Wel iets ergens hips. Want Mac users zijn nu eenmaal hip.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hop...nog 11 en dan meeten!
We moeten Dudok in Den Haag crashen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:10 schreef Furious het volgende:
[..]
Wel iets ergens hips. Want Mac users zijn nu eenmaal hip.
Is de Paradiso nog hip? Of onderhand uitgewoond?
Rotterdam is hip.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:10 schreef Furious het volgende:
[..]
Wel iets ergens hips. Want Mac users zijn nu eenmaal hip.
Is de Paradiso nog hip? Of onderhand uitgewoond?
Ook goed, ook een stuk dichterbij.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
We moeten Dudok in Den Haag crashen.
dat sowiesoquote:
Daar kan ik heen kruipenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
We moeten Dudok in Den Haag crashen.
Huppelthepub is niet hip, maar wel heel gezellig!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:17 schreef Furious het volgende:
Den Haag it is, ChOas woont er, Xilantof volgens mij ook. Ik ook.
De rest moet maar komen fietsen.(Al weet ik niets hips in Den Haag.
!)
Zelfs ik ken hippe plaatsen in Den Haag, en ik ben er 3 x uitgeweest ofzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:17 schreef Furious het volgende:
Den Haag it is, ChOas woont er, Xilantof volgens mij ook. Ik ook.
De rest moet maar komen fietsen.(Al weet ik niets hips in Den Haag.
!)
Oh gezelligs genoeg. Maar aan de andere kant, we gaan toch zonder Mac, dus we kunnen het net zo goed gezellig maken, dan hip.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:20 schreef ChOas het volgende:
[..]
Huppelthepub is niet hip, maar wel heel gezellig!
Da's maar anderhalve keynote!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:21 schreef skiczukie het volgende:
Jah, maar goed, het duurt nog 11 topics.
Openbaar vervoer is geen pret, ook al doe je het voor je lol.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
We kunnen ook nachttreinen zeg maar. Beginnen in Rotterdam en eindigen in Utrecht.
Jah, en dan? Gezellig over Apples lullen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
We kunnen ook nachttreinen zeg maar. Beginnen in Rotterdam en eindigen in Utrecht.
Ja toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, en dan? Gezellig over Apples lullen?
Gezellig.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:30 schreef skiczukie het volgende:
We kunnen ook met zijn allen een abonnement nemen op een T-Mobile draadloosnetwerk en dan op verschillende plaatsen in een kroeg gaan zitten en dan lekker gaan Adiumen met elkaar.
Kan je net zo goed thuis blijven.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:30 schreef skiczukie het volgende:
We kunnen ook met zijn allen een abonnement nemen op een T-Mobile draadloosnetwerk en dan op verschillende plaatsen in een kroeg gaan zitten en dan lekker gaan Adiumen met elkaar.
Hoezo? Zo'n meet is toch gezellig?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:34 schreef magnifor het volgende:
[..]
Kan je net zo goed thuis blijven.
Ga jij maar lekker met je macbook naar een kroeg en daar chatten. Ik blijf wel thuis met een grote krat bier. Net zo gezellig als in een kroeg.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoezo? Zo'n meet is toch gezellig?
Ik zat laatst in de Drie Gezusters in Groningen, en daar had ik dus wel via zo'n T-Mobile-account kunnen inloggen. En call me nerd, maar als ik daar met een paar pullen bier aan een tafeltje hang vind ik het leuk om een beetje rond te surfen enzo.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:39 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met je macbook naar een kroeg en daar chatten. Ik blijf wel thuis met een grote krat bier. Net zo gezellig als in een kroeg.
De kroeg vind ik best, maar dan met zijn allen in de zelfde kroeg. Niet verspreid over het hele land ofzo en dat je als enigste daar zit te surfen op een laptop.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zat laatst in de Drie Gezusters in Groningen, en daar had ik dus wel via zo'n T-Mobile-account kunnen inloggen. En call me nerd, maar als ik daar met een paar pullen bier aan een tafeltje hang vind ik het leuk om een beetje rond te surfen enzo.En leuke bijkomstigheid is dat ik daar met mijn knalwitte MacBook zit.
Dat zou vet zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:51 schreef oor het volgende:
we moeten zorgen dat apple onze meeting sponsort
Dus je hebt nooit je beeldscherm open gemaakt om je WiFi te zien? Of je filter voor je lens van je iSight gehaald? Wat je hier ooit tig topics geleden beweerde/quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik schroef mijn Macbook niet open. Het enige wat er ooit aan geschroefd is, is mijn accu-klepje-ding.
Er werd gister op dit forum gezegd dat jij een viespeuk bent om foto's van jonge meisjes vraagt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:00 schreef Xilantof het volgende:
Den Haag klinkt goed
(ik woon inderdaad in Den Haag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |