Wat een held!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Er werd gister op dit forum gezegd dat jij een viespeuk bent om foto's van jonge meisjes vraagt.
Dan wil ik voor aan zitten in de auto naast iSpy!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:47 schreef oor het volgende:
hummer rijden van ispy...
ispy kan me wel naar huis brengen (rotterdam => vlaardingen)
En dan moet het wel gefilmd worden natuurlijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Ook goed, ook een stuk dichterbij.
Kan ik ook de slootgracht in fietsen na afloop.
Zie dit artikelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik de eerste twee weken ook niet, daarna begint het gesodemieter. Maar goed, het boekje is al 3 weken weg en die zien we nooit meer terug, of zo.
Ik heb het OS verneukt? Dan mag jij mij even vertellen wat ik fout gedaan heb, ik heb niks met de kernel gedaan noch gekke programma´s geinstalleerd zoals de frontrow activator.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:16 schreef super-muffin het volgende:
agossie, omdat jij je OS verneukt is het kut.
Belt UPS op om een afspraak te maken, stopt de oude accu in de doos.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:15 schreef Tomasso het volgende:
Mooi Geqxon, zijn we van je af![]()
Wat zijn de procedures als je een nieuwe batterij hebt?
Ik weet toch niet wat jij allemaal gedaan hebt, maar het is niet normaal dat OS X zo verneukt doet, dus het kan aan niets anders liggen dan aan jou.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb het OS verneukt? Dan mag jij mij even vertellen wat ik fout gedaan heb, ik heb niks met de kernel gedaan noch gekke programma?s geinstalleerd zoals de frontrow activator.
O tuurlijk. Ja nee, heel logisch.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat jij allemaal gedaan hebt, maar het is niet normaal dat OS X zo verneukt doet, dus het kan aan niets anders liggen dan aan jou.
Fok is anti-OS X!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tijdens de "val" van mijn OS X was ik overigens aan het fokken.
De opladen procedure, maar deze is ook wel makkelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Belt UPS op om een afspraak te maken, stopt de oude accu in de doos.
Haalt de sticker er af (ook aan de zijkant) plakt de nieuwe er op. Plak de doos nog NIET dicht.
En dan aan die meneer geven die langs komt.
Of bedoel je met opladen enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |