Ach Claudia, neem het ons niet kwalijk. Wanneer wij een gladde huid, ronde heupen en licht doorbloedde schaamlippen zien, in combinatie met een verleidelijke blik, dan gaan wij daarvoor. Dat is in de loop van miljoenen jaren onophoudelijk in ons genetisch patroon gestampt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ja, ik begrijp het al.
Jij hebt duidelijk een aantal LPT's gemist.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Net zoals jullie helemaal warm worden bij het kirrend lachen van een rozige baby. Is ook niet erg.
Jij je zin:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, kom maar op met die schaamlippen...
quote:
Goedemorgen iedereenquote:En een goedemorgen AR en JAM
Is helemaal goed gekomen. Maar dank je wel voor de tip.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:11 schreef Lienekien het volgende:
Wel even je handen wassen, broer.
Vandaag ook, ik meende de klok 9:20 te melden. (!!! RUIM voor het middaguur!)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 05:18 schreef JAM het volgende:
Waarom zou een weldenkend mens - in GODESNAAM - voor het middaguur opstaan? Dat is me de afgelopen drie weken toch al een stuk of vijf keer overkomen.
Even kijken hoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 05:45 schreef Lienekien het volgende:
Hey JAM, heb je 't hele interview ontvangen?
En ik hoef er niks voor te doen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:07 schreef Lienekien het volgende:
Knap, hè.
Wil je nou zeggen dat jij zelfs zonder iets te doen al knap bent?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En ik hoef er niks voor te doen...
Ja, uiteraard.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar zou ik wel wat bewijs van willen zien.
Twijfel je daar nog aan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Het komt er zeker niet meer van, hè?
Je moet het ervaren, Erik. Het is net zo iets als meditatie. Zonder woorden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Het komt er zeker niet meer van, hè?
Zeg maar puist, hoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:49 schreef k_man het volgende:
Nou moet ik dus nieuwe laten maken, maar ik moet eerst naar de kapper en ik heb een muggenbult in m'n gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |