Minstens even koel als de 360 is dus niet koel maar gewoon warmquote:Speculaties over hitteproblemen, die overigens door Sony werden weersproken, zouden volgens Engadget desondanks niet meer aan de orde zijn: de console blijft minstens even koel als de Xbox 360 - en dat terwijl Sony de lat op het gebied van mooie graphics duidelijk hoger legt dan de concurrentie.
Lijkt mij dat er vrij snel exploits/virii komen die zich richten op de PS3.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Die is voorlopig vrij zinloos, want er is helemaal niks om op te scannen.
gaat het niet via de servers van Sony? Die kunnen dan een virusscanner hebben draaien?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:47 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Lijkt mij dat er vrij snel exploits/virii komen die zich richten op de PS3.
Zo zit de community nou eenmaal in elkaar. Ik vind het eigenlijk best een zinnige vraag.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:23 schreef menesis het volgende:
Toch vind ik het jammer dat ze alleen de textures en resolutie opkrikken. Als ze nou eens wat aan belichtingstechnieken doen wordt het zoveel mooier!
Zelfde geld voor de Xbox360, Wii, mobile telefoons en alle andere apparaten die gebruik maken van internet. Maar denk niet dat je echt druk hoeft te maken om virussen op je console. Eerder voor updates die je console helemaal over de zeik helpenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:47 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Lijkt mij dat er vrij snel exploits/virii komen die zich richten op de PS3.
Zo zit de community nou eenmaal in elkaar. Ik vind het eigenlijk best een zinnige vraag.
Er is een groot verschil tussen online gamen op een gesloten netwerk en open en bloot op het internet surfen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:21 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zelfde geld voor de Xbox360, Wii, mobile telefoons en alle andere apparaten die gebruik maken van internet. Maar denk niet dat je echt druk hoeft te maken om virussen op je console. Eerder voor updates die je console helemaal over de zeik helpen
Ja met live anywhere blijft het heel erg geslotenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:42 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen online gamen op een gesloten netwerk en open en bloot op het internet surfen.
Als je dat niet begrijpt zit er echt iets niet goed.
En dan nog natuurlijk het "open source"/ mods voor games verhaal.
Sony heeft dat volgens mij niet, want ik kan me nog herinneren dat ze homebrew willen ondersteunen toch?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:02 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja met live anywhere blijft het heel erg gesloten
Het is wat moeilijker om virussen in het netwerk te krijgen, maar het kan echt wel.
Maar MS heeft het wel slim gedaan, alleen software die goed is gekeurd door MS kan draaien op de X360. Als Sony ook zo'n soort systeem heeft dan hoef je al helemaal geen zorgen te maken voor virussen.
Sony heeft juist onwijze ondersteuning voor mods e.d. Dus die vlieger gaat niet helemaal op.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:02 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja met live anywhere blijft het heel erg gesloten
Het is wat moeilijker om virussen in het netwerk te krijgen, maar het kan echt wel.
Maar MS heeft het wel slim gedaan, alleen software die goed is gekeurd door MS kan draaien op de X360. Als Sony ook zo'n soort systeem heeft dan hoef je al helemaal geen zorgen te maken voor virussen.
Ja maar je kan wel beveiligingen maken voor het OS zelf. Ik maak me iedergeval niet druk om virussen enzoquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Sony heeft dat volgens mij niet, want ik kan me nog herinneren dat ze homebrew willen ondersteunen toch?
ow ik ook niet, maar wel om homebrew wat je console kan slopen. Daarom hoop ik dat er wel een soort van Sony-stempel komt ofzoquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:22 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja maar je kan wel beveiligingen maken voor het OS zelf. Ik maak me iedergeval niet druk om virussen enzo
Installeer je die homebrew toch gewoon niet, probleem opgelostquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:28 schreef kepler het volgende:
[..]
ow ik ook niet, maar wel om homebrew wat je console kan slopen. Daarom hoop ik dat er wel een soort van Sony-stempel komt ofzo
IGN was er ook niet over te spreken.quote:Op zondag 5 november 2006 11:00 schreef kepler het volgende:
ik heb trouwens in het Sony-building in Tokyo met de PS3 kunnen spelen. Die controller was echt brakVeels te licht en hij voelde gewoon niet solide aan... Nu was het wel een demo-ding, maar toch...
het ging meer om het feit dat die consoles de hele dag misbruikt worden door iedereenquote:Op zondag 5 november 2006 22:02 schreef Panick het volgende:
[..]
IGN was er ook niet over te spreken.
Overigens stond daar dat die demo-dingen gewoon de final version waren hoor.
IGN UK wel te verstaan ja, IGN Amerika niet.....quote:Op zondag 5 november 2006 22:02 schreef Panick het volgende:
[..]
IGN was er ook niet over te spreken.
Overigens stond daar dat die demo-dingen gewoon de final version waren hoor.
ik ga toch liever op mijn eigen ervaring afquote:Op zondag 5 november 2006 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
IGN UK wel te verstaan ja, IGN Amerika niet.....
mark my words.. die controller met rumble is vast te koop alleen moet er je dan weer extra geld aan spenderenquote:
Zolang Sony geen vriendjes wil zijn met Immersion zie ik dat niet gebeuren tbhquote:Op maandag 6 november 2006 08:45 schreef Gstyles het volgende:
[..]
mark my words.. die controller met rumble is vast te koop alleen moet er je dan weer extra geld aan spenderen
nee je kan niet je oude controllers gebruiken, zitten alleen maar usb-poorten op de PS3quote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef MrSkyline het volgende:
je kan er toch ook nog old skool controllers in vrotten aan de achterkant?
dan heb je rumble....
die rumble functie trekt ook erg veel van de batterij, ik ben alleen maar blij dat dat er niet in zit, want dan zijn die dingen zo leeg.....
wat voor batterijen gaan er trouwens in?
Geen.quote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef MrSkyline het volgende:
je kan er toch ook nog old skool controllers in vrotten aan de achterkant?
dan heb je rumble....
die rumble functie trekt ook erg veel van de batterij, ik ben alleen maar blij dat dat er niet in zit, want dan zijn die dingen zo leeg.....
wat voor batterijen gaan er trouwens in?
Accu's zijn ook vooruitgegaan de afgelopen 6 jaar hoor makker.quote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef MrSkyline het volgende:
je kan er toch ook nog old skool controllers in vrotten aan de achterkant?
dan heb je rumble....
die rumble functie trekt ook erg veel van de batterij, ik ben alleen maar blij dat dat er niet in zit, want dan zijn die dingen zo leeg.....
wat voor batterijen gaan er trouwens in?
Dat gewicht van de controller is denk ik ook gewoon even wennen. Helemaal als je een tijdje met die Xbox360 controller hebt gespeeld die toch wel redelijk zwaar is(in verhouding). Ik vind iedergeval de knoppen indelen van de PS controller het fijnst dus dat is voor mij al een pluspunt.quote:Op maandag 6 november 2006 06:05 schreef Retuobak het volgende:
Nagenoeg iedereen is erg negatief over het gewicht en de 'goedkope' feel van de controller hoor.
Ik denk dat we met redelijke zekerheid kunnen zeggen dat de controller gewoon ruk is.
Dat heb je ook bij splinter cell4, vind ik ook echt fijn werken, vooral online, dan weet je dat er een klootzak in de buurt is en begin ik weer als een dolle stier alle kant op te schieten.quote:Op maandag 6 november 2006 13:50 schreef menesis het volgende:
ja ik vind rumble ook erg chill. Het geeft gewoon net wat extra feedback. En zeker bij MGS3 (en2 en 1) werd het écht goed toegepast! Die hartslag die je voelt, of die AP sensor als ik me niet vergis. Briljant!
niet echt nieuw volgens mij, maar wel coolquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:00 schreef Snake_NL het volgende:
Nieuw fimpje van de Eyetoy
http://www.youtube.com/watch?v=ZwwbkzEACws
Minorty Report![]()
Leuk ook hoe geen van de modellen naar de tv kijkt, maar echt in het rond zit te kijkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:00 schreef Snake_NL het volgende:
Nieuw fimpje van de Eyetoy
http://www.youtube.com/watch?v=ZwwbkzEACws
Minorty Report![]()
Dat is toch wel een keiharde diss jongensquote:I think Sony shot themselves in the foot… there is a high probability [they] will fail. The price point is probably unsustainable. For years and years Sony has been a very difficult company to deal with from a developer standpoint. They could get away with their arrogance and capriciousness because they had an installed base. They have also historically had horrible software tools. You compare that to the Xbox 360 with really great authoring tools [and] additional revenue streams from Xbox live… a first party developer would be an idiot to develop for Sony first and not the 360. People don’t buy hardware, they buy software.
van http://www.gameinformer.com/News/Sto...1835.51031.htmquote:After leaving Sony’s Gamers’ Day event last week, we were much more impressed with the PlayStation 3 than our prior experience with it at Tokyo Game Show and other press events. What most notably grabbed our attention was how first, second, and third party developers have tailored their PlayStation 3 titles to work with the motion sensing Sixaxis controller. While some games utilized this new technology better than others, we’ve got the details on how each title works with the Sixaxis, and our thoughts on whether or not this added immersion is necessary so far.
Note: Each of these games is still in development, and Sixaxis controls could change prior to release.
First Party Titles:
Resistance: Fall of Man – Resistance uses the Sixaxis differently in single player than in multiplayer. The only portion of the single player game that uses the Sixaxis is when you are attacked and grabbed by a Leaper or Menial. By shaking the controller you can free yourself from the enemy and pummel it with a melee attack.
On the multiplayer side of things, things get much more interesting. If you’re tagged by a Chimerian bullseye rifle (that attaches a homing beacon), set on fire, about to get flamed from an air-fuel grenade, or zapped with an Arc Charger, you can shake yourself free.
Finally, by tilting the controller either left or right you can get updated real-time leaderboard stats and map callout.
NBA 07 – By jabbing the controller forward you can execute a juke step, backwards to hesitate, and left or right to crossover in that direction. Spin moves are controlled by treating the controller like a steering wheel, and rotating the controller left or right.
Genji: Days of the Blade – When your character is approaching enemies you can tilt the controller left, right, backwards and forwards to dodge enemies. However, this can also be done by pressing the right analog stick.
Third Party Titles:
Blazing Angels Squadrons of WWII – There are two alternate control schemes that utilize the motion and tilt functionality: Arcade and Simulation. The Arcade scheme has you turning the controller to turn the plane, and tilting the controller up and down to control pitch. Roll is mapped to the right analog stick.
In Simulation mode, roll the plane by tilting the controller left or right, and pitch is still mapped to tilting the controller up or down. Turning the plane left or right is mapped to the right stick.
Call of Duty 3 – If you’ve ever wanted to effectively smack your enemy in the face, melee attacks are now mapped to the tilt functionality. A quick twist right will butt enemies with your weapon.
You can also steer vehicles such as a jeep, and twist to arm an explosive.
Fight Night Round 3 – It’s time to fight dirty. Each of the boxers has dirty moves (either default or you can choose), and by shaking or thrusting the controller forward a little bit you'll unleash an upper illegal move like a headbutt or elbow. If you rattle the controller while holding down L1 it'll release a lower illegal move like a knee or a low blow.
The Elder Scrolls IV: Oblivion: There are no plans for The Elder Scrolls IV: Oblivion to support the Sixaxis controller.
F.E.A.R.: There are currently no plans for F.E.A.R. to support the Sixaxis controller.
Full Auto 2: Battlelines: There are no plans for Full Auto 2: Battlelines to support the Sixaxis controller.
Madden NFL 07: Fake snaps by jerking the controller backwards or forwards to draw the defense off guard. You can also initiate hit-stick shots on defense and lead-blocking blocks on offense by jolting the Sixaxis up or down.
Marvel: Ultimate Alliance: Gestures with the Sixaxis allow you to power-up charges, jump higher, and throw objects harder and further. Some of the playable characters get a statistics bump when pulling off Extreme Powers by thrusting the controller down at the right time.
Many of the Marvel: Ultimate Alliance’s boss battles incorporate a rhythm pattern in which to do specific movements with the controller to combat the boss more effectively.
Mobile Suit Gundam: Crossfire: There are no plans for Mobile Suit Gundam: Crossfire to support the Sixaxis controller.
NBA 2K7: The only portion of the game that uses the Sixaxis is with free throws. You can actually hold the controller like you would toss it towards a basket.
Need For Speed Carbon: The Sixaxis controller basically acts to assist your steering by turning the controller like a steering wheel hard while you've got the analog stick pegged. Depending on how fast you are going and how tight the turn is, the Sixaxis assist may give you a little extra help to steer you in harms way.
NHL 2K7: 2K Sports has implemented Sixaxis control with both checking and Crease Control. By shaking the controller when next to an opponent you’ll check them. For Crease Control you’ll be able to rotate the direction of the cone of what you’re blocking. You’ll also be able to make saves by moving the cursor to block shots.
Ridge Racer 7: Namco plans on allowing for steering and gear shift changes with the Sixaxis. You will be able to shift gears by jolting the controller away from you to downshift, and towards you to upshift.
Sonic the Hedgehog: There are currently no plans for Sonic The Hedgehog to support the Sixaxis controller.
Tiger Woods PGA Tour 07: Instead of having to pound on a button to control how fast the ball should spin after a shot, you can tilt the controller in the direction you want the ball to spin. The more you tilt the faster the ball will spin.
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas: With Vegas, the Sixaxis controller is used in conjunction with the snake cam. When snake caming under a door, tilt the controller left or right to move the camera and tag terrorists.
Tony Hawk’s Project 8: There are two main control schemes for Tony Hawk’s Project 8 – the normal setting, and the Sixaxis setting. With the Sixaxis setting almost everything is controlled with the tilt functionality. Tilting the controller side to side allows you to steer your boarder, and balance while grinding. Flicking the Sixaxis enters your skater into a manual and balancing is done by tilting forward and backward. Revert or pivot by quickly twisting the Sixaxis. By tilting the controller with a combination of button presses allows for grab and flip tricks.
When you’re attempting Nail the Trick, tilt the controller forward and backward to pull off either a kick flip or heel flip. Rocking the controller side to side executes an impossible, and twisting the controller will perform a shove-it.
Untold Legends: Dark Kingdom: There are no plans for Untold Legends: Dark Kingdom to support the Sixaxis controller.
Initial Thoughts:
So far, our experience with the PlayStation 3 titles that support Sixaxis functionality are hit and miss. It’s actually quite surprising that any games truly benefit at all since almost all of the developers found out about this control scheme the same time we did – at E3 2006. While we haven’t tried every single PlayStation 3 title that’s appearing in the launch window, the few that do a solid job are Resistance: Fall of Man, Call of Duty 3, NHL 2K7, Tony Hawk’s Project 8, and Tiger Woods PGA Tour 07.
Even though all the games in the above list have Sixaxis motion sensing as optional, for the few that have some serious benefits it could be what sways people from buying the Xbox 360 version of the title, and opting for the PlayStation 3 version. While we don’t have any final verdicts until we get our hands on review versions of the game, for now we’re excited about what little things that the Sixaxis can offer gamers with certain games. We don’t expect every game to use or need it, but we’re all for being even more immersed into the next generation.
-Billy Berghammer
Klopt geen kont vanquote:Op woensdag 8 november 2006 13:49 schreef devv05 het volgende:
Atari verkiest Xbox 360 boven Playstation 3
[..]
Dat is toch wel een keiharde diss jongens
klinkt opzich goed, maar als ik normaal game zwaai ik al veel met die controller. Als ik dat dadelijk doe op de PS3 dan gebeuren er opeens allemaal dingenquote:
Die besturing lijkt me als ex-basketballer serieus kutquote:Op woensdag 8 november 2006 14:18 schreef kepler het volgende:
[..]
van http://www.gameinformer.com/News/Sto...1835.51031.htm
tof plaatje:
[afbeelding]
Schaamteloos gejat van GAF
Dus die Bushnell is gewoon een fanboy?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Klopt geen kont van
Dit is gezegd door Nolan Bushnell.
Bushnell werkt helemaal niet meer voor Atari, al jaaaaaaaaaaaren niet meer.
En de beste man bekritiseerde ook de PlayStation omdat de controller knoppen vormpjes er op hadden ipv letters.
Dusse,.
Zo te merken welquote:Op woensdag 8 november 2006 14:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dus die Bushnell is gewoon een fanboy?
Ondanks dat ik het daar grotendeels mee eens ben (Fahrenheit was ik bijv. blij door verrast) heeft dat hier geen betrekking op. Want Bushnell heeft helemaal niks meer te maken met Atari. Bushnell verkoopt nu electronische systemen aan restaurants. Niet bepaald iemand die een expert is op het gebied van next-gen console wars. Temeer omdat Bushnell nou niet bepaald de beste bedrijfsleider is gebleken, dus of hij nou advies moet gaan uitdelen aan Sony...quote:Op woensdag 8 november 2006 16:12 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zo te merken wel
En Atari.... Die maken toch ook geen spellen waar je echt warm van word..
Wat is er kut aan dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 01:08 schreef Hamburcher het volgende:
Hij had wel een goede zin met "People don’t buy hardware, they buy software." Sony heeft het altijd alleen maar over hun hardware en blu ray drive en hoevel polygonen en resoluties hij wel niet aankan.
En die tekentjes op de controller zijn ook gewoon kut![]()
Ten eerste moet je er aan wennen aangezien elke andere console in de geschiedenis 'gewoon' letters heeft.quote:
Internationaal volledig acceptabel zijn de letter knoppen die zitten immers altijd op dezelfde plaats. De onderste rij is van links naar rechts A, B en eventueel C. En boven is dat X, Y en Z. Zo weet je altijd zonder erover na te denken waar ze zitten ook al raak je de controller voor het eerst aan.quote:Op donderdag 9 november 2006 03:16 schreef Fallen het volgende:
Alsof je dan niet moet kijken welke knop, knop B is...? Je moet gewoon leren waar welke knop zit... Plus het is internationaal volledig acceptabel.
en overigens is driehoekje de bovenste....
gelukkig heb je zelf door dat je aan het insectsexen bentquote:Op donderdag 9 november 2006 03:30 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Internationaal volledig acceptabel zijn de letter knoppen die zitten immers altijd op dezelfde plaats. De onderste rij is van links naar rechts A, B en eventueel C. En boven is dat X, Y en Z. Zo weet je altijd zonder erover na te denken waar ze zitten ook al raak je de controller voor het eerst aan.
Maargoed, natuurlijk wen je hier aan als je een tijdje met een Playstation controller speelt. Het is wat dat betreft ook een beetje mierenneuken van mijn kant maar dan blijft nog steeds het standpunt overeind dat het gewoon niet bekt. Gamen gaat snel en snel lange woorden uitspreken is nou eenmaal niet intuitief.![]()
Als ik dit zo lees ben jij nog helemaal niet toe aan een geavanceerde spelcomputer als de Playstation. Nog even een paar jaartjes geduld dusquote:Op donderdag 9 november 2006 02:47 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Ten eerste moet je er aan wennen aangezien elke andere console in de geschiedenis 'gewoon' letters heeft.
"Welke moet ik nu indrukken?"
-"Driehoekje"
"Welke is dat?"
-"De onderste"
[ik kijken] "Oh ja."
En anders is het;
"Welke moet ik indrukken?"
-"B"
En het bekt gewoon niet. Knoppen combinaties zoals combo's zijn of a,b,x,x,y,b,z of driehoekje, vierkantje, rondje, driehoekje, kruisje, kruisje, rondje, driehoekje. Dat zijn 8 letters tegen 20 lettergrepen.
quote:
News:
PS3 to be Patched on Day One
System software update coming on launch day.
by Jonathan Lumb, 11/09/2006
21 of 21 users recommend this story.
Sony Computer Entertainment is not hanging around with the PS3 updates. From day one, anyone connecting their shiny new PlayStation 3 to the Internet will be invited to download a system software update to version 1.10. The update will unlock all services on PlayStation Network for customers to get stuck into from 7am (JST) on November 11.
Another update is planned for late November, and will include a version update for PSP, with enhanced security features and improvements in the way the PSP can connect with the PS3. This will also include the ability to download PSP-specific games from PlayStation Store on the PS3, and transfer them to the PSP. It will also unlock the "remote play" feature that allows users to control the PS3 via their PSP remotely. This does not work with PS3s that are not fitted with the Wireless LAN adaptor, however. The update will bring the PSP system software version number up to 3.00.
zou je updates ook kunnen downloaden en op een CD branden? Want users die hun PS3 niet aansluiten op het internet, lopen dan gelijk al achterquote:
Maar dat boeit hen dan toch ook niet?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:09 schreef kepler het volgende:
[..]
zou je updates ook kunnen downloaden en op een CD branden? Want users die hun PS3 niet aansluiten op het internet, lopen dan gelijk al achter
die tweede update natuurlijk wel. Ik verwacht idd wel dat het bij de nieuwere games zou zitten, maar het zou wel handig zijn als je het ook kon downloaden (mocht je dus voorlopig geen nieuwe game gaan kopen, maar wel van die nieuwe features gebruik willen maken)quote:Op donderdag 9 november 2006 17:10 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar dat boeit hen dan toch ook niet?
Bij nieuwe games zal die firmware upgrade wel weer inbegrepen zijn.
Maar die users hebben die update opzich toch ook niet nodigquote:Op donderdag 9 november 2006 17:09 schreef kepler het volgende:
[..]
zou je updates ook kunnen downloaden en op een CD branden? Want users die hun PS3 niet aansluiten op het internet, lopen dan gelijk al achter
nee die niet, maar uiteindelijk gaan ze echt wel updates uitbrengen die nieuwe features bevatten (die niet online zijn)quote:Op donderdag 9 november 2006 17:16 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Maar die users hebben die update opzich toch ook niet nodig..
Dan zullen ze vast wel bij nieuwe games zittenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:17 schreef kepler het volgende:
[..]
nee die niet, maar uiteindelijk gaan ze echt wel updates uitbrengen die nieuwe features bevatten (die niet online zijn)
Je hebt nog tot maart.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:46 schreef Elvi het volgende:
Fuck... dat ding is echt duur en ik WIL M!![]()
Ik zeg wacht een jaartjequote:Op donderdag 9 november 2006 18:46 schreef Elvi het volgende:
Fuck... dat ding is echt duur en ik WIL M!![]()
Tsja laat we het maar niet over de Xbox 360 hebben, want daar was het een helquote:
Wat was er dan met de 360 en waarom moet je meteen als een fanboy reageren?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tsja laat we het maar niet over de Xbox 360 hebben, want daar was het een hel
Wat dacht je van de dashboard + PGR bug?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat was er dan met de 360 en waarom moet je meteen als een fanboy reageren?
dat lag meestal aan de game zelf wat ik me kan herinnerenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat dacht je van de dashboard + PGR bug?
Ik had in een week meer vastlopers met m'n 360 dan met m'n PC in de afgelopen vijf jaar.
Ja, maar wat heeft dat te maken met een patch die het online gedeelte unlocked op de PS3?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat dacht je van de dashboard + PGR bug?
Ik had in een week meer vastlopers met m'n 360 dan met m'n PC in de afgelopen vijf jaar.
Om maar even aan te geven dat dit soort taferelen gewoon normaal zijn bij de launch van een console. Capisch ?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat te maken met een patch die het online gedeelte unlocked op de PS3?
het is opzich wel duidelijk dat PS3-online dus gewoon niet klaar was om op de PS3 te zetten toen ze begonnen met produceren. Als de software op tijd klaar was geweest dan had het wel gewoon op alle launch-consoles gestaanquote:Op donderdag 9 november 2006 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Om maar even aan te geven dat dit soort taferelen gewoon normaal zijn bij de launch van een console. Capisch ?![]()
Yup correct, maar dat is ook wat ik probeer te zeggen. We kunnen zelf toch ook niet ontkennen dat de Xbox 360 gerushed is ? Je wil niet weten hoevaak ik een update kreeg voorgeschoteld. Maar goed laten we het maar weer over de PS3 houden in plaats van de Xbox 360quote:Op donderdag 9 november 2006 23:57 schreef kepler het volgende:
[..]
het is opzich wel duidelijk dat PS3-online dus gewoon niet klaar was om op de PS3 te zetten toen ze begonnen met produceren. Als de software op tijd klaar was geweest dan had het wel gewoon op alle launch-consoles gestaanNu heb ik het idee dat de software alsnog gerushed is om de launch te halen, wat niet heel veel goeds kan betekenen
bug's zul je in elke launch-console wel aantreffen, ook wel de kinderziektes genoemd
jah, maar het lijkt erop dat de PS3 dus nog meer gerushed isquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Yup correct, maar dat is ook wat ik probeer te zeggen. We kunnen zelf toch ook niet ontkennen dat de Xbox 360 gerushed is ? Je wil niet weten hoevaak ik een update kreeg voorgeschoteld. Maar goed laten we het maar weer over de PS3 houden in plaats van de Xbox 360![]()
Maakt voor ons toch allemaal niks uit, wij krijgen hem pas in maart dus dan zijn al die launchziektes van nu er wel een heel eind uitquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:04 schreef kepler het volgende:
[..]
jah, maar het lijkt erop dat de PS3 dus nog meer gerushed isHopelijk hebben ze hun garantie een beetje op orde, of de kwaliteitscontrole
ontopic:
Oblivion uitgesteld naar begin volgend jaar
gerucht gaat dat tie wel klaar is, maar Bethesda vind dat er te weinig consoles zijn bij de launch
maar voor Sony welquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:10 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Maakt voor ons toch allemaal niks uit, wij krijgen hem pas in maart dus dan zijn al die launchziektes van nu er wel een heel eind uit
quote:Sony weigert Europese PS3-launch in maart te bevestigen
Eigenlijk gaan we er met z'n allen al lang en breed vanuit dat de PS3 hier gewoon lekker met maart volgend jaar op de markt zal verschijnen, nadat de Europese launch uitgesteld werd door Sony. Nu lijkt Sony echter toch niet helemaal zeker van hun zaak te zijn. De baas van Sony Worldwide Studios, Phil Harrison, weigert althans een launch voor maart volgend jaar te bevestigen. Het lijkt dus nog niet eens zeker te zijn of Sony die datum wel gaat halen, hoewel men er hard aan trekt. Aan de andere kant kan het ook zijn dat Sony niet weer een flater wil slaan door een launchdatum definitief vast te stellen, die vervolgens niet gehaald wordt. Laten we hopen dat ze het redden, want dat ding mag nu zo langzamerhand wel eens uit gaan komen!
quote:News - PS3 launch update: Sonic, FEAR, and Oblivion delayed, NBA Live canceled
Posted by Josh Freund at 01:06:28 PM EST on 11.9.2006.
The PS3 launch is just over a week away, but unfortunately, we're now hearing announcements of a couple games being delayed/canceled, with two more titles being pushed to 2007 if retailer dates are to be believed.
Sonic the Hedgehog - According to IGN, Sega has decided to delay Sonic's next-gen debut until sometime this holiday season, rather than at the PS3's November 17 launch. This was reportedly done in order to allow more time to implement downloadable content for the title.
NBA Live '07 - Electronic Arts has announced that a PS3 version won't be released. A representative who spoke to IGN cited wanting to concentrate on NBA Street: Homecourt, due out early next year, as a reason why '07 for PS3 was canned (though a more likely reason is the sub-par gameplay and huge amount of bugs players have reported and documented in the already-released versions).
F.E.A.R. - Going by listings at EBGames/Gamestop.com and Amazon, it looks like Vivendi's FPS has been pushed back to February 6, 2007. F.E.A.R. was previously slated as a holiday 2006 release. Note that this delay has not officially been announced, but retailers don't usually change their release dates like this just for the heck of it.
The Elder Scrolls IV: Oblvion - This one may be delayed. Gamestop/EBGames.com lists it as a January 2007 release, while Amazon now shows an expected December 4, 2006 release. This goes against previous reports that the title would be out at launch (including a front-page Official Playstation Magazine story heralding the fact). Bethesda has not made any announcement on the status of its massive RPG, so make of this what you will.
We'll be sure to keep you updated on any further happenings as we approach the PS3's imminent launch.
Update #1 - Bethesda has confirmed that Oblivion will now be a Q1 2007 release. Vivendi hasn't commented on F.E.A.R. yet.
Als ze um in 2009 releasen zeg je dat nog.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:34 schreef -scorpione- het volgende:
Van mij mag het mei worden, als het dan maar een hele goede launch is met goede titels, geen kleine probleempjes en bugs en dergelijke, dat lossen ze allemaal maar op voor die tijd na de launch in Japan en de VS. Dan kan ik er prima mee leven.
quote:First US PS3 Reviews Are In
And it's not looking too good...
Reviews of Genji: Days of the Blade and Tony Hawk's Project 8 have sprouted over at Gamespot.com, and the results aren't exactly mind-blowing. Tony Hawk scores a respectable 7.3, but the review itself is less hopeful, and complains of missing features and noticeable frame-rate drops. Genji, on the other hand, scores only 6.4, with the review's summary reading as follows:
"While this action adventure game flexes a bit of the PlayStation 3's graphical muscle with its mythical Japanese scenery, its rather shallow, derivative gameplay makes it difficult to recommend."
Obviously we're only looking at a small sample of the software that'll be available come launch day, so things could turn around. But with all the bad press surrounding the PS3 lately, Sony really need to start giving us some good news.
Bepaal jij dat evenquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:01 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Als ze um in 2009 releasen zeg je dat nog.
Is te verwachten van launch games, de Xbox360 had ook maar weinig goede launchgames. En de japaners gaven de launch games best goede reviews. Maar ja die tellen dan zogenaamd weer niet want jappen zijn gek en hebben een rare smaak een geen verstand van gamesquote:
Ridge racer is best wel crap en famitsu geeft het 4 negens.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:02 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Is te verwachten van launch games, de Xbox360 had ook maar weinig goede launchgames. En de japaners gaven de launch games best goede reviews. Maar ja die tellen dan zogenaamd weer niet want jappen zijn gek en hebben een rare smaak een geen verstand van games![]()
De meeste mensen en sites vonden de 360 best een sterke launchlineup hebben hoor, ieder geval 1 van de beste tot nu toequote:Op vrijdag 10 november 2006 15:02 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Is te verwachten van launch games, de Xbox360 had ook maar weinig goede launchgames. En de japaners gaven de launch games best goede reviews. Maar ja die tellen dan zogenaamd weer niet want jappen zijn gek en hebben een rare smaak een geen verstand van games![]()
Heb jij Ridge racer gespeeld op de PS3 dat je weet dat hij crap is??quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:09 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Ridge racer is best wel crap en famitsu geeft het 4 negens.
Ride Racer is een racegame zoals Japanners ze blijkbaar graag zien. Het is ook op de 360 namelijk een van de beter verkopende games en de 360 versie kreeg ook hoge cijfersquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:09 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Ridge racer is best wel crap en famitsu geeft het 4 negens.
Daar behoor ik niet bijquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:12 schreef Tain het volgende:
[..]
De meeste mensen en sites vonden de 360 best een sterke launchlineup hebben hoor, ieder geval 1 van de beste tot nu toe
Ja jappen hebben totaal geen verstand van gamesquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:21 schreef devv05 het volgende:
Ridge Racer is per definitie een kutgame, dus de Jappen vinden het te gek.
Maar dat is logisch...
Ik vind het meestal kutspellen die uit japan komen, dus om nu te zeggen dat de betere games daarvandaan komen is ook wel kort door de bocht, dat is gewoon persoonlijke voorkeurquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:24 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja jappen hebben totaal geen verstand van games
Daarom komen de meeste en vaak ook de betere games daar vandaan.
Daarom zeg ik ook de meeste mensen en dat de meeste mensen het goed vonden zegt mij meer dan een aantal mensen die het niet zo bijzonder vonden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Daar behoor ik niet bij... Ik vond de launchgames van de 360 niet zo bijzonder.. Ook niet slecht ofzo, maar niks waarvan mijn mond open viel. En dat is meestal bij launchgames.
Als er reviews zijn die een 6 aan spel geven dan verwacht ik niet opeens 9+ cijfers vanuit andere reviews, dus je kan er wel een klein oordeel over vellenquote:En een oordeel maken na 2 reviews is ook wel erg kort door de bocht.
De pers lijkt het anders ook aardig met mij eens te zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind het meestal kutspellen die uit japan komen, dus om nu te zeggen dat de betere games daarvandaan komen is ook wel kort door de bocht, dat is gewoon persoonlijke voorkeur
Ik bedoelde 2 spellen, niet 2 reviews per spelquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:31 schreef Tain het volgende:
Als er reviews zijn die een 6 aan spel geven dan verwacht ik niet opeens 9+ cijfers vanuit andere reviews, dus je kan er wel een klein oordeel over vellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |