Die hebben een grote rode knop op hun bureau met 'EMERGENCY' erop. Daarmee dumpen ze direct al hun aandelen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:52 schreef Niek. het volgende:
[..]
wanhopige mensen die nu denken dat het einde der tijden is aangebroken en accuut al hun aandelen verkopen
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:53 schreef Furious het volgende:
[..]
Die hebben een grote rode knop op hun bureau met 'EMERGENCY' erop. Daarmee dumpen ze direct al hun aandelen.
Mooi koopmoment dus, ook al stroomt het bloed nog niet door de straten eigenlijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:53 schreef Furious het volgende:
[..]
Die hebben een grote rode knop op hun bureau met 'EMERGENCY' erop. Daarmee dumpen ze direct al hun aandelen.
G-Squad en de G-Unit?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:53 schreef Tha-CheF het volgende:
2 sqauds from JT terrorism taskforce responding to scene
zie je, de matties van Tupac komen eraan
En den I was loik, OH MY GOAD!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:54 schreef ThinkTank het volgende:
Die ooggetuige: then i heard like" 'weieieieieieieiei pgggggt"![]()
Zelfs in Nederland mag je als burger niet zomaar boven stedelijk gebied vliegen.quote:
Stiekem mag dat eigenlijk best wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zelfs in Nederland mag je als burger niet zomaar boven stedelijk gebied vliegen.
Als dit tenminste een burgervliegtuigje was.
tupac mag overal vliegen... is een deal met de FBIquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zelfs in Nederland mag je als burger niet zomaar boven stedelijk gebied vliegen.
MY STOCKS, OH NOES!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oh my god, oh my god, its a plane, oh my god, oh my god, oh my god, its terrorism, oh my god, oh my god, we are all going to die
*drukt op EMERGENCY knop*quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oh my god, oh my god, its a plane, oh my god, oh my god, oh my god, its terrorism, oh my god, oh my god, we are all going to die
Ook boven New York? Lijkt me erg sterk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef Furious het volgende:
[..]
Stiekem mag dat eigenlijk best wel.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ga even op onderzoek uit. Kom er later nog op terug.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ook boven New York? Lijkt me erg sterk.
Ik zie anders vaak genoeg vliegtuigjes vliegen boven stedelijk gebied.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |