't was toch zeker geen recordafstand ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. als er met mij gegooid wordt dan kan ik niet posten
en ze laat het allemaal maar gebeuren ook nogquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee, maar er had nog helemaal niémand gereageerd op Luus' laatste vijf posts, dat vond ik een beetje sneu.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
en de rest van de hilarische gebeurtenissen heb je gemist ?
... ikke niet gegooit hoor...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
zelfs toen deed ik dat niet ...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook niet, lunchen is zooooooooooooooo 1980![]()
ik heb m over die limburgse grens gekieperd, hoe die verder thuis komt ziet ie zelf maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
't was toch zeker geen recordafstand ?
ik ...ik ..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ze laat het allemaal maar gebeuren ook nog![]()
duh.. als je hier gooit lig je al snel over de grensquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik heb m over die limburgse grens gekieperd, hoe die verder thuis komt ziet ie zelf maar![]()
vrouwen... allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ze laat het allemaal maar gebeuren ook nog![]()
quote:
Allemaal jankende backstabbing Beppies !quote:
he ik begrijp dat je nogal om aandacht verlegen zit, klik anders eens hier, http://www.dwarfdate.com/, misschien zit er wat bij van je gadingquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he ik begrijp dat je nogal om aandacht verlegen zit, klik anders eens hier, http://www.dwarfdate.com/, misschien zit er wat bij van je gading![]()
![]()
daar heb ik een (s)permbanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben nog niet toe aan een nieuwe relatie.. ben nu nog hier m'n verdriet om oortjes aan het verwerken
kijk is wat jij hebt gedaan met je gemene opmerkingquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben nog niet toe aan een nieuwe relatie.. ben nu nog hier m'n verdriet om oortjes aan het verwerken
Daar had je bij zijn eerste 995 posts ook geen moeite mee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:28 schreef Gert het volgende:
Nee, maar er had nog helemaal niémand gereageerd op Luus' laatste vijf posts, dat vond ik een beetje sneu.
je zit toch niet te sjorren hequote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kijk is wat jij hebt gedaan met je gemene opmerking[afbeelding] me vleugeltjes....[afbeelding]
quote:
Ooepsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je zit toch niet te sjorren he [afbeelding]
nietus...ga jij is ff heel snel terug lezen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:47 schreef teamlead het volgende:
[..]ik wilde niet met iemand gooien hoor.. dat was jij
klik nou maar op die dwergdate site, daar zitten ze echt met smart op je te wachten...hier valt verder niks meer te zienquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:47 schreef teamlead het volgende:
[..]ik wilde niet met iemand gooien hoor.. dat was jij
Geen idee, ik bood daar redelijk subtiel troost aan de dames aan. Mijn nickname was daar "Ron Jeremy'.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Zeg, zou je zo langzamerhand niet eens ophouden over dat dwerggedoe, het wordt vervelend nuquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:51 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
klik nou maar op die dwergdate site, daar zitten ze echt met smart op je te wachten...hier valt verder niks meer te zien![]()
aparte nickquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee, ik bood daar redelijk subtiel troost aan de dames aan. Mijn nickname was daar "Sucha Wanker".
wie is uquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:54 schreef MienJung het volgende:
[..]
Zeg, zou je zo langzamerhand niet eens ophouden over dat dwerggedoe, het wordt vervelend nu![]()
ik denk eerder een kloontje van die TL die zn eigen boontjes niet ken en durft te doppen, ga maar weer gauw met je barbies spelen hoor...vind niemand hier errugquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:58 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk eerder een kloontje van die TL die zn eigen boontjes niet ken en durft te doppen, ga maar weer gauw met je barbies spelen hoor...vind niemand hier errug![]()
![]()
Anders druip je toch gewoon weer af met je staart tussen je benen ? Vind echt niemand errug hierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:58 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk eerder een kloontje van die TL die zn eigen boontjes niet ken en durft te doppen, ga maar weer gauw met je barbies spelen hoor...vind niemand hier errug![]()
![]()
wie had er uberhaupt met de strontemmer gerammelt, ik heb jou nog nooit zien posten hierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:00 schreef MienJung het volgende:
[..]
Anders druip je toch gewoon weer af met je staart tussen je benen ? Vind echt niemand errug hier![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nietus...ga jij is ff heel snel terug lezen...![]()
je wilde wel, maar kon het niet zo goedquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in gooien... ik gooi altijd mis![]()
Opfucken mafkees, jij hebt niet eens de capaciteiten om mij als kloon te hebben!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat dwerggedoe was al niet grappig, maar versabommie nu een kloon van mij noemen is onnodig grof
http://forum.fok.nl/user/history/135665quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:04 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wie had er uberhaupt met de strontemmer gerammelt, ik heb jou nog nooit zien posten hier![]()
... heb ik het gezecht met woorden of geschreven met letters....neeeeeeeeeee...geen dingen lezen die er niet staan!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
je wilde wel, maar kon het niet zo goed![]()
dit jaar bedoel ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/135665
Jawel, nog redelijk veel zelfs de afgelopen uren, alleen in een andere gedaante.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:04 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wie had er uberhaupt met de strontemmer gerammelt, ik heb jou nog nooit zien posten hier![]()
Nee, mij een kloon van versabommie noemen, dat is niet grof ???quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat dwerggedoe was al niet grappig, maar versabommie nu een kloon van mij noemen is onnodig grof
Ik lees hier wel woorden die niet bestaan, mag dat wel?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:06 schreef puntoortje het volgende:
... heb ik het gezecht met woorden of geschreven met letters....neeeeeeeeeee...geen dingen lezen die er niet staan!!!
triest he, een ander account pakken om tegen iemand tekeer te gaan, echte pauperstijlquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, nog redelijk veel zelfs de afgelopen uren, alleen in een andere gedaante.
hahahahquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:09 schreef MienJung het volgende:
[..]
Nee, mij een kloon van versabommie noemen, dat is niet grof ???
vertel? vandaag ben ik blontquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik lees hier wel woorden die niet bestaan, mag dat wel?
Zeg, pissebed, ga je bek eens omspoelenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
triest he, een ander account pakken om tegen iemand tekeer te gaan, echte pauperstijl![]()
Nee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:09 schreef MienJung het volgende:
Nee, mij een kloon van versabommie noemen, dat is niet grof ???
schelden is zooooooo'n zwaktebod he!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:13 schreef teamlead het volgende:
goed.. het schelduurtje is nu weer geweest.. gaan we nu weer normaal doen?
daar hebbie die lompe sukkel weer, donderstraal is ff in je graf ofzo, pfffquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:12 schreef FlorisPieter het volgende:
[..]
Zeg, pissebed, ga je bek eens omspoelen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
daar hebbie die lompe sukkel weer, donderstraal is ff in je graf ofzo, pfff![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:13 schreef teamlead het volgende:
goed.. het schelduurtje is nu weer geweest.. gaan we nu weer normaal doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |