quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
was toch de nieuwe i'm with stupid
ik was er mee eens dat je er bij ...
had
moeten zijn
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:18 schreef Rib-i het volgende:
Alle electronica is uitgeschakeld. Behalve mijn woning want door de atoomdreiging van Noord-Korea heb ik rond mijn huis een muur van lood opgetrokken met dito dak![]()
Ik ben er van de straling alleen maar normaler uit gaan zienquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ha, Den Bosch leeft nog. We wachten op andere signalen![]()
Glow in the dark BazzieKquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ben er van de straling alleen maar normaler uit gaan zien
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:33 schreef Rib-i het volgende:
Sigaretten zijn op![]()
* Rib-i] moet door de [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_fallout#Types_of_fallout]fallout[/url sigaretten halen![]()
Dit wilde ik nog posten voordat ik ga:quote:
Bronquote:Bijna 200 agenten vorig jaar in de fout
Uitgegeven: 12 oktober 2006 07:04
Laatst gewijzigd: 12 oktober 2006 10:14
DEN HAAG - In 2005 hebben meer politiemensen zich schuldig gemaakt aan een strafbaar feit dan in het jaar daarvoor. Ging het in 2004 nog om bijna 150 personen, vorig jaar waren het er 191. Dat blijkt uit cijfers over integriteitschending bij de politie, die donderdag door de Raad van Hoofdcommissarissen naar buiten zijn gebracht.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dit wilde ik nog posten voordat ik ga:
[..]
Bron
Volgend jaar 201![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:48 schreef worldpimber het volgende:
Amsterdam represent, door de stofwolken nog weinig te zien buiten. Maar de motor staat er nog, alleen een beetje poetsenHeeft het water bij jullie ook zo een rare groene gloed?
Dat ben ik, ben de gloeilamp aan het verwisselenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:05 schreef bvvt het volgende:
bij mij gloeit het een beetje onheilspellend beetje bruinig licht hier
Wawassermisdanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, versnellingsbak nog niet. Daar trek ik een paar dagen voor uitAls het goed is hoef ik 'm niet meer aan te duwen
![]()
Ook even presentquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:48 schreef worldpimber het volgende:
Amsterdam represent, door de stofwolken nog weinig te zien buiten. Maar de motor staat er nog, alleen een beetje poetsenHeeft het water bij jullie ook zo een rare groene gloed?
Ik heb al die tijd met een te kleine accu rondgeredenquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:30 schreef Roderick2085 het volgende:
ik heb veilig in de kelder gezeten... blijkbaar is het weer veilig, dus ga ik zo maar richting huis
Nou maar hopen dat ie niet te lang nadenkt, kan je nog wat prono gelijk aan hem doorschuivenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ook even present![]()
ff de omzet cijfers van deze week:
Kontje: verkocht
Achterlicht: verkocht
Bestuurderszadel: verkocht
Hugger: verkocht (onder voorbehoud)
Motor: jongen denkt nog ff na
![]()
ik zie dat het gelukt is, nu weer normaal lichtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat ben ik, ben de gloeilamp aan het verwisselen![]()
Je hebt je kontje verkocht?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ook even present![]()
ff de omzet cijfers van deze week:
Kontje: verkocht
Achterlicht: verkocht
Bestuurderszadel: verkocht
Hugger: verkocht (onder voorbehoud)
Motor: jongen denkt nog ff na
![]()
Ahh sorry, zo bedoelde ik het niet ..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
was toch de nieuwe i'm with stupid
ik was er mee eens dat je er bij ...
had
moeten zijn
![]()
![]()
Verkoop alles los dan brengt het meer op dan dat ik het voor "weggeefprijzen" bij de motor doe.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb al die tijd met een te kleine accu rondgereden![]()
![]()
Never buy @ DIVMO![]()
[..]
![]()
[..]
Nou maar hopen dat ie niet te lang nadenkt, kan je nog wat prono gelijk aan hem doorschuiven![]()
Pas je een beetje op, volgens mij is Faithy aan het proefrijdenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
ik zie dat het gelukt is, nu weer normaal licht
kan ik veilig naar huis toe
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt je kontje verkocht?Dan heb ik je compleet verkeerd ingeschat
![]()
Heb je al kennis gemaakt met Makster?
Da's waar, ook niet als verkoopargument gebruikenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:37 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Verkoop alles los dan brengt het meer op dan dat ik het voor "weggeefprijzen" bij de motor doe.
Niet hier, althans nog nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:43 schreef MouseOver het volgende:
Is al bekend of knuffelslet een diversion rijker is?
eejquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt je kontje verkocht?Dan heb ik je compleet verkeerd ingeschat
![]()
Heb je al kennis gemaakt met Makster?
(Bijna) Altijd tochquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:33 schreef ikookhier het volgende:
WTF die OPer staat weer een motor in
![]()
Diesel gewoon wegremmenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:34 schreef worldpimber het volgende:
Heb ook ff eenrondje
gereden, maar er was wat diesel op mijn remschijven gekomen
![]()
Straks maar ff de remmenreiniger pakken
Hopelijk raken de remblokken er niet door geimpregneerd(kan dat rib-i?
)
Wat nog erger is zijn vrienden die vrienden hebben met relatieproblemen ...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:43 schreef kratjuh het volgende:
Er is 1 ding erger dan relatieproblemen ... Vrienden met relatieproblemen ..![]()
'navond ..
Heb jij vrienden ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat nog erger is zijn vrienden die vrienden hebben met relatieproblemen ...
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:42 schreef worldpimber het volgende:
Mjah, lijkt wel alsof het nog steeds een beetje glad blijft...
Begrijp ook meteen waarom ik mijn rem afgelopen maanden had geslooptVoorvorkolie all over de schijven en dan remmen keihard inknijpen altijd.
Aangezien je niet harder dan "blokjes tegen de schijf" kan knijpen sloopte ik het binnenwerk van mijn hoofdremcilinder.
en dat die vrienden vrienden er mee gaan lastig vallen die die andere vrienden helemaal niet kennenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat nog erger is zijn vrienden die vrienden hebben met relatieproblemen ...
Ach wat ben je toch ook een schatje af en toe ..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, wilde niet lullig doen en je bestempelen als "vage kennis die niet kan motorrijden"
Ik heb geen vriendenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:43 schreef kratjuh het volgende:
Er is 1 ding erger dan relatieproblemen ... Vrienden met relatieproblemen ..![]()
'navond ..
en ook een probleemquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendenwel een relatie
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en ook een probleem
2 uit 3 is niet slecht toch
Je hebt toch je biculturele vrienden El Presidente en The Generalquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:48 schreef Gawaine het volgende:
en dat die vrienden vrienden er mee gaan lastig vallen die die andere vrienden helemaal niet kennen![]()
![]()
Het mocht ook geen dag langer duren, want aan het eind van de laatste "slechte remmen" circuitdag probeerde ik een stoppie te maken, maar de rem deed alleen fadenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:48 schreef Rib-i het volgende:![]()
En dan met slechte remmen over het circuit gaan jagenJij hebt lef
![]()
Dan heet je geen Rib-i maar Remyquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Uhhh..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en ook een probleem
2 uit 3 is niet slecht toch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
koop daar eigenlijk nooit ietsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik dacht dat het algemeen bekend wasToch wel veel mensen die het nog niet wisten
*Handshake* (Dat is mannelijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hebt toch je biculturele vrienden El Presidente en The General?
![]()
Okee, dus nu is alles weer goedquote:Het mocht ook geen dag langer duren, want aan het eind van de laatste "slechte remmen" circuitdag probeerde ik een stoppie te maken, maar de rem deed alleen fadenVandaar dat ik die avond daarvoor nog tot middernacht bij TLRboy zat
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Maar ik heb nu een nieuwe accuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaaaah, alles was alweer een tijdje OKquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:56 schreef Rib-i het volgende:
Okee, dus nu is alles weer goedOp de diesel na
owwwwww... damnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:48 schreef worldpimber het volgende:
Blijf er nog maar ff in, kga nou kakke
[/makster]
Naar school, nu nog ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jaaaah, alles was alweer een tijdje OK
Alleen vanmiddag had ik de velgen ingespoten met Diesel (refereert na willem @ motor-forum, vraag hicham om info) maar er kwam ook zooi op mijn schijfremmen en daarna remde die slecht.
Heb het al wel een beetje eruit geremd, maar wil toch nog even met de remmenreiniger erover heen.
Nu weer haasten naar school, hopen dat ik niet weer wordt aangehouden
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:59 schreef kratjuh het volgende:
Wat kan ik hier af en toe toch heerlijk lachen ..
Als je wordt aangehouden moet je zeggen dat je blij bent omdat een vriend een nieuwe acu heeftquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jaaaah, alles was alweer een tijdje OK
Alleen vanmiddag had ik de velgen ingespoten met Diesel (refereert na willem @ motor-forum, vraag hicham om info) maar er kwam ook zooi op mijn schijfremmen en daarna remde die slecht.
Heb het al wel een beetje eruit geremd, maar wil toch nog even met de remmenreiniger erover heen.
Nu weer haasten naar school, hopen dat ik niet weer wordt aangehouden
Dat ben ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alleen vanmiddag had ik de velgen ingespoten met Diesel (refereert na willem @ motor-forum, vraag hicham om info)
Of iemand kent die ook bij de politie gaatquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als je wordt aangehouden moet je zeggen dat je blij bent omdat een vriend een nieuwe acu heeft![]()
Als je iets heel vettig maakt glinstert het ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vertel, is diesel een wonder schoonmaakmiddeltje ?
Of graag vrachtwagenchauffeur wilt worden en daarom je bike ook naar diesel laat stinkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als je wordt aangehouden moet je zeggen dat je blij bent omdat een vriend een nieuwe acu heeft![]()
Misschien glijdt ie dan beter ..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je iets heel vettig maakt glinstert het ook![]()
quote:
1 tegelijk aubquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vertel, is diesel een wonder schoonmaakmiddeltje ?
Als hij zegt dat ie BazzieK kent zou hij dan uit medelijden niet beboet worden en geld meekrijgenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Of graag vrachtwagenchauffeur wilt worden en daarom je bike ook naar diesel laat stinken![]()
Olie en glinsteren, daar weet jij trouwens alles vanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Misschien glijdt ie dan beter ..
Wat er met 'ie' bedoelt wordt staat open voor discussie ..
Bij mijn weten heeft een voertuig op benzine een hoger bling bling gehalte dan eentje op diesel ..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:10 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
1 tegelijk aub [afbeelding]
Neeh, willem had ooit gezegd dat als je je motorblok met diesel inspuit (mbv een plantenspuit ofzo) dat ie dan blingbling wordt. Wel regelmatig doen danAangezien pimbers velgen meestal zwart zijn ipv groen heeft ie het ook uitgeprobeerd... alleen nogal geknoeid
Rest er het verschil tussen de pineut zijn of bewust je wheels vervuilen ..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Olie en glinsteren, daar weet jij trouwens alles van![]()
Van jouw weten neem ik sowieso niets meer aan, met je koekblikkeuhhquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Bij mijn weten heeft een voertuig op benzine een hoger bling bling gehalte dan eentje op diesel ..
Zwakkeling, weer een jaloers kind die er niet tegen kan als iemand zowel een twee- als vierwieler heeft om te besturen ..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Van jouw weten neem ik sowieso niets meer aan, met je koekblikkeuhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duidelijk?
Mzzltov![]()
Als ik weer eens in A'dam moet zijn (volgende week trouwens) wil ik wel iets meenemen wat prof's gebruiken om je motor te laten blinken (Super Blue stuff, ook tegen Reuma en AIDSquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:10 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
1 tegelijk aub [afbeelding]
Neeh, willem had ooit gezegd dat als je je motorblok met diesel inspuit (mbv een plantenspuit ofzo) dat ie dan blingbling wordt. Wel regelmatig doen danAangezien pimbers velgen meestal zwart zijn ipv groen heeft ie het ook uitgeprobeerd... alleen nogal geknoeid
AIDS ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
(Super Blue stuff, ook tegen Reuma en AIDS)
Staat mij alleen iets bij dat de diesel gebruikt werd/wordt door "handelaars" om het aangebodene er eenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als ik weer eens in A'dam moet zijn (volgende week trouwens) wil ik wel iets meenemen wat prof's gebruiken om je motor te laten blinken (Super Blue stuff, ook tegen Reuma en AIDS)
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
AIDS ?
Dat krijg je van bijen, klaar ..
/Harrie Jekkers
Was dat de motor die je voor 100 euro hebt schoongemaaktquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:37 schreef Rib-i het volgende:
Super Blue Stuff kracht bijzet post
De BMW van vorige week:
Voor:
[[url=http://i54.photobucket.com/albums/g100/Rib-i/Voor.jpg]afbeelding][/url]
Na:
[afbeelding]
![]()
Sssssssshhhhhhhhtttt.....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Was dat de motor die je voor 100 euro hebt schoongemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |