Hete meiden?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:24 schreef lienelien het volgende:
En nu gaan jullie mij vertellen wat er toen op die site kwam te staan wat veel bezoekers trok
Big Brother.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:25 schreef lienelien het volgende:
het heeft iets te maken met een mediahappening in 1999. Wordt allen eensch wakker ofzo.
nee niets vanuit, het is kind a vanuit GoT dus.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:24 schreef Nembrionic het volgende:
Vanuit een ezine dan?
hehe.quote:
korte neus?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
Gek...ik zie nergens iets vermeld over Big Brother...
quote:Alles leek goed te gaan verlopen. De database werd aangepast aan de lay-out (die natuurlijk op de valreep nog even veranderde) en alles ging goed. Tot op een gegeven moment Big Brother begon. Danny raakte helemaal verslaafd aan BB via internet en er werden rare dingen gezegd die zijn opgenomen. Hier stopt eigenlijk mijn verhaal, omdat ik alleen alles van vóór die tijd wilde vertellen.
Maargoed, de consequentie van de BB hype was dus dat de bezoekersaantallen van FOK! al ontzettend stegen nog voordat de site goed en wel online was! Wie had dit mogen verwachten... Een site waarvan je verwacht om bij wijze van spreken bij 0 te beginnen, trok al een recordaantal bezoekers van ruim 10.000 man. Met 78.027 pageviews.
Geweldig!
Er staat dat BB ervoor zorgde dat de bezoekersaantallen van Fok enorm stegen. NIET dat BB de aanleiding voor Fok was.quote:
dat zei ik ook niet. De aanleiding was het bericht van Danny op GoT. Ik vroeg wat er in den beginne op de site stondquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er staat dat BB ervoor zorgde dat de bezoekersaantallen van Fok enorm stegen. NIET dat BB de aanleiding voor Fok was.
Maar dat was heel de vraag niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat zei ik ook niet. De aanleiding was het bericht van Danny op GoT. Ik vroeg wat er in den beginne op de site stond![]()
er is een plaats in zh met méér dan 12 treinstations?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
Utrecht is het ook niet. Een hint, de plaats ligt in Zuid-Holland.
Ja goed. 13 stations om precies te zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:32 schreef -Beer- het volgende:
Zoetermeer?
ja 'waaruit', uit wat voor een site, wat was het in het begon, blablaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat was heel de vraag niet.
Je vraag was:
Waaruit en wanneer is Fok! ontstaan?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja goed. 13 stations om precies te zijn.
-Beer- +1
Welke plaats kent er 12 dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
er is een plaats in zh met méér dan 12 treinstations?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |