nu op cnn, ze speculeren dat er een vliegtuigje in een appartementencomplex is gevlogen.quote:Small aircraft hits NY, not terrorism-official
Bron : Reuters
NEW YORK (Reuters) - A small aircraft crashed into a building on Manhattan's Upper East Side on Wednesday, but a U.S. official said there was no evidence it was terrorism-related.
The Federal Aviation Administration said it was not clear whether the craft was a helicopter or a small plane, but the New York Fire Department identified it as a helicopter.
The crash occurred at East 72nd St. and York Avenue, near the East River.
"I have no reason to believe at this point that the crash in New York City is terrorism-related," said a U.S. official who declined to be identified.
The images of fire and smoke pouring out of the windows of a high rise building evoked images of the hijack plane attacks of September 11, 2001.
CNN, citing a police source, said the craft hit a 20-story residential building.
Several helicopters have crashed over the years into or near the rivers flanking Manhattan.
Dat klein zeiden ze op 911 ook in eerste instantiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:00 schreef Repeat het volgende:
klein vliegtuigje zeggen ze bij cnn idd...
Heb je geen TV 20 meter van je vandaan toevallig?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:06 schreef vosss het volgende:
kut; die stream van cnn ligt weer plat
Iemand een andere url??
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:03 schreef newsman het volgende:
Reuters meld, dat het gaat om een helicopter,zo meld BBC world.
quote:NEW YORK (Reuters) - A small aircraft crashed into a building on Manhattan's Upper East Side on Wednesday, according to media reports.
The aircraft, either a small plane or a helicopter, crashed on East 72nd St. and York Avenue, near the East River, CNN reported, citing various media.
Ja klopt hoor het nu ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:05 schreef Irritinus het volgende:
Op cnn hebben ze het over een 2 motorig vliegtuig..
Jawel, sterker nog; 4 meter achter me.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:06 schreef Furious het volgende:
[..]
Heb je geen TV 20 meter van je vandaan toevallig?
het ziet er naar uit dat het geen aanslag isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:07 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
http://www.nu.nl/news/846(...)gebouw_New_York.html
Ik vraag me altijd af hoe je dat meteen kan zien?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
het ziet er naar uit dat het geen aanslag is
ach, dat dachten ze 11 september ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
het ziet er naar uit dat het geen aanslag is
Dat ziet er iig niet uit als een flinke aanslagquote:
11 november 2011quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:11 schreef RainofDeath het volgende:
Hmm, 11 september, 11 oktober, Over een x aantal jaren 11 november?
Ik was lekker eerderquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:12 schreef Tha-CheF het volgende:
[conspiracy mode] 11 sebtember - 11 oktober .... [/conspiracy mode]
waar haal je die 2de 5 vandaanquote:
Atoomproefje van een noord koreaan op z'n kamertjequote:
quote:
9 en 11 is gemiddeld 10, dus oktoberquote:
een dag te vroeg gevlogenquote:
verdomme, ieniemienie heeft dat zeker doorgeluld ...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:16 schreef Niek. het volgende:
Het schijnt dat Sesamstraat erachter zit aangezien de nieuwe cao nogal tegen valt, zo is er bevoorbeeld niets terechtgekomen van de beloofde salaris verhoging en zijn ook de 3 extra adv dagen per jaar niet terug te vinden.
bron: Nu.nl
10= 10x1, 10+1= 11quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:14 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
9 en 11 is gemiddeld 10, dus oktober![]()
welkom op FOK!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:18 schreef Furious het volgende:
Lekker boeiend al dat gespeculeer. Kunnen jullie geen uur wachten tot er duidelijkheid is?
OMFG!!!!!!!!!! EN WEER IN NEW YORK!!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:17 schreef ruud_fr het volgende:
11 oktober
precies 5 jaar en 1 maand na WTC
beetje veel te veel volgens mij..quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:21 schreef BigFire het volgende:
helicopter achterstevoren: retpocileh=geboorteplaats 29ste topman Al Qaida![]()
Die zullen dan nu wel in diepe rust zijn...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:23 schreef Suerte het volgende:
Ik hoor net dat het gebouw oa wordt gebruikt voor mensen die na een operatie rust nodig hebben en moeten bijkomen![]()
Wel als 't in onderdelen naast je bed ligt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef BigFire het volgende:
"some thought it was a plane, some thought it was a helicopter"
ja dat verschil is idd lastig te zien![]()
Niet iedereen heeft daar zes jaar lagere school, zoals wij hier in NL.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef BigFire het volgende:
"some thought it was a plane, some thought it was a helicopter"
ja dat verschil is idd lastig te zien![]()
Ja, als ze los zitten vliegt-ie niet zo goed.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef its_me_ het volgende:
Vaste vleugels is toch fixed wing?
Nou je het zegt, het wordt verdomd mistig hier, jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef Niek. het volgende:
Het is inderdaad erg mistig in NY
http://empirecam.acronym.com/
Nee, is juist slecht, ze wisten gewoon van niets en beweren nu dat het helemaal geen teroristische aanslag is, terwijl dat wel zo isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef Tha-CheF het volgende:
FBI :
'no indication that crash is related to terrorism'
goed om te horen van die rakkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |