Ik heb geen vriendenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:43 schreef kratjuh het volgende:
Er is 1 ding erger dan relatieproblemen ... Vrienden met relatieproblemen ..![]()
'navond ..
en ook een probleemquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendenwel een relatie
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en ook een probleem
2 uit 3 is niet slecht toch
Je hebt toch je biculturele vrienden El Presidente en The Generalquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:48 schreef Gawaine het volgende:
en dat die vrienden vrienden er mee gaan lastig vallen die die andere vrienden helemaal niet kennen![]()
![]()
Het mocht ook geen dag langer duren, want aan het eind van de laatste "slechte remmen" circuitdag probeerde ik een stoppie te maken, maar de rem deed alleen fadenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:48 schreef Rib-i het volgende:![]()
En dan met slechte remmen over het circuit gaan jagenJij hebt lef
![]()
Dan heet je geen Rib-i maar Remyquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Uhhh..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en ook een probleem
2 uit 3 is niet slecht toch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
koop daar eigenlijk nooit ietsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik dacht dat het algemeen bekend wasToch wel veel mensen die het nog niet wisten
*Handshake* (Dat is mannelijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hebt toch je biculturele vrienden El Presidente en The General?
![]()
Okee, dus nu is alles weer goedquote:Het mocht ook geen dag langer duren, want aan het eind van de laatste "slechte remmen" circuitdag probeerde ik een stoppie te maken, maar de rem deed alleen fadenVandaar dat ik die avond daarvoor nog tot middernacht bij TLRboy zat
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Maar ik heb nu een nieuwe accuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaaaah, alles was alweer een tijdje OKquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:56 schreef Rib-i het volgende:
Okee, dus nu is alles weer goedOp de diesel na
owwwwww... damnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:48 schreef worldpimber het volgende:
Blijf er nog maar ff in, kga nou kakke
[/makster]
Naar school, nu nog ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jaaaah, alles was alweer een tijdje OK
Alleen vanmiddag had ik de velgen ingespoten met Diesel (refereert na willem @ motor-forum, vraag hicham om info) maar er kwam ook zooi op mijn schijfremmen en daarna remde die slecht.
Heb het al wel een beetje eruit geremd, maar wil toch nog even met de remmenreiniger erover heen.
Nu weer haasten naar school, hopen dat ik niet weer wordt aangehouden
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:59 schreef kratjuh het volgende:
Wat kan ik hier af en toe toch heerlijk lachen ..
Als je wordt aangehouden moet je zeggen dat je blij bent omdat een vriend een nieuwe acu heeftquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jaaaah, alles was alweer een tijdje OK
Alleen vanmiddag had ik de velgen ingespoten met Diesel (refereert na willem @ motor-forum, vraag hicham om info) maar er kwam ook zooi op mijn schijfremmen en daarna remde die slecht.
Heb het al wel een beetje eruit geremd, maar wil toch nog even met de remmenreiniger erover heen.
Nu weer haasten naar school, hopen dat ik niet weer wordt aangehouden
Dat ben ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alleen vanmiddag had ik de velgen ingespoten met Diesel (refereert na willem @ motor-forum, vraag hicham om info)
Of iemand kent die ook bij de politie gaatquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als je wordt aangehouden moet je zeggen dat je blij bent omdat een vriend een nieuwe acu heeft![]()
Als je iets heel vettig maakt glinstert het ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vertel, is diesel een wonder schoonmaakmiddeltje ?
Of graag vrachtwagenchauffeur wilt worden en daarom je bike ook naar diesel laat stinkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als je wordt aangehouden moet je zeggen dat je blij bent omdat een vriend een nieuwe acu heeft![]()
Misschien glijdt ie dan beter ..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je iets heel vettig maakt glinstert het ook![]()
quote:
1 tegelijk aubquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vertel, is diesel een wonder schoonmaakmiddeltje ?
Als hij zegt dat ie BazzieK kent zou hij dan uit medelijden niet beboet worden en geld meekrijgenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Of graag vrachtwagenchauffeur wilt worden en daarom je bike ook naar diesel laat stinken![]()
Olie en glinsteren, daar weet jij trouwens alles vanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Misschien glijdt ie dan beter ..
Wat er met 'ie' bedoelt wordt staat open voor discussie ..
Bij mijn weten heeft een voertuig op benzine een hoger bling bling gehalte dan eentje op diesel ..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:10 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
1 tegelijk aub [afbeelding]
Neeh, willem had ooit gezegd dat als je je motorblok met diesel inspuit (mbv een plantenspuit ofzo) dat ie dan blingbling wordt. Wel regelmatig doen danAangezien pimbers velgen meestal zwart zijn ipv groen heeft ie het ook uitgeprobeerd... alleen nogal geknoeid
Rest er het verschil tussen de pineut zijn of bewust je wheels vervuilen ..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Olie en glinsteren, daar weet jij trouwens alles van![]()
Van jouw weten neem ik sowieso niets meer aan, met je koekblikkeuhhquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Bij mijn weten heeft een voertuig op benzine een hoger bling bling gehalte dan eentje op diesel ..
Zwakkeling, weer een jaloers kind die er niet tegen kan als iemand zowel een twee- als vierwieler heeft om te besturen ..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Van jouw weten neem ik sowieso niets meer aan, met je koekblikkeuhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duidelijk?
Mzzltov![]()
Als ik weer eens in A'dam moet zijn (volgende week trouwens) wil ik wel iets meenemen wat prof's gebruiken om je motor te laten blinken (Super Blue stuff, ook tegen Reuma en AIDSquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:10 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
1 tegelijk aub [afbeelding]
Neeh, willem had ooit gezegd dat als je je motorblok met diesel inspuit (mbv een plantenspuit ofzo) dat ie dan blingbling wordt. Wel regelmatig doen danAangezien pimbers velgen meestal zwart zijn ipv groen heeft ie het ook uitgeprobeerd... alleen nogal geknoeid
AIDS ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
(Super Blue stuff, ook tegen Reuma en AIDS)
Staat mij alleen iets bij dat de diesel gebruikt werd/wordt door "handelaars" om het aangebodene er eenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als ik weer eens in A'dam moet zijn (volgende week trouwens) wil ik wel iets meenemen wat prof's gebruiken om je motor te laten blinken (Super Blue stuff, ook tegen Reuma en AIDS)
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
AIDS ?
Dat krijg je van bijen, klaar ..
/Harrie Jekkers
Was dat de motor die je voor 100 euro hebt schoongemaaktquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:37 schreef Rib-i het volgende:
Super Blue Stuff kracht bijzet post
De BMW van vorige week:
Voor:
[[url=http://i54.photobucket.com/albums/g100/Rib-i/Voor.jpg]afbeelding][/url]
Na:
[afbeelding]
![]()
Sssssssshhhhhhhhtttt.....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Was dat de motor die je voor 100 euro hebt schoongemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |