Het meest intieme is wel als jij zijn lensjes uit doetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil dat wel, neuken en lenzen uitdoen tegelijkertijd?
Dat durf ik niet, man. Straks krauw ik in zijn oog.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het meest intieme is wel als jij zijn lensjes uit doet.
Daarom juist zo intiemquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat durf ik niet, man. Straks krauw ik in zijn oog.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:07 schreef Echo99 het volgende:
Er zit een spelfout in de OP
Je vergeet Fok!ken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil dat wel, neuken en lenzen uitdoen tegelijkertijd?
Was je dat ooit dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:08 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
waar is mijn ereplaats? Ben ik niet goed genoeg meer ofzo?
Met een post-it.quote:
Tsja, zo snel gaan die dingen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:08 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
waar is mijn ereplaats? Ben ik niet goed genoeg meer ofzo?
PM werkt niet zo goedquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:17 schreef Sebasser het volgende:
Toffe, stuur maar ff via PM, dan regel ik het morgen, nu ga ik slapen.
Ik snap er ook geen kont van. Wat is dat voor boek?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:20 schreef Chowi het volgende:
Rachel, die intussen alweer op de grond is neergeplant - tot haar grote vreugde want uit de moederschoot stijgen niets dan vreemde dampen op en boven op de knopjes van een jarretel houdt geen gevoelige kinderdij het erg lang uit - doet al bij voorbaat haar mond open. Mooi zo, dan kan het liedje naar binnen vliegen als een gebraden vogeltje. Zonder dat zij in de gaten heeft dat dat vogeltje als twee druppels water lijkt op de onverteerbare ortolaan die Duc D'Omelette door Poe kreeg voorgezet. ('Op dat moment gaat de deur zachtjes open en hoort hij zachte muziek. En zie! Het fijnste vogeltje staat voor de charmante man! Maar welk een onuitsprekelijke ontzetting overschaduwt nu het gezicht van de Duc? "Horreur! Chien! Baptiste! L'oiseau! cet oiseau modeste que tu as déshabillé de ses plumes, et que tu as servi sans papier!" Het is overbodig om meer te zeggen. De Duc blies onder een hevige stuiptrekking zijn laatste adem uit.')
Dit boek. Slaat echt. Nérgens. Op!
Geen idee, ik ben er net in begonnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen kont van. Wat is dat voor boek?
Wat heb ik nou weer misdaan?quote:
Heeft het geen titel?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er net in begonnen.
Hoe heet het?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er net in begonnen.
Leeg huis in combi met de TT,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zijn net op kraamvisite gegaan, dus heerlijk het huis voor mij alleen, voor een paar uur.
Ware het niet dat ik hier alleen benquote:
Stroek woont het dichtst bij,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik hier alleen ben.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Stroek woont het dichtst bij,.
Ja als ik naar Eindhoven kom duurt het ff wat langer, maar dan heb je ook wat,quote:
tegen de tijd dat jij hier aankomt dan zijn mijn ouders weer terugquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:44 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja als ik naar Eindhoven kom duurt het ff wat langer, maar dan heb je ook wat,.
Is dat erg dan, je hebt toch een eigen kamer,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
tegen de tijd dat jij hier aankomt dan zijn mijn ouders weer terug.
Mijn bed ligt niet fijn, dus de keukentafel hebben we zeker nodig, en die staat niet in mijn kamer.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is dat erg dan, je hebt toch een eigen kamer,.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn bed ligt niet fijn, dus de keukentafel hebben we zeker nodig, en die staat niet in mijn kamer.
Datmerken ze gegarandeerd op, bovendien niet geluidsstilquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Datmerken ze gegarandeerd op, bovendien niet geluidsstil.
Was jij degene die door het vensterraam stond te glurenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had dat even een paar uur eerder geroepen
toen was ik helemaal dichtbij![]()
![]()
![]()
Onderhet genot van een kopje koffie, gaarne.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoi Erik, neuken?
Ow, wacht, gangbang?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoi Erik, neuken?
Ok.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onderhet genot van een kopje koffie, gaarne.
alsof die niet terug zijn als ik pas over 50 minuten weer in de Lichtstad staquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
tegen de tijd dat jij hier aankomt dan zijn mijn ouders weer terug.
gewoon alle twee keihard in een kussen bijtenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Datmerken ze gegarandeerd op, bovendien niet geluidsstil.
Nee want dan had ik wel aangebeldquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was jij degene die door het vensterraam stond te gluren?
Dan klotst er toch alles uitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onderhet genot van een kopje koffie, gaarne.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was jij degene die door het vensterraam stond te gluren?
Foodsex,quote:
maar dat zit dan weer niet in een kopjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Foodsex,, al heb ik liever ijs of chocolade,
.
ileh een lurkerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:34 schreef LXIV het volgende:
He Erik, viespeuk. Kom eens uit dat lesbeau topic naar TTK-toe!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nét gereageerd, dus denk maar niet dat jķj me daar naartoe hebt gehaald!
Ik heb nog geen 3 (drie) posts hier gelezen. Enkel ge-post.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Een stalker.
Zwaffel is geen lesbeauquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 3 (drie) posts hier gelezen. Enkel ge-post.
En nu zit ik met Lesbeau's in mijn active topic list!![]()
ik ben hetro jahquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 3 (drie) posts hier gelezen. Enkel ge-post.
En nu zit ik met Lesbeau's in mijn active topic list!![]()
slecht. We hebben een stalker in het topic. Weet jij wie het is?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je bent wel rap van oordeel.
LXIV is de naam. Hoe maakt u het?
Inderdaad. Alhoewel ook mening [ONZ] topic op mijn naam staat.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom op, Zwaf, niet zó vijandig. Hij komt uit de beschaafde wereld TTK.
ONZ is niet per definitie slecht.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Inderdaad. Alhoewel ook mening [ONZ] topic op mijn naam staat.![]()
(Alleen kwaliteitstopics uiteraard)
ik hou wel van meer dingenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:40 schreef LXIV het volgende:
Ach wat lief, je houdt van hondjes!
ONZ is juist goed. Meestal een stuk creatiever dan TTK.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ONZ is niet per definitie slecht.
Poesjes.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik hou wel van meer dingen
Maar idd. Hondjes
Je kan het altijd proberen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:43 schreef LXIV het volgende:
(Psssst Erik. Zo'n lesbeau-topic, is dat wel de juiste plaats voor het soort vrouw-onvriendelijke opmerkingen waarmee ik Lienekien op de kast pleeg te jagen?)
Ik wist het,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik hou wel van meer dingen
Maar idd. op zijn Hondjes
Da's LXIV, zijn slowchattopic is TTK, hij is een legermeneertje, heeft een kind en probeert Lienekien te stangen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:44 schreef Sitethief het volgende:
Erik, does beleefd en stel me aan deze stalker voor,.
Okay, das wel genoeg denk ik,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's LXIV, zijn slowchattopic is TTK, hij is een legermeneertje, heeft een kind en probeert Lienekien te stangen.
Leuk! Ik persoonlijk niet, maar ben er toch dol op. Wat voor een kleur poes heb je?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:44 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
poesjes. Hmmm ik heb wel een poes
Ces't tout?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's LXIV, zijn slowchattopic is TTK, hij is een legermeneertje, heeft een kind en probeert Lienekien te stangen.
Nou, je hebt zelf toch ook vingertjes gekregen om een stukje te typen, niet dan?quote:
Natuurlijk. Dat doe ik volop. Maar jij werd toch gevraagd mij voor te stellen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, je hebt zelf toch ook vingertjes gekregen om een stukje te typen, niet dan?
Mijn poes is nogal kaal. Hij/Zij heeft niet echt een kleur dusquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Leuk! Ik persoonlijk niet, maar ben er toch dol op. Wat voor een kleur poes heb je?
Ik ben Zwaffel. Maar eigenlijk ben ik gewoon Qwea onder een kloonquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat doe ik volop. Maar jij werd toch gevraagd mij voor te stellen?
Alhoewel ik je natuurlijk nog steeds mijn beschrijving schuldig ben, zoals ik die voor Lienekien en wyccie gemaakt heb.
Maar genoeg over mij. Dat is niet netjes.
Wie treffen we allemaal in [Lesbeau] aan, en waarom? En zijn deze mensen artistiek of enkel geil? (excuse le mot)
Ze is toch niet ziek?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Mijn poes is nogal kaal. Hij/Zij heeft niet echt een kleur dus
Ik wil je wel een paar linkjes schuiven op msn over mijn amateur artistiek zijn,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat doe ik volop. Maar jij werd toch gevraagd mij voor te stellen?
Alhoewel ik je natuurlijk nog steeds mijn beschrijving schuldig ben, zoals ik die voor Lienekien en wyccie gemaakt heb.
Maar genoeg over mij. Dat is niet netjes.
Wie treffen we allemaal in [Lesbeau] aan, en waarom? En zijn deze mensen artistiek of enkel geil? (excuse le mot)
Die van jouw mag niet kotsen,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:51 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Nee hoor ze is enkel wat nat geweest. Maar verder kerngezond
Ja die zijn pas artistiek,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben wel artistiek, LX, heb je mijn foto's van vandaag al gezien?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:51 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Nee hoor ze is enkel wat nat geweest. Maar verder kerngezond
Dat weet ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben wel artistiek, LX, heb je mijn foto's van vandaag al gezien?
In mijn sig, in een topic in FOT.quote:
Ik kom idd nooit in jouw "hokje"quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
Het hart ligt hier wel op de tong! Wat een verschil met de slowchat van TTK, inderdaad. Daar haken de dames meteen af, zelfs wanneer het allemaal cryptisch blijft.
Maar genoeg over huisdieren. Ik blijf het opmerkelijk vinden dat je op FOK! altijd nog onbekende maar interessante users tegen het lijf kunt lopen. Ondanks dat je denkt dat je alles gezien hebt.
Iedereen bljift maar in zijn eigen hokje hangen. Dat zal het zijn waarschijnlijk...
Zien er goed uit. Je lijkt weer heel anders dan in je fotoboek.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In mijn sig, in een topic in FOT.
En daar gaat het tenslotte om. Meer dan onze tijd verbeiden is het niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:56 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik kom idd nooit in jouw "hokje"
Ik kwam ook nooit in lesboMaar toen wist ik nog niet dat het zo gezellig was
Zo ben ik, elke dag een ander gezicht. Als ik ze eraf kon halen, begon ik een maskerbedrijf.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zien er goed uit. Je lijkt weer heel anders dan in je fotoboek.
IT'er is een groot woord. Ik de opleiding af te maken en ik heb er redelijk kennis van joahquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
En daar gaat het tenslotte om. Meer dan onze tijd verbeiden is het niet.
Stiekem glurend in je fotoboeken en AT zie ik dat je IT-er bent?
Ik ben het ondertussen weer ontgroeid. Kom je net als Erik ook uit Eindhoven?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
IT'er is een groot woord. Ik de opleiding af te maken en ik heb er redelijk kennis van joah
Geen Den Haag.......Den Helder! ....tsk Erik toch.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwaffel komt niet uit Eindhoven, nee. Zwaffel komt uit. Eh. Wat was het ookalweer? Nou ze is soms in Den Haag.
Toch twee compleet verschillende werelden. Ik kan me voorstellen dat Erik van de leg raakt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef Zwaffel het volgende:
Den helder! En ik kom uit omgeving Emmen
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:24 schreef maedel het volgende:
Hallo
Poe hee, ik was de hele dag weg...
MikeyMo.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:24 schreef LXIV het volgende:
MM?
poe heequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:24 schreef maedel het volgende:
Hallo
Poe hee, ik was de hele dag weg...
Ik mis foto'squote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:25 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
MikeyMo.
http://fotoboek.fok.nl/MikeyMo
Eén van de weinige echte lesbeau's hier, heel erg artistiekquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:48 schreef LXIV het volgende:
En vandaar Den Helder dus!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:25 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
MikeyMo.
http://fotoboek.fok.nl/MikeyMo
Trustenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:30 schreef maedel het volgende:
Zo, dit was een kort optreden!
Ik ga dutten![]()
Weinig iddquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:32 schreef LXIV het volgende:
Wordt er nu zo weinig gepost hier op FOK! vanavond? Ik kan alle topics die me enigzins interesseren gemakkelijk volgen.
Of is er iets op de te-le-vi-sie?
eng he? Levens zijn engquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
NanKing is de laatste tijd ook maar vaak afwezig. Heeft ze ondertussen een leven gevonden ofzo?
oeh oeh oeh try me try mequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:35 schreef LXIV het volgende:
Ja. dat weet ik. Alleen laat jij zo veel van jezelf los, dat het eigenlijk een koud kunstje is. Ofwel, enkel een verzameling van alles wat je in TTK etc gepost hebt. Dat is geen sport.
Van Lienekien, die nagenoeg nooit iets over haar prive-leven verteld, was het wel een kunst.
Je hebt als het ware het beeld wat ik van je heb al zelf ingevuld. Dus staat er niets meer open voor de verbeelding. Begrijp je?
Ja, maar jou ken ik helemaal niet. Ik ben geen helderziende ofzo.quote:
Blijf je hier een half jaar hangen dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar jou ken ik helemaal niet. Ik ben geen helderziende ofzo.
Wanneer ik een half jaar samen met jouw in de slowchat gezeten heb, terwijl je nooit iets over je persoonlijk zegt, dan kan ik dat doen.
ff wachten....
Ik snap het.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:35 schreef LXIV het volgende:
Ja. dat weet ik. Alleen laat jij zo veel van jezelf los, dat het eigenlijk een koud kunstje is. Ofwel, enkel een verzameling van alles wat je in TTK etc gepost hebt. Dat is geen sport.
Van Lienekien, die nagenoeg nooit iets over haar prive-leven verteld, was het wel een kunst.
Je hebt als het ware het beeld wat ik van je heb al zelf ingevuld. Dus staat er niets meer open voor de verbeelding. Begrijp je?
Als je dood bent?quote:
Hopelijk wel! Anders wordt het voor LXIV wel heul moeilijk om een karakterschets te maken.quote:
Dat hoop ik ook ja,quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hopelijk wel! Anders wordt het voor LXIV wel heul moeilijk om een karakterschets te maken.
Wie weet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:37 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Blijf je hier een half jaar hangen dan?
http://google.fok.nlquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie weet.
Wat werkt die zoekfunctie toch slecht...
Erik, weet jij nog in welk LPT ik die beschrijving van Lienekien gaf? Zo ongeveer rond de 60, 80?
Ja, daar vind ik hem niet mee. Ik weet nog ongeveer wel wat ik gezegd heb, bijv dat ze op haar 18e nog maagd was, maar kan het niet meer terugvinden. Terwijl ik zeker weet dat ik valide zoektermen invul.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:41 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
http://google.fok.nl [afbeelding]
Geen idee, eignlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie weet.
Wat werkt die zoekfunctie toch slecht...
Erik, weet jij nog in welk LPT ik die beschrijving van Lienekien gaf? Zo ongeveer rond de 60, 80?
Zei je ook niet iets over die teensokken. Of gekleurde sokken. Iets over sokken. En vriendinnen. Dachtik.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, daar vind ik hem niet mee. Ik weet nog ongeveer wel wat ik gezegd heb, bijv dat ze op haar 18e nog maagd was, maar kan het niet meer terugvinden. Terwijl ik zeker weet dat ik valide zoektermen invul.
Dat was wyccie. Maar ik kan het niet vinden. Helaas, ander onderwerp.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zei je ook niet iets over die teensokken. Of gekleurde sokken. Iets over sokken. En vriendinnen. Dachtik.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:45 schreef Sitethief het volgende:
Ik ondervond vanmiddag al hoe moeilijk zoeken kan zijn,.
Ach wft. Lekker belangrijk eigenlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:47 schreef Sitethief het volgende:
Kijk arcee lief aan, die kan alle topics uitlezen en veel beter zoeken dacht ik, pin me er niet op vast....
Nooooou,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:48 schreef Zwaffel het volgende:
Sitethief : "ja ik heb je gevonden op google! Gooi je @home dir maar dicht hoor!"
Qwea : @home?![]()
Sitethief : Ja deze *insert link*
Qwea :dat ben ik heul niet.
Sitethief : ooh dan heb ik je nu gevonden! Ken je die en die?
Qwea : Nee,en dat ben ik ook niet
Try mequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nooooou,, nu daag je me wel uit hoor Zwaf,
.
Wat is dit overigens voor een terloopse opmerking?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:44 schreef Zwaffel het volgende:
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Van Zwaf wel, die houd de boel hier draaiende gedurend de dag, is zeg maar onze hele charmante onderhoudmonteur,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is dit overigens voor een terloopse opmerking?
Aangezien niemand reageert neem ik aan dat dit soort ontboezemingen gebruikelijk zijn alhier?
ik heb wel vaker van die uitspattingenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is dit overigens voor een terloopse opmerking?
Aangezien niemand reageert neem ik aan dat dit soort ontboezemingen gebruikelijk zijn alhier?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Van Zwaf wel, die houd de boel hier draaiende gedurend de dag, is zeg maar onze hele charmanter onderhousemonteur,.
Dat deed hij toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:52 schreef Zwaffel het volgende:
je mag wel gewoon zeggen dat ik geen leven heb hoor site![]()
is kippensoep vettig?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwaffel heeft altijd honger, heeft het altijd koud, is altijd kwaad op d'r moeder, heeft altijd computerproblemen.
en dat laatste valt best meequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwaffel heeft altijd honger, heeft het altijd koud, is altijd kwaad op d'r moeder, heeft altijd computerproblemen.
pikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:54 schreef LXIV het volgende:
Ben je in het algemeen eerder geil of eerder hongerig?
Met andere woorden: als je nu mocht kiezen voor een worst, wat werd het dan?
Heb ik wel, Hier,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:52 schreef Zwaffel het volgende:
je mag wel gewoon zeggen dat ik geen leven heb hoor site![]()
Great minds think alike,quote:
Oh wat leuk. Jullie hebben allemaal een groepsrol binnen deze slowchat!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:58 schreef Stroekie het volgende:
Oh, en ik ben de tasjes homo opa uit het topic![]()
![]()
Zo, de middenstand weer aan het schrikken gemaakt?quote:
Wat is mijn rol dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Jullie hebben allemaal een groepsrol binnen deze slowchat!
Ik ben nu bijna geneigd een foto te posten,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:58 schreef Stroekie het volgende:
Oh, en ik ben de tasjes homo opa uit het topic![]()
![]()
Nee dat schiet voor geen meter opquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zo, de middenstand weer aan het schrikken gemaakt?.
Stroek, meet LXIV, Eriks artistiek verantwoorde Stalkert.
LXIV, meet Stroek, de topic opa.
Opa, opa. Uit '68?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zo, de middenstand weer aan het schrikken gemaakt?.
Stroek, meet LXIV, Eriks artistiek verantwoorde Stalkert.
LXIV, meet Stroek, de topic opa.
gooi d'r maar ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna geneigd een foto te posten,.
tropenjarenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Opa, opa. Uit '68?
Dan gaat het wel erg hard hier!
Wacht maar tot je onze zeer jonge mama ontmoet,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Opa, opa. Uit '68?
Dan gaat het wel erg hard hier!
Gezelli.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wacht maar tot je onze zeer jonge mama ontmoet,.
We zijn een familie, wist je dat niet?
Oma Nanking, opa Stroek, tante wonderer, tante liesje.
En dan de kids, Zwaf, Sebas, Erik en ik.
Verder zwerven er nog wat oud tantes en achter nichten rond, en onze gothfather, vanitas,.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gooi d'r maar ik
hier kan het geen kwaad![]()
Maedel. Twist is de toffe buurvrouw.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:03 schreef Zwaffel het volgende:
en wie is onze "mama" ?
Dat staat voor komende zomer op het programmaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gezelli.
BBQ-en jullie ook? Erik is daar nogal van.
Ja hé met alle lesbo's, homo's, bi's en hetero's, en Sebasser door elkaar weet ik echt niet wie nu met wie neukt hoor,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:03 schreef Zwaffel het volgende:
en wie is onze "mama" ?
twistquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maedel. Twist is de toffe buurvrouw.
niet liegen. Je weet met wie ik neukquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:05 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja hé met alle lesbo's, homo's, bi's en hetero's, en Sebasser door elkaar weet ik echt niet wie nu met wie neukt hoor,.
MM, das aangeneukte familie,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:06 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
niet liegen. Je weet met wie ik neuk
gedaan je fobo foto is leukerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja, en vergelijk die maar eens met FB als je het niet vertrouwd![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
MM, das aangeneukte familie,.
alles is hier welkomquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
MM, das aangeneukte familie,.
Ik heb zo het idee dat in dit topic of alle kanten goed zijn, of geen een,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alles is hier welkom
in welke vorm dan ook en het maakt niet uit, van de koude kant, of de verkeerde![]()
vroeger had je rondom carnaval van die cd's alle 13 goed, of fout al naar gelang je voorkeurquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat in dit topic of alle kanten goed zijn, of geen een,.
Jullie ja. Ikke nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:13 schreef Sitethief het volgende:
We hebben LXIV weggejaagt vrees ik,.
Jij trekt mensen aan, of af, whats the difference,quote:
Nee hoor. Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:13 schreef Sitethief het volgende:
We hebben LXIV weggejaagd vrees ik,.
Nou dat laatste is meestal voor de tegenpartij lekkerderquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij trekt mensen aan, of af, whats the difference,.
NanKing, meet LXIV, Eriks vriend,quote:
Hallo!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:16 schreef Sitethief het volgende:
[..]
NanKing, meet LXIV, Eriks vriend,.
LXIV, meet Nanking, onze mamma,.
LXIV is niet mijn vriendquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:16 schreef Sitethief het volgende:
[..]
NanKing, meet LXIV, Eriks vriend,.
LXIV, meet Nanking, onze mamma,.
Wie dan wel,quote:
Wat toevallig dat jij ook een vriend van mij bent!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Tuulk.
@ Eriks vriend
.
Vrienden van Erik zijn tof! Erik is immers ook tof.
volgens mij kom ik jou weleens tegen in WFL of POL?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hallo!
(Nanking ben ik beslist al eens tegengekomen hier, in het een of andere bizarre topic)
Kom maar, mag je bij mij uithuilen,quote:
Hihi, je hebt me doorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat toevallig dat jij ook een vriend van mij bent!
Zeg eens, hoe staat het leger tegenover homoseksualiteitquote:
Beslist. soms ook NWS of ONZquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
volgens mij kom ik jou weleens tegen in WFL of POL?
ja heel goedquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:18 schreef Zwaffel het volgende:
Oeh oeh oeh goeie film tip : seven
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Tuulk.
@ Eriks vriend
.
Vrienden van Erik zijn tof! Erik is immers ook tof.
Laat het zeepje maar niet vallen, ja ook in het leger. En ik kan het weten,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg eens, hoe staat het leger tegenover homoseksualiteit?
Zwaf is tof,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik ben ook tof. Vraag chowi maar
Ik denk bij vriend dan aan: "iemand die je kent, en met wie je vriendschappelijk bent"quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg eens, hoe staat het leger tegenover homoseksualiteit?
Die heb ik ook gezien ja. Ik vond seven beter en realistischerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja heel goed
maar Arlington Road is nog net even beter![]()
![]()
Meer het rukpaaltje,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb altijd zo'n heel beeld dat je in het leger als homo altijd het pispaaltje bent.
Nee. Dat is niet zo.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb altijd zo'n heel beeld dat je in het leger als homo altijd het pispaaltje bent.
Mwah ik denk dat dat voor een gedeelte een beetje achterhaald is.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Nannie, jouw profiel is wel heel erg, soms...........quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat dat voor een gedeelte een beetje achterhaald is.
Al denk ik wel dat intolerantie tov homo's meer voorkomt in 't leger dan in de 'gewone' samenleving.
Maar dat heeft misschien wel met de machocultuur te maken.
Ik ben ook heel erg soms.....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nannie, jouw profiel is wel heel erg, soms...........
De laatste tijd ben je hier inderdaad wel maar heel somsquote:
Seven is in mijn ogen net iets meer glamour waar arlingroad meer over gewone mensen gaat, of althans het beeld dat je kan hebben van "gewone" mensenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:23 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien ja. Ik vond seven beter en realistischer
Ja, sorryquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De laatste tijd ben je hier inderdaad wel maar heel soms![]()
Beter soms dan nooit,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De laatste tijd ben je hier inderdaad wel maar heel soms![]()
Als je een leven hebt gevonden vind ik dat alleen maar tof, hoorquote:
*kreun*quote:Maar nu hebben jullie mijn undivided attention
kwaliteit gaat boven kwantiteitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Maar nu hebben jullie mijn undivided attention
Je bent zeker niet bereid je onderdeel te posten?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk bij vriend dan aan: "iemand die je kent, en met wie je vriendschappelijk bent"
Maar in het leger: Geen probleem in het algemeen. Al zijn er altijd wel mensen die daar anders over denken. Maar meestal wordt er dus niet moeilijk over gedaan.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je een leven hebt gevonden vind ik dat alleen maar tof, hoor.
Of je bent gewoon sloom,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kwaliteit gaat boven kwantiteit
maar dat leert de jonge garde hier nog wel op een later tijdstip
True. Maar ik vond die kidnap zo overdrevenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Seven is in mijn ogen net iets meer glamour waar arlingroad meer over gewone mensen gaat, of althans het beeld dat je kan hebben van "gewone" mensen
Ja maar dat is met 7 op een paar puntjes ook wel het gevalquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:30 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
True. Maar ik vond die kidnap zo overdreven
quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaan we weer, MM moet je maar eens lekker doorsmeren enzoot, en dan meteen de interne thermometer fixen,quote:
Daar krijg ik het wel warm vanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Gaan we weer, MM moet je maar eens lekker doorsmeren enzoot, en dan meteen de interne thermometer fixen,.
die thermometer is volgens mij gewoon goedquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Gaan we weer, MM moet je maar eens lekker doorsmeren enzoot, en dan meteen de interne thermometer fixen,.
Vind je?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:34 schreef NanKing het volgende:
Wat klinkt doorsmeren toch altijd lief.
Geile nuecksexquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:34 schreef NanKing het volgende:
Wat klinkt doorsmeren toch altijd lief.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die thermometer is volgens mij gewoon goed
Het is de thermostaat die niet goed werkt, waardoor de verwarming telkens te laat aanslaat en het te hard afkoelt
Ik vind de liefde bedrijven veel mooier klinkenquote:
Luilakje!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:35 schreef Zwaffel het volgende:
schiet es op ik wil zo naar bed en ik wil nog ff een tvp in het nieuwe topic plaatsen
"vrijen"quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind de liefde bedrijven veel mooier klinken.
Nou ja dat is gewoon weer overdreven eikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind de liefde bedrijven veel mooier klinken.
Girl you need a good plummer to take a good look at your pipesquote:
Vozen klinkt zo heerlijk zondig, vind ik altijd. Zo van ; oh, het mag niet van de kerkquote:
ja wat wil je nou. Doorsmeren is niet goed,geile nuecksex ook niet, en zelfs de liefde bedrijven niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou ja dat is gewoon weer overdreven eik.
dan liever neukenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vozen klinkt zo heerlijk zondig, vind ik altijd. Zo van ; oh, het mag niet van de kerk.
in de verste verte nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Girl you need a good plummer to take a good look at your pipes![]()
Of lijkt jouw MM niet op Mikey uit DHW ?
Dat is zo... in je gezicht.quote:
Ik doe het liever dan dat ik er een naam voor uitzoek.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:38 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja wat wil je nou. Doorsmeren is niet goed,geile nuecksex ook niet, en zelfs de liefde bedrijven niet.
Wat moet het dan zijn?
"mag ik alsjeblieft je verboden passionele liefdesvrucht tot mij nemen?" Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |