Jij je zin:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, kom maar op met die schaamlippen...
quote:
Goedemorgen iedereenquote:En een goedemorgen AR en JAM
Is helemaal goed gekomen. Maar dank je wel voor de tip.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:11 schreef Lienekien het volgende:
Wel even je handen wassen, broer.
Vandaag ook, ik meende de klok 9:20 te melden. (!!! RUIM voor het middaguur!)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 05:18 schreef JAM het volgende:
Waarom zou een weldenkend mens - in GODESNAAM - voor het middaguur opstaan? Dat is me de afgelopen drie weken toch al een stuk of vijf keer overkomen.
Even kijken hoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 05:45 schreef Lienekien het volgende:
Hey JAM, heb je 't hele interview ontvangen?
En ik hoef er niks voor te doen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:07 schreef Lienekien het volgende:
Knap, hè.
Wil je nou zeggen dat jij zelfs zonder iets te doen al knap bent?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En ik hoef er niks voor te doen...
Ja, uiteraard.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar zou ik wel wat bewijs van willen zien.
Twijfel je daar nog aan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Het komt er zeker niet meer van, hè?
Je moet het ervaren, Erik. Het is net zo iets als meditatie. Zonder woorden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Het komt er zeker niet meer van, hè?
Zeg maar puist, hoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:49 schreef k_man het volgende:
Nou moet ik dus nieuwe laten maken, maar ik moet eerst naar de kapper en ik heb een muggenbult in m'n gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |