Ik moest van hem het volgende mededelenquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest van hem het volgende mededelen
sorry SCH, ik heb een stadionverbod
![]()
![]()
![]()
En, wil je hem delen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens toch maar gestemd voor de top 100 van de nineteens.
Begon toch te jeuken door jullie lijstjes
Jij hebt je eigen thema-weekquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens toch maar gestemd voor de top 100 van de nineteens.
Begon toch te jeuken door jullie lijstjes
Yvonnequote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:38 schreef SCH het volgende:
Heb vanmiddag nog ruzie gemaakt met yvonne over Vaduz en Suijk: volgens haar heeft ze Danny al vaak om amnestie gevraagd maar is hij heel koppig. Ik verweet haar dat dat leuk van d'r is maar dat ze zich tijdens dat hele incident erg zwak en laf heeft opgesteld dus dat berouw na de zonde komt. Toen ging d'r MSN op zwart
ik laat me door jou niet laf en zwak noemen
Had ik willen doen, maar ben hem vergeten te kopierenquote:
Dan ga maar typenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had ik willen doen, maar ben hem vergeten te kopieren![]()
Ja, want de meeste nummers begon ik flink te waarderen kennen toen ik 19 wasquote:
Dan ben ik bang dat ik niet alle nummers meer kan opnoemen.quote:
Van de bekende nummers zeker. Zelf vind ik The Prophet's song het beste.quote:
Queenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van de bekende nummers zeker. Zelf vind ik The Prophet's song het beste.
quote:2 Pac - Changes (1999)
Aerosmith - Cryin' (1993)
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull days (1995)
Fatboy Slim - Rockafeller Skank (1998)
Goo Goo Dolls - Iris (1999)
Lenny Kravitz - Mr. Cabdriver (1990)
Queen - It's A Beautiful Day (1995)
Radiohead - Street Spirit (1996)
Red Hot Chili Peppers - Give It Away (1992)
Verve - Lucky Man (1997)
Dat het door een homo is ingezongen is inderdaad het grootste minpunt van dat nummerquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat het door een homo is ingezongen is inderdaad het grootste minpunt van dat nummer
quote:
Als je hem draait moet je hem verplicht keihard zetten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]kenner; wat een machtig nummer, daar zit alles in!
we stonden met zn allen dat dansje te doen in den beginne van die videoclipquote:
die van Depeche mode is bij mij als laatste gesneuveldquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:59 schreef SCH het volgende:
Pulp - Disco 2000 (1995)
Underworld - Born Slippy (1996)
Depeche Mode - Enjoy The Silence (1990)
Manic Street Preachers - If You Tolerate This Your Children Will B (1998)
R.E.M. - Losing My Religion (1991)
Radiohead - Karma Police (1997)
Rage Against The Machine - Killing In The Name Of (1993)
Stereo Mc's - Connected (1994)
Stone Roses - Fools Gold (1990)
Tori Amos - Cornflake Girl (1994)
Zonde - bij mij sneuvelde 2unlimited als laatstequote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die van Depeche mode is bij mij als laatste gesneuveld
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:06 schreef borisz het volgende:
s
[..]
we stonden met zn allen dat dansje te doen in den beginne van die videoclip![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Zonde - bij mij sneuvelde 2unlimited als laatste
geef je hem toch aan desmondquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:50 schreef SCH het volgende:
Ik wil wel stemmen maar ben zo bang een Playstation te winnen
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:32 schreef borisz het volgende:
[..]
zo'n opmerking had ik van jou wel verwacht![]()
meteen kiften nu er subforum is waar hij niet zoveel kan postenquote:
Nee, een jetlag bestaat niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:58 schreef Eilanden het volgende:
Nog last van een jetlag Popo?
`quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:05 schreef popolon het volgende:
Ik zap me de klere. Help. Waar is ESPN?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op dit moment is op NASN de wedstrijd van Detroit bezig, verder heb je een internet link hèquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:05 schreef popolon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ESP.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
`
waar staat die n voor? de rest kan ik wel thuisbrengen in Eurosport.
Detroit speelt vrijdag pas weer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:07 schreef maril het volgende:
[..]
Op dit moment is op NASN de wedstrijd van Detroit bezig, verder heb je een internet link hè
let daar vooral op ESPN asia.
Ik post me er sufquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meteen kiften nu er subforum is waar hij niet zoveel kan posten![]()
Hierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:05 schreef popolon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed lijstjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:53 schreef Eilanden het volgende:
Echt moeilijk een lijstje maken ... een mix van de muziek goed vinden tot goede herinneringen bij een nummer.. voorlopig kom ik tot
2 Brothers On The Fourth Floor - Never Alone (1994)
2 Pac - Changes (1999)
Alannah Myles - Black Velvet (1990)
Blur - Song 2 (1997)
C&C Music Factory - Sweat (1990)
Chumbawamba - Tubthumbing (I Get Knocked Down) (1997)
Eric Clapton - Tears In Heaven (1992)
Lenny Kravitz - Are You Gonna Go My Way (1993)
Meatloaf - I'll Do Anything For Love (1993)
Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge (1992)
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:05 schreef SCH het volgende:
Born Slippy is mijn favoriet uit het lijstje
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:53 schreef Eilanden het volgende:
Echt moeilijk een lijstje maken ... een mix van de muziek goed vinden tot goede herinneringen bij een nummer.. voorlopig kom ik tot
2 Brothers On The Fourth Floor - Never Alone (1994)
2 Pac - Changes (1999)
Alannah Myles - Black Velvet (1990)
Blur - Song 2 (1997)
C&C Music Factory - Sweat (1990)
Chumbawamba - Tubthumbing (I Get Knocked Down) (1997)
Eric Clapton - Tears In Heaven (1992)
Lenny Kravitz - Are You Gonna Go My Way (1993)
Meatloaf - I'll Do Anything For Love (1993)
Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge (1992)
Ik ook welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Moeilijk kiezen hoor... ik had ook wel een top 25 kunnen maken
VoreG realiseert zich pas sinds vorige week wat de titel was ... Hij dacht dat ze zongen 'I get no doubt'quote:Chumbawamba - Tubthumbing (I Get Knocked Down)
geweldig nummer ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is een nummer dat uit puur sentiment in de lijst is gekomen! Goede herinneringen aan!
prachtig topic jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
VoreG realiseert zich pas sinds vorige week wat de titel was ... Hij dacht dat ze zongen 'I get no doubt'
Ik heb gisteren de filmpjes uit het 2 Brothers on the 4th Floor-topic bekeken en beluisterd ... was echt top!quote:
Zingen ze dat niet dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
VoreG realiseert zich pas sinds vorige week wat de titel was ... Hij dacht dat ze zongen 'I get no doubt'
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij dacht de hele wereld dat ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zingen ze dat niet dan?![]()
Dacht ook altijd, dat er I get no doubt werd gezongen...
ze hebben 14 top40 hits waarvan 10 top 10 hitsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de filmpjes uit het 2 Brothers on the 4th Floor-topic bekeken en beluisterd ... was echt top!
Die vraag stelde ik ook al aan VoreG ... dan slaat het tweede gedeelte van de zin toch als een lul op een drumstelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zingen ze dat niet dan?![]()
Dacht ook altijd, dat er I get no doubt werd gezongen...
Dreams is ook top!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben 14 top40 hits waarvan 10 top 10 hits
zeker hun enige nummer 1 hitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dreams is ook top!
Bovendien een 'Utrechts' product... de twee broertjes kwamen uit Utrecht
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:48 schreef Shogo het volgende:
Ik dacht altijd dat het 'I get no job' was...
Oh, dat staat in 1 van de vele forum-onderdelen die ik uit mijn lijst heb geschrapt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:31 schreef rubbereend het volgende:
het topic van VoreG Dingen uit The Nineties waar je nu pas achter komt
Oh jee, de hele dag maar in bed onder de dekens verstoppen dus.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:51 schreef dndiek het volgende:
brrrrr.... het is vrijdag de 13e
Als het maar geen electrische deken isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee, de hele dag maar in bed onder de dekens verstoppen dus.
Slaap lekker, Eendje.quote:
Steek dat hotel toch in de fik manquote:
wat?quote:
fuck, en ik maar denken dat je bezig was met je carriere als mimi-spelertquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik deed een clownie face met open mond na.
Let nou eens op man.
Voor jou altijdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, laat me maar weer eens in de steek
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:01 schreef appelsientje het volgende:
Kut ik dacht dat Suiijk en Vaduz weer terug waren
Ben dus niet de enige die dat dacht......quote:
Geen gezeik, eigen schuld.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik blijf het echt een gezeik vinden..... maar goed wat doe je er tegen?
Oja heb je hem ook weerquote:
Wat denk jezelf.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kom je trouwens ook naar de meet ?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:38 schreef SCH het volgende:
Cart_man en ik gaan iets leuks doen die dag
Kom je bij me langs dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:38 schreef SCH het volgende:
Cart_man en ik gaan iets leuks doen die dag
Domme vraag.quote:
Ze kan het in ieder geval wel verstaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:40 schreef Againzender het volgende:
Leuk hoor. Kom je uit overleg met een Ierse collega, loop je de afdeling op met haar, knalt er keihard 'We don't need no water, let the motherfucker burn!' uit de radio
Wat is het probleem nouquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:40 schreef Againzender het volgende:
Leuk hoor. Kom je uit overleg met een Ierse collega, loop je de afdeling op met haar, knalt er keihard 'We don't need no water, let the motherfucker burn!' uit de radio
ach ja, het is ondertussen niet haar eerste keer hier dus ze went er al aanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat is het probleem nouze begrijpt toch Engels?
In Ierland weinig gevloek op de radio.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:53 schreef Eilanden het volgende:
Bovendien .. in Ierland zullen ze toch ook wel motherfuckers hebben?
Er staat te weinig happy hardcore in de lijst, het is weer typisch 3fm.quote:
Hoezo? HH is teringherrie zonder smaak.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er staat te weinig happy hardcore in de lijst, het is weer typisch 3fm.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er staat te weinig happy hardcore in de lijst, het is weer typisch 3fm.
Als er iets jaren '90 is, is het happy hardcore. Een nummer als Aquarius kun je nu eenmaal niet afdoen als teringherrie zonder smaak. De hype rondom U2 heb ik nooit begrepen, ik vind One een middelmatig nummer. Ik vind het nogal klinisch dat er precies 4 happy hardcore platen in de lijst staan; eentje van Charly Lownoise & Mental Theo, eentje van DJ Paul Elstak, eentje van de Party Animals en eentje van Dune. Precies de vier topformaties uit de happy hardcore wereld. Het voelt een beetje alsof 3fm aan die lijst heeft gezeten, dat dit de compensatie platen zijn. 3FM is namelijk nogal van de het-moet-alternatief-en-het-liefst-met-gitaren-zijn...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoezo? HH is teringherrie zonder smaak.
Moet je dan niet voor U2, Metallica, The Verve, Depeche Mode etc. stemmen omdat er zo nodig een HH plaat in je top 10 moet?
Alsjeblieft zeg
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
3FM is namelijk nogal van de het-moet-alternatief-en-het-liefst-met-gitaren-zijn...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
3FM is namelijk nogal van de het-moet-alternatief-en-het-liefst-met-gitaren-zijn...
Ik heb veel met dance en computers hoor maar niet met dat wat jij Happy Hardcore noemt, daar word ik alleen maar verdrietig van.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Vind dat zo gemaakt. En denigrerend vooral.
Goed hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik was zojuist 2 maanden, 2 weken, 2 dagen, 22 uur een 22 minuten gestopt met roken.
heeeee SCHatje en andere Hoolsiesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb veel met dance en computers hoor maar niet met dat wat jij Happy Hardcore noemt, daar word ik alleen maar verdrietig van.
Je kan die Charly dinges toch niet tussen REM en U2 plaatsen?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik was zojuist 2 maanden, 2 weken, 2 dagen, 22 uur een 22 minuten gestopt met roken.
diekie diekquote:
We moeten niks. Het is helemaal niks, het heeft geen ruk met muziek te maken - het was gewoon een dingetje, net als carnavalsnummers en zoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom niet? Waarom REM en U2 op een voetstuk plaatsen terwijl het gewoon uitstekend in elkaar zit. Men moet eens af van het ontkennen dat die tijd is geweest, dat die muziek niet bestaan heeft zeg maar...
Met die urban crap van tegenwoordig is zo'n zender een zege.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
U2 in de jaren '90 vond ik ook niets meer moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als er iets jaren '90 is, is het happy hardcore. Een nummer als Aquarius kun je nu eenmaal niet afdoen als teringherrie zonder smaak. De hype rondom U2 heb ik nooit begrepen, ik vind One een middelmatig nummer. Ik vind het nogal klinisch dat er precies 4 happy hardcore platen in de lijst staan; eentje van Charly Lownoise & Mental Theo, eentje van DJ Paul Elstak, eentje van de Party Animals en eentje van Dune. Precies de vier topformaties uit de happy hardcore wereld. Het voelt een beetje alsof 3fm aan die lijst heeft gezeten, dat dit de compensatie platen zijn. 3FM is namelijk nogal van de het-moet-alternatief-en-het-liefst-met-gitaren-zijn...
Het is een tijdperk geweest. Het heeft alles met muziek te maken. Wie heeft bepaald hoe muziek moet zijn?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:14 schreef SCH het volgende:
[..]
We moeten niks. Het is helemaal niks, het heeft geen ruk met muziek te maken - het was gewoon een dingetje, net als carnavalsnummers en zo
Dat was bij rab woensdag heel erg duidelijk te merken ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
U2 in de jaren '90 vond ik ook niets meer moet ik zeggen.
Maar ik denk dat de lijst een aardige afspiegeling is van wat de gemiddelde 3FM luisteraar zoal luisterde vroeger.
En zo alternatief is 3FM nou ook weer niet (helaas...), in ieder geval overdag zijn de DJ's aardig gebonden aan wat ze wel en niet mogen draaien.
daar hebben ze best wel stijlvolle deurenquote:
De Gebroeders Ko heeft ook met muziek te makenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is een tijdperk geweest. Het heeft alles met muziek te maken. Wie heeft bepaald hoe muziek moet zijn?
Ik ben het met je eens... tuurlijk was het een hipe! Het heeft volgens mij alles met muziek te maken!! Mooi was die tijdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is een tijdperk geweest. Het heeft alles met muziek te maken. Wie heeft bepaald hoe muziek moet zijn?
This one is dedicated to all the ravers in the nation!quote:
De originele mix daarvan staat niet op youtube dacht ik he? Wel zo'n gare remixquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
This one is dedicated to all the ravers in the nation!
Joepieeeeeeequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben ze daar ook frikandellen dan ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:53 schreef popolon het volgende:
Kan ik hier kamervragen stellen over Lingo?
Wel lekker die frikandellen, heb er al vier op.
Okequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:27 schreef Cart_man het volgende:
Hij zit in Nederland.
Zit Popje in NLquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:32 schreef Eilanden het volgende:
Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat Popo in Nederland is?
Ik vind hun laatste cd echt het dieptepuntquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Live blijft goed hoor vind ik, ook hun nieuwste CD is lekker
Onder jouw bureau toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:04 schreef SCH het volgende:
Ik vernam dat popo in Nederland is, klopt dat?
Wie?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:04 schreef SCH het volgende:
Ik vernam dat popo in Nederland is, klopt dat?
Hoe bedoel je datquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daar hebben ze best wel stijlvolle deuren
Bossiequote:
Zekerzquote:
Die is inderdaad erg goed. Ook mijn favoriet van hun.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vind hun laatste cd echt het dieptepunt. Secret Samadhi is nog steeds mijn favoriet
![]()
mij ook, de 1e box was ook geweldigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:24 schreef lookinforyou het volgende:
Bos
leuke dvd lijkt me dat Pascal
En als er iets ruk muziek is (naast R&B) dan is het wel HH.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als er iets jaren '90 is, is het happy hardcore.
Reggeaton, das pas ergquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En als er iets ruk muziek is (naast R&B) dan is het wel HH.
Hm, die heb ik nog niet geprobeerd dit jaarquote:
kon helaas geen plaatje vinden van AmstelBock glas of flesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, die heb ik nog niet geprobeerd dit jaar
Als je vriendin Puerto Ricaans is, ontkom je niet aan reggaeton en soms is dat wel jammer inderdaadquote:
Je hoeft niet meer over te werken om je boete terug te verdienenquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als er iets jaren '90 is, is het happy hardcore. Een nummer als Aquarius kun je nu eenmaal niet afdoen als teringherrie zonder smaak. De hype rondom U2 heb ik nooit begrepen, ik vind One een middelmatig nummer. Ik vind het nogal klinisch dat er precies 4 happy hardcore platen in de lijst staan; eentje van Charly Lownoise & Mental Theo, eentje van DJ Paul Elstak, eentje van de Party Animals en eentje van Dune. Precies de vier topformaties uit de happy hardcore wereld. Het voelt een beetje alsof 3fm aan die lijst heeft gezeten, dat dit de compensatie platen zijn. 3FM is namelijk nogal van de het-moet-alternatief-en-het-liefst-met-gitaren-zijn...
de grootste bagger jaquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de grootste bagger jaeigenlijk bijna alle RnB en hiphop is bagger
Ja, de hele wereld moet dezelfde smaak als VoreG hebben .. dat is veel leukerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:19 schreef VoreG het volgende:
RnB, hiphop, rap en meer van die bagger waar de kanslozen in de samenleving naar luisteren mogen per direct verboden worden
iig wel een beterequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, de hele wereld moet dezelfde smaak als VoreG hebben .. dat is veel leuker![]()
Komt mijn moeder met de briljante opmerking dat dit nummer al ruim 10 jaar oud isquote:
Precies, en I Got 5 On It van Lunizquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:18 schreef borisz het volgende:
[..]af en toe is het leuk, maar dan zit je weer in de jaren 90
Coolio
![]()
Oh ja, dat heb ik ook vaakquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:47 schreef dndiek het volgende:
Komt mijn moeder met de briljante opmerking dat dit nummer al ruim 10 jaar oud is
Alleen ik moest uit leggen dat al die nummers die ze al een uur aan het luisteren was uit de jaren 90 komenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook vaak
Zing ik mee met een net uitgekomen nummer, zit Bluezzekind me heel vaag aan te kijken
Kén je dat?????
Dan is het weer een cover of een ouwe beat
12 jaar zelfs al volgens mijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Komt mijn moeder met de briljante opmerking dat dit nummer al ruim 10 jaar oud is
gecondoleerdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:58 schreef rubbereend het volgende:
dat was het weer, 90's request week![]()
![]()
Ik denk dat ik wel weer wat dichter bij de top500 ben gekomenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:00 schreef rubbereend het volgende:
dankzij de 90's in een week van plaats 34 naar 31 in de top500 van Fok!
nog iets meer dan 300 posts!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weer wat dichter bij de top500 ben gekomen
hup hupquote:
Had ik toch gelijk met nog een uurtje 90'squote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:09 schreef rubbereend het volgende:
we hebben nu nog de dancemix op 3FM als afsluiter!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Had ik toch gelijk met nog een uurtje 90's
dit moet je maar een keer teruglusiteren want het klinkt nu al superquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:12 schreef dndiek het volgende:
Dat uurtje kan ik helaas niet vol maken, want ik moet zo weg
mag ik deze dans van uquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:12 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee ook de dancemix aan heeft staan!
Zeker te weten dat ik dat doequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit moet je maar een keer teruglusiteren want het klinkt nu al super
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:00 schreef rubbereend het volgende:
dankzij de 90's in een week van plaats 34 naar 31 in de top500 van Fok!
Uit respect voor hem moet je hem voorlopig nog maar niet inhalenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]Ik heb Suijk bijna ingehaald
maar die strijd is ook niet echt eerlijk
ik ben Dagla voorbij, zo kunnen we ze wel aan jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]Ik heb Suijk bijna ingehaald
maar die strijd is ook niet echt eerlijk
Met andere woorden, hou je mond ffquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Uit respect voor hem moet je hem voorlopig nog maar niet inhalen
Ja idd... niet echt heeeeeel trots... maar ze komen hopelijk snel terugquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben Dagla voorbij, zo kunnen we ze wel aan ja![]()
![]()
nee joh!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Met andere woorden, hou je mond ff![]()
die mis je in amerika wel zeker?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:24 schreef popolon het volgende:
Pik ik ff het laatste stukje 3FM mee hoor je Charlie Lownoise.
Dan maar weer tien frikandellen eten.
Ik ben ze nu al zat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die mis je in amerika wel zeker?
overdaad schaad!quote:
dan ga je naar de verkeerde kroegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:30 schreef popolon het volgende:
Die glaasjes bier zijn hier ook belachelijk klein!
Niet waar gekkie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan ga je naar de verkeerde kroeg
als ik thuis ben misschien eens kijkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:31 schreef tong80 het volgende:
Pascal :
Stanley Kubrick : A life in pictures. Zaterdag 14 oktober.
5,5 tot 6 uur is wat ik altijd slaap.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat ik er zo'n 5,5 uur slaap heb uit weten te persen
Wordt een lange nacht vannacht.
Ik slaap persoonlijk liever wat langerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:45 schreef popolon het volgende:
[..]
5,5 tot 6 uur is wat ik altijd slaap.Prima toch?
Heb gisteren een nacht overgeslagen en zit nu al op kroegcruisecontrol.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:40 schreef popolon het volgende:
Oh ik doe ook even mee: Moeders heeft prei, krabonades en aardappeltjes gemaakt.
Eindelijk weer eens gezond eten na negen maanden hamburgers.
20 oktober weer noar huus.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]waarschijnlijk heb je het al verteld
maar hoe lang blijf je hier ??
Eindelijk weer eens voedsel met natuurlijke ingedienten bedoel jequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:40 schreef popolon het volgende:
Oh ik doe ook even mee: Moeders heeft prei, krabonades en aardappeltjes gemaakt.
Eindelijk weer eens gezond eten na negen maanden hamburgers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |