Het meest intieme is wel als jij zijn lensjes uit doetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil dat wel, neuken en lenzen uitdoen tegelijkertijd?
Dat durf ik niet, man. Straks krauw ik in zijn oog.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het meest intieme is wel als jij zijn lensjes uit doet.
Daarom juist zo intiemquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat durf ik niet, man. Straks krauw ik in zijn oog.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:07 schreef Echo99 het volgende:
Er zit een spelfout in de OP
Je vergeet Fok!ken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil dat wel, neuken en lenzen uitdoen tegelijkertijd?
Was je dat ooit dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:08 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
waar is mijn ereplaats? Ben ik niet goed genoeg meer ofzo?
Met een post-it.quote:
Tsja, zo snel gaan die dingen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:08 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
waar is mijn ereplaats? Ben ik niet goed genoeg meer ofzo?
PM werkt niet zo goedquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:17 schreef Sebasser het volgende:
Toffe, stuur maar ff via PM, dan regel ik het morgen, nu ga ik slapen.
Ik snap er ook geen kont van. Wat is dat voor boek?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:20 schreef Chowi het volgende:
Rachel, die intussen alweer op de grond is neergeplant - tot haar grote vreugde want uit de moederschoot stijgen niets dan vreemde dampen op en boven op de knopjes van een jarretel houdt geen gevoelige kinderdij het erg lang uit - doet al bij voorbaat haar mond open. Mooi zo, dan kan het liedje naar binnen vliegen als een gebraden vogeltje. Zonder dat zij in de gaten heeft dat dat vogeltje als twee druppels water lijkt op de onverteerbare ortolaan die Duc D'Omelette door Poe kreeg voorgezet. ('Op dat moment gaat de deur zachtjes open en hoort hij zachte muziek. En zie! Het fijnste vogeltje staat voor de charmante man! Maar welk een onuitsprekelijke ontzetting overschaduwt nu het gezicht van de Duc? "Horreur! Chien! Baptiste! L'oiseau! cet oiseau modeste que tu as déshabillé de ses plumes, et que tu as servi sans papier!" Het is overbodig om meer te zeggen. De Duc blies onder een hevige stuiptrekking zijn laatste adem uit.')
Dit boek. Slaat echt. Nérgens. Op!
Geen idee, ik ben er net in begonnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen kont van. Wat is dat voor boek?
Wat heb ik nou weer misdaan?quote:
Heeft het geen titel?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er net in begonnen.
Hoe heet het?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er net in begonnen.
Leeg huis in combi met de TT,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zijn net op kraamvisite gegaan, dus heerlijk het huis voor mij alleen, voor een paar uur.
Ware het niet dat ik hier alleen benquote:
Stroek woont het dichtst bij,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik hier alleen ben.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Stroek woont het dichtst bij,.
Ja als ik naar Eindhoven kom duurt het ff wat langer, maar dan heb je ook wat,quote:
tegen de tijd dat jij hier aankomt dan zijn mijn ouders weer terugquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:44 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja als ik naar Eindhoven kom duurt het ff wat langer, maar dan heb je ook wat,.
Is dat erg dan, je hebt toch een eigen kamer,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
tegen de tijd dat jij hier aankomt dan zijn mijn ouders weer terug.
Mijn bed ligt niet fijn, dus de keukentafel hebben we zeker nodig, en die staat niet in mijn kamer.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is dat erg dan, je hebt toch een eigen kamer,.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn bed ligt niet fijn, dus de keukentafel hebben we zeker nodig, en die staat niet in mijn kamer.
Datmerken ze gegarandeerd op, bovendien niet geluidsstilquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Datmerken ze gegarandeerd op, bovendien niet geluidsstil.
Was jij degene die door het vensterraam stond te glurenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had dat even een paar uur eerder geroepen
toen was ik helemaal dichtbij![]()
![]()
![]()
Onderhet genot van een kopje koffie, gaarne.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoi Erik, neuken?
Ow, wacht, gangbang?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoi Erik, neuken?
Ok.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onderhet genot van een kopje koffie, gaarne.
alsof die niet terug zijn als ik pas over 50 minuten weer in de Lichtstad staquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
tegen de tijd dat jij hier aankomt dan zijn mijn ouders weer terug.
gewoon alle twee keihard in een kussen bijtenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Datmerken ze gegarandeerd op, bovendien niet geluidsstil.
Nee want dan had ik wel aangebeldquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was jij degene die door het vensterraam stond te gluren?
Dan klotst er toch alles uitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onderhet genot van een kopje koffie, gaarne.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was jij degene die door het vensterraam stond te gluren?
Foodsex,quote:
maar dat zit dan weer niet in een kopjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Foodsex,, al heb ik liever ijs of chocolade,
.
ileh een lurkerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:34 schreef LXIV het volgende:
He Erik, viespeuk. Kom eens uit dat lesbeau topic naar TTK-toe!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nét gereageerd, dus denk maar niet dat jíj me daar naartoe hebt gehaald!
Ik heb nog geen 3 (drie) posts hier gelezen. Enkel ge-post.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Een stalker.
Zwaffel is geen lesbeauquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 3 (drie) posts hier gelezen. Enkel ge-post.
En nu zit ik met Lesbeau's in mijn active topic list!![]()
ik ben hetro jahquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 3 (drie) posts hier gelezen. Enkel ge-post.
En nu zit ik met Lesbeau's in mijn active topic list!![]()
slecht. We hebben een stalker in het topic. Weet jij wie het is?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je bent wel rap van oordeel.
LXIV is de naam. Hoe maakt u het?
Inderdaad. Alhoewel ook mening [ONZ] topic op mijn naam staat.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom op, Zwaf, niet zó vijandig. Hij komt uit de beschaafde wereld TTK.
ONZ is niet per definitie slecht.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Inderdaad. Alhoewel ook mening [ONZ] topic op mijn naam staat.![]()
(Alleen kwaliteitstopics uiteraard)
ik hou wel van meer dingenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:40 schreef LXIV het volgende:
Ach wat lief, je houdt van hondjes!
ONZ is juist goed. Meestal een stuk creatiever dan TTK.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ONZ is niet per definitie slecht.
Poesjes.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik hou wel van meer dingen
Maar idd. Hondjes
Je kan het altijd proberen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:43 schreef LXIV het volgende:
(Psssst Erik. Zo'n lesbeau-topic, is dat wel de juiste plaats voor het soort vrouw-onvriendelijke opmerkingen waarmee ik Lienekien op de kast pleeg te jagen?)
Ik wist het,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik hou wel van meer dingen
Maar idd. op zijn Hondjes
Da's LXIV, zijn slowchattopic is TTK, hij is een legermeneertje, heeft een kind en probeert Lienekien te stangen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:44 schreef Sitethief het volgende:
Erik, does beleefd en stel me aan deze stalker voor,.
Okay, das wel genoeg denk ik,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's LXIV, zijn slowchattopic is TTK, hij is een legermeneertje, heeft een kind en probeert Lienekien te stangen.
Leuk! Ik persoonlijk niet, maar ben er toch dol op. Wat voor een kleur poes heb je?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:44 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
poesjes. Hmmm ik heb wel een poes
Ces't tout?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's LXIV, zijn slowchattopic is TTK, hij is een legermeneertje, heeft een kind en probeert Lienekien te stangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |