Jij snapt het concept van een ban niet helemaal hè?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:32 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hier gaat ph52 helemaal van over de zeik![]()
Mens kijk dan naar het tijdstip van plaatsen, kijk dan naar zijn postings, lees ook dit hele topic ff terug,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:33 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
op de momenten dat ie alle aanleiding gaf deden jullie t ook nie, dus ik zie niet in waarom nu wel, maar ik zag dat ie alweer gepost heeft, dus misschien dat ie nu wel een geldige reden aan kan dragen![]()
dit gaat gewoon om of iets eerlijk is of niet, af en toe ken ik m wel schieten hoor, geloof mequote:
ik ben net gestopt met roken, sorry yvonnequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mens kijk dan naar het tijdstip van plaatsen, kijk dan naar zijn postings, lees ook dit hele topic ff terug,
pfffffffffffffffffft![]()
Korte lontjes hier hoor
* proestquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
EERLIJK zou het wel geweest zijn vinden wij ALLEMAAL . het is en blijft een opper_zuigertquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dit gaat gewoon om of iets eerlijk is of niet, af en toe ken ik m wel schieten hoor, geloof me![]()
Twee dingen:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier gaat ph52 helemaal van over de zeik![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Twee dingen:ten eerste - Yvonne heeft meer humor dan ik ooit had durven dromen ten tweede - deze flitsban - unbanaktie ontneemt jouw - versabommie - het recht dit forum de eerstkomende drie maanden niet te verzieken met je zelfverheerlijkende ban-gerelateerde commentaren.
En verder Von, hartelijk dank, een potentieel rustig, gezellig weekend naar de gallemiezen.![]()
Sorryquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Twee dingen:ten eerste - Yvonne heeft meer humor dan ik ooit had durven dromen ten tweede - deze flitsban - unbanaktie ontneemt jouw - versabommie - het recht dit forum de eerstkomende drie maanden niet te verzieken met je zelfverheerlijkende ban-gerelateerde commentaren.
En verder Von, hartelijk dank, een potentieel rustig, gezellig weekend naar de gallemiezen.![]()
voor die illusie van 5 minuten die niet eens waar bleek te zijn, mhmmquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:39 schreef versabommie het volgende:
kan er trouwens iemand nu een "Versabommie kom terug' topic maken?
Pak een peukquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:42 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
voor die illusie van 5 minuten die niet eens waar bleek te zijn, mhmm![]()
ik vond het wel grappig...dacht even echt dat het mijn schuld was..hihiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:42 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Dat komt wel vaker voor met illusies, dat ze niet waar zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:42 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig...dacht even echt dat het mijn schuld was..hihi
Ik vond het zo erg voor je, kom hier, dan troost ik je ff voor de schrikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee joh, je moet echt wel met meer komen wil je mij nog aan het roken krijgenquote:
Ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
nee joh, je moet echt wel met meer komen wil je mij nog aan het roken krijgen![]()
Zit je nu verkapt om een ban te zeuren?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
nee joh, je moet echt wel met meer komen wil je mij nog aan het roken krijgen![]()
schat, ik zie dat al die desperados hier je wel willen steunen in deze, gelukkig is er echter helemaal niks aan de handquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ga jij me nou ook in de maling nemen!!quote:
Weet je ik ben dan wel een newbie, maarre als iemand naar een ban zit te vissen, waarom blijft die dan niet uit zichzelf weg ?? Is dat soort van verslaafd zijn aan ? offe gewoon om het ouwehoeren zelf.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:47 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
schat, ik zie dat al die desperados hier je wel willen steunen in deze, gelukkig is er echter helemaal niks aan de hand![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ga jij me nou ook in de maling nemen!!ik had wel meer van je verwacht na vannacht [afbeelding]
is al over hoor...ben nu meer een beetje teleurgesteld in meneer teamleadquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik vond het zo erg voor je, kom hier, dan troost ik je ff voor de schrik![]()
okee dat is beterquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo beter?
joh, die dwerg werp je dan toch gewoon weer terug naar dat klotelimburgquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
is al over hoor...ben nu meer een beetje teleurgesteld in meneer teamlead
je zit in me achtertuintje te spitten vriendquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo beter?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je zit in me achtertuintje te spitten vriend![]()
wat denk je zelf, ken je wel van die blauwe lettertjes hebben, maar daar word ik nie warm of koud van heurquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:57 schreef puntoortje het volgende:
gezien het feit dat er NIEMAND op gereageerd heeft en ik toch super trots ben op mezelf zal ik het nog maar een keer zeggen:
[afbeelding] het is gelukt ik heb een oortjes PC... [afbeelding]
netjees schoonheid, als je die dwerg nou ook nog ff weggooit zijn we weer helemaal happyquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:57 schreef puntoortje het volgende:
gezien het feit dat er NIEMAND op gereageerd heeft en ik toch super trots ben op mezelf zal ik het nog maar een keer zeggen:
[afbeelding] het is gelukt ik heb een oortjes PC... [afbeelding]
de naam Organization en Owner van de pc!... dat is nu oortjesquote:
OMFG! En daar ben je nu zo blij om???quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de naam Organization en Owner van de pc!... dat is nu oortjes![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de naam Organization en Owner van de pc!... dat is nu oortjes![]()
ik ben niet zo goed in gooien... ik gooi altijd misquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:00 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
netjees schoonheid, als je die dwerg nou ook nog ff weggooit zijn we weer helemaal happy![]()
ja... ikke welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG! En daar ben je nu zo blij om???![]()
laat maar daar gaat ie alquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in gooien... ik gooi altijd mis![]()
en de rest van de hilarische gebeurtenissen heb je gemist ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:57 schreef Gert het volgende:
Die titel.![]()
En dan vervolgens alleen maar posts die over hem zélf gaan.![]()
Heb je narcisme nou al opgezocht Luus?![]()
leuke sigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
en de rest van de hilarische gebeurtenissen heb je gemist ?
tja..misschien lunchtijd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:21 schreef puntoortje het volgende:
en ineens is het weer behoorlijk stil!!!
lekker he, het is lunchtijd, al die gasten die in hun baas zn tijd zitten te posten hier zitten nu in de baas zn tijd te vretenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:21 schreef puntoortje het volgende:
o ja dat kan....heb ik vandaag ff geen last van..hihiquote:
ha ha haquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
lekker he, het is lunchtijd, al die gasten die in hun baas zn tijd zitten te posten hier zitten nu de baas zn tijd te vreten![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:21 schreef puntoortje het volgende:
Ik ook niet, lunchen is zooooooooooooooo 1980quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o ja dat kan....heb ik vandaag ff geen last van..hihi
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |