Niks, toevallig is ze wakker en Scan is gewoon netjes op tijd unbannedquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:46 schreef APK het volgende:
Waarom geef jij bepaalde users een voorkeursbehandeling
Zie vorige topic.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:00 schreef Bluezz het volgende:
Niks, toevallig is ze wakker en Scan is gewoon netjes op tijd unbanned
Kijk maar uit dat YVONE JOU niet bant wegens taalfouten . je vergeet dat zij the QUEEN_OF_PMS is ...quote:
Dus scan is weer backquote:
Zoeken we op .......quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:03 schreef APK het volgende:
Jij bent best wel een beetje narcistisch, of niet
Ist al weekend dan ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus scan is weer back![]()
Jij bent er....
Waar is de rel
Ik rel niet meer, daar ben ik nu te oud voor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:05 schreef PC eend het volgende:
Dus scan is weer back![]()
Jij bent er....
Waar is de rel
Ik had nog zo een goede hoopquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik rel niet meer, daar ben ik nu te oud voor.
Ik observeer slechts en geef af en toe commentaar.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, lees en huiver.![]()
Het boeit mij geen fuck wat hij denkt, maar ik vind het triest dat iemand die zo moralistisch is in zijn posts op fok! met zijn bezopen kop denkt mij te kunnen moeten corrigeren.
Mooie observatie en commentaar, toch?quote:
Maar het leek net alsof je er nog niet mee klaar wasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Mooie observatie en commentaar, toch?
Truste. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:54 schreef arneaux het volgende:
Luciano, pleur s op met je ik ben terug topics.
goedemorgen!quote:
mwah.. 2 en een half uur slaap is wat weinigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:25 schreef Sassefras het volgende:
[..]
goedemorgen!
lekker humeurtje TL! of ligt dat aan het feit dat het vrijdag de 13e is? heeft een zwarte kat je pad gekruist?
daar kan ik inkomen ja! en dan nu al weer op je werk? hulde hoor!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. 2 en een half uur slaap is wat weinigzeker als je vervolgens als eerste klant van de dag een totale idioot krijgt
Maar tis wel bijna weekend![]()
nu alweer op m'n werk ja.. zal wel moeten hequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:34 schreef Sassefras het volgende:
[..]
daar kan ik inkomen ja! en dan nu al weer op je werk? hulde hoor!
idioten zijn soms wel grappig..maar niet als je vreselijk moe bent, vermoed ik...
sterkte dan vandaag!![]()
Eensch. maak van die C een keer een L, geeft nog wat verlichting.quote:
[sabrina modus] maar [SL 60] staat toch nergens voor? [/sabrina modus]quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Eensch. maak van die C een keer een L, geeft nog wat verlichting.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:46 schreef teamlead het volgende:
Sassefras is een beetje melig vanochtend?
Aha, dus vandaag gaat bommie eindelijk aan de ban!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:38 schreef teamlead het volgende:
Op de een of andere manier vrees ik dat ik vandaag weinig geduld zal hebben met idioten.
MORGUH!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Aha, dus vandaag gaat bommie eindelijk aan de ban!
Ja verdommequote:
en helleveeg!quote:
Daar kan ik mee leven ;')quote:
Kom ik weer goed wegquote:
ik heb geen zin in werken vandaag, en het is vrijdag, dus...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:46 schreef teamlead het volgende:
Sassefras is een beetje melig vanochtend?
Waarom wachten...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom ik weer goed wegNu even wachten op die 20 "verongelijkte" huilies die zuigen om mijn ban!
I'll second thatquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik niet...ik eis dat die utrechtse MSN hoer een ban krijgt.![]()
18 retard!quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:34 schreef yvonne het volgende:
BB6 is kut, maar de "rellen" hier zijn leuk
Sensatielijersquote:
En dan kun jij weer lekker bans uitdelenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:34 schreef yvonne het volgende:
BB6 is kut, maar de "rellen" hier zijn leuk
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan kun jij weer lekker bans uitdelen![]()
Geil je daar op ofzo
Het duurde ffquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan kun jij weer lekker bans uitdelen![]()
Geil je daar op ofzo
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het duurde ff
Ik geloof toch echt dat ik deze hele BB6 nog geen ban gezet heb
Dracula100 !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het duurde ff
Owja, nou ja, die liep te zieken in FBquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het duurde ff
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
omdat anderen je steeds voor zijn ja
Och, a) zo snel ban ik niet en b) zoveel bans worden er door de BB6 mods niet aangevraagd,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[..]
Wat hij zegt
Maar je hebt me wel geunbanned![]()
![]()
quote:
Meen ik hier een zekere vorm van insubordinatie waar te nemen ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
omdat anderen je steeds voor zijn ja
Ken je usersquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, a) zo snel ban ik niet en b) zoveel bans worden er door de BB6 mods niet aangevraagd,
dus?
Je punt was?
heerlijk gedroomd jaquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
Meen ik hier een zekere vorm van insubordinatie waar te nemen ?
Dat ram ik er zo wel even uitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
Meen ik hier een zekere vorm van insubordinatie waar te nemen ?
ik ben lekker toch niet bang voor jouquote:
Zou je dat dan voor ipv achter de schermen willen doen. ik denk dat een publieke slachtoffering van TL positief zal bijdragen aan de sfeer op dit subforum.quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou je dat dan voor ipv achter de schermen willen doen. ik denk dat een publieke slachtoffering van TL positief zal bijdragen aan de sfeer op dit subforum.![]()
ok...unleash hell dan maar hequote:
goedzoquote:
Wel ff vermelden bij welke winkel anders hebben we er nog niets aanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:10 schreef versabommie het volgende:
BOTERGEIL!
Nu per pak van 200 gr. van 3,95 voor 3,45!
hey petraaquote:
Bij de Makro per palet!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Wel ff vermelden bij welke winkel anders hebben we er nog niets aan![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:10 schreef versabommie het volgende:
BOTERGEIL!
Nu per pak van 200 gr. van 3,95 voor 3,45!
kun je voor mij ook meenemen ik heb bijna niet meerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Keej ga ik zo gelijk ff pallet halen![]()
neuh, da's geile botertquote:
nu al niet meerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kun je voor mij ook meenemen ik heb bijna niet meer![]()
...bijna niet meer...das wat andersquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...bijna niet meer...das wat anders( ik heb nog wel genoeg voor het weekend...
)
Tuurlijk nog meer liefhebbers ?????quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kun je voor mij ook meenemen ik heb bijna niet meer![]()
zo ..daar ben je snel bij... zit je in MED te F5 F5 F5enquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:33 schreef versabommie het volgende:
En hop, de eerste entry in MED is een feit![]()
Ik heb een rss feed op MED en ook sms melding bij nieuwe ban's en ik heb ook de MED streams continu aanstaan!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:36 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zo ..daar ben je snel bij... zit je in MED te F5 F5 F5en
Nou jouw naam er nog bij, en deze vrijdag de 13de kan niet meer stuk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:33 schreef versabommie het volgende:
En nieteens iets bijzonders, helaasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:33 schreef versabommie het volgende:
We zitten keurig te wachten op jouw publieke slachtoffering !quote:
tja dat gezwam van bommie is voor mij net zoiets als chinees snap er geen bal van maar jahquote:
Misschien is het handiger als je er even een eigen topic over opent op FB!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou jouw naam er nog bij, en deze vrijdag de 13de kan niet meer stuk.
(16 huilies nog maar)
Hier, heb je wat om over te praten.quote:
voor jou is het, mevrouw kalfje !!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb een rss feed op MED en ook sms melding bij nieuwe ban's en ik heb ook de MED streams continu aanstaan!![]()
Moet het ff in de gaten houden met mijn 'fans' voor ik het weet hebben ze me er 1 aangelult![]()
(wel eens van "active topics" gehoord, kalfje? )
Ben je gek, 16 stemmen red ik makkelijk met mijn kloons.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:45 schreef versabommie het volgende:
Misschien is het handiger als je er even een eigen topic over opent op FB!![]()
Goedzo oortjesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
voor jou is het, mevrouw kalfje !!!![]()
stom schaap!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
voor jou is het, mevrouw kalfje !!!![]()
ja, daar wacht ik ook nog opquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
We zitten keurig te wachten op jouw publieke slachtoffering !
bitc?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, daar wacht ik ook nog op
Zou ze het al vergeten zijn? Korsakow can be a real bitc![]()
godskolere, jij ligt volgens mij gewoon in de struiken, naast je kloon flugel he?quote:
nee...een lekker kalfjequote:
Kalfsoesterquote:
hoiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
OK, ik had mezelf voorgenomen nooit meer op dit forum te posten, maar ik ga nog 1 keer kijken of het hier wellicht toch nog gezellig is, dus alles goed hier![]()
![]()
he alles goedquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
OK, ik had mezelf voorgenomen nooit meer op dit forum te posten, maar ik ga nog 1 keer kijken of het hier wellicht toch nog gezellig is, dus alles goed hier![]()
![]()
moet je niet aan iedereen laten doorschemeren joh, en zeker niet hier....quote:
he schat, iig iemand die mij hier gemist heeftquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.... bassieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Maak er 15 vanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou jouw naam er nog bij, en deze vrijdag de 13de kan niet meer stuk.
(16 huilies nog maar)
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
![]()
kloon!quote:
van jou had ik niet anders dan een reactie in deze stijl verwacht....maar achquote:
komop knul, je moet toch toegeven dat het rete arrogant is, je "ik geef jullie nog 1 kans dus amuseer mijn" posting?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
van jou had ik niet anders dan een reactie in deze stijl verwacht....maar ach
![]()
Ik zal jou nog 1 kans geven, dus doe de horlepiep voor mij!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:16 schreef teamlead het volgende:
bommie.. does aardig!
ik denk dat bommie wil stoppen met fok...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:16 schreef teamlead het volgende:
bommie.. does aardig!
Subtiel schatquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik denk dat bommie wil stoppen met fok...![]()
Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik denk dat bommie wil stoppen met fok...![]()
ik had zelfs een beetje verontwaardigd geweest als je me zeg maar gezellig welkom geheten had, ik ga trouwens straks die 32 bit versie maar ff installeren, was een goeie tip van jequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop knul, je moet toch toegeven dat het rete arrogant is, je "ik geef jullie nog 1 kans dus amuseer mijn" posting?
lijkt me dan niet gek dat ik zo reageer!
is dit serieus???????quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
Gerechtigheid!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:20 schreef yvonne het volgende:
And again, I'll second thatquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gerechtigheid!
Eh, ik bedoel natuurlijk: Onrecht! Machtsmisbruik!!
huh... is het mijn schuld?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
slaat toch ook nergens op, kijk er zijn best momenten geweest dat ie er naar solliciteerde, maar nu was er echt niks aan de hand volgens mij, wat een trieste vorm van moderatie denk ik danquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gerechtigheid!
Eh, ik bedoel natuurlijk: Onrecht! Machtsmisbruik!!
Oh boyquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:54 schreef arneaux het volgende:
Luciano, pleur s op met je ik ben terug topics.
quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Eensch. maak van die C een keer een L, geeft nog wat verlichting.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja verdomme
en mijn prachtige nametopic ter ere van mijn 10.000 baggerpostings is ook al snel volgelult door allemaal idioten, in clusief die rooie helleveeg die de admin uithangt!![]()
Ga vandaag eens kijken of ik die snor een ban aan kan lullen
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sensatielijers![]()
Mensen als Banman, Lucibano, PC band en Banu82 hebben heel niet door dat ze in rellen terechtkomen![]()
En als je nu eens beter uit je dopjes kijkt?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
slaat toch ook nergens op, kijk er zijn best momenten geweest dat ie er naar solliciteerde, maar nu was er echt niks aan de hand volgens mij, wat een trieste vorm van moderatie denk ik dan![]()
Joh, rot op. Hij vroeg er al 3 maanden om, die is maar wat blij dat-ie weer een ban op zn palmares kan bijschrijven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
slaat toch ook nergens op, kijk er zijn best momenten geweest dat ie er naar solliciteerde, maar nu was er echt niks aan de hand volgens mij, wat een trieste vorm van moderatie denk ik dan![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Et tuquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
Joh, rot op. Hij vroeg er al 3 maanden om, die is maar wat blij dat-ie weer een ban op zn palmares kan bijschrijven.
Sorry, ik zal hem meteen unbannen, neem me niet kwalijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
laat ik het anders stellen, waar slaat dit op joh, liep je achter met je maandelijkse quotum mbt uitgedeelde bans dus dacht je, dan die bommels maar ff om helemaal niks
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Jij vindt bommie wel lief hè?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
![]()
![]()
![]()
laat ik het anders stellen, waar slaat dit op joh, liep je achter met je maandelijkse quotum mbt uitgedeelde bans dus dacht je, dan die bommels maar ff om helemaal niks
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
op de momenten dat ie alle aanleiding gaf deden jullie t ook nie, dus ik zie niet in waarom nu wel, maar ik zag dat ie alweer gepost heeft, dus misschien dat ie nu wel een geldige reden aan kan dragenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry, ik zal hem meteen unbannen, neem me niet kwalijk
Jij snapt het concept van een ban niet helemaal hè?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:32 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hier gaat ph52 helemaal van over de zeik![]()
Mens kijk dan naar het tijdstip van plaatsen, kijk dan naar zijn postings, lees ook dit hele topic ff terug,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:33 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
op de momenten dat ie alle aanleiding gaf deden jullie t ook nie, dus ik zie niet in waarom nu wel, maar ik zag dat ie alweer gepost heeft, dus misschien dat ie nu wel een geldige reden aan kan dragen![]()
dit gaat gewoon om of iets eerlijk is of niet, af en toe ken ik m wel schieten hoor, geloof mequote:
ik ben net gestopt met roken, sorry yvonnequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mens kijk dan naar het tijdstip van plaatsen, kijk dan naar zijn postings, lees ook dit hele topic ff terug,
pfffffffffffffffffft![]()
Korte lontjes hier hoor
* proestquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
EERLIJK zou het wel geweest zijn vinden wij ALLEMAAL . het is en blijft een opper_zuigertquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dit gaat gewoon om of iets eerlijk is of niet, af en toe ken ik m wel schieten hoor, geloof me![]()
Twee dingen:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier gaat ph52 helemaal van over de zeik![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Twee dingen:ten eerste - Yvonne heeft meer humor dan ik ooit had durven dromen ten tweede - deze flitsban - unbanaktie ontneemt jouw - versabommie - het recht dit forum de eerstkomende drie maanden niet te verzieken met je zelfverheerlijkende ban-gerelateerde commentaren.
En verder Von, hartelijk dank, een potentieel rustig, gezellig weekend naar de gallemiezen.![]()
Sorryquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Twee dingen:ten eerste - Yvonne heeft meer humor dan ik ooit had durven dromen ten tweede - deze flitsban - unbanaktie ontneemt jouw - versabommie - het recht dit forum de eerstkomende drie maanden niet te verzieken met je zelfverheerlijkende ban-gerelateerde commentaren.
En verder Von, hartelijk dank, een potentieel rustig, gezellig weekend naar de gallemiezen.![]()
voor die illusie van 5 minuten die niet eens waar bleek te zijn, mhmmquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:39 schreef versabommie het volgende:
kan er trouwens iemand nu een "Versabommie kom terug' topic maken?
Pak een peukquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:42 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
voor die illusie van 5 minuten die niet eens waar bleek te zijn, mhmm![]()
ik vond het wel grappig...dacht even echt dat het mijn schuld was..hihiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:42 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Dat komt wel vaker voor met illusies, dat ze niet waar zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:42 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig...dacht even echt dat het mijn schuld was..hihi
Ik vond het zo erg voor je, kom hier, dan troost ik je ff voor de schrikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee joh, je moet echt wel met meer komen wil je mij nog aan het roken krijgenquote:
Ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
nee joh, je moet echt wel met meer komen wil je mij nog aan het roken krijgen![]()
Zit je nu verkapt om een ban te zeuren?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
nee joh, je moet echt wel met meer komen wil je mij nog aan het roken krijgen![]()
schat, ik zie dat al die desperados hier je wel willen steunen in deze, gelukkig is er echter helemaal niks aan de handquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ga jij me nou ook in de maling nemen!!quote:
Weet je ik ben dan wel een newbie, maarre als iemand naar een ban zit te vissen, waarom blijft die dan niet uit zichzelf weg ?? Is dat soort van verslaafd zijn aan ? offe gewoon om het ouwehoeren zelf.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:47 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
schat, ik zie dat al die desperados hier je wel willen steunen in deze, gelukkig is er echter helemaal niks aan de hand![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ga jij me nou ook in de maling nemen!!ik had wel meer van je verwacht na vannacht [afbeelding]
is al over hoor...ben nu meer een beetje teleurgesteld in meneer teamleadquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik vond het zo erg voor je, kom hier, dan troost ik je ff voor de schrik![]()
okee dat is beterquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo beter?
joh, die dwerg werp je dan toch gewoon weer terug naar dat klotelimburgquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
is al over hoor...ben nu meer een beetje teleurgesteld in meneer teamlead
je zit in me achtertuintje te spitten vriendquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo beter?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je zit in me achtertuintje te spitten vriend![]()
wat denk je zelf, ken je wel van die blauwe lettertjes hebben, maar daar word ik nie warm of koud van heurquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:57 schreef puntoortje het volgende:
gezien het feit dat er NIEMAND op gereageerd heeft en ik toch super trots ben op mezelf zal ik het nog maar een keer zeggen:
[afbeelding] het is gelukt ik heb een oortjes PC... [afbeelding]
netjees schoonheid, als je die dwerg nou ook nog ff weggooit zijn we weer helemaal happyquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:57 schreef puntoortje het volgende:
gezien het feit dat er NIEMAND op gereageerd heeft en ik toch super trots ben op mezelf zal ik het nog maar een keer zeggen:
[afbeelding] het is gelukt ik heb een oortjes PC... [afbeelding]
de naam Organization en Owner van de pc!... dat is nu oortjesquote:
OMFG! En daar ben je nu zo blij om???quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de naam Organization en Owner van de pc!... dat is nu oortjes![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de naam Organization en Owner van de pc!... dat is nu oortjes![]()
ik ben niet zo goed in gooien... ik gooi altijd misquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:00 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
netjees schoonheid, als je die dwerg nou ook nog ff weggooit zijn we weer helemaal happy![]()
ja... ikke welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG! En daar ben je nu zo blij om???![]()
laat maar daar gaat ie alquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in gooien... ik gooi altijd mis![]()
en de rest van de hilarische gebeurtenissen heb je gemist ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:57 schreef Gert het volgende:
Die titel.![]()
En dan vervolgens alleen maar posts die over hem zélf gaan.![]()
Heb je narcisme nou al opgezocht Luus?![]()
leuke sigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
en de rest van de hilarische gebeurtenissen heb je gemist ?
tja..misschien lunchtijd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:21 schreef puntoortje het volgende:
en ineens is het weer behoorlijk stil!!!
lekker he, het is lunchtijd, al die gasten die in hun baas zn tijd zitten te posten hier zitten nu in de baas zn tijd te vretenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:21 schreef puntoortje het volgende:
o ja dat kan....heb ik vandaag ff geen last van..hihiquote:
ha ha haquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
lekker he, het is lunchtijd, al die gasten die in hun baas zn tijd zitten te posten hier zitten nu de baas zn tijd te vreten![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:21 schreef puntoortje het volgende:
Ik ook niet, lunchen is zooooooooooooooo 1980quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o ja dat kan....heb ik vandaag ff geen last van..hihi
![]()
't was toch zeker geen recordafstand ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. als er met mij gegooid wordt dan kan ik niet posten
en ze laat het allemaal maar gebeuren ook nogquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee, maar er had nog helemaal niémand gereageerd op Luus' laatste vijf posts, dat vond ik een beetje sneu.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
en de rest van de hilarische gebeurtenissen heb je gemist ?
... ikke niet gegooit hoor...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
zelfs toen deed ik dat niet ...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook niet, lunchen is zooooooooooooooo 1980![]()
ik heb m over die limburgse grens gekieperd, hoe die verder thuis komt ziet ie zelf maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
't was toch zeker geen recordafstand ?
ik ...ik ..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ze laat het allemaal maar gebeuren ook nog![]()
duh.. als je hier gooit lig je al snel over de grensquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik heb m over die limburgse grens gekieperd, hoe die verder thuis komt ziet ie zelf maar![]()
vrouwen... allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ze laat het allemaal maar gebeuren ook nog![]()
quote:
Allemaal jankende backstabbing Beppies !quote:
he ik begrijp dat je nogal om aandacht verlegen zit, klik anders eens hier, http://www.dwarfdate.com/, misschien zit er wat bij van je gadingquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he ik begrijp dat je nogal om aandacht verlegen zit, klik anders eens hier, http://www.dwarfdate.com/, misschien zit er wat bij van je gading![]()
![]()
daar heb ik een (s)permbanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben nog niet toe aan een nieuwe relatie.. ben nu nog hier m'n verdriet om oortjes aan het verwerken
kijk is wat jij hebt gedaan met je gemene opmerkingquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben nog niet toe aan een nieuwe relatie.. ben nu nog hier m'n verdriet om oortjes aan het verwerken
Daar had je bij zijn eerste 995 posts ook geen moeite mee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:28 schreef Gert het volgende:
Nee, maar er had nog helemaal niémand gereageerd op Luus' laatste vijf posts, dat vond ik een beetje sneu.
je zit toch niet te sjorren hequote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kijk is wat jij hebt gedaan met je gemene opmerking[afbeelding] me vleugeltjes....[afbeelding]
quote:
Ooepsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je zit toch niet te sjorren he [afbeelding]
nietus...ga jij is ff heel snel terug lezen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:47 schreef teamlead het volgende:
[..]ik wilde niet met iemand gooien hoor.. dat was jij
klik nou maar op die dwergdate site, daar zitten ze echt met smart op je te wachten...hier valt verder niks meer te zienquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:47 schreef teamlead het volgende:
[..]ik wilde niet met iemand gooien hoor.. dat was jij
Geen idee, ik bood daar redelijk subtiel troost aan de dames aan. Mijn nickname was daar "Ron Jeremy'.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Zeg, zou je zo langzamerhand niet eens ophouden over dat dwerggedoe, het wordt vervelend nuquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:51 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
klik nou maar op die dwergdate site, daar zitten ze echt met smart op je te wachten...hier valt verder niks meer te zien![]()
aparte nickquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee, ik bood daar redelijk subtiel troost aan de dames aan. Mijn nickname was daar "Sucha Wanker".
wie is uquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:54 schreef MienJung het volgende:
[..]
Zeg, zou je zo langzamerhand niet eens ophouden over dat dwerggedoe, het wordt vervelend nu![]()
ik denk eerder een kloontje van die TL die zn eigen boontjes niet ken en durft te doppen, ga maar weer gauw met je barbies spelen hoor...vind niemand hier errugquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:58 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk eerder een kloontje van die TL die zn eigen boontjes niet ken en durft te doppen, ga maar weer gauw met je barbies spelen hoor...vind niemand hier errug![]()
![]()
Anders druip je toch gewoon weer af met je staart tussen je benen ? Vind echt niemand errug hierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:58 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk eerder een kloontje van die TL die zn eigen boontjes niet ken en durft te doppen, ga maar weer gauw met je barbies spelen hoor...vind niemand hier errug![]()
![]()
wie had er uberhaupt met de strontemmer gerammelt, ik heb jou nog nooit zien posten hierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:00 schreef MienJung het volgende:
[..]
Anders druip je toch gewoon weer af met je staart tussen je benen ? Vind echt niemand errug hier![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nietus...ga jij is ff heel snel terug lezen...![]()
je wilde wel, maar kon het niet zo goedquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in gooien... ik gooi altijd mis![]()
Opfucken mafkees, jij hebt niet eens de capaciteiten om mij als kloon te hebben!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat dwerggedoe was al niet grappig, maar versabommie nu een kloon van mij noemen is onnodig grof
http://forum.fok.nl/user/history/135665quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:04 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wie had er uberhaupt met de strontemmer gerammelt, ik heb jou nog nooit zien posten hier![]()
... heb ik het gezecht met woorden of geschreven met letters....neeeeeeeeeee...geen dingen lezen die er niet staan!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
je wilde wel, maar kon het niet zo goed![]()
dit jaar bedoel ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/135665
Jawel, nog redelijk veel zelfs de afgelopen uren, alleen in een andere gedaante.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:04 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wie had er uberhaupt met de strontemmer gerammelt, ik heb jou nog nooit zien posten hier![]()
Nee, mij een kloon van versabommie noemen, dat is niet grof ???quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat dwerggedoe was al niet grappig, maar versabommie nu een kloon van mij noemen is onnodig grof
Ik lees hier wel woorden die niet bestaan, mag dat wel?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:06 schreef puntoortje het volgende:
... heb ik het gezecht met woorden of geschreven met letters....neeeeeeeeeee...geen dingen lezen die er niet staan!!!
triest he, een ander account pakken om tegen iemand tekeer te gaan, echte pauperstijlquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, nog redelijk veel zelfs de afgelopen uren, alleen in een andere gedaante.
hahahahquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:09 schreef MienJung het volgende:
[..]
Nee, mij een kloon van versabommie noemen, dat is niet grof ???
vertel? vandaag ben ik blontquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik lees hier wel woorden die niet bestaan, mag dat wel?
Zeg, pissebed, ga je bek eens omspoelenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
triest he, een ander account pakken om tegen iemand tekeer te gaan, echte pauperstijl![]()
Nee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:09 schreef MienJung het volgende:
Nee, mij een kloon van versabommie noemen, dat is niet grof ???
schelden is zooooooo'n zwaktebod he!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:13 schreef teamlead het volgende:
goed.. het schelduurtje is nu weer geweest.. gaan we nu weer normaal doen?
daar hebbie die lompe sukkel weer, donderstraal is ff in je graf ofzo, pfffquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:12 schreef FlorisPieter het volgende:
[..]
Zeg, pissebed, ga je bek eens omspoelen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
daar hebbie die lompe sukkel weer, donderstraal is ff in je graf ofzo, pfff![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:13 schreef teamlead het volgende:
Ik geloof niet dat ik op jouw definitie van 'gewoon' zit te wachten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:13 schreef teamlead het volgende:
Signature:quote:
is goed, maar dan moeten die klonen wel kappen ook, actie is reactiequote:
Wie was er bovenaan de vorige pagina nog wel een paar keer, en nadat deze kloon opdook ineens niet meer. Voila, en je hebt je pauper bij de kladden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
triest he, een ander account pakken om tegen iemand tekeer te gaan, echte pauperstijl![]()
Ik zie hier duidelijk een verregaande staat van overspannen posten ontstaan, tijd voor een poosje rust ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
daar hebbie die lompe sukkel weer, donderstraal is ff in je graf ofzo, pfff![]()
Zeg, Postbus 51, moet jij niet ergens LS gaan stalkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie was er bovenaan de vorige pagina nog wel een paar keer, en nadat deze kloon opdook ineens niet meer. Voila, en je hebt je pauper bij de kladden.
volgens mij deed ie net weer een poging na de post die ik nu quote toch...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie was er bovenaan de vorige pagina nog wel een paar keer, en nadat deze kloon opdook ineens niet meer. Voila, en je hebt je pauper bij de kladden.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
volgens mij deed ie net weer een poging na de post die ik nu quote toch...![]()
2 zelfs
You Sherlock.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
volgens mij deed ie net weer een poging na de post die ik nu quote toch...![]()
2 zelfs
Kun je dat schelduurtje niet vooraf aankondigen?! Nou heb ik het wéér gemist, lummel!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:13 schreef teamlead het volgende:
Kom ik net mijn nest uit, zie ik ditquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:44 schreef yvonne het volgende:
Versabommie, gebanned wegens complotten smeden en gezagsondermijnend gedrag.
Het is altijd tijd om te schelden, leef je uit, hoe meer hoe liever, zijn we zsm van die kut TT af.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:26 schreef demins het volgende:
[..]
Kun je dat schelduurtje niet vooraf aankondigen?! Nou heb ik het wéér gemist, lummel!![]()
Probeer je me nou wéér een ban aan te smeren, kloonmaster?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het is altijd tijd om te schelden, leef je uit, hoe meer hoe liever, zijn we zsm van die kut TT af.
...waar heb jij je humeur vandaan johquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het is altijd tijd om te schelden, leef je uit, hoe meer hoe liever, zijn we zsm van die kut TT af.
Hoi Krabbit!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kom ik net mijn nest uit, zie ik ditIk heb gewonnen
![]()
Ten eerste: meneer is de laatste aanvaring zélf begonnen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:20 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zeg, Postbus 51, moet jij niet ergens LS gaan stalken![]()
Dat is zo'n kuthumeur van de HEMA!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...waar heb jij je humeur vandaan joh![]()
quote:
Gaat lekker zo!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:30 schreef demins het volgende:
[..]
Probeer je me nou wéér een ban aan te smeren, klootzak?![]()
hebben die toevallig ook botergeil?quote:
de wedstrijd dwergwerpenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...waar heb jij je humeur vandaan joh![]()
Probeer je hem nu een ban aan te smeren?quote:
Nee, wel hongerige kassameisjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
hebben die toevallig ook botergeil?
Bij de rookworsten!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
hebben die toevallig ook botergeil?
okee...dank je ...dan ga ik daar niet heen vandaag...quote:
Beetje minder kan ook wel hè.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Probeer je hem nu een ban aan te smeren, ranzige poepflikker?
Ik ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:26 schreef demins het volgende:
[..]
Kun je dat schelduurtje niet vooraf aankondigen?! Nou heb ik het wéér gemist, lummel!![]()
* klikt NSB knop!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje minder kan ook wel hè, vieze stinkende schurfthomo!![]()
Nou nou, die demins, zeker met zn verkeerde been uit bed gezet door de zuster.quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje minder kan ook wel hè, vieze stinkende schurfthomo!
quote:
Jij moet ook je muil houden!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik niet...ik eis dat die utrechtse MSN hoer een ban krijgt.![]()
Eerst je tieten zien!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:38 schreef muizemeis het volgende:
Goedemorgen, ben dr ook weer eens![]()
![]()
![]()
heb geenkuthumeur van de hema, wel een superlekkere boerensalade van de appie.
Mag ik nu ook meespelen??![]()
Heel jammer dit.quote:
Haal jij eerst die string eens tussen je tanden uit! Het is geen gezicht!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou nou, die demins, zeker met zn verkeerde been uit bed gezet door de zuster.
heb je die nog niet gezien dan?quote:
Alweer??quote:
Juist. De Scanman-productie ligt een beetje stil. We hunkeren!quote:
Doe nou eens een keer wat aan die verlopen sig van je......!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:40 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Alweer??
als je lief vraagt maakt Scanman misschien wel een cap![]()
Teamlead!! NIeuwe ronde nieuwe kansen toch?? Dit jaar wil ik proberen als lief klein onschuldig meisje over te komen!!quote:
Doe maar een heel gebit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:40 schreef teamlead het volgende:
Bommie... tandje minder mag ook
Oke, legitiem punt.... ben alleen nog niet zo wakker in mn hoofd... of een suggestie doen voor sterke tekst of me ff laten nadenken nog...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe nou eens een keer wat aan die verlopen sig van je......!![]()
Zie je wel, ph en eend hadden gelijk, de mods trekken jou voor!quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Teamlead!! NIeuwe ronde nieuwe kansen toch?? Dit jaar wil ik proberen als lief klein onschuldig meisje over te komen!!
En voor wie is het nu speelkwartier?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:41 schreef demins het volgende:
[..]
Weg jij!!!Het speelkwartier voor modjes is voorbij!
![]()
Terug in het Meer van Luciano!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:42 schreef Gert het volgende:
Wie verzint er even een nieuwe Luciano-tietel?![]()
Zegt de man die alle mazen van het net al verkend heeft.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zie je wel, ph en eend hadden gelijk, de mods trekken jou voor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |