abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43205398
Grappig stukje in dit bericht van Tweakers
quote:
Speculaties over hitteproblemen, die overigens door Sony werden weersproken, zouden volgens Engadget desondanks niet meer aan de orde zijn: de console blijft minstens even koel als de Xbox 360 - en dat terwijl Sony de lat op het gebied van mooie graphics duidelijk hoger legt dan de concurrentie.
Minstens even koel als de 360 is dus niet koel maar gewoon warm
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:47:22 #202
96415 Patrick_Kluivert.
VERRADER PUR SANG
pi_43205483
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 08:16 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Die is voorlopig vrij zinloos, want er is helemaal niks om op te scannen .
Lijkt mij dat er vrij snel exploits/virii komen die zich richten op de PS3.
Zo zit de community nou eenmaal in elkaar. Ik vind het eigenlijk best een zinnige vraag.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:02:01 #203
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43205839
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:47 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Lijkt mij dat er vrij snel exploits/virii komen die zich richten op de PS3.
Zo zit de community nou eenmaal in elkaar. Ik vind het eigenlijk best een zinnige vraag.
gaat het niet via de servers van Sony? Die kunnen dan een virusscanner hebben draaien?
The line is a dot to you!
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:19:49 #204
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43206368
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:23 schreef menesis het volgende:
Toch vind ik het jammer dat ze alleen de textures en resolutie opkrikken. Als ze nou eens wat aan belichtingstechnieken doen wordt het zoveel mooier!
Ze doen juist heel veel met belichting bij PS3 en Xbox360(en ook op de pc).
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:21:21 #205
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43206402
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:47 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Lijkt mij dat er vrij snel exploits/virii komen die zich richten op de PS3.
Zo zit de community nou eenmaal in elkaar. Ik vind het eigenlijk best een zinnige vraag.
Zelfde geld voor de Xbox360, Wii, mobile telefoons en alle andere apparaten die gebruik maken van internet. Maar denk niet dat je echt druk hoeft te maken om virussen op je console. Eerder voor updates die je console helemaal over de zeik helpen
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:42:25 #206
96415 Patrick_Kluivert.
VERRADER PUR SANG
pi_43207095
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:21 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Zelfde geld voor de Xbox360, Wii, mobile telefoons en alle andere apparaten die gebruik maken van internet. Maar denk niet dat je echt druk hoeft te maken om virussen op je console. Eerder voor updates die je console helemaal over de zeik helpen
Er is een groot verschil tussen online gamen op een gesloten netwerk en open en bloot op het internet surfen.
Als je dat niet begrijpt zit er echt iets niet goed .
En dan nog natuurlijk het "open source"/ mods voor games verhaal.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
  vrijdag 3 november 2006 @ 17:02:47 #207
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43209340
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:42 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Er is een groot verschil tussen online gamen op een gesloten netwerk en open en bloot op het internet surfen.
Als je dat niet begrijpt zit er echt iets niet goed .
En dan nog natuurlijk het "open source"/ mods voor games verhaal.
Ja met live anywhere blijft het heel erg gesloten
Het is wat moeilijker om virussen in het netwerk te krijgen, maar het kan echt wel.
Maar MS heeft het wel slim gedaan, alleen software die goed is gekeurd door MS kan draaien op de X360. Als Sony ook zo'n soort systeem heeft dan hoef je al helemaal geen zorgen te maken voor virussen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Diablos79 op 03-11-2006 17:09:10 ]
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  vrijdag 3 november 2006 @ 17:17:29 #208
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43209774
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:02 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ja met live anywhere blijft het heel erg gesloten
Het is wat moeilijker om virussen in het netwerk te krijgen, maar het kan echt wel.
Maar MS heeft het wel slim gedaan, alleen software die goed is gekeurd door MS kan draaien op de X360. Als Sony ook zo'n soort systeem heeft dan hoef je al helemaal geen zorgen te maken voor virussen.
Sony heeft dat volgens mij niet, want ik kan me nog herinneren dat ze homebrew willen ondersteunen toch?
The line is a dot to you!
  vrijdag 3 november 2006 @ 17:21:34 #209
96415 Patrick_Kluivert.
VERRADER PUR SANG
pi_43209888
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:02 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ja met live anywhere blijft het heel erg gesloten
Het is wat moeilijker om virussen in het netwerk te krijgen, maar het kan echt wel.
Maar MS heeft het wel slim gedaan, alleen software die goed is gekeurd door MS kan draaien op de X360. Als Sony ook zo'n soort systeem heeft dan hoef je al helemaal geen zorgen te maken voor virussen.
Sony heeft juist onwijze ondersteuning voor mods e.d. Dus die vlieger gaat niet helemaal op.
Dat MS goed bezig is staat buiten kijf, al jaren online en nog steeds geen virus dat is doorgedrongen, .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
  vrijdag 3 november 2006 @ 17:22:12 #210
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43209903
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:17 schreef kepler het volgende:

[..]

Sony heeft dat volgens mij niet, want ik kan me nog herinneren dat ze homebrew willen ondersteunen toch?
Ja maar je kan wel beveiligingen maken voor het OS zelf. Ik maak me iedergeval niet druk om virussen enzo
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  vrijdag 3 november 2006 @ 17:28:43 #211
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43210077
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:22 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ja maar je kan wel beveiligingen maken voor het OS zelf. Ik maak me iedergeval niet druk om virussen enzo
ow ik ook niet, maar wel om homebrew wat je console kan slopen. Daarom hoop ik dat er wel een soort van Sony-stempel komt ofzo
The line is a dot to you!
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:35:52 #212
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43211566
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:28 schreef kepler het volgende:

[..]

ow ik ook niet, maar wel om homebrew wat je console kan slopen. Daarom hoop ik dat er wel een soort van Sony-stempel komt ofzo
Installeer je die homebrew toch gewoon niet, probleem opgelost
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zaterdag 4 november 2006 @ 17:22:37 #213
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43236679
http://ps3.ign.com/articles/743/743898p1.html

Ign is zeer te spreken over Motorstorm.. Misschien toch wel een game om in de gaten te houden
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zondag 5 november 2006 @ 11:00:23 #214
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43254062
ik heb trouwens in het Sony-building in Tokyo met de PS3 kunnen spelen. Die controller was echt brak Veels te licht en hij voelde gewoon niet solide aan... Nu was het wel een demo-ding, maar toch...
The line is a dot to you!
pi_43274622
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:00 schreef kepler het volgende:
ik heb trouwens in het Sony-building in Tokyo met de PS3 kunnen spelen. Die controller was echt brak Veels te licht en hij voelde gewoon niet solide aan... Nu was het wel een demo-ding, maar toch...
IGN was er ook niet over te spreken.
Overigens stond daar dat die demo-dingen gewoon de final version waren hoor.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  zondag 5 november 2006 @ 22:15:43 #216
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43275208
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:02 schreef Panick het volgende:

[..]

IGN was er ook niet over te spreken.
Overigens stond daar dat die demo-dingen gewoon de final version waren hoor.
het ging meer om het feit dat die consoles de hele dag misbruikt worden door iedereen
The line is a dot to you!
pi_43275520
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:02 schreef Panick het volgende:

[..]

IGN was er ook niet over te spreken.
Overigens stond daar dat die demo-dingen gewoon de final version waren hoor.
IGN UK wel te verstaan ja, IGN Amerika niet.....
  zondag 5 november 2006 @ 22:34:59 #218
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43276066
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

IGN UK wel te verstaan ja, IGN Amerika niet.....
ik ga toch liever op mijn eigen ervaring af
ik vond de controller iig te licht en het feit dat hij brak was zou eventueel nog kunnen liggen aan dat het een demo-pod was
The line is a dot to you!
pi_43282403
Nagenoeg iedereen is erg negatief over het gewicht en de 'goedkope' feel van de controller hoor .
Ik denk dat we met redelijke zekerheid kunnen zeggen dat de controller gewoon ruk is.
  maandag 6 november 2006 @ 07:34:12 #220
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_43282615
ja, en nog steeds zonder rumble
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  maandag 6 november 2006 @ 08:45:44 #221
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_43283128
quote:
Op maandag 6 november 2006 07:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ja, en nog steeds zonder rumble
mark my words.. die controller met rumble is vast te koop alleen moet er je dan weer extra geld aan spenderen
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_43285667
quote:
Op maandag 6 november 2006 08:45 schreef Gstyles het volgende:

[..]

mark my words.. die controller met rumble is vast te koop alleen moet er je dan weer extra geld aan spenderen
Zolang Sony geen vriendjes wil zijn met Immersion zie ik dat niet gebeuren tbh
pi_43286048
je kan er toch ook nog old skool controllers in vrotten aan de achterkant?
dan heb je rumble....
die rumble functie trekt ook erg veel van de batterij, ik ben alleen maar blij dat dat er niet in zit, want dan zijn die dingen zo leeg.....
wat voor batterijen gaan er trouwens in?
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  maandag 6 november 2006 @ 11:29:40 #224
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43286134
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef MrSkyline het volgende:
je kan er toch ook nog old skool controllers in vrotten aan de achterkant?
dan heb je rumble....
die rumble functie trekt ook erg veel van de batterij, ik ben alleen maar blij dat dat er niet in zit, want dan zijn die dingen zo leeg.....
wat voor batterijen gaan er trouwens in?
nee je kan niet je oude controllers gebruiken, zitten alleen maar usb-poorten op de PS3
en dat rumble veel batterij gebruikt is een slap excuus, want de 360 controller gaat ook lang genoeg mee
The line is a dot to you!
  maandag 6 november 2006 @ 11:50:58 #225
96415 Patrick_Kluivert.
VERRADER PUR SANG
pi_43286759
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef MrSkyline het volgende:
je kan er toch ook nog old skool controllers in vrotten aan de achterkant?
dan heb je rumble....
die rumble functie trekt ook erg veel van de batterij, ik ben alleen maar blij dat dat er niet in zit, want dan zijn die dingen zo leeg.....
wat voor batterijen gaan er trouwens in?
Geen.
Er zit een accu in die je zelf niet kan vervangen. Sony heeft toegezegd deze gratis te vervangen als ze "op" zijn.
En dat er rumble joysticks komen, prima. Maar dan moeten de devvers die functie er wel instoppen.
Als het standaard niet ondersteund wordt denk ik niet dat veel devvers het zullen implementeren.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_43286901
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef MrSkyline het volgende:
je kan er toch ook nog old skool controllers in vrotten aan de achterkant?
dan heb je rumble....
die rumble functie trekt ook erg veel van de batterij, ik ben alleen maar blij dat dat er niet in zit, want dan zijn die dingen zo leeg.....
wat voor batterijen gaan er trouwens in?
Accu's zijn ook vooruitgegaan de afgelopen 6 jaar hoor makker.
Rumble + motion sensing lukt prima uuuuuuuuren lang.
En zolang je gewoon een standaard USB kabeltje in de PS3 controller kunt stoppen om hem ff op te laden (evt. terwijl je speelt) zie ik er ZEKER geen problemen mee.

Het ligt toch echt aan Sony vs. Immersion.
pi_43287289
Laten ze in hemelsnaam een Dual-SIXAXIS-Shock ding uitbrengen of zo. Bij de PS1 bleek al dat mensen die Dual Shock liever hadden dan de standaard controller. Ik zal de rumble niet missen, maar het is wel een fijne toevoeging. Ik vraag me bijvoorbeeld af hoe ze de rumble functie (trillen als zombies in de buurt zijn) in Forbidden Siren gaan vervangen in deel 3.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_43288408
ik vind de rumble erg fijn als ik in GT over curbs heen rij ofzo.
ik heb wel een adapter zodat ik mijn dualshock met usb aan kan sluiten, maar dat zal niet werken vrees ik
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  maandag 6 november 2006 @ 13:37:48 #229
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43289558
quote:
Op maandag 6 november 2006 06:05 schreef Retuobak het volgende:
Nagenoeg iedereen is erg negatief over het gewicht en de 'goedkope' feel van de controller hoor .
Ik denk dat we met redelijke zekerheid kunnen zeggen dat de controller gewoon ruk is.
Dat gewicht van de controller is denk ik ook gewoon even wennen. Helemaal als je een tijdje met die Xbox360 controller hebt gespeeld die toch wel redelijk zwaar is(in verhouding). Ik vind iedergeval de knoppen indelen van de PS controller het fijnst dus dat is voor mij al een pluspunt.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_43289880
ja ik vind rumble ook erg chill. Het geeft gewoon net wat extra feedback. En zeker bij MGS3 (en2 en 1) werd het écht goed toegepast! Die hartslag die je voelt, of die AP sensor als ik me niet vergis. Briljant!
pi_43289916
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:50 schreef menesis het volgende:
ja ik vind rumble ook erg chill. Het geeft gewoon net wat extra feedback. En zeker bij MGS3 (en2 en 1) werd het écht goed toegepast! Die hartslag die je voelt, of die AP sensor als ik me niet vergis. Briljant!
Dat heb je ook bij splinter cell4, vind ik ook echt fijn werken, vooral online, dan weet je dat er een klootzak in de buurt is en begin ik weer als een dolle stier alle kant op te schieten.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:33:38 #232
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_43321322
Ik vond de rumble bij SSX altijd erg praktisch en gaaf!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_43337941
Nieuw fimpje van de Eyetoy
http://www.youtube.com/watch?v=ZwwbkzEACws
Minorty Report
  woensdag 8 november 2006 @ 11:23:00 #234
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43352884
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:00 schreef Snake_NL het volgende:
Nieuw fimpje van de Eyetoy
http://www.youtube.com/watch?v=ZwwbkzEACws
Minorty Report
niet echt nieuw volgens mij, maar wel cool
The line is a dot to you!
  woensdag 8 november 2006 @ 11:35:09 #235
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_43353246
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:00 schreef Snake_NL het volgende:
Nieuw fimpje van de Eyetoy
http://www.youtube.com/watch?v=ZwwbkzEACws
Minorty Report
Leuk ook hoe geen van de modellen naar de tv kijkt, maar echt in het rond zit te kijken .
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_43357254
Atari verkiest Xbox 360 boven Playstation 3
quote:
I think Sony shot themselves in the foot… there is a high probability [they] will fail. The price point is probably unsustainable. For years and years Sony has been a very difficult company to deal with from a developer standpoint. They could get away with their arrogance and capriciousness because they had an installed base. They have also historically had horrible software tools. You compare that to the Xbox 360 with really great authoring tools [and] additional revenue streams from Xbox live… a first party developer would be an idiot to develop for Sony first and not the 360. People don’t buy hardware, they buy software.
Dat is toch wel een keiharde diss jongens
  woensdag 8 november 2006 @ 13:53:57 #237
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_43357389
Dat van die slechte development tools is wel gewoon helemaal waar.
Vroeger konden ze daar nog mee weg komen, maar dat zal ze nu veel grotere problemen opleveren.
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  woensdag 8 november 2006 @ 14:18:35 #238
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43358158
quote:
After leaving Sony’s Gamers’ Day event last week, we were much more impressed with the PlayStation 3 than our prior experience with it at Tokyo Game Show and other press events. What most notably grabbed our attention was how first, second, and third party developers have tailored their PlayStation 3 titles to work with the motion sensing Sixaxis controller. While some games utilized this new technology better than others, we’ve got the details on how each title works with the Sixaxis, and our thoughts on whether or not this added immersion is necessary so far.

Note: Each of these games is still in development, and Sixaxis controls could change prior to release.

First Party Titles:

Resistance: Fall of Man – Resistance uses the Sixaxis differently in single player than in multiplayer. The only portion of the single player game that uses the Sixaxis is when you are attacked and grabbed by a Leaper or Menial. By shaking the controller you can free yourself from the enemy and pummel it with a melee attack.

On the multiplayer side of things, things get much more interesting. If you’re tagged by a Chimerian bullseye rifle (that attaches a homing beacon), set on fire, about to get flamed from an air-fuel grenade, or zapped with an Arc Charger, you can shake yourself free.

Finally, by tilting the controller either left or right you can get updated real-time leaderboard stats and map callout.

NBA 07 – By jabbing the controller forward you can execute a juke step, backwards to hesitate, and left or right to crossover in that direction. Spin moves are controlled by treating the controller like a steering wheel, and rotating the controller left or right.

Genji: Days of the Blade – When your character is approaching enemies you can tilt the controller left, right, backwards and forwards to dodge enemies. However, this can also be done by pressing the right analog stick.

Third Party Titles:

Blazing Angels Squadrons of WWII – There are two alternate control schemes that utilize the motion and tilt functionality: Arcade and Simulation. The Arcade scheme has you turning the controller to turn the plane, and tilting the controller up and down to control pitch. Roll is mapped to the right analog stick.

In Simulation mode, roll the plane by tilting the controller left or right, and pitch is still mapped to tilting the controller up or down. Turning the plane left or right is mapped to the right stick.

Call of Duty 3 – If you’ve ever wanted to effectively smack your enemy in the face, melee attacks are now mapped to the tilt functionality. A quick twist right will butt enemies with your weapon.
You can also steer vehicles such as a jeep, and twist to arm an explosive.

Fight Night Round 3 – It’s time to fight dirty. Each of the boxers has dirty moves (either default or you can choose), and by shaking or thrusting the controller forward a little bit you'll unleash an upper illegal move like a headbutt or elbow. If you rattle the controller while holding down L1 it'll release a lower illegal move like a knee or a low blow.

The Elder Scrolls IV: Oblivion: There are no plans for The Elder Scrolls IV: Oblivion to support the Sixaxis controller.

F.E.A.R.: There are currently no plans for F.E.A.R. to support the Sixaxis controller.

Full Auto 2: Battlelines: There are no plans for Full Auto 2: Battlelines to support the Sixaxis controller.

Madden NFL 07: Fake snaps by jerking the controller backwards or forwards to draw the defense off guard. You can also initiate hit-stick shots on defense and lead-blocking blocks on offense by jolting the Sixaxis up or down.

Marvel: Ultimate Alliance: Gestures with the Sixaxis allow you to power-up charges, jump higher, and throw objects harder and further. Some of the playable characters get a statistics bump when pulling off Extreme Powers by thrusting the controller down at the right time.

Many of the Marvel: Ultimate Alliance’s boss battles incorporate a rhythm pattern in which to do specific movements with the controller to combat the boss more effectively.

Mobile Suit Gundam: Crossfire: There are no plans for Mobile Suit Gundam: Crossfire to support the Sixaxis controller.

NBA 2K7: The only portion of the game that uses the Sixaxis is with free throws. You can actually hold the controller like you would toss it towards a basket.

Need For Speed Carbon: The Sixaxis controller basically acts to assist your steering by turning the controller like a steering wheel hard while you've got the analog stick pegged. Depending on how fast you are going and how tight the turn is, the Sixaxis assist may give you a little extra help to steer you in harms way.

NHL 2K7: 2K Sports has implemented Sixaxis control with both checking and Crease Control. By shaking the controller when next to an opponent you’ll check them. For Crease Control you’ll be able to rotate the direction of the cone of what you’re blocking. You’ll also be able to make saves by moving the cursor to block shots.

Ridge Racer 7: Namco plans on allowing for steering and gear shift changes with the Sixaxis. You will be able to shift gears by jolting the controller away from you to downshift, and towards you to upshift.

Sonic the Hedgehog: There are currently no plans for Sonic The Hedgehog to support the Sixaxis controller.

Tiger Woods PGA Tour 07: Instead of having to pound on a button to control how fast the ball should spin after a shot, you can tilt the controller in the direction you want the ball to spin. The more you tilt the faster the ball will spin.

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas: With Vegas, the Sixaxis controller is used in conjunction with the snake cam. When snake caming under a door, tilt the controller left or right to move the camera and tag terrorists.

Tony Hawk’s Project 8: There are two main control schemes for Tony Hawk’s Project 8 – the normal setting, and the Sixaxis setting. With the Sixaxis setting almost everything is controlled with the tilt functionality. Tilting the controller side to side allows you to steer your boarder, and balance while grinding. Flicking the Sixaxis enters your skater into a manual and balancing is done by tilting forward and backward. Revert or pivot by quickly twisting the Sixaxis. By tilting the controller with a combination of button presses allows for grab and flip tricks.

When you’re attempting Nail the Trick, tilt the controller forward and backward to pull off either a kick flip or heel flip. Rocking the controller side to side executes an impossible, and twisting the controller will perform a shove-it.

Untold Legends: Dark Kingdom: There are no plans for Untold Legends: Dark Kingdom to support the Sixaxis controller.

Initial Thoughts:

So far, our experience with the PlayStation 3 titles that support Sixaxis functionality are hit and miss. It’s actually quite surprising that any games truly benefit at all since almost all of the developers found out about this control scheme the same time we did – at E3 2006. While we haven’t tried every single PlayStation 3 title that’s appearing in the launch window, the few that do a solid job are Resistance: Fall of Man, Call of Duty 3, NHL 2K7, Tony Hawk’s Project 8, and Tiger Woods PGA Tour 07.

Even though all the games in the above list have Sixaxis motion sensing as optional, for the few that have some serious benefits it could be what sways people from buying the Xbox 360 version of the title, and opting for the PlayStation 3 version. While we don’t have any final verdicts until we get our hands on review versions of the game, for now we’re excited about what little things that the Sixaxis can offer gamers with certain games. We don’t expect every game to use or need it, but we’re all for being even more immersed into the next generation.

-Billy Berghammer
van http://www.gameinformer.com/News/Sto...1835.51031.htm

tof plaatje:



Schaamteloos gejat van GAF
The line is a dot to you!
pi_43358460
quote:
Op woensdag 8 november 2006 13:49 schreef devv05 het volgende:
Atari verkiest Xbox 360 boven Playstation 3
[..]

Dat is toch wel een keiharde diss jongens
Klopt geen kont van
Dit is gezegd door Nolan Bushnell.
Bushnell werkt helemaal niet meer voor Atari, al jaaaaaaaaaaaren niet meer.
En de beste man bekritiseerde ook de PlayStation omdat de controller knoppen vormpjes er op hadden ipv letters.

Dusse, .
  woensdag 8 november 2006 @ 14:28:12 #240
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_43358477
sixaxis
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  woensdag 8 november 2006 @ 14:29:46 #241
34586 kepler
No bounce, no play
pi_43358511
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:28 schreef deGVR het volgende:
sixaxis
klinkt opzich goed, maar als ik normaal game zwaai ik al veel met die controller. Als ik dat dadelijk doe op de PS3 dan gebeuren er opeens allemaal dingen
The line is a dot to you!
pi_43358608
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:18 schreef kepler het volgende:

[..]

van http://www.gameinformer.com/News/Sto...1835.51031.htm

tof plaatje:

[afbeelding]

Schaamteloos gejat van GAF
Die besturing lijkt me als ex-basketballer serieus kut
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_43358762
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:27 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Klopt geen kont van
Dit is gezegd door Nolan Bushnell.
Bushnell werkt helemaal niet meer voor Atari, al jaaaaaaaaaaaren niet meer.
En de beste man bekritiseerde ook de PlayStation omdat de controller knoppen vormpjes er op hadden ipv letters.

Dusse, .
Dus die Bushnell is gewoon een fanboy?
  woensdag 8 november 2006 @ 16:12:15 #244
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43362017
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:37 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dus die Bushnell is gewoon een fanboy?
Zo te merken wel

En Atari.... Die maken toch ook geen spellen waar je echt warm van word..
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_43362513
quote:
Op woensdag 8 november 2006 16:12 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Zo te merken wel

En Atari.... Die maken toch ook geen spellen waar je echt warm van word..
Ondanks dat ik het daar grotendeels mee eens ben (Fahrenheit was ik bijv. blij door verrast) heeft dat hier geen betrekking op. Want Bushnell heeft helemaal niks meer te maken met Atari. Bushnell verkoopt nu electronische systemen aan restaurants. Niet bepaald iemand die een expert is op het gebied van next-gen console wars. Temeer omdat Bushnell nou niet bepaald de beste bedrijfsleider is gebleken, dus of hij nou advies moet gaan uitdelen aan Sony... .
pi_43382863
Hij had wel een goede zin met "People don’t buy hardware, they buy software." Sony heeft het altijd alleen maar over hun hardware en blu ray drive en hoevel polygonen en resoluties hij wel niet aankan.

En die tekentjes op de controller zijn ook gewoon kut
  donderdag 9 november 2006 @ 01:20:36 #247
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43383039
quote:
Op donderdag 9 november 2006 01:08 schreef Hamburcher het volgende:
Hij had wel een goede zin met "People don’t buy hardware, they buy software." Sony heeft het altijd alleen maar over hun hardware en blu ray drive en hoevel polygonen en resoluties hij wel niet aankan.

En die tekentjes op de controller zijn ook gewoon kut
Wat is er kut aan dan?
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  donderdag 9 november 2006 @ 01:47:56 #248
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_43383365
Ik heb liever die subtiele symbolen dan die verschrikkelijk lelijke X,Y,A,B, (in de zeer duidelijk overheersende kleuren) knoppen. Het is toch geen Fisher Price waar ik mee in m'n handen zit?

edit: Is er al iets bekend waar je je username kan registreren? Dat moet vandaag/morgen toch beschikbaar komen?
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_43383954
quote:
Op donderdag 9 november 2006 01:20 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Wat is er kut aan dan?
Ten eerste moet je er aan wennen aangezien elke andere console in de geschiedenis 'gewoon' letters heeft.
"Welke moet ik nu indrukken?"
-"Driehoekje"
"Welke is dat?"
-"De onderste"
[ik kijken] "Oh ja."

En anders is het;
"Welke moet ik indrukken?"
-"B"

En het bekt gewoon niet. Knoppen combinaties zoals combo's zijn of a,b,x,x,y,b,z of driehoekje, vierkantje, rondje, driehoekje, kruisje, kruisje, rondje, driehoekje. Dat zijn 8 letters tegen 20 lettergrepen.
  donderdag 9 november 2006 @ 03:16:15 #250
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_43384129
Alsof je dan niet moet kijken welke knop, knop B is...? Je moet gewoon leren waar welke knop zit... Plus het is internationaal volledig acceptabel.

en overigens is driehoekje de bovenste....
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')