Het meest intieme is wel als jij zijn lensjes uit doetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil dat wel, neuken en lenzen uitdoen tegelijkertijd?
Dat durf ik niet, man. Straks krauw ik in zijn oog.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het meest intieme is wel als jij zijn lensjes uit doet.
Daarom juist zo intiemquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat durf ik niet, man. Straks krauw ik in zijn oog.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:07 schreef Echo99 het volgende:
Er zit een spelfout in de OP
Je vergeet Fok!ken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil dat wel, neuken en lenzen uitdoen tegelijkertijd?
Was je dat ooit dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:08 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
waar is mijn ereplaats? Ben ik niet goed genoeg meer ofzo?
Met een post-it.quote:
Tsja, zo snel gaan die dingen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:08 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
waar is mijn ereplaats? Ben ik niet goed genoeg meer ofzo?
PM werkt niet zo goedquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:17 schreef Sebasser het volgende:
Toffe, stuur maar ff via PM, dan regel ik het morgen, nu ga ik slapen.
Ik snap er ook geen kont van. Wat is dat voor boek?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:20 schreef Chowi het volgende:
Rachel, die intussen alweer op de grond is neergeplant - tot haar grote vreugde want uit de moederschoot stijgen niets dan vreemde dampen op en boven op de knopjes van een jarretel houdt geen gevoelige kinderdij het erg lang uit - doet al bij voorbaat haar mond open. Mooi zo, dan kan het liedje naar binnen vliegen als een gebraden vogeltje. Zonder dat zij in de gaten heeft dat dat vogeltje als twee druppels water lijkt op de onverteerbare ortolaan die Duc D'Omelette door Poe kreeg voorgezet. ('Op dat moment gaat de deur zachtjes open en hoort hij zachte muziek. En zie! Het fijnste vogeltje staat voor de charmante man! Maar welk een onuitsprekelijke ontzetting overschaduwt nu het gezicht van de Duc? "Horreur! Chien! Baptiste! L'oiseau! cet oiseau modeste que tu as déshabillé de ses plumes, et que tu as servi sans papier!" Het is overbodig om meer te zeggen. De Duc blies onder een hevige stuiptrekking zijn laatste adem uit.')
Dit boek. Slaat echt. Nérgens. Op!
Geen idee, ik ben er net in begonnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen kont van. Wat is dat voor boek?
Wat heb ik nou weer misdaan?quote:
Heeft het geen titel?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er net in begonnen.
Hoe heet het?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er net in begonnen.
Leeg huis in combi met de TT,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zijn net op kraamvisite gegaan, dus heerlijk het huis voor mij alleen, voor een paar uur.
Ware het niet dat ik hier alleen benquote:
Stroek woont het dichtst bij,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik hier alleen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |