wie is uquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:54 schreef MienJung het volgende:
[..]
Zeg, zou je zo langzamerhand niet eens ophouden over dat dwerggedoe, het wordt vervelend nu![]()
ik denk eerder een kloontje van die TL die zn eigen boontjes niet ken en durft te doppen, ga maar weer gauw met je barbies spelen hoor...vind niemand hier errugquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:58 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk eerder een kloontje van die TL die zn eigen boontjes niet ken en durft te doppen, ga maar weer gauw met je barbies spelen hoor...vind niemand hier errug![]()
![]()
Anders druip je toch gewoon weer af met je staart tussen je benen ? Vind echt niemand errug hierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:58 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk eerder een kloontje van die TL die zn eigen boontjes niet ken en durft te doppen, ga maar weer gauw met je barbies spelen hoor...vind niemand hier errug![]()
![]()
wie had er uberhaupt met de strontemmer gerammelt, ik heb jou nog nooit zien posten hierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:00 schreef MienJung het volgende:
[..]
Anders druip je toch gewoon weer af met je staart tussen je benen ? Vind echt niemand errug hier![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nietus...ga jij is ff heel snel terug lezen...![]()
je wilde wel, maar kon het niet zo goedquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in gooien... ik gooi altijd mis![]()
Opfucken mafkees, jij hebt niet eens de capaciteiten om mij als kloon te hebben!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat dwerggedoe was al niet grappig, maar versabommie nu een kloon van mij noemen is onnodig grof
http://forum.fok.nl/user/history/135665quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:04 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wie had er uberhaupt met de strontemmer gerammelt, ik heb jou nog nooit zien posten hier![]()
... heb ik het gezecht met woorden of geschreven met letters....neeeeeeeeeee...geen dingen lezen die er niet staan!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
je wilde wel, maar kon het niet zo goed![]()
dit jaar bedoel ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/135665
Jawel, nog redelijk veel zelfs de afgelopen uren, alleen in een andere gedaante.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:04 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wie had er uberhaupt met de strontemmer gerammelt, ik heb jou nog nooit zien posten hier![]()
Nee, mij een kloon van versabommie noemen, dat is niet grof ???quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat dwerggedoe was al niet grappig, maar versabommie nu een kloon van mij noemen is onnodig grof
Ik lees hier wel woorden die niet bestaan, mag dat wel?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:06 schreef puntoortje het volgende:
... heb ik het gezecht met woorden of geschreven met letters....neeeeeeeeeee...geen dingen lezen die er niet staan!!!
triest he, een ander account pakken om tegen iemand tekeer te gaan, echte pauperstijlquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, nog redelijk veel zelfs de afgelopen uren, alleen in een andere gedaante.
hahahahquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:09 schreef MienJung het volgende:
[..]
Nee, mij een kloon van versabommie noemen, dat is niet grof ???
vertel? vandaag ben ik blontquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik lees hier wel woorden die niet bestaan, mag dat wel?
Zeg, pissebed, ga je bek eens omspoelenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
triest he, een ander account pakken om tegen iemand tekeer te gaan, echte pauperstijl![]()
Nee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:09 schreef MienJung het volgende:
Nee, mij een kloon van versabommie noemen, dat is niet grof ???
schelden is zooooooo'n zwaktebod he!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:13 schreef teamlead het volgende:
goed.. het schelduurtje is nu weer geweest.. gaan we nu weer normaal doen?
daar hebbie die lompe sukkel weer, donderstraal is ff in je graf ofzo, pfffquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:12 schreef FlorisPieter het volgende:
[..]
Zeg, pissebed, ga je bek eens omspoelen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
daar hebbie die lompe sukkel weer, donderstraal is ff in je graf ofzo, pfff![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:13 schreef teamlead het volgende:
Ik geloof niet dat ik op jouw definitie van 'gewoon' zit te wachten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:13 schreef teamlead het volgende:
Signature:quote:
is goed, maar dan moeten die klonen wel kappen ook, actie is reactiequote:
Wie was er bovenaan de vorige pagina nog wel een paar keer, en nadat deze kloon opdook ineens niet meer. Voila, en je hebt je pauper bij de kladden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
triest he, een ander account pakken om tegen iemand tekeer te gaan, echte pauperstijl![]()
Ik zie hier duidelijk een verregaande staat van overspannen posten ontstaan, tijd voor een poosje rust ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
daar hebbie die lompe sukkel weer, donderstraal is ff in je graf ofzo, pfff![]()
Zeg, Postbus 51, moet jij niet ergens LS gaan stalkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie was er bovenaan de vorige pagina nog wel een paar keer, en nadat deze kloon opdook ineens niet meer. Voila, en je hebt je pauper bij de kladden.
volgens mij deed ie net weer een poging na de post die ik nu quote toch...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie was er bovenaan de vorige pagina nog wel een paar keer, en nadat deze kloon opdook ineens niet meer. Voila, en je hebt je pauper bij de kladden.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
volgens mij deed ie net weer een poging na de post die ik nu quote toch...![]()
2 zelfs
You Sherlock.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
volgens mij deed ie net weer een poging na de post die ik nu quote toch...![]()
2 zelfs
Kun je dat schelduurtje niet vooraf aankondigen?! Nou heb ik het wéér gemist, lummel!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:13 schreef teamlead het volgende:
Kom ik net mijn nest uit, zie ik ditquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:44 schreef yvonne het volgende:
Versabommie, gebanned wegens complotten smeden en gezagsondermijnend gedrag.
Het is altijd tijd om te schelden, leef je uit, hoe meer hoe liever, zijn we zsm van die kut TT af.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:26 schreef demins het volgende:
[..]
Kun je dat schelduurtje niet vooraf aankondigen?! Nou heb ik het wéér gemist, lummel!![]()
Probeer je me nou wéér een ban aan te smeren, kloonmaster?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het is altijd tijd om te schelden, leef je uit, hoe meer hoe liever, zijn we zsm van die kut TT af.
...waar heb jij je humeur vandaan johquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het is altijd tijd om te schelden, leef je uit, hoe meer hoe liever, zijn we zsm van die kut TT af.
Hoi Krabbit!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kom ik net mijn nest uit, zie ik ditIk heb gewonnen
![]()
Ten eerste: meneer is de laatste aanvaring zélf begonnen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:20 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zeg, Postbus 51, moet jij niet ergens LS gaan stalken![]()
Dat is zo'n kuthumeur van de HEMA!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...waar heb jij je humeur vandaan joh![]()
quote:
Gaat lekker zo!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:30 schreef demins het volgende:
[..]
Probeer je me nou wéér een ban aan te smeren, klootzak?![]()
hebben die toevallig ook botergeil?quote:
de wedstrijd dwergwerpenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...waar heb jij je humeur vandaan joh![]()
Probeer je hem nu een ban aan te smeren?quote:
Nee, wel hongerige kassameisjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
hebben die toevallig ook botergeil?
Bij de rookworsten!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
hebben die toevallig ook botergeil?
okee...dank je ...dan ga ik daar niet heen vandaag...quote:
Beetje minder kan ook wel hè.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Probeer je hem nu een ban aan te smeren, ranzige poepflikker?
Ik ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:26 schreef demins het volgende:
[..]
Kun je dat schelduurtje niet vooraf aankondigen?! Nou heb ik het wéér gemist, lummel!![]()
* klikt NSB knop!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje minder kan ook wel hè, vieze stinkende schurfthomo!![]()
Nou nou, die demins, zeker met zn verkeerde been uit bed gezet door de zuster.quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje minder kan ook wel hè, vieze stinkende schurfthomo!
quote:
Jij moet ook je muil houden!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik niet...ik eis dat die utrechtse MSN hoer een ban krijgt.![]()
Eerst je tieten zien!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:38 schreef muizemeis het volgende:
Goedemorgen, ben dr ook weer eens![]()
![]()
![]()
heb geenkuthumeur van de hema, wel een superlekkere boerensalade van de appie.
Mag ik nu ook meespelen??![]()
Heel jammer dit.quote:
Haal jij eerst die string eens tussen je tanden uit! Het is geen gezicht!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou nou, die demins, zeker met zn verkeerde been uit bed gezet door de zuster.
heb je die nog niet gezien dan?quote:
Alweer??quote:
Juist. De Scanman-productie ligt een beetje stil. We hunkeren!quote:
Doe nou eens een keer wat aan die verlopen sig van je......!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:40 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Alweer??
als je lief vraagt maakt Scanman misschien wel een cap![]()
Teamlead!! NIeuwe ronde nieuwe kansen toch?? Dit jaar wil ik proberen als lief klein onschuldig meisje over te komen!!quote:
Doe maar een heel gebit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:40 schreef teamlead het volgende:
Bommie... tandje minder mag ook
Oke, legitiem punt.... ben alleen nog niet zo wakker in mn hoofd... of een suggestie doen voor sterke tekst of me ff laten nadenken nog...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe nou eens een keer wat aan die verlopen sig van je......!![]()
Zie je wel, ph en eend hadden gelijk, de mods trekken jou voor!quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Teamlead!! NIeuwe ronde nieuwe kansen toch?? Dit jaar wil ik proberen als lief klein onschuldig meisje over te komen!!
En voor wie is het nu speelkwartier?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:41 schreef demins het volgende:
[..]
Weg jij!!!Het speelkwartier voor modjes is voorbij!
![]()
Terug in het Meer van Luciano!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:42 schreef Gert het volgende:
Wie verzint er even een nieuwe Luciano-tietel?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |