Tjee man, is dat afbijtmiddel of zo ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sssssssshhhhhhhhtttt.....
For Free, Vriendendienst![]()
Zou je wel haast denken jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Tjee man, is dat afbijtmiddel of zo ?
In vino veritas.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Whatchoo talkin' about
[afbeelding]
Ik zei dat ze moest buigen voor de koning ..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Whatchoo talkin' about
[afbeelding]
Fellatioquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:36 schreef Gawaine het volgende:
[..]
In vino veritas.
Age quod agis.
Credat Judaeus Apella, non ego.
Iuventus stultorum magister.
In pace requiescat.
/Tombstone![]()
En voor een jongeheerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik zei dat ze moest buigen voor de koning ..
Huh?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dat is toch die serie waarvan je het laatste deel in de bios moet gaan kijken![]()
Tschüssquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:52 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is pittuh...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben je de papegaai kwijt, hoe kun je dat nou laten gebeurenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zou je wel haast denken ja![]()
De remstof was er bijna niet af te krijgen, maar met dit spul.....![]()
Waar is de papegaai![]()
![]()
Ik heb het eerste seizoen ook gevolgd, ging er van uit dat het maar een paar afleveringen waren. Nu is het tweede seizoen volop bezig en tis gewoon zo kenkerkansloos hoe er steeds weer rare sprongen gemaakt worden om het nog langdradiger te makenquote:
Het is juist andersom wat betreft stof plakken e.d., het valt er op een gegeven moment juist makkelijk af, of met regen stroomt alles er op een gegeven moment zelf af. Laatste keer dat ik de motor heb schoongemaakt ben ik vergeten de velgen in te smeren met iets, vaseline, WD40, wat dan ook ... daardoor krijg je op een gegeven moment juist de zwarte kleur niet meer van je velgen afquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:27 schreef Gawaine het volgende:
Staat mij alleen iets bij dat de diesel gebruikt werd/wordt door "handelaars" om het aangebodene er een
beetje nieuwer uit te laten zien.
Ik zou het echt niet op mijn velgen durven smeren, met oa als nadeel dat ook nog eens alle stof erop blijft plakken en als je het er te dik op doet het op je loopvlak zou kunnen komen![]()
Tnxquote:
You're welcomequote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:18 schreef Rib-i het volgende:
Als ik weer eens in A'dam moet zijn (volgende week trouwens) wil ik wel iets meenemen wat prof's gebruiken om je motor te laten blinken (Super Blue stuff, ook tegen Reuma en AIDS)
Ze zijn ontsnapt vandaag...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je de papegaai kwijt, hoe kun je dat nou laten gebeuren [afbeelding]
[..]
Ik heb het eerste seizoen ook gevolgd, ging er van uit dat het maar een paar afleveringen waren. Nu is het tweede seizoen volop bezig en tis gewoon zo kenkerkansloos hoe er steeds weer rare sprongen gemaakt worden om het nog langdradiger te maken
Ben gestopt met kijken... boycot, soaps zijn voor wijveuh![]()
alsof een neger (quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
You're welcome [afbeelding]
Bel maar als je hierheen komt en I'll be you're protector [afbeelding]
Nou .. had hem liever gelaten dan ...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:04 schreef Roderick2085 het volgende:
geen zin om overal op te reageren, maar deze kan ik ff niet laten...
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou .. had hem liever gelaten dan ...
Borat![]()
![]()
Je moet het ook niet op Neerlandsch TV kijken, op the world wide web zijn ze al een stuk verderquote:
Ik vind het eigenlijk prachtig maarja....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Je moet het ook niet op Neerlandsch TV kijken, op the world wide web zijn ze al een stuk verder
Na de ontsnapping begint de echte [afbeelding] pas
Ach, je bent jong en je wilt watquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk prachtig maarja....
Dr zitten genoeg comploten in en aangezien ik gek ben op complotten=D
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Ach, je bent jong en je wilt wat [afbeelding]
Spiegels zijn wanddecoratiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:59 schreef worldpimber het volgende:
http://media.putfile.com/Near-death
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je de papegaai kwijt, hoe kun je dat nou laten gebeuren
Truequote:soaps zijn voor wijveuh![]()
Je gebruikt het verkeerde schoonmaakmiddelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het is juist andersom wat betreft stof plakken e.d., het valt er op een gegeven moment juist makkelijk af, of met regen stroomt alles er op een gegeven moment zelf af. Laatste keer dat ik de motor heb schoongemaakt ben ik vergeten de velgen in te smeren met iets, vaseline, WD40, wat dan ook ... daardoor krijg je op een gegeven moment juist de zwarte kleur niet meer van je velgen af
1 keer regen en paar daagjes rijden en de velgen zijn niet meer schoon te krijgenVorig jaar had ik nog met een wondermiddel van een andere beunhaas de velgen gepoetst... vooral veel groene kleur weggepoetst toen, maar in de poriën van mijn velg waren de battlescars van regenrijden zichtbaar aanwezig
De velgen zijn ook niet in de lak gezet, bij kratjuh is ook te zien dat zijn velgen zo hard schoongemaakt zijn dat de verf eraf bladert. Ik weet niet hoe het bij jullie![]()
![]()
![]()
geweldige merkmotoren zit, maar bij de kawa van mij is dat een standaard kwaaltje
![]()
Is goed man, ik weet nog niet welke dag, dat laat ik wel wetenquote:[..]
You're welcome [afbeelding]
Bel maar als je hierheen komt en I'll be you're protector [afbeelding]
Goeie reactie, de chauffeur heet in ieder geval niet Jos Verstappenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:59 schreef worldpimber het volgende:
http://media.putfile.com/Near-death
Ik had toch op z'n minst een klein verslagje verwachtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:14 schreef bvvt het volgende:
zie net dat knuffel geen divje gaat rijden......
Nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed tijdverdrijf als je eitjes aan het koken bentquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:32 schreef kratjuh het volgende:
Anders zit je even tegen jezelf te lullen op de vroege ochtend ..
Spannend, hopelijk kom je gauwquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:12 schreef Rib-i het volgende:
Je gebruikt het verkeerde schoonmaakmiddelVoor mijn velgen gebruik ik 6-in-1. Het is duurder dan Diesel
![]()
Had dan een Nabaztag gekocht, of kun je deze ook aansluiten op je WIFI?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:36 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Morgen heb ik dit ding in huis, eens kijken of het een leuke gadget is ..
Url ? Pics ? Specs ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Had dan een Nabaztag gekocht, of kun je deze ook aansluiten op je WIFI?
Wat doet het?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:36 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Wat doe je eigenlijk normaal in het dagelijks leven?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:34 schreef koffiekoekje het volgende:
Jeetje wat een stilte hier
Is worldpimber aan het kakken, of is knuffelslet weer aan het proefrijden?
* sluit deuren en ramen, zet radio aan en gaat voor tv zitten
Wat kan 't?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:36 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Is dat de opvolger van de tamagoshi?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:36 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
vooruit denkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk normaal in het dagelijks leven?
Net even gekeken op crisis.nl en daar staat dat de stroom hier kan uitvallenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
vooruit denken
Studeren over het algemeendaarnaast wat gesport, kroegbezoekjes en natuurlijk mezelf voortbewegen op 2 wielen als alles dat toelaat
iedereen is aan het spelen met die nieuwe tamagoshiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:08 schreef Rib-i het volgende:
En iedereen is flauwgevallen [afbeelding]
Ja, mits wifiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:11 schreef bvvt het volgende:
[..]
iedereen is aan het spelen met die nieuwe tamagoshi![]()
Jah de ramen en deuren waren te lang gesloten, en ik ben flauwgevallen door een tekort aan zuurstofquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:08 schreef Rib-i het volgende:
En iedereen is flauwgevallen [afbeelding]
Dat ga je niet menenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Besteld ..
2-3 dagen bezorgtijd ..
Ach gossiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:11 schreef bvvt het volgende:
[..]
iedereen is aan het spelen met die nieuwe tamagoshi![]()
Furby's zijn leipquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ach gossie
Ik moet nog ergens een Furby hebben
quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Besteld ..
2-3 dagen bezorgtijd ..
In Frankrijk is het een daverend succes .. Laten ze die dingen zelfs met elkaar trouwen ..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Hij schijnt best populair te zijn in nederland
Het is wel een relaxte gadget jahquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
In Frankrijk is het een daverend succes .. Laten ze die dingen zelfs met elkaar trouwen ..
Stoer apparaatje hoor, kan mailtjes voorlezen enzo ..
Wat kost dat nou?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
In Frankrijk is het een daverend succes .. Laten ze die dingen zelfs met elkaar trouwen ..
Stoer apparaatje hoor, kan mailtjes voorlezen enzo ..
Heb je trouwens die uitpakparty gezien?quote:
¿ Que ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Heb je trouwens die uitpakparty gezien?
Leuk leukquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga dit weekend lannen bij collega's ..
En nu afsluiten, fitness, vreten, darten, slapen, etc ..
Mag je blijven?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Leuk leuk![]()
Dat hebben me broers hier volgend weekend![]()
Best grappig zoiets!![]()
See ya![]()
Altijd mooiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:42 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga dit weekend lannen bij collega's ..
die link die ik je gaf van de nabaztag van bright.nl dat was de uitpakparty dr vanquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Even laten zien dat vrouwen best kunnen gamen!![]()
![]()
Tssst, hij tolereert je gewoon zodat hij even met z'n lekkere zusje kan patsenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Blijven?
![]()
Meedoen hoor![]()
Even laten zien dat vrouwen best kunnen gamen!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:07 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Tssst, hij tolereert je gewoon zodat hij even met z'n lekkere zusje kan patsen
en ondertussen beschermt hij je online omdat hij bang is dat je je gaat vervelen en wegloopt als je te vaak doodgeschoten wordt
Als je geen beter weerwoord hebt mag je deze wel even lenen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |