Wel iets ergens hips. Want Mac users zijn nu eenmaal hip.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hop...nog 11 en dan meeten!
We moeten Dudok in Den Haag crashen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:10 schreef Furious het volgende:
[..]
Wel iets ergens hips. Want Mac users zijn nu eenmaal hip.
Is de Paradiso nog hip? Of onderhand uitgewoond?
Rotterdam is hip.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:10 schreef Furious het volgende:
[..]
Wel iets ergens hips. Want Mac users zijn nu eenmaal hip.
Is de Paradiso nog hip? Of onderhand uitgewoond?
Ook goed, ook een stuk dichterbij.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
We moeten Dudok in Den Haag crashen.
dat sowiesoquote:
Daar kan ik heen kruipenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
We moeten Dudok in Den Haag crashen.
Huppelthepub is niet hip, maar wel heel gezellig!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:17 schreef Furious het volgende:
Den Haag it is, ChOas woont er, Xilantof volgens mij ook. Ik ook.
De rest moet maar komen fietsen.(Al weet ik niets hips in Den Haag.
!)
Zelfs ik ken hippe plaatsen in Den Haag, en ik ben er 3 x uitgeweest ofzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:17 schreef Furious het volgende:
Den Haag it is, ChOas woont er, Xilantof volgens mij ook. Ik ook.
De rest moet maar komen fietsen.(Al weet ik niets hips in Den Haag.
!)
Oh gezelligs genoeg. Maar aan de andere kant, we gaan toch zonder Mac, dus we kunnen het net zo goed gezellig maken, dan hip.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:20 schreef ChOas het volgende:
[..]
Huppelthepub is niet hip, maar wel heel gezellig!
Da's maar anderhalve keynote!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:21 schreef skiczukie het volgende:
Jah, maar goed, het duurt nog 11 topics.
Openbaar vervoer is geen pret, ook al doe je het voor je lol.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
We kunnen ook nachttreinen zeg maar. Beginnen in Rotterdam en eindigen in Utrecht.
Jah, en dan? Gezellig over Apples lullen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
We kunnen ook nachttreinen zeg maar. Beginnen in Rotterdam en eindigen in Utrecht.
Ja toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, en dan? Gezellig over Apples lullen?
Gezellig.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:30 schreef skiczukie het volgende:
We kunnen ook met zijn allen een abonnement nemen op een T-Mobile draadloosnetwerk en dan op verschillende plaatsen in een kroeg gaan zitten en dan lekker gaan Adiumen met elkaar.
Kan je net zo goed thuis blijven.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:30 schreef skiczukie het volgende:
We kunnen ook met zijn allen een abonnement nemen op een T-Mobile draadloosnetwerk en dan op verschillende plaatsen in een kroeg gaan zitten en dan lekker gaan Adiumen met elkaar.
Hoezo? Zo'n meet is toch gezellig?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:34 schreef magnifor het volgende:
[..]
Kan je net zo goed thuis blijven.
Ga jij maar lekker met je macbook naar een kroeg en daar chatten. Ik blijf wel thuis met een grote krat bier. Net zo gezellig als in een kroeg.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoezo? Zo'n meet is toch gezellig?
Ik zat laatst in de Drie Gezusters in Groningen, en daar had ik dus wel via zo'n T-Mobile-account kunnen inloggen. En call me nerd, maar als ik daar met een paar pullen bier aan een tafeltje hang vind ik het leuk om een beetje rond te surfen enzo.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:39 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met je macbook naar een kroeg en daar chatten. Ik blijf wel thuis met een grote krat bier. Net zo gezellig als in een kroeg.
De kroeg vind ik best, maar dan met zijn allen in de zelfde kroeg. Niet verspreid over het hele land ofzo en dat je als enigste daar zit te surfen op een laptop.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zat laatst in de Drie Gezusters in Groningen, en daar had ik dus wel via zo'n T-Mobile-account kunnen inloggen. En call me nerd, maar als ik daar met een paar pullen bier aan een tafeltje hang vind ik het leuk om een beetje rond te surfen enzo.En leuke bijkomstigheid is dat ik daar met mijn knalwitte MacBook zit.
Dat zou vet zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:51 schreef oor het volgende:
we moeten zorgen dat apple onze meeting sponsort
Dus je hebt nooit je beeldscherm open gemaakt om je WiFi te zien? Of je filter voor je lens van je iSight gehaald? Wat je hier ooit tig topics geleden beweerde/quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik schroef mijn Macbook niet open. Het enige wat er ooit aan geschroefd is, is mijn accu-klepje-ding.
Er werd gister op dit forum gezegd dat jij een viespeuk bent om foto's van jonge meisjes vraagt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:00 schreef Xilantof het volgende:
Den Haag klinkt goed
(ik woon inderdaad in Den Haag)
Wat een held!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Er werd gister op dit forum gezegd dat jij een viespeuk bent om foto's van jonge meisjes vraagt.
Dan wil ik voor aan zitten in de auto naast iSpy!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:47 schreef oor het volgende:
hummer rijden van ispy...
ispy kan me wel naar huis brengen (rotterdam => vlaardingen)
En dan moet het wel gefilmd worden natuurlijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Ook goed, ook een stuk dichterbij.
Kan ik ook de slootgracht in fietsen na afloop.
Zie dit artikelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik de eerste twee weken ook niet, daarna begint het gesodemieter. Maar goed, het boekje is al 3 weken weg en die zien we nooit meer terug, of zo.
Ik heb het OS verneukt? Dan mag jij mij even vertellen wat ik fout gedaan heb, ik heb niks met de kernel gedaan noch gekke programma´s geinstalleerd zoals de frontrow activator.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:16 schreef super-muffin het volgende:
agossie, omdat jij je OS verneukt is het kut.
Belt UPS op om een afspraak te maken, stopt de oude accu in de doos.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:15 schreef Tomasso het volgende:
Mooi Geqxon, zijn we van je af![]()
Wat zijn de procedures als je een nieuwe batterij hebt?
Ik weet toch niet wat jij allemaal gedaan hebt, maar het is niet normaal dat OS X zo verneukt doet, dus het kan aan niets anders liggen dan aan jou.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb het OS verneukt? Dan mag jij mij even vertellen wat ik fout gedaan heb, ik heb niks met de kernel gedaan noch gekke programma?s geinstalleerd zoals de frontrow activator.
O tuurlijk. Ja nee, heel logisch.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat jij allemaal gedaan hebt, maar het is niet normaal dat OS X zo verneukt doet, dus het kan aan niets anders liggen dan aan jou.
Fok is anti-OS X!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tijdens de "val" van mijn OS X was ik overigens aan het fokken.
De opladen procedure, maar deze is ook wel makkelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Belt UPS op om een afspraak te maken, stopt de oude accu in de doos.
Haalt de sticker er af (ook aan de zijkant) plakt de nieuwe er op. Plak de doos nog NIET dicht.
En dan aan die meneer geven die langs komt.
Of bedoel je met opladen enzo?
@ fotoboekquote:
Ja, mooi hequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Wat nog het mooiste is, is dat tonks gebanned is, maar nog wel de slowchat mee leest.
[..]
@ fotoboek
Nu ook op de Apple frontpage: http://www.apple.com/quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:39 schreef ChOas het volgende:
Als het goed is wordt er vandaag een rode nano gepresenteerd...
[afbeelding]
http://www.macrumors.com/pages/2006/10/20061012131734.shtml
Perm.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:25 schreef super-muffin het volgende:
Hoelang is Tonks gebanned eigenlijk?
Joh..? Wrom?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:25 schreef super-muffin het volgende:
Hoelang is Tonks gebanned eigenlijk?
quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:44 schreef Furious het volgende:
Dag Geqxon.![]()
Wel jammer dat we je nu niet meer in de gracht kunnen tieften op de meet.
you called?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Of misschien kan er een DB9 geregeld worden..?
Uit zonder Apple met veul bier. Dat is mijn idee althans.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
you called?
[afbeelding]
Nee maar jongens ik weet het niet hoor zo'n Apple meet![]()
Het is of ergens uit zonder Apples, of ergens gaan zitten nerden met z'n allen bij elkaar
Opnieuw: Ik heb mijn Macbook nooit uit elkaar geschroefd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:58 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Naja Gex, Apple heeft zelf aangegeven dat Bootcamp een Beta is dus tja, het moest een keer gebeuren. Voorderest heb je zo'n beetje heel dat geval uit elkaar geschroeft als een idiote Japanner dus echt opvallend vind ik het niet dat jij dit probleem hebt...
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:16 schreef nietzman het volgende:
Wat een prachtige dag is dit toch.
beta.fokzine gebruikenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:59 schreef nietzman het volgende:
Mjah, ik heb alleen ruzie met beta.fok én beta.fokzine. En een editicoon zou al aanwezig moeten zijn..
Ben jij crew ofzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:00 schreef GI het volgende:
[..]
beta.fokzine gebruikenen dan op het betapms inloggen.
Het edit icoon is er ook wel. Maar ik wil een "submit" knop faken met een imageHeeft met dynamische dingen en IE die over zijn nek gaat te maken.
BetaPMS werkt niet, geeft me een zut aan errors en notices.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:00 schreef GI het volgende:
en dan op het betapms inloggen.
't Mijne ook, maar als die DB9 ergens in het programma kan worden toegevoegd dan graag.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:14 schreef Furious het volgende:
[..]
Uit zonder Apple met veul bier. Dat is mijn idee althans.
Je post publiekelijk in een Apple SC thread, bespreekt allerlei zaken (wederom in het openbaar) en dan mag hij zich er niet mee bemoeien?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je post publiekelijk in een Apple SC thread, bespreekt allerlei zaken (wederom in het openbaar) en dan mag hij zich er niet mee bemoeien?
129 euro?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:50 schreef magnifor het volgende:
Iemand enig idee hoeveel Leopard gaat kosten?
Iedereen beweert hetzelfde en hij begint het nu te ontkennen? Zou hij bang worden?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:58 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Naja Gex, Apple heeft zelf aangegeven dat Bootcamp een Beta is dus tja, het moest een keer gebeuren. Voorderest heb je zo'n beetje heel dat geval uit elkaar geschroeft als een idiote Japanner dus echt opvallend vind ik het niet dat jij dit probleem hebt...
Nice. Thanks.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:21 schreef Geqxon het volgende:
Myriad pro?
Aperture.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:19 schreef lj_lightning het volgende:
Welk lettertype gebruikt Apple vaak op hun site? zoals bijv bij dit plaatje?
[afbeelding]
Kan er niet echt blij van worden , iPhoto werkt voor mij hetzelfde of zelfs beter.quote:
Myriad Apple zelfs, maar de Pro lijkt er meer op de de standaards Myriad.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:21 schreef Geqxon het volgende:
Myriad pro?
Ik vraag me toch echt af hoe hij anders dat glaasje voor zijn cam heeft weggehaald. En zo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Iedereen beweert hetzelfde en hij begint het nu te ontkennen? Zou hij bang worden?
Kloptquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:06 schreef Furious het volgende:
De Nintendo Wii moet wel goed worden zie ik nu, er zit een PowerPC Broadway processor in.
Extra ram gaat niet meerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:12 schreef Rock-shocker het volgende:
Veel zwaarder zal het niet worden, en anders doet wat extra RAM wonderen.
HW's antieke ibookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat voor antieke iBook heb je dan? Maar ik denk dat het wel zal lukken hoor.
Doe mij je oma maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:01 schreef JoMo0 het volgende:
Zoekt iemand nog een iPod'je
[TK] Apple iPod Nano 2G - 4GB Blauw
Heb hem gehad van Oma , maar heb er natuurlijk al 1 .![]()
Ga eens weg kansloze ik-zou-graag-een-Apple-willen-hebben-maar-heb-ik-niet-meer.quote:
Gave Oma heb jijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:01 schreef JoMo0 het volgende:
Zoekt iemand nog een iPod'je
[TK] Apple iPod Nano 2G - 4GB Blauw
Heb hem gehad van Oma , maar heb er natuurlijk al 1 .![]()
Pas op, straks crashed je OS X nogquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:44 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zo, net maar eens Bootcamp geinstalleerd. Ziet er lekker uit, maar meteen toen ik had uitgevonden hoe ik de helderheid op iets minder enorm helder moest zetten, liep 'ie vrij vastig vast.
Dan blijf ik nog wachten...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:16 schreef Hugster het volgende:
geduld
Ja. Je hebt het erover dat je je iCal en Adresboek naar een CD of DVD kan backuppen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:01 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee waar ik het over heb?
Ik weet ondertussen dat iedereen hier een hekel aan Geqx heeft enzo, maar waar slaat een reactie als deze op? De vraag van Geqx is serieus en kan je ook serieus beantwoorden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja. Je hebt het erover dat je je iCal en Adresboek naar een CD of DVD kan backuppen.
Hier staan wat dingen, weet niet of je er wat aan hebt: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301239quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:01 schreef Geqxon het volgende:
Ooit eens in een filmpje heb ik gezien dat je iCal en Adresboek.app e.d. naar een CD of DVD kon backuppen. Als ik mij niet vergis was dit zelfs out-of-the-box, zonder een losse applicaties. Iemand enig idee waar ik het over heb?
Bedankt, dan weet ik hoe ik backups kan draaien. iCal, Adresboek.app en Mail.app waren voor hier eigenlijk het belangrijkste, en zo te zien is het zo simpel dat ik het makkelijk uit kan leggen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:23 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hier staan wat dingen, weet niet of je er wat aan hebt: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301239
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |