Zeg! Zeg! Doe eens niet zo onaardig tegen Augustina.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:46 schreef LXIV het volgende:
Slet!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:47 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg! Zeg! Doe eens niet zo onaardig tegen Augustina.
Aanpappen!? Ik nam jouw taken waar!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:49 schreef LXIV het volgende:![]()
Een beetje achter mijn rug om met haar aanpappen, en nu doen alsof je neus bloedt!
En hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:01 schreef broer het volgende:
Wie is dat meisje en weet ze dat ze geen onderbroekje aanheeft? [afbeelding]
Volgens de makers van de site zijn alle meisjes minstens 18. Hoezo?quote:
Nou, ik wilde even zeker weten dat ik geen kiddiepron in mijn cache heb staan nu.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgens de makers van de site zijn alle meisjes minstens 18. Hoezo?
Nou, nou. Dat valt toch zat mee. Dat meisje is minstens 20.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik wilde even zeker weten dat ik geen kiddiepron in mijn cache heb staan nu.
Ik vind het ranzig noch hoerig. Het is volgens mij gewoon een heel net meisje met een passie voor kunst.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ranzig plaatje van een Russisch uitziend hoertje.
Het eerste dan.
CTRL-S.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:16 schreef LXIV het volgende:
Wat moet ik hier nu mee doen?
Misschien zit je in het verkeerde forum.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:24 schreef LXIV het volgende:
Wat een gedoe om wat bloot. Het lijkt wel of we terug gaan naar de jaren vijftig hier.
Ik ben niet preuts, ik vind dit onsmakelijk, maar het zijn dan ook net kindprostituees.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:24 schreef LXIV het volgende:
Wat een gedoe om wat bloot. Het lijkt wel of we terug gaan naar de jaren vijftig hier.
Dan weigert-ie. Shit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:28 schreef LXIV het volgende:
Mijn computer zegt dan *pong!* en verder niets.
Weinig tijd gehad voor de krant laatstelijk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben niet preuts, ik vind dit onsmakelijk, maar het zijn dan ook net kindprostituees.
Je zult vast wel bekend zijn met Ad van de pedopartij. Die zei dit onlangs toen zijn partij bekritiseerd werd. Grapje dus.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik lees geen kranten, hoezo?
Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:47 schreef broer het volgende:
Volgens mij is dit de best lopende poll uit de geschiedenis van het LPT.
Waarom altijd die kinnesinne van vrouwen op leeftijd voor meisjes die nog mooi, jong en vruchtbaar zijn?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit.
En vooralsnog stemt maar liefst 100% van de TTK-bezoekers positief!![]()
En nu kon het nog wel eens heel snel omslaan, vrees ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:54 schreef LXIV het volgende:
En vooralsnog stemt maar liefst 100% van de TTK-bezoekers positief!![]()
Niks mis met "mooi, jong en vruchtbaar". Al is er ook weinig mis met "mooi, rijp en onvruchtbaar". Ik heb vooral problemen met "nog maar net vruchtbaar".quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom altijd die kinnesinne van vrouwen op leeftijd voor meisjes die nog mooi, jong en vruchtbaar zijn?![]()
Ik zie dat niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
Niks mis met "mooi, jong en vruchtbaar". Al is er ook weinig mis met "mooi, rijp en onvruchtbaar". Ik heb vooral problemen met "nog maar net vruchtbaar".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |