Ik help je welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:53 schreef Supersheep het volgende:
Mocht er iemand zijn die deel 327 wil tellen dan heel graag, ik doe 328 iig
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
De punten uit deel 327:
MarkPeterse +4
Nembrionic +3
Soempie +3
wyccie +2
Tha_Erik +1
Wonderwall van Oasis?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef Homdeck het volgende:
In november 2004 publiceerde het blad Rolling Stone "The 500 Greatest Songs of All Time". Welke nummer van wie stond op 1?
Flitspaal +1quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:07 schreef Flitspaal het volgende:
Bob Dylan met Like a Rolling Stone.
hey dat lijk ik wel!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:17 schreef NrSiX het volgende:
[afbeelding]
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!
slowchat mag toch zodra er nog geen nieuwe vraag is?kut er is al een
mmm dat zijn er 2 hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef Homdeck het volgende:
camu?
dat ook jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef wyccie het volgende:
En die zijn er mee gestopt.
denk tquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:23 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Ronald Plasterk?
Niet Ronald, wel juiste katern.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:23 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Ronald Plasterk?
Die uitgave heb ik hier in de kast liggen. (tvp)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef Homdeck het volgende:
In november 2004 publiceerde het blad Rolling Stone "The 500 Greatest Songs of All Time". Welke nummer van wie stond op 1?
Ook niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:27 schreef Supersheep het volgende:
Simon Roozendaal?
Die dus niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:31 schreef wyccie het volgende:
Of met 1 a.
Emmetje +1quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:37 schreef Emmetje37 het volgende:
Introdans en het nationaal ballet ?
Die is ook goed, maar ik had het even simpel gehouden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Scapino
RoofingBurner +1quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Bernard Haitink
Nee, misschien een naamgenoot van hem, maar ik zoek iemand in een hele andere hoek.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:51 schreef Emmetje37 het volgende:
is dat niet van de transmissiemotor ?
Zat ie bij Humerto Tan in de klas? Ik kwam laatst toevallig langs gezapt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:52 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, misschien een naamgenoot van hem, maar ik zoek iemand in een hele andere hoek.
Deze persoon was laatst bij klasgenoten.
Dan staan alle punten weer op 0.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Enneehhh....wat wil je gaan resetten?
Om de 250 delen denk ik dus bij deel 500quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:47 schreef Grim. het volgende:
Vraagje: Gaan we weer resetten bij topic nummer 350 of 500?
Nee, die is volgens mij niet meer in staat om bij klasgenoten te komen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:53 schreef wyccie het volgende:
Is dat degene die de stem doet bij een aantal Fabeltjeskrant-karakters?
Ja, bedacht ik me net ook. Had ik het bijna goed. Goede voornaam en beginletter achternaam.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef Emmetje37 het volgende:
Fabeltjeskrant was Frans van Dusschoten ... toch ?
Nee, de persoon heet tegenwoordig anders. Volgens zijn zeggen, zo biechte hij op, waren zijn ouders bij zijn geboorte niet getrouwd. Vandaar de naamsverandering, hij deed er nogal vreemd over. Volgens mij is de naam waaronder iedereen hem kent gewoon een artiestennaam. HIj is alleen het type artiest die zich hiervoor een beetje geneerd denk ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, bedacht ik me net ook. Had ik het bijna goed. Goede voornaam en beginletter achternaam.![]()
Nope, deze meneer zingt de 'sterren' van de hemel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:59 schreef Emmetje37 het volgende:
Is hij die clown?
Tjah, hier kwam dus een klasgenootje mee aan. Ze had (vroeger dus) ineens Fransje van Doren gezien op TV. Frans Bauer reageerde hier alleen een beetje vreemd op, maar het was dus echt zo.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Frans Bauer?
SpongeBob SquarePants it is! NRSIX+1quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:13 schreef NrSiX het volgende:
Sponsbob
opgezocht om zeker te weten ..... Van Doorne transmissie oftewel "het pientere pookje"quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:51 schreef Emmetje37 het volgende:
is dat niet van de transmissiemotor ?
Eerder..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1880?
SO close..and yet so far awayquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1780 dan
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bah ik had weer gehoopt op een eerder of later
1870?
Ik vatte het op als: de cijfers zijn goed, maar de volgorde niet. Vandaarquote:
Lager...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vatte het op als: de cijfers zijn goed, maar de volgorde niet. Vandaar
1783 dan?
anyway, ik ga proberen te slapen... veel plezier verder!
Wat begrijp je niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:26 schreef lienelien het volgende:
1779
jajaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet?
Het zit dus tussen 1780 en 1783 in hé?
dat is voor mij zeker wel een geldig excuusquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
slap excuus trouwens...
rosé is de nieuwe hoofdpijn
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:28 schreef lienelien het volgende:
en je bedoelde vast 'hè' in plaats van 'hé'
Leer je leestekens kennen![]()
Lamaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat is voor mij zeker wel een geldig excuus![]()
En ik krijg er geen hoofdpijn van![]()
dát is pas een slechte smoesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]maar dat ging even lasting op dit toetsenbord(Duits)
Mullisch?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:30 schreef lienelien het volgende:
Wie is de auteur van De Koopman van Venetië?
Moet ik een foto maken dan?quote:
Wordt ja altijd zo kribbig van drank?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
niet zo ongeduldig, kijk eens boven je![]()
Kniertje +1quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:32 schreef kniertjeh het volgende:
ruwe gok, Shakespeare.... (blijft voorlopig op 2 punten hangen)
Die is van,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:31 schreef erkel het volgende:
Kluun!!
ik heb net nog samen met 2 meiden liedjes lopen zingen op de Kloveniersburgwal.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wordt ja altijd zo kribbig van drank?
Ik krijg altijd een rode neus van drank...
Ja maar dan moet ik een vage toetsencombi van 3 toetsen gebruiken...dat is irritant.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:32 schreef lienelien het volgende:
ja maar een Duitse laptop kent ook vást wel een accent grave
ja en De Weduwnaarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:33 schreef kniertjeh het volgende:
[..]
Die is van,
vrouw ging naar de dokter
verschiet van der stoelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Kniertje +1
Heb het stuk net in een moderne bewerking gezien, was heel leuk!![]()
Dát is dan wel weer gezelligquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik heb net nog samen met 2 meiden liedjes lopen zingen op de Kloveniersburgwal.![]()
Bewoners, excuses.
Ja weet ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:33 schreef kniertjeh het volgende:
[..]
Die is van,
vrouw ging naar de dokter
ofzo.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja weet ikDat ie had liggen krikken met iemand anders, terwijl zijn eigen vrouw dood lag te gaan aan borstkanker ofzoiets toch ?
![]()
fictie vind ik nog wel aardig, maar non-fictie![]()
lijstdúwer? en je vraag in bold, plsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:35 schreef kniertjeh het volgende:
Nou een makkelijke dan eens? Wie is lijstduwer van de sp?
Het was in zijn boek wat meer benadrukt als het echt was...zei hij zelf...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja weet ikDat ie had liggen krikken met iemand anders, terwijl zijn eigen vrouw dood lag te gaan aan borstkanker ofzoiets toch ?
![]()
fictie vind ik nog wel aardig, maar non-fictie![]()
boek is gebasseerd op zijn leven ja, dus is het fictie. Maar gewoon over het algemeen gezien van ik non-fictie gewoon bagger, autobiografieën vind ik nog wel interessant. Voor de rest heb ik niks met literatuurquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
ofzo.
En volgens hemzelf is het fictie![]()
Is het boek minder goed dan, als je weet dat het grotendeels non-fictie is?
je zin klopt nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:38 schreef erkel het volgende:
[..]
boek is gebasseerd op zijn leven ja, dus is het fictie.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:37 schreef lienelien het volgende:
of bestaat er werkelijk zoiets als een lijstduwer?
ja, ik had het door.nooit geweten alleen dat het zo heetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
lijst·du·wer (de ~ (m.), ~s)
1 politicus die als stemmentrekker op een kandidatenlijst staat, maar niet gekozen wil worden [in België op de tweede, in Nederland op de laatste plaats]
Wie noemt z'n kind nou roseetje?quote:
ik wou als eventuele hint nog zeggen dat de hals oo scheef isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
JP Chenet (spelling?)
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:53 schreef erkel het volgende:
Jarenlang die zooi lopen bijvullen in de supermarkt, maar kon niet op de naam komen![]()
6 jaar lang bij m'n bijbaantje achter de kassa voorbij zien komenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:53 schreef erkel het volgende:
Jarenlang die zooi lopen bijvullen in de supermarkt, maar kon niet op de naam komen![]()
Als zo'n standaard grap zekerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
6 jaar lang bij m'n bijbaantje achter de kassa voorbij zien komen![]()
En ja, vaak moeten aanhoren van klanten dat er iets mis was met de fles![]()
That's one small step for manquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
"That's one small step for man, one giant leap for mankind"
De alom bekende woorden van Armstrong. Maar dit klopt niet.
Wat klopt niet? Wat heeft hij daadwerkelijk gezegd?
Neen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:57 schreef lienelien het volgende:
de rest schijnt er door de NASA bijgeplakt te zijn
ja juist. zo zijn er wel 30 standaard grapjes, en 3000 iets minder standaard grapjes die ik iedere vrijdagavond en iedere zaterdag aan moest horen. En dan kijken ze je raar aan als je niet meer helemaal leuk en blij enzo reageertquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Als zo'n standaard grap zekeren jij maar vriendelijk blijven lachen, maar ondertussen...
![]()
Ook dit niet. Alhoewel het bijna correct is.quote:
Er gaan wel meer geruchten. Er gaat ook het gerucht dat 'ie over zijn woorden gestruikeld is.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat gerucht gaat wel anders![]()
Dattie dus alleen het eerste deel van die zin zei
oh, dat wist ik nog nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er gaan wel meer geruchten. Er gaat ook het gerucht dat 'ie over zijn woorden gestruikeld is.
Maar dat is onlangs ontkracht.
Neuh..je moet het echt zoeken in het eerste stukje. Hetzelfde stukje als Lienelien net postte...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:00 schreef kniertjeh het volgende:
thats one small step for human
ja, en Elvis leeft nogquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:01 schreef kniertjeh het volgende:
er zijn boze tongen die beweren dat hij helemaal niet op de maan is geweest maar dat het in scene is gezet..propaganda...........
Ja..die woont samen met Bin Laden.quote:
Zelfs in dat geval heeft 'ie het wel gezegdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:01 schreef kniertjeh het volgende:
er zijn boze tongen die beweren dat hij helemaal niet op de maan is geweest maar dat het in scene is gezet..propaganda...........
Nops...zoek naar een gramaticale fout.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:02 schreef kniertjeh het volgende:
That's one little step for man
Hehe ik herken het...ook zo'n mooie voor vakkenvullers: *klant pakt product wat je net hebt neergezet* 'Nou ben ik ff vervelend hoor'. Argh scheit me niks, iemand anders pakt um dan wel over 30 minutenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja juist. zo zijn er wel 30 standaard grapjes, en 3000 iets minder standaard grapjes die ik iedere vrijdagavond en iedere zaterdag aan moest horen. En dan kijken ze je raar aan als je niet meer helemaal leuk en blij enzo reageert![]()
Mag ik dan iets zeggen wat misschien ook al honderd keer is gezegd maar wat ik elke keer denk als ik je avator zie...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Hehe ik herken het...ook zo'n mooie voor vakkenvullers: *klant pakt product wat je net hebt neergezet* 'Nou ben ik ff vervelend hoor'. Argh scheit me niks, iemand anders pakt um dan wel over 30 minuten![]()
Ja maar... toen was ie net terug, moet ik dat bijschrift ook wijzigenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:06 schreef kniertjeh het volgende:
[..]
Mag ik dan iets zeggen wat misschien ook al honderd keer is gezegd maar wat ik elke keer denk als ik je avator zie...
je bent zonder baard mooier.![]()
bingo!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:05 schreef lienelien het volgende:
for A man
Je onderschrift is tijdloos.. je baard kan verledentijd zijn...waarom spreek je in hij..ben jij hem niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja maar... toen was ie net terug, moet ik dat bijschrift ook wijzigen![]()
uuh uhm...fuck betraptquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:11 schreef kniertjeh het volgende:
[..]
Je onderschrift is tijdloos.. je baard kan verledentijd zijn...waarom spreek je in hij..ben jij hem niet?![]()
![]()
Ben je hem nou?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:16 schreef erkel het volgende:
[..]
uuh uhm...fuck betrapthehe misschien verander ik 'm binnenkort wel ff
![]()
1999 ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:16 schreef erkel het volgende:
Tweakers 99
het was geen onderdeel van tweakersquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:21 schreef erkel het volgende:
Algemeen onderdeel van Tweakers, waar normaal nieuws en algemeen forum gevestigd waren, zoals nu ongeveer![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:23 schreef lienelien het volgende:
ja da's hetzelfde.
En nu gaan jullie mij vertellen wat er toen op die site kwam te staan wat veel bezoekers trokquote:Danny begon op 06 mei 1999 om 15:57u een thread met topic "jongerensite ?" met de volgende post:
"Hmm, anyone hier interested om te helpen een jongerensite op te zetten.
You know, computernieuws, film/tv/pop nieuws, coole links, gaming etc. ?
Gaat om dagelijkse updates net als tweakers.net, alleen dan op basis van andere info."
Hete meiden?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:24 schreef lienelien het volgende:
En nu gaan jullie mij vertellen wat er toen op die site kwam te staan wat veel bezoekers trok
Big Brother.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:25 schreef lienelien het volgende:
het heeft iets te maken met een mediahappening in 1999. Wordt allen eensch wakker ofzo.
nee niets vanuit, het is kind a vanuit GoT dus.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:24 schreef Nembrionic het volgende:
Vanuit een ezine dan?
hehe.quote:
korte neus?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
Gek...ik zie nergens iets vermeld over Big Brother...
quote:Alles leek goed te gaan verlopen. De database werd aangepast aan de lay-out (die natuurlijk op de valreep nog even veranderde) en alles ging goed. Tot op een gegeven moment Big Brother begon. Danny raakte helemaal verslaafd aan BB via internet en er werden rare dingen gezegd die zijn opgenomen. Hier stopt eigenlijk mijn verhaal, omdat ik alleen alles van vóór die tijd wilde vertellen.
Maargoed, de consequentie van de BB hype was dus dat de bezoekersaantallen van FOK! al ontzettend stegen nog voordat de site goed en wel online was! Wie had dit mogen verwachten... Een site waarvan je verwacht om bij wijze van spreken bij 0 te beginnen, trok al een recordaantal bezoekers van ruim 10.000 man. Met 78.027 pageviews.
Geweldig!
Er staat dat BB ervoor zorgde dat de bezoekersaantallen van Fok enorm stegen. NIET dat BB de aanleiding voor Fok was.quote:
dat zei ik ook niet. De aanleiding was het bericht van Danny op GoT. Ik vroeg wat er in den beginne op de site stondquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er staat dat BB ervoor zorgde dat de bezoekersaantallen van Fok enorm stegen. NIET dat BB de aanleiding voor Fok was.
Maar dat was heel de vraag niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat zei ik ook niet. De aanleiding was het bericht van Danny op GoT. Ik vroeg wat er in den beginne op de site stond![]()
er is een plaats in zh met méér dan 12 treinstations?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
Utrecht is het ook niet. Een hint, de plaats ligt in Zuid-Holland.
Ja goed. 13 stations om precies te zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:32 schreef -Beer- het volgende:
Zoetermeer?
ja 'waaruit', uit wat voor een site, wat was het in het begon, blablaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat was heel de vraag niet.
Je vraag was:
Waaruit en wanneer is Fok! ontstaan?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja goed. 13 stations om precies te zijn.
-Beer- +1
Welke plaats kent er 12 dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
er is een plaats in zh met méér dan 12 treinstations?![]()
Dan klopt het toch niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja 'waaruit', uit wat voor een site, wat was het in het begon, blabla
rotterdam, dacht ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Welke plaats kent er 12 dan?
'waaruit' is voor meerdere interpretaties vatbaar, maar maakt me niet uit verderquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja 'waaruit', uit wat voor een site, wat was het in het begon, blabla
maar eigenlijk dus uit een bericht van danny, als je wil mierenneuken om de vraagstelling![]()
fok was eerst een BB forum. Fok was niet eerst Tweakersquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan klopt het toch niet?
Fok is niet ontstaan uit een Big Brother Forum. Het is ontstaan uit Tweakers.
ja, en daarom legde ik toch ook nog voordat iemand het antwoord gaf uit wat ik precies bedoelde?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:35 schreef erkel het volgende:
[..]
'waaruit' is voor meerdere interpretaties vatbaar, maar maakt me niet uit verder![]()
Fok is gelanceerd door mensen vanuit Tweakers.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
fok was eerst een BB forum. Fok was niet eerst Tweakers
Zoetermeer Stadslijnquote:
veel zeg!:)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zoetermeer Stadslijn
Het wordt nu omgebouwd tot Randstadrail zie ik, maar tot voor kort waren er echt 13 treinstations in Zoetermeer (12 stadslijn en 1 station speciaal voor de sneltreinen uit Utrecht en Den Haag).
nee, is niet met die reden begonnen, maar dat was wel bijna het enige wat toen op fok te vinden was, en waardoor fok groot is geworden. Staat in diverse bronnen hier op fok beschreven. Maar goed, vragensteller beslist. Heerlijk, die democratiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fok is gelanceerd door mensen vanuit Tweakers.
Fok was een jongerenforum met toevallig...een BB forum erin.
Door de ongekende BB hype is het forum toen groot geworden.
Het forum is NIET begonnen om te discusieren over BB.
Prima dat de vragensteller beslist. Moet 'ie/ze wel zijn/haar feiten op orden hebbenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee, is niet met die reden begonnen, maar dat was wel bijna het enige wat toen op fok te vinden was, en waardoor fok groot is geworden. Staat in diverse bronnen hier op fok beschreven. Maar goed, vragensteller beslist. Heerlijk, die democratie![]()
6?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
Té veel als je het mij vraagt. Zoetermeer is toch helemaal niet ZO groot?
Rotterdam heeft er "maar" 6 zie ik..
Nem en jij hebben beide gelijk, tis maar net hoe je 'waaruit' interpreteertquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee, is niet met die reden begonnen, maar dat was wel bijna het enige wat toen op fok te vinden was, en waardoor fok groot is geworden. Staat in diverse bronnen hier op fok beschreven. Maar goed, vragensteller beslist. Heerlijk, die democratie![]()
ik heb mijn feiten op orde. Zoals ik je het antwoord is gegeven, is zoals danny het zelf zegt. En Danny is god.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima dat de vragensteller beslist. Moet 'ie/ze wel zijn/haar feiten op orden hebben
Soit...ik ben een mierrenneuker.
ja ik snap hem ook welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Nem en jij hebben beide gelijk, tis maar net hoe je 'waaruit' interpreteertdus dan beslist vragenstellert idd
Ik had 7 moeten zeggen jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
6?
Alexander
Bergweg
Blaak
Centraal
Hofplein
Kleiweg
Lombardijen
Noord
Stadion
Wilgenplas
Zuid
oh geen idee, nooit geweest. Is zeker gewoon een perron met een kaartjesautomaat? Net zoals Nijmegen-Lentquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had 7 moeten zeggen ja
Wilgenplas, Kleiweg, Bergweg en Hofplein zijn geen stations meer.
Ik zie een volledige vergelijking met de Bijbel hier. God's woord wordt ook vaak verkeerd geinterpreteerdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik heb mijn feiten op orde. Zoals ik je het antwoord is gegeven, is zoals danny het zelf zegt. En Danny is god.
ook dáár heb je gelijk in.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie een volledige vergelijking met de Bijbel hier. God's woord wordt ook vaak verkeerd geinterpreteerd
Nee hoor. Zijn altijd volledige stations geweest. Maar tegenwoordig is dat de Randstad Rail. En dat is een snelmetro.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
oh geen idee, nooit geweest. Is zeker gewoon een perron met een kaartjesautomaat? Net zoals Nijmegen-Lent
je kan op ns.nl er wel gewoon kaartjes naartoe kopenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor. Zijn altijd volledige stations geweest. Maar tegenwoordig is dat de Randstad Rail. En dat is een snelmetro.
Dat zijn de spooktreinen. Die komen nooit meer terug, zijn ook alleen enkeltjes.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
je kan op ns.nl er wel gewoon kaartjes naartoe kopen![]()
ahh, goed dat je het zegtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat zijn de spooktreinen. Die komen nooit meer aan, zijn ook alleen enkeltjes.![]()
Moet je voor de grap eens van Rotterdam Bergweg naar Den Haag Centraal invoerenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
je kan op ns.nl er wel gewoon kaartjes naartoe kopen![]()
je moet lopen van de NSquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens van Rotterdam Bergweg naar Den Haag Centraal invoeren
Inderdaad...omdat er geen trein meer rijdtquote:
Ook dat natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:47 schreef lienelien het volgende:
nee de ns is sowieso een beetje in de war
En wie verzon de naam?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:54 schreef erkel het volgende:
Gretha Duisenberg? .........
Nee, maar ik had het geweldig gevonden (al was het een eikel)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:55 schreef erkel het volgende:
Pim Fortuyn?
Nee joh, die geilt juist op Palestijen knuffelen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:57 schreef erkel het volgende:
Jan Mulder?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
De beste man draagt ongeveer dezelfde naam als augurkenschijfjes
Dat lijkt me ook jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb net even opgezocht wie het is, wel een goede hint.
Mijn geheugen werkt niet zo best opt moment, die troep jarenlang door me klauwen laten gaan, maar die naamquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
De beste man draagt ongeveer dezelfde naam als augurkenschijfjes
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:10 schreef -Beer- het volgende:
O shit, ik dacht dat het kompleet fout zou zijn, sorry hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |