klaar was geweest dan had het wel gewoon op alle launch-consoles gestaanNu heb ik het idee dat de software alsnog gerushed is om de launch te halen, wat niet heel veel goeds kan betekenen
bug's zul je in elke launch-console wel aantreffen, ook wel de kinderziektes genoemd
jah, maar het lijkt erop dat de PS3 dus nog meer gerushed isquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Yup correct, maar dat is ook wat ik probeer te zeggen. We kunnen zelf toch ook niet ontkennen dat de Xbox 360 gerushed is ? Je wil niet weten hoevaak ik een update kreeg voorgeschoteld. Maar goed laten we het maar weer over de PS3 houden in plaats van de Xbox 360![]()
Maakt voor ons toch allemaal niks uit, wij krijgen hem pas in maart dus dan zijn al die launchziektes van nu er wel een heel eind uitquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:04 schreef kepler het volgende:
[..]
jah, maar het lijkt erop dat de PS3 dus nog meer gerushed isHopelijk hebben ze hun garantie een beetje op orde, of de kwaliteitscontrole
ontopic:
Oblivion uitgesteld naar begin volgend jaar
gerucht gaat dat tie wel klaar is, maar Bethesda vind dat er te weinig consoles zijn bij de launch
maar voor Sony welquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:10 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Maakt voor ons toch allemaal niks uit, wij krijgen hem pas in maart dus dan zijn al die launchziektes van nu er wel een heel eind uit
quote:Sony weigert Europese PS3-launch in maart te bevestigen
Eigenlijk gaan we er met z'n allen al lang en breed vanuit dat de PS3 hier gewoon lekker met maart volgend jaar op de markt zal verschijnen, nadat de Europese launch uitgesteld werd door Sony. Nu lijkt Sony echter toch niet helemaal zeker van hun zaak te zijn. De baas van Sony Worldwide Studios, Phil Harrison, weigert althans een launch voor maart volgend jaar te bevestigen. Het lijkt dus nog niet eens zeker te zijn of Sony die datum wel gaat halen, hoewel men er hard aan trekt. Aan de andere kant kan het ook zijn dat Sony niet weer een flater wil slaan door een launchdatum definitief vast te stellen, die vervolgens niet gehaald wordt. Laten we hopen dat ze het redden, want dat ding mag nu zo langzamerhand wel eens uit gaan komen!
quote:News - PS3 launch update: Sonic, FEAR, and Oblivion delayed, NBA Live canceled
Posted by Josh Freund at 01:06:28 PM EST on 11.9.2006.
The PS3 launch is just over a week away, but unfortunately, we're now hearing announcements of a couple games being delayed/canceled, with two more titles being pushed to 2007 if retailer dates are to be believed.
Sonic the Hedgehog - According to IGN, Sega has decided to delay Sonic's next-gen debut until sometime this holiday season, rather than at the PS3's November 17 launch. This was reportedly done in order to allow more time to implement downloadable content for the title.
NBA Live '07 - Electronic Arts has announced that a PS3 version won't be released. A representative who spoke to IGN cited wanting to concentrate on NBA Street: Homecourt, due out early next year, as a reason why '07 for PS3 was canned (though a more likely reason is the sub-par gameplay and huge amount of bugs players have reported and documented in the already-released versions).
F.E.A.R. - Going by listings at EBGames/Gamestop.com and Amazon, it looks like Vivendi's FPS has been pushed back to February 6, 2007. F.E.A.R. was previously slated as a holiday 2006 release. Note that this delay has not officially been announced, but retailers don't usually change their release dates like this just for the heck of it.
The Elder Scrolls IV: Oblvion - This one may be delayed. Gamestop/EBGames.com lists it as a January 2007 release, while Amazon now shows an expected December 4, 2006 release. This goes against previous reports that the title would be out at launch (including a front-page Official Playstation Magazine story heralding the fact). Bethesda has not made any announcement on the status of its massive RPG, so make of this what you will.
We'll be sure to keep you updated on any further happenings as we approach the PS3's imminent launch.
Update #1 - Bethesda has confirmed that Oblivion will now be a Q1 2007 release. Vivendi hasn't commented on F.E.A.R. yet.
Als ze um in 2009 releasen zeg je dat nog.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:34 schreef -scorpione- het volgende:
Van mij mag het mei worden, als het dan maar een hele goede launch is met goede titels, geen kleine probleempjes en bugs en dergelijke, dat lossen ze allemaal maar op voor die tijd na de launch in Japan en de VS. Dan kan ik er prima mee leven.
quote:First US PS3 Reviews Are In
And it's not looking too good...
Reviews of Genji: Days of the Blade and Tony Hawk's Project 8 have sprouted over at Gamespot.com, and the results aren't exactly mind-blowing. Tony Hawk scores a respectable 7.3, but the review itself is less hopeful, and complains of missing features and noticeable frame-rate drops. Genji, on the other hand, scores only 6.4, with the review's summary reading as follows:
"While this action adventure game flexes a bit of the PlayStation 3's graphical muscle with its mythical Japanese scenery, its rather shallow, derivative gameplay makes it difficult to recommend."
Obviously we're only looking at a small sample of the software that'll be available come launch day, so things could turn around. But with all the bad press surrounding the PS3 lately, Sony really need to start giving us some good news.
Bepaal jij dat evenquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:01 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Als ze um in 2009 releasen zeg je dat nog.
Is te verwachten van launch games, de Xbox360 had ook maar weinig goede launchgames. En de japaners gaven de launch games best goede reviews. Maar ja die tellen dan zogenaamd weer niet want jappen zijn gek en hebben een rare smaak een geen verstand van gamesquote:
Ridge racer is best wel crap en famitsu geeft het 4 negens.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:02 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Is te verwachten van launch games, de Xbox360 had ook maar weinig goede launchgames. En de japaners gaven de launch games best goede reviews. Maar ja die tellen dan zogenaamd weer niet want jappen zijn gek en hebben een rare smaak een geen verstand van games![]()
De meeste mensen en sites vonden de 360 best een sterke launchlineup hebben hoor, ieder geval 1 van de beste tot nu toequote:Op vrijdag 10 november 2006 15:02 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Is te verwachten van launch games, de Xbox360 had ook maar weinig goede launchgames. En de japaners gaven de launch games best goede reviews. Maar ja die tellen dan zogenaamd weer niet want jappen zijn gek en hebben een rare smaak een geen verstand van games![]()
Heb jij Ridge racer gespeeld op de PS3 dat je weet dat hij crap is??quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:09 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Ridge racer is best wel crap en famitsu geeft het 4 negens.
Ride Racer is een racegame zoals Japanners ze blijkbaar graag zien. Het is ook op de 360 namelijk een van de beter verkopende games en de 360 versie kreeg ook hoge cijfersquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:09 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Ridge racer is best wel crap en famitsu geeft het 4 negens.
Daar behoor ik niet bijquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:12 schreef Tain het volgende:
[..]
De meeste mensen en sites vonden de 360 best een sterke launchlineup hebben hoor, ieder geval 1 van de beste tot nu toe
Ja jappen hebben totaal geen verstand van gamesquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:21 schreef devv05 het volgende:
Ridge Racer is per definitie een kutgame, dus de Jappen vinden het te gek.
Maar dat is logisch...
Ik vind het meestal kutspellen die uit japan komen, dus om nu te zeggen dat de betere games daarvandaan komen is ook wel kort door de bocht, dat is gewoon persoonlijke voorkeurquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:24 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja jappen hebben totaal geen verstand van games
Daarom komen de meeste en vaak ook de betere games daar vandaan.
Daarom zeg ik ook de meeste mensen en dat de meeste mensen het goed vonden zegt mij meer dan een aantal mensen die het niet zo bijzonder vonden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Daar behoor ik niet bij... Ik vond de launchgames van de 360 niet zo bijzonder.. Ook niet slecht ofzo, maar niks waarvan mijn mond open viel. En dat is meestal bij launchgames.
Als er reviews zijn die een 6 aan spel geven dan verwacht ik niet opeens 9+ cijfers vanuit andere reviews, dus je kan er wel een klein oordeel over vellenquote:En een oordeel maken na 2 reviews is ook wel erg kort door de bocht.
De pers lijkt het anders ook aardig met mij eens te zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind het meestal kutspellen die uit japan komen, dus om nu te zeggen dat de betere games daarvandaan komen is ook wel kort door de bocht, dat is gewoon persoonlijke voorkeur
Ik bedoelde 2 spellen, niet 2 reviews per spelquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:31 schreef Tain het volgende:
Als er reviews zijn die een 6 aan spel geven dan verwacht ik niet opeens 9+ cijfers vanuit andere reviews, dus je kan er wel een klein oordeel over vellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |