nu op cnn, ze speculeren dat er een vliegtuigje in een appartementencomplex is gevlogen.quote:Small aircraft hits NY, not terrorism-official
Bron : Reuters
NEW YORK (Reuters) - A small aircraft crashed into a building on Manhattan's Upper East Side on Wednesday, but a U.S. official said there was no evidence it was terrorism-related.
The Federal Aviation Administration said it was not clear whether the craft was a helicopter or a small plane, but the New York Fire Department identified it as a helicopter.
The crash occurred at East 72nd St. and York Avenue, near the East River.
"I have no reason to believe at this point that the crash in New York City is terrorism-related," said a U.S. official who declined to be identified.
The images of fire and smoke pouring out of the windows of a high rise building evoked images of the hijack plane attacks of September 11, 2001.
CNN, citing a police source, said the craft hit a 20-story residential building.
Several helicopters have crashed over the years into or near the rivers flanking Manhattan.
Dat klein zeiden ze op 911 ook in eerste instantiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:00 schreef Repeat het volgende:
klein vliegtuigje zeggen ze bij cnn idd...
Heb je geen TV 20 meter van je vandaan toevallig?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:06 schreef vosss het volgende:
kut; die stream van cnn ligt weer plat
Iemand een andere url??
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:03 schreef newsman het volgende:
Reuters meld, dat het gaat om een helicopter,zo meld BBC world.
quote:NEW YORK (Reuters) - A small aircraft crashed into a building on Manhattan's Upper East Side on Wednesday, according to media reports.
The aircraft, either a small plane or a helicopter, crashed on East 72nd St. and York Avenue, near the East River, CNN reported, citing various media.
Ja klopt hoor het nu ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:05 schreef Irritinus het volgende:
Op cnn hebben ze het over een 2 motorig vliegtuig..
Jawel, sterker nog; 4 meter achter me.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:06 schreef Furious het volgende:
[..]
Heb je geen TV 20 meter van je vandaan toevallig?
het ziet er naar uit dat het geen aanslag isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:07 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
http://www.nu.nl/news/846(...)gebouw_New_York.html
Ik vraag me altijd af hoe je dat meteen kan zien?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
het ziet er naar uit dat het geen aanslag is
ach, dat dachten ze 11 september ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
het ziet er naar uit dat het geen aanslag is
Dat ziet er iig niet uit als een flinke aanslagquote:
11 november 2011quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:11 schreef RainofDeath het volgende:
Hmm, 11 september, 11 oktober, Over een x aantal jaren 11 november?
Ik was lekker eerderquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:12 schreef Tha-CheF het volgende:
[conspiracy mode] 11 sebtember - 11 oktober .... [/conspiracy mode]
waar haal je die 2de 5 vandaanquote:
Atoomproefje van een noord koreaan op z'n kamertjequote:
quote:
9 en 11 is gemiddeld 10, dus oktoberquote:
een dag te vroeg gevlogenquote:
verdomme, ieniemienie heeft dat zeker doorgeluld ...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:16 schreef Niek. het volgende:
Het schijnt dat Sesamstraat erachter zit aangezien de nieuwe cao nogal tegen valt, zo is er bevoorbeeld niets terechtgekomen van de beloofde salaris verhoging en zijn ook de 3 extra adv dagen per jaar niet terug te vinden.
bron: Nu.nl
10= 10x1, 10+1= 11quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:14 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
9 en 11 is gemiddeld 10, dus oktober![]()
welkom op FOK!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:18 schreef Furious het volgende:
Lekker boeiend al dat gespeculeer. Kunnen jullie geen uur wachten tot er duidelijkheid is?
OMFG!!!!!!!!!! EN WEER IN NEW YORK!!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:17 schreef ruud_fr het volgende:
11 oktober
precies 5 jaar en 1 maand na WTC
beetje veel te veel volgens mij..quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:21 schreef BigFire het volgende:
helicopter achterstevoren: retpocileh=geboorteplaats 29ste topman Al Qaida![]()
Die zullen dan nu wel in diepe rust zijn...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:23 schreef Suerte het volgende:
Ik hoor net dat het gebouw oa wordt gebruikt voor mensen die na een operatie rust nodig hebben en moeten bijkomen![]()
Wel als 't in onderdelen naast je bed ligt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef BigFire het volgende:
"some thought it was a plane, some thought it was a helicopter"
ja dat verschil is idd lastig te zien![]()
Niet iedereen heeft daar zes jaar lagere school, zoals wij hier in NL.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef BigFire het volgende:
"some thought it was a plane, some thought it was a helicopter"
ja dat verschil is idd lastig te zien![]()
Ja, als ze los zitten vliegt-ie niet zo goed.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef its_me_ het volgende:
Vaste vleugels is toch fixed wing?
Nou je het zegt, het wordt verdomd mistig hier, jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef Niek. het volgende:
Het is inderdaad erg mistig in NY
http://empirecam.acronym.com/
Nee, is juist slecht, ze wisten gewoon van niets en beweren nu dat het helemaal geen teroristische aanslag is, terwijl dat wel zo isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef Tha-CheF het volgende:
FBI :
'no indication that crash is related to terrorism'
goed om te horen van die rakkers
Doe eens naar het gebouw toe lopen danquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:28 schreef Suerte het volgende:
[..]
Nou je het zegt, het wordt verdomd mistig hier, jaIk hoor nu ook veel brandweerwagens voorbij komen...
![]()
Dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef Niek. het volgende:
Het is inderdaad erg mistig in NY
http://empirecam.acronym.com/
waar zit je ergens in NY?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:28 schreef Suerte het volgende:
[..]
Nou je het zegt, het wordt verdomd mistig hier, jaIk hoor nu ook veel brandweerwagens voorbij komen...
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:31 schreef Mikrosoft het volgende:
Fighter aircraft in the air over numerous US cities!
Zit er redelijk ver vandaan; op de 27e straat.En met die mist valt het eigenlijk best mee nuquote:
Ik wilde vroeg naar bed vanavond, maar met deze ramp doe ik toch geen oog dicht. Ik ga maar weer de hele nacht Fox kijken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:29 schreef Nielsch het volgende:
Weet jij nog waar je was toen 10/11 plaatsvond?
zullen wel weer verscherpte maatregelingen komen bij de luchthavensquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:31 schreef Mikrosoft het volgende:
tijdens zn verhaaltje voor het slapen gaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef Cassius het volgende:
"President Bush has been made aware of the plane crash."
Zeker weer in z'n oor gefluisterd.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Doe eens naar het gebouw toe lopen dan
Ik weet nog dat ik vroeger gewoon naar bed kon gaan zonder bang te zijn voor vliegtuigen naast mijn bed.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Ik wilde vroeg naar bed vanavond, maar met deze ramp doe ik toch geen oog dicht. Ik ga maar weer de hele nacht Fox kijken.
Die lui laten over een paar jaar nog eens fighter crafts opstijgen als John van de pizzajoint in Manhattan een scheet laat.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:31 schreef Mikrosoft het volgende:
We zijn gered!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Bush is op de hoogte. Dat is mooi
IS er ergens een nieuwszender via internet te bekijken buiten CNN? Want die ligt weer plat met zn streamquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Ik wilde vroeg naar bed vanavond, maar met deze ramp doe ik toch geen oog dicht. Ik ga maar weer de hele nacht Fox kijken.
Dit was slechts een afleidingsmanoeuvre. Nu alle brandweermannen daar zijn kunnen de echte aanslagen beginnen.quote:
Kan je nagaan wat de mensen op 11/9 in het vliegtuig hebben meegemaakt. Eerst zie je NY door het raampje en twee seconde later zie je ineens een kopieerapparaat door hetzelfde raampje.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik vroeger gewoon naar bed kon gaan zonder bang te zijn voor vliegtuigen naast mijn bed.
hebben ze jou dat in je oor gefluisterd ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit was slechts een afleidingsmanoeuvre. Nu alle brandweermannen daar zijn kunnen de echte aanslagen beginnen.
Ripquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:37 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat de mensen op 11/9 in het vliegtuig hebben meegemaakt. Eerst zie je NY door het raampje en twee seconde later zie je ineens een kopieerapparaat door hetzelfde raampje.
Numerous air crashes reported across NY Cityquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit was slechts een afleidingsmanoeuvre. Nu alle brandweermannen daar zijn kunnen de echte aanslagen beginnen.
2 doden confirmed lees ik netquote:The building is a 50-story condominium tower built in 1986 and located nearby Sotheby's Auction House. It has 183 apartments, many of which sell for more than $1 million.
En samenzweringstheorieënquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:38 schreef Whizzkith het volgende:
Komen hier ook 5 films en 15 docu's over uit over 5 jaar?
Ik denk net aan een afleidingsmanoeuvre, vernieuw de pagina en zie "jouw" afleidingsmanoeuvre staan. Dat kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vroeger was je nog gewoon bang voor die enge man onder je bed.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik weet nog dat ik vroeger gewoon naar bed kon gaan zonder bang te zijn voor vliegtuigen naast mijn bed.
Dat bleek toch je vader te zijn?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vroeger was je nog gewoon bang voor die enge man onder je bed.
Die achteraf eigenlijk best wel een sympathieke kerel bleek te zijn.
quote:NEW YORK — A small aircraft crashed into a high-rise building on Manhattan's Upper East Side Wednesday,
Local news reports quoted New York Fire Department officials as saying two people were confirmed dead. The FDNY confirmed FOX News that there are people trapped inside the building on floors above where the fire is located.
Officials said there is no indication the incident was a result of terrorism. There were dozens of firefighters, emergency workers and other first responders on the scene.
The crash set off a raging fire that sent a pillar of gray smoke over the city, police said. Witnesses reported seeing a gigantic fireball come out of the building, police said.
Flames could be seen shooting from windows on two upper floors of the 50-story building, near the East River. Burning debris fell from the tower, and a column of gray smoke rose over the city.
"There's huge pieces of debris falling," said one witness who refused to give her full name. "There's so much falling now, I've got to get away."
Fire Department spokeswoman Emily Rahimi said the aircraft struck the 20th floor of the building, located at 524 East 72nd Street.
The Federal Aviation Administration is handling reaction to the incident. FAA spokeswoman Diane Spitaliere that it was a small, fixed-wing aircraft that was involved, but there was very little other information collected so far. A helicopter would be expected in that area of the city; no other aircraft should be around that part of Manhattan, the FAA said.
"Everyone was running down the street, kids were screaming and crying," Rich Behar, a New York City resident and former Time magazine reporter, told FOX News. "There was a lot of horror and terror when it hit," Behar added, saying the whole ordeal reminded him of the Sept. 11, 2001, attacks.
As of 3:25 p.m. ET, the incident had not affected flights coming in or out of the New York area.
The building is a 50-story condominium tower built in 1986 and located nearby Sotheby's Auction House. It has 183 apartments, many of which sell for more than $1 million.
A spokesman for the National Transportation Security Board said that agency is organizing a team to send to New York to investigate the crash.
Kijk, daar heb je het alquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:39 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Ik denk net aan een afleidingsmanoeuvre, vernieuw de pagina en zie "jouw" afleidingsmanoeuvre staan. Dat kan geen toeval zijn.
Van de Bijlmerramp is ook een docu geweest op NGCquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:38 schreef Whizzkith het volgende:
Yep, en theorieën over dat het gewoon een kan water was, of een plantenbak.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:38 schreef Whizzkith het volgende:
da's maar 44 straten lopenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef Suerte het volgende:
[..]
Zit er redelijk ver vandaan; op de 27e straat.En met die mist valt het eigenlijk best mee nu![]()
adquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vroeger was je nog gewoon bang voor die enge man onder je bed.
Die achteraf eigenlijk best wel een sympathieke kerel bleek te zijn.
Bij jou thuis misschien.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:39 schreef Niek. het volgende:
Dat bleek toch je vader te zijn?
Noord-Korea lanceert 30 raketten, maar niemand heeft iets in de gaten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Op dit moment sterven duizenden mensen aan aids of hongersnood maar nee hoor, dít is breaking news
Maar om nou elke dag de duizenden namen van de aidsslachtoffers die die dag zijn overleden te gaan opnoemen, daar kan je een tv zender van makenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Op dit moment sterven duizenden mensen aan aids of hongersnood maar nee hoor, dít is breaking news
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:42 schreef Furious het volgende:
[..]
Noord-Korea lanceert 30 raketten, maar niemand heeft iets in de gaten.
Was het dan een raket in dat apartementsgebouw?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:42 schreef Furious het volgende:
[..]
Noord-Korea lanceert 30 raketten, maar niemand heeft iets in de gaten.
jup, dure flatquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
is het dit gebouw? http://www.skyscraperpage.com/cities/?buildingID=14348
Nog niet...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:43 schreef Wombcat het volgende:
Was het dan een raket in dat apartementsgebouw?
Ja, revaliderende mensen kunnen niet stuk voor stuk een sprint trekken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Er worden nog steeds mensen geëvacueerd
Ja het is NY. Je weet nooit of het gebouw zo meteen "spontaan" instort.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Er worden nog steeds mensen geëvacueerd
Which one of them screwed me?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef Cassius het volgende:
"President Bush has been made aware of the plane crash."
Zeker weer in z'n oor gefluisterd.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja het is NY. Je weet nooit of het gebouw zo meteen "spontaan" instort.
over een paar uur is het al een noord koreaanse raket die uit koers was geraaktquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nog niet...
...maar dat komt vanzelf wel.
quote:NORAD orders fighter aircraft patrol U.S. cities as precautionary measure
Daarna is het even een onderzeeër dat het gebouw geraakt heeft, maar dat vinden ze toch onrealistisch en geven ze uiteindelijk de schuld aan John Lennon of Jay Leno.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:45 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
over een paar uur is het al een noord koreaanse raket die uit koers was geraakt
De bom kwam van links.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:46 schreef Furious het volgende:
[..]
Daarna is het even een onderzeeër die het gebouw geraakt heeft, maar dat vinden ze toch onrealistisch en geven ze uiteindelijk de schuld aan John Lennon of Jay Leno.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:45 schreef Ericr het volgende:
Pietje77 had laatst wel Flight Simulator 2004 gekocht.
hehe die new yorkers zijn idd niet echt zuinig op hun gebouwenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"May be the smartest thing to do is, is pull it."
Deze zal zo ook wel naar benede komen.
Was het een superman, een helicopter? nee het was Tupac met zn homeboys, hij was een stukje gaan vliegen in een fixed wing airplane. Ze raakten een beetje uit koers toen ze naar een liedje van John Lennon aan het luisteren waren.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:46 schreef Furious het volgende:
[..]
Daarna is het even een onderzeeër die het gebouw geraakt heeft, maar dat vinden ze toch onrealistisch en geven ze uiteindelijk de schuld aan John Lennon of Jay Leno.
er staan er ook genoeg.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hehe die new yorkers zijn idd niet echt zuinig op hun gebouwen
Woord.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
er staan er ook genoeg.
Ze willen af en toe ook wel weer iets anders![]()
Dus tupac is dood? Ripquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:48 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
Was het een superman, een helicopter? nee het was Tupac met zn homeboys, hij was een stukje gaan vliegen in een fixed wing airplane. Ze raakten een beetje uit koers toen ze naar een liedje van John Lennon aan het luisteren waren.
bron nu.nl
R.I.P aan de nabestaandenquote:
Niet meer dan logisch lijkt me, eigenlijk omgekeerde wereld van die amerikanen om linea recta te denken dat het "terrorisme" is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:50 schreef NorthernStar het volgende:
Je zou zeggen dat die kleine vliegtuigjes helemaal niet boven de stad mogen komen.
O nu een getuige op CNN. Was volgens hem ws. een vliegtuigje in problemen.
De Dow is meteen 70 punten naar beneden gedoken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:50 schreef Niek. het volgende:
Toch wel vrij suf, een klein vliegtuigje, geen terrorisme, dit is toch geen nieuws meer tegenwoordig?![]()
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:50 schreef NorthernStar het volgende:
Je zou zeggen dat die kleine vliegtuigjes helemaal niet boven de stad mogen komen.
Ze wilden gewoon een eigen Pisa in Little Italy! Kut maffia ook!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:50 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Het gebouw lijkt scheef te staan....
Red Bull Air Racequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:50 schreef NorthernStar het volgende:
ik vind een vliegtuig dat in een gebouw crasht wel nieuws, of het nu wel of geen aanslag is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:50 schreef Niek. het volgende:
Toch wel vrij suf, een klein vliegtuigje, geen terrorisme, dit is toch geen nieuws meer tegenwoordig?![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:50 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Het gebouw lijkt scheef te staan....
Vliegen was te duur?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:51 schreef ThinkTank het volgende:
It's only the beginning...![]()
Eric Harris was dit trouwens reeds voor 11/9/2001 van plan. Maar uiteindelijk heeft hij voor Columbine gekozen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:51 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
De Dow is meteen 70 punten naar beneden gedoken.
Die hebben een grote rode knop op hun bureau met 'EMERGENCY' erop. Daarmee dumpen ze direct al hun aandelen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:52 schreef Niek. het volgende:
[..]
wanhopige mensen die nu denken dat het einde der tijden is aangebroken en accuut al hun aandelen verkopen
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:53 schreef Furious het volgende:
[..]
Die hebben een grote rode knop op hun bureau met 'EMERGENCY' erop. Daarmee dumpen ze direct al hun aandelen.
Mooi koopmoment dus, ook al stroomt het bloed nog niet door de straten eigenlijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:53 schreef Furious het volgende:
[..]
Die hebben een grote rode knop op hun bureau met 'EMERGENCY' erop. Daarmee dumpen ze direct al hun aandelen.
G-Squad en de G-Unit?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:53 schreef Tha-CheF het volgende:
2 sqauds from JT terrorism taskforce responding to scene
zie je, de matties van Tupac komen eraan
En den I was loik, OH MY GOAD!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:54 schreef ThinkTank het volgende:
Die ooggetuige: then i heard like" 'weieieieieieieiei pgggggt"![]()
Zelfs in Nederland mag je als burger niet zomaar boven stedelijk gebied vliegen.quote:
Stiekem mag dat eigenlijk best wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zelfs in Nederland mag je als burger niet zomaar boven stedelijk gebied vliegen.
Als dit tenminste een burgervliegtuigje was.
tupac mag overal vliegen... is een deal met de FBIquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zelfs in Nederland mag je als burger niet zomaar boven stedelijk gebied vliegen.
MY STOCKS, OH NOES!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oh my god, oh my god, its a plane, oh my god, oh my god, oh my god, its terrorism, oh my god, oh my god, we are all going to die
*drukt op EMERGENCY knop*quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oh my god, oh my god, its a plane, oh my god, oh my god, oh my god, its terrorism, oh my god, oh my god, we are all going to die
Ook boven New York? Lijkt me erg sterk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef Furious het volgende:
[..]
Stiekem mag dat eigenlijk best wel.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ga even op onderzoek uit. Kom er later nog op terug.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ook boven New York? Lijkt me erg sterk.
Ik zie anders vaak genoeg vliegtuigjes vliegen boven stedelijk gebied.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Of een Gates Learjet; die zijn best groot voor een "klein vliegtuig"quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:57 schreef Furious het volgende:
Als het maar geen Diamond, Cessna of Piper is geweest. Die zijn meaui.
Als het nu een Robin was geweest.
Slimme ongelukken horen in [TRU].quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Wel een enorm stom ongeluk.
Okay, ik kom er niet op terug. Alle kaarten voor de US zijn (logischerwijs) ook betaald.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:58 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik ga even op onderzoek uit. Kom er later nog op terug.
Het vuur is geblust, het rookt nu nog een beetje.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:59 schreef Mikrosoft het volgende:
Hoezo geblust? Gebruikt CNN vertraging van live-beelden?
Amerikanen hebben een slecht perspectief.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Of een Gates Learjet; die zijn best groot voor een "klein vliegtuig"
Die klote-toeristen moeten ook maar gewoon genoegen nemen met zo'n dubbeldekker-cabrio.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:02 schreef Suerte het volgende:
Het vuur is geblust, het rookt nu nog een beetje.
Het zou trouwens gaan om zo'n toeristenhelicopter/vliegtuig (of hoe je dat ook noemt).Die mogen niet over dat stuk van Manhattan vliegen, waarschijnlijk had de piloot slecht zicht door de mist.
Op CNN zijn anders nog best wel wat vlammen te zien. Niet dat nu het hele gebouw in brand staat, maar voor een vuur dat uit is, brand het nog wel flink.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:02 schreef Suerte het volgende:
[..]
Het vuur is geblust, het rookt nu nog een beetje.
Het zou trouwens gaan om zo'n toeristenhelicopter/vliegtuig (of hoe je dat ook noemt).Die mogen niet over dat stuk van Manhattan vliegen, waarschijnlijk had de piloot slecht zicht door de mist.
Het vuur is uit, je ziet een opname (ook op Fox)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op CNN zijn anders nog best wel wat vlammen te zien. Niet dat nu het hele gebouw in brand staat, maar voor een vuur dat uit is, brand het nog wel flink.
naar het hele plaatje kijken vrind... bovenin stond 'Earlier'quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op CNN zijn anders nog best wel wat vlammen te zien. Niet dat nu het hele gebouw in brand staat, maar voor een vuur dat uit is, brand het nog wel flink.
Maar er staat wel "EARLIER" bij.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
zet er een brandend kaarsje opquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef Suerte het volgende:
[..]
OhBij mij op tv brandt er niets meer
![]()
Sorry, dat kon ik vanuit deze hoek wat moeilijk zienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
naar het hele plaatje kijken vrind... bovenin stond 'Earlier'
nog altijd een duim, pink en 3 vingers...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sorry, dat kon ik vanuit deze hoek wat moeilijk zien![]()
Dus eigenlijk is er al niet echt meer iets aan de hand![]()
WTC7 stortte pas 5 uur later in. Er kan nog van alles gebeuren.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sorry, dat kon ik vanuit deze hoek wat moeilijk zien![]()
Dus eigenlijk is er al niet echt meer iets aan de hand![]()
Er kan nog een ijsblokje op gegooid worden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:09 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
WTC7 stortte pas 5 uur later in. Er kan nog van alles gebeuren.
Ja leuk, staat straks mijn huis ook in de fikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
zet er een brandend kaarsje op
Nooit in New York geweest zeker? Helikopters zijn bijvoorbeeld best een populair vervoermiddel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ook boven New York? Lijkt me erg sterk.
krijg je tenminste ook je fifteen minutes of famequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:11 schreef Suerte het volgende:
[..]
Ja leuk, staat straks mijn huis ook in de fik![]()
![]()
![]()
dude , ze woont erquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:11 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nooit in New York geweest zeker? Helikopters zijn bijvoorbeeld best een populair vervoermiddel.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:11 schreef Tha-CheF het volgende:
krijg je tenminste ook je fifteen minutes of flame
Ze????? potdomme, ik denk al 5 jaar dat het een kerel isquote:
Da's Lucille.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:13 schreef vosss het volgende:
Ze????? potdomme, ik denk al 5 jaar dat het een kerel is
15 minuten maarquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:11 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
krijg je tenminste ook je fifteen minutes of fame
Ja maar dit schijnt een test te zijn geweest van de regering bevestigde een hooggeplaatste cia-agent.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Deze is dus per ongeluk een beetje neergestort, maar als dat kan dan kunnen terroristen het ook nog, zo scherp is de controle dus niet??
Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef Tha-CheF het volgende:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:12 schreef Suerte het volgende:
Het is een ongeluk, en ze hebben het op tv over een helicopter die gecrashed is.Het is geen aanslag godzijdank.
Ik woon op de 27e straat, dus te ver om er wat van te zien.
Toevallig heb ik hier 2 nachten geleden over gedroomd.Mijn man zei nog: waarom zou er nou weer een vliegtuig neerstorten, of een gebouw invliegen
![]()
![]()
Die post was van Northernstar.quote:
Er staat geen AA geschut rondom de stad nee....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Deze is dus per ongeluk een beetje neergestort, maar als dat kan dan kunnen terroristen het ook nog, zo scherp is de controle dus niet??
of maar 10 , als ze er een reclame blok erdoorheen gooien ....quote:
Er zijn berichten over plunderingen, verkrachtingen en kannibalisme.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:14 schreef Furious het volgende:
Is er al een bank overvallen ondertussen ofzo? Tenminste iets spannends?
Nog een overstroming in New Orleans?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Er zijn berichten over plunderingen, verkrachtingen en kannibalisme.
Bron: nu.nl
my bad ,,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die post was van Northernstar.
Suerte woont in NYC.
Nee maar in new york schijnt er een vliegtuigen regen aan de gang te zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Furious het volgende:
[..]
Nog een overstroming in New Orleans?
Alweer? Echt origineel kunnen ze ook niet zijn in het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee maar in new york schijnt er een vliegtuigen regen aan de gang te zijn.
Bah, wat een generaliserende opmerkingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Alweer? Echt origineel kunnen ze ook niet zijn in het Midden-Oosten.
Sorry. Ik erken de originaliteit van deze mensen gewoon niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bah, wat een generaliserende opmerkingze kunnen ook uit noord afrika komen hoor
![]()
Nou wil ik niet meteen paniek zaaien, maar ik kom hier in Tilburg de laatste tijd met grote regelmaat een lesauto tegen van rijschool 'Ata'. (let op de subtiele naamsverandering)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:17 schreef Furious het volgende:
Alweer? Echt origineel kunnen ze ook niet zijn in het Midden-Oosten.
Rip aan de nabestaanden van de terroristen uit welk werelddeel dan ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef Furious het volgende:
[..]
Sorry. Ik erken de originaliteit van deze mensen gewoon niet.
Jahaah dat weet ik ook wel...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er staat geen AA geschut rondom de stad nee....
Daar moet je toch niet aan denken he, dat ze toch overal een aanslag kunnen plegenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou wil ik niet meteen paniek zaaien, maar ik kom hier in Tilburg de laatste tijd met grote regelmaat een lesauto tegen van rijschool 'Ata'. (let op de subtiele naamsverandering)
Volgens mij zijn ze aan 't oefenen om Westpoint omver te rijden...![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef ABBAfan het volgende:
De Loose Change freaks hebben hun 9/11 link alweer gevonden:
Write todays date down:
10-11-06
Now turn that upside down and tell me what date it reads.![]()
90-11-01quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef ABBAfan het volgende:
De Loose Change freaks hebben hun 9/11 link alweer gevonden:
Write todays date down:
10-11-06
Now turn that upside down and tell me what date it reads.![]()
'k blijf 't ook elk jaar een waar mirakel vinden dat Sinterklaas hier ongeschonden de Piushaven kan binnenvaren,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Daar moet je toch niet aan denken he, dat ze toch overal een aanslag kunnen plegen.
Afgelopen jaar was er zelfs een verdacht pakketje bij een bejaardentehuis gevonden, schandalig al die rondslingerende pakketjes en rijdende les-bom auto´s
Disinformatie.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:23 schreef ABBAfan het volgende:
CNN laat nog steeds een brandend gebouw zien. Zeer verwarrend voor kijkers die nu pas inschakelen.
Ofwel door de douane onderzocht worden, ofwel het is een complot.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k blijf 't ook elk jaar een waar mirakel vinden dat Sinterklaas hier ongeschonden de Piushaven kan binnenvaren,
met al die pakketjes aan boord.
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:23 schreef ABBAfan het volgende:
CNN laat nog steeds een brandend gebouw zien. Zeer verwarrend voor kijkers die nu pas inschakelen.
Ik dacht al Northernstar een ze?!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die post was van Northernstar.
Suerte woont in NYC.
pakketjes+ongeidentificeerde negers=terrorismequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k blijf 't ook elk jaar een waar mirakel vinden dat Sinterklaas hier ongeschonden de Piushaven kan binnenvaren,
met al die pakketjes aan boord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |